Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servis değişim raporu verdiğinde aynı ürün veya üst modeli mağazada yoksa ve ücret iadesi istemiyorsak nasıl bir yol izleniyor? Bir arkadaş önceki mesajlarda raporun "LG Merkez Değişecek" şeklinde yazılması gerektiğini yazmış.
  • Arkadaşlar mahkemelik olduğum televizyonda icra işlemini başlattım , bugün yarın ödeme yapmaları gerekiyor .Yalnız televizyonda benim mahkemelik olmamanın nedeni , vertikal banding dışında başka sorun çıktı . Televizyonun alt kısmında 20 cm ' lik bir bant şeklinde bölüm bu sefer vertikal değil horizontal yani enlemesine sorunlu . Görüntü sürekli gidip geliyor , pır pır yapıyor eli kulağında ödemeyi alıp televizyonu iade alacakken bunun içinde servis çağırsam mı yoksa böyle gider mi iadeye ? Mahkeme süreci dışında yaşanan bir sorun , servis gelse bunu görmemezlik yapamaz, kesin sorunu kabullenir . O derece arızalandı telvizyon iade edeceğim diye hor kullanmadım en ufak bir çizik bile yok 1 senelik televizyonda sıfır gibi duruyor . Ne yapmam gerekir bunun içinde servise başvurayım mı , fikri olan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba lütfen birileri yardımcı olsun.Ben 1 hafta önce Teknosa dan lenovo telefon aldım.Ancak batarya 4000 mah olmasina rağmen şarj çabuk bitiyordu ve telefon derin uyku ya girmiyordu.Ayrıca şarj %15 olduktan sonra birkaç saniye sonra %1 oluyordu.Bende lenovo ve Teknosa yı aradım.Bana telefonu servise göndermem gerektiğini Ancak Ozaman gerçekten bir sorun olup olmadığını anlayacaklarını söylediler.Neyse bugün Teknosa ya götürdüm cihazı tamir etsinler istemiyorum ben para iadesi istiyorum dedim.Ancak görevli bana Eğer yazılımsal bir hata varsa para iadesi olmaz düzeltip gönderirler dedi ama ben paramı istiyorum çünkü soğudum telefon dan.Böyle bir hakkım var değilmi.Şimdi telefon serviste ve ben bu süreçte ne yapmalıyım bilmiyorum.Telefonu yapıp gönderirlerse ne yaparım bilmiyorum.Tüketici hakem heyetine başvurmalımıyım Lütfen birileri yardım etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seda100 S kullanıcısına yanıt
    Servis eğer telefonda sorun tespit ederse, ilk 6 ay içinde, tamir ettirebilir, yenisini isteyebilir ya da para iadesi talep edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: truntola

    55js7200 de ışık sizmasi yüzünden bayi raporu düzenlendi fakat aldigim bimeks bayisi kapandı başka bimeks bayisinden paramı alabiliyorum fakat 650 tl biparamida geri alıyorlar bende paramı servisin vermesini istiyorum bu mümkün mü yolu nedir

    Kardesim tamam parani aliyosunda bipara zaten ekstradan verilen bir hediye gibi bisey.

    Urunu geri veriyosun paranida aliyosun zaten bide biparami istiyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇöÇan kullanıcısına yanıt
    Bnce bu arkadaş maddi manevi tazminat davası açsın. Üstüne para istesin.
    Adamlar daha naapsın ya?
    Elbette geri iade edeceksin biparayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Sizce belirttiğim sorunlar cihaz iadesi için yeterli sebeplermidir.Birde servis iade talebimi kabul etmez ve tamir edip gönderirse ne yapmalıyım.Bu arada yardımcı olduğunuz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şimdi birşey farkettim Cihazın iadesini istiyorum yazdım ancak en altta küçük harflerle yazılmış bir yazı var.'Cihazın 20 iş günü içinde tamirini talep ediyorum ve cihaz servisten geldiğinde her halükarda kabul ediyorum ' yazıyor .Sanırım kandırıldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu yapmadan gindermisler. İl hakem heyetine basvuramiyorum cunku Teknosa daki yetkili faturayi kutunun icine koydum demis ama vermemis.Allah askina artik biri yardim etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seda100

    Telefonu yapmadan gindermisler. İl hakem heyetine basvuramiyorum cunku Teknosa daki yetkili faturayi kutunun icine koydum demis ama vermemis.Allah askina artik biri yardim etsin

    Faturanin kopyası teknosada mutlaka vardır isteyin versinler. Teknosadaki elemanlar yardimci olmuyorlarsa magaza müdürüyle görüşün yardimci olacaklardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkur ederim yardimci oldugunuz icin.Aradim teknosayı aslının yerine geçebilecek bir fatura verebiliriz dediler.İnşallah ilhakem heyeti kabul eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seda100 S kullanıcısına yanıt
    Rica ederim umarim sorununuz çözülür. Teknosanin vereceği belge ile servisin verdigi raporla birlikte tuketici hakem heyetine gidin cihazla ilgili yasadiginiz herseyi birebir anlatın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Sadece o iki belge yeterli sanırım telefonumu alıcaklarmı acaba.Birde elimde belgeler var ekran görüntüsü filan aldım hepsini vericem belgelerle birlikte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seda100 S kullanıcısına yanıt
    Iki belge birde kilmik fotokopisi isterler telefonu ilk anda alacaklarini sanmıyorum sonra bilirkişi isterse götürürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Siz daha once basvurmusmuydunuz hakem heyetine.Bu soruyu soruyorum cunku nasıl sonuçlandıgini ve kararları veren kisilerin tutumunu merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seda100 S kullanıcısına yanıt
    Daha önce basvurmadim ama bir kac kez basvurmak icin gittim ben basvurmadan sorunum teknosa tarafindan çözüldü o yuzden gerek kalmamıştı az bir magduryetiniz varsa bile tuketici hakem heyeti sizden yana karar verir sonucta sizdeki ayipli mal ve değişim veya para iadesi verilmesi lazım lenovo musteri hizmetlerini arayın teknosa musteri hizmetlerini arayin kayıt olusturun size dönüş yapacagiz diyecekler siz hergun arayın siz üstüne dusmezseniz onlar fazla umursamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focus1 kullanıcısına yanıt
    Lenovo yu 10 gun icinde belki 40 kez aradım ilgilenmiyorlar.teknosayı da aradim yapabilecegimiz birsey yok dediler.Gercekten cok ustunde durdum ama birsey olmadı.Son care heyete basvurucam insallah bir sonuc cıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba samsung telefonum var 6 ayi dolmadi servise goturdum inceleme istiyorum sadece onarim istemiyorum diye onlarda biz alirsak onarim yapariz diyorlar tuketici hakem heyetiyle gorustum net birsey soylemiyorlar iade icin ne yapacagimi sasirdim yardimci olabilecek biri var m

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayıplı mal iadesi suresi 6 ay olmus ilk mesaja ekleyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.