Şimdi Ara

B ehliyete A ekleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
6.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün bir motor aldım.
    Kawasaki Z750R
    Pek tecrübem yok motorla ilgili ama sürmekte istiyorum.
    Hali hazırda B sınıfı ehliyetim var A eklemek için ne yapmam gerekiyor ?
    Ne kadar masraf ederim?
    Alırken çok zorlanır mıyım?

    Bu soruları cevaplarsanız sevinirm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Benimde anlamadığım konu bu klavye başına geçince herkezi yargılamak serbest mi oluyo??



    Tecrübe var veya yok bu sizin sorununuz değil.

    Sizin gibi asyaymıs kubaymış o motorlara para vermem.

    Motor çok süretli gidiyor diye ben sürat yapacak değilim.

    Tecrübemde var benim güzel kardeşim orayı iyi okursan pek bi tecrübem yok demişim. Tecrübesizim dememişim ;)

    Eklemeyi unutmuşum ekipmanım tam için rahat olsun.
    Bu motora bu kadar para bayılıosak 3-5 kuruşluk ekipmanı almaya çekinmem.


    Bende sevdiklerinize beyin ölümü gerçekleşmiş biri için çok fazla üzülmemelerini temenni ediyorum.



    İyi günler
  • Yazılı sınav yok sadece direksiyon sınavına gireceksin A için. Masraf kısmını sürücü kursuyla görüşürsün.



    Motosiklet tecrüben yoksa ve canının az kıymeti varsa o kawasakiyi direk iade et. Z300 olanını al paşa paşa bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek bir tecrübeniz yok ve gidip 0-100 hızlanması 3,5 sn. olan bir motor alıyorsunuz, öyle mi?

    @BenGiDeR arkadaş zaten en makul cevabı vermiş, dikkate alın, iade edin.
  • Tecrübe yok ehliyet yok ama motor alınmış. Ülkemizin acı gerçekleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de benim anlamadığım konu şu. Abi gidip motoru almayı biliyosun, yahu yaz bi şu google'a nasıl B'ye A ekleniyomuş, neymiş ne değilmiş.

    Ehliyet yok, ekipman da tahminimce yok, tecrübe desen hiç yok ama motor var. Sevdiklerinize , ailenize kolaylıklar diliyorum.
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam teşekkür ederim cevabınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirici mesajınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hiç bir bilgi değeri olmayan cevabınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanatairum

    Bir de benim anlamadığım konu şu. Abi gidip motoru almayı biliyosun, yahu yaz bi şu google'a nasıl B'ye A ekleniyomuş, neymiş ne değilmiş.

    Ehliyet yok, ekipman da tahminimce yok, tecrübe desen hiç yok ama motor var. Sevdiklerinize , ailenize kolaylıklar diliyorum.





    Benimde anlamadığım konu bu klavye başına geçince herkezi yargılamak serbest mi oluyo??



    Tecrübe var veya yok bu sizin sorununuz değil.

    Sizin gibi asyaymıs kubaymış o motorlara para vermem.

    Motor çok süretli gidiyor diye ben sürat yapacak değilim.

    Tecrübemde var benim güzel kardeşim orayı iyi okursan pek bi tecrübem yok demişim. Tecrübesizim dememişim ;)

    Eklemeyi unutmuşum ekipmanım tam için rahat olsun.
    Bu motora bu kadar para bayılıosak 3-5 kuruşluk ekipmanı almaya çekinmem.


    Bende sevdiklerinize beyin ölümü gerçekleşmiş biri için çok fazla üzülmemelerini temenni ediyorum.



    İyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AsTraLL -- 24 Temmuz 2017; 17:51:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • AsTraLL A kullanıcısına yanıt
    yukarıda tecrübem yok demişsin bu tarz yorumlar gelince çevirmeye çalışmışsın ama olmamış. adamlar senin iyiliğin için doğru olanı söylüyor ama sen dik kafalılık peşindesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panigaleyle başlamalıydın yanlış yapmışsın !

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A2 ehliyetin de yok sanırım. Yazdıklarından da 24 yaşının altında olduğunu tahmin ediyorum. Öyleyse zaten A sınıfı ehliyet alamazsın şu an.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsTraLL


    quote:

    Orijinalden alıntı: sanatairum

    Bir de benim anlamadığım konu şu. Abi gidip motoru almayı biliyosun, yahu yaz bi şu google'a nasıl B'ye A ekleniyomuş, neymiş ne değilmiş.

    Ehliyet yok, ekipman da tahminimce yok, tecrübe desen hiç yok ama motor var. Sevdiklerinize , ailenize kolaylıklar diliyorum.





    Benimde anlamadığım konu bu klavye başına geçince herkezi yargılamak serbest mi oluyo??



    Tecrübe var veya yok bu sizin sorununuz değil.

    Sizin gibi asyaymıs kubaymış o motorlara para vermem.

    Motor çok süretli gidiyor diye ben sürat yapacak değilim.

    Tecrübemde var benim güzel kardeşim orayı iyi okursan pek bi tecrübem yok demişim. Tecrübesizim dememişim ;)

    Eklemeyi unutmuşum ekipmanım tam için rahat olsun.
    Bu motora bu kadar para bayılıosak 3-5 kuruşluk ekipmanı almaya çekinmem.


    Bende sevdiklerinize beyin ölümü gerçekleşmiş biri için çok fazla üzülmemelerini temenni ediyorum.



    İyi günler

    Açıkçası senin gibisi olunca yargılamak gerekiyor. Zira idrak ve ne yaptığını irdelemek konusunda birinin sana destek olması lazım .

    1. Tecrübe : Var,yok beni ilgilendirmez, ölmek istemiyorsan Uzak dur o motordan ilk etapta...
    2. Asya, Kuba : Yorum yapmıyorum genç adam....
    3. Sürat: Bak burası hep çok komik olan kısım. Ben kendimi bilirim. Gaz açmam, gaza gelmem. 3. vitesi geçmem 50-50 giderim diye yazmayı unutmuşsun. Komik olma gerçekten bir habersin mevzulardan....

    Kurduğun tüm cümlelerden bu olaya dair hiçbir bilgin olmadığı belli oluyor.

    Benim zeki,çevik ve akıllı kardeşim sen bilirsin ama ekipman konusunda da 3-5 kuruş deme iyisinden al sen.
    Bilemiyorum tabi korumaya ihtiyacın var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsTraLL

    Hiç bir bilgi değeri olmayan cevabınız için teşekkürler

    Bilgiye ihtiyacı olmayanlara ve alamayacaklara bir şey veremeyiz, haklısın sen en iyisini biliyorsun. Burda öyle şakşakçı destekçiler mi bulacağını sandın yoksa. Hadi sana iyi gazlamalar.

    quote:

    Tecrübemde var benim güzel kardeşim orayı iyi okursan pek bi tecrübem yok demişim. Tecrübesizim dememişim ;)

    Not: Tecrübe nedir? bknz Türkçe sözlük "bir konuda zamanla elde edilen bilgi beceri birikimidir." Konu 750cc motosiklet ise bunu kullanabilmek için gerekli tecrübe en az 10-15bin km 250cc motosiklet kullanma tecrübesidir. Var mı sende yok; o halde tecrübem yok olarak kabullen, aksi takdirde daha acı tecrübelerin olacak o kesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 25 Temmuz 2017; 9:22:57 >




  • Standart tavsiyeler:

    Başlangıç için uygun bir motor değil. Senin sürat yapmayacak olman değil de, motorun senin hareketlerine tepki/reaksiyon süresi önemli. Tecrüben az ise düşük hızlarda da hakimiyeti zor olur.
    B ehliyeti olan biri A ehliyeti alacağı zaman tek avantajı yazılı sınava girme zorunluluğu olmaması.
    Sürücü kursuna gideceksin. Ankara için yaklaşık 1500,00 TL kurs parası, diğer şehirleri çok bilemiyorum.
    Kurs sonrasında parkur ve trafikte direksiyon sınavına gireceksin. Sınavı geçersen normal ehliyet alır gibi gidip Emniyet'ten ehliyetini alacaksın.
    Tecrübe durumunu tam bilemiyorum ama bu motor başlangıç motoru olmaya uygun değil.
    İlla bununla başlayacağım dersen de özel sürüş dersleri almanı öneririm. Fakat onlar da sana bu motoru tavsiye etmeyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinsbf

    Standart tavsiyeler:

    Başlangıç için uygun bir motor değil. Senin sürat yapmayacak olman değil de, motorun senin hareketlerine tepki/reaksiyon süresi önemli. Tecrüben az ise düşük hızlarda da hakimiyeti zor olur.
    B ehliyeti olan biri A ehliyeti alacağı zaman tek avantajı yazılı sınava girme zorunluluğu olmaması.
    Sürücü kursuna gideceksin. Ankara için yaklaşık 1500,00 TL kurs parası, diğer şehirleri çok bilemiyorum.
    Kurs sonrasında parkur ve trafikte direksiyon sınavına gireceksin. Sınavı geçersen normal ehliyet alır gibi gidip Emniyet'ten ehliyetini alacaksın.
    Tecrübe durumunu tam bilemiyorum ama bu motor başlangıç motoru olmaya uygun değil.
    İlla bununla başlayacağım dersen de özel sürüş dersleri almanı öneririm. Fakat onlar da sana bu motoru tavsiye etmeyecektir.

    Teşekkür ederim hocam

    Sorulan soruya uygun cevabı bi tek siz vermişsiniz 👍🏻

    Malum milletimiz başkalarını yargılamada dünyada başı çekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim.

    Sevgili motordaş, bu konudaki tüm yazılanları okudum ve şunu görüyorum: Ben dahil tüm arkadaşların birincil amacı sizi iyi niyetle ikaz etmek. Kimse kimseyi tanımaz ama motorcular birbirini kollar. Belki bir arkadaşın üslubu itici geldi bana da ama sonraki cevabında iyi niyetinden şüphe duyulmaması kanaatindeyim. Dolayısıyla, Kuba vs. gibi karşımızdakini ötelemekten kaçınalım derim. Biraz uzun yazacağım, genel olarak:

    Motosiklet Dünyası başlığında "İlk motor tecrübem ve başlangıç için Yamaha XSR700 hk." konusuna 11 Haziranda şunu yazmışım:

    "Altın Elbiseli adam'ı motorcularun çoğu bilir, bak Altın elbiseli Adam diyorum, "Viraja nasıl girilir" diye video çeken kardeşimiz: Yamaha R25 ile yani 250 CC motorla bile sürüş pistinde viraja yanlış girmesi sonucu nasıl yere yapışıyor, kıyafeti kaliteli olmasa ciddi yaralanırdı: 05:25"https://forum.donanimhaber.com/ilk-motor-tecrubem-ve-baslangic-icin-yamaha-xsr700-hk--126879037

    Bu gün Ekşiye bakarken solda Barkın ismini görünce, soyadını bilmediğim için önemseyip bakmadım. Sonra "aman" deyip başlığı açtığımda dona kaldım, inanılmaz üzüldüm çünkü onu yüz yüze tanımasam da videolarından aşinalığım vardı.

    Hiç tanımadığımız, videolarını da önceden görüp yüzünü bilmediğimiz motordaşların kazaları bizleri çok üzer; Kaporta biziz, empati yaparız.

    CBF 500 sahihiyim ve uzun yıllardır sadece yaz aylarında bir defa nadiren yurt içi ve genelde vize istemeyen doğu ve Kuzey ülkelerine solo seyahat yaparım.
    Yaşım kemale ermiş, bana göre son derece defansif bir sürücüyüm, bırak geçsin derim.
    Ancak, yaş ve motor ne olursa ne olursa olsun her motorcu altındaki motorun limitlerini, yolu müsait gördükleri an denemek isteyeceklerdir. Bu engellenemez.
    Burada problem, o kadar hızlanan motorun, durması gerektiğinde duramıyacağıdır.

    Şöyle örnekleyim, uzun yol açısından: İlk seyahatimi 250'lik honda ile İran'a yaptım ve o dönem yolların çoğu tek asfalttan oluşuyordu yani virajlı yollarda önündeki kamyonu sollamak bile riskli idi.
    Sonra 500'lük Honda'ya geçtim, 57 BG ile daha keyifliydi ama bu sefer de arabaları sollayamıyordum, Tr-Gürcistan-Azb-İran-Tr seyahatimde. Yoldayken artık 90 küsur BG olan Yamaha Fazer 600'e geçerim demeye başladım, bakınız ben hala defansif sürücüyüm, sadece uzun yolu kısaltmak isteğindeyim:

    Azerbaycan-İran sınırına 20 km. kala küçük bir yerleşim yerinde bakkalda durup su filan aldıktan sonra yola çıktım. Sağ tarafında dükkanlar ve sol tarafında evler olan tek asfaltlı yola çıktığımda sağda bir bisikletli görüp şüphelendim, korna çaldım ve onun yolu dikeyine geçmeye başladığını görünce tekrar korna çaldım ve yol ortasında durdu.
    Ben de yolun en soluna kaçıp biraz gaz verince duran bisikletli tekrar pedala basınca bisikletin ön tekerine çarpnca o da savrulup beni devirdi ve toprak bankete düştük ama sol ayağım moturn altında kalıp bilekten kırıldı ki o sırada üzerimde o sıcağa rağmen tüm korumalar vardı ama bot yazlık kısa bottu. Dizlik ve Kaval kemiği koruması olmasına rağmen tek açık noktayı bulmuştu kaza.
    Hastanede öğrendim ki bisikletli benim kornalarımı hiç duymamış, kulağındaki kulaklıklara yüksek volümlü müzik dinliyormuş. Ayrıca kendine göre yolun sol tarafına hiç bakmamış çünkü o saatlerde oradan araç gelmezmiş.

    Aklıma bir dönemin Dr. Ömer Hızma isimli sevilen motorcusu geldi: Honda CBF 1000 ile tüm kıyafetleri tam olmasına rağmen İstanbul'da bir aracın sıkıştırmasıyla otoyol bariyerlerine ensesinden çarpmak suretiyle hayatını kaybetmesi idi, sürat de yoktu.

    Motosiklet sitesindeki İmzası: "Nereye bakarsan oraya gidersin" idi.
    Evet, öyleydi; Önündeki yoldaki bir çukura veya taşa bakışların odaklanırsa doğruca onların üstüne gidersin.

    Sonuç olarak, Motordaş kardeşim: İnsanlar seni tanımasa da Motordaşlarını önemsediğinden bu başlıklara yazıyorlar, tecrübelerini aktarmaya çalışıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 27 Temmuz 2017; 23:58:57 >




  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam düşünceleriniz gerçekten çok öğüt verici.

    Ben gayet dikkatli bir sürücüyüm hala motorda 4. Vitesi görmedim henüz öyle basıp gidiyim yollar benim olsun havasında da değilim.

    Altımdaki motoru alma sebebim sesi ve görünüşü hız hastası değilim ama sesine aşığım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsTraLL

    Hiç bir bilgi değeri olmayan cevabınız için teşekkürler

    siz ona bakmayın hocam. hiçbir bilgisi olmadan insanlara öğütler vermeyi çok sever kendileri. isterse adam ehliyetsiz ruhsatsız alır. ülkenin acı gerçekleri demiş birde. ulan senin gibiler yüzünden bu haldeyiz halbuki. her neyse konuya dönersek hocam, ehliyetinizi ilgili yerlere müracat ederek yenisiyle değiştirebilirsiniz. benimde pek bilgim yok ama trafik şube böyle demişti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • .........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 27 Temmuz 2017; 9:56:46 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.