Servis değişim raporu verdiğinde aynı ürün veya üst modeli mağazada yoksa ve ücret iadesi istemiyorsak nasıl bir yol izleniyor? Bir arkadaş önceki mesajlarda raporun "LG Merkez Değişecek" şeklinde yazılması gerektiğini yazmış.
Arkadaşlar mahkemelik olduğum televizyonda icra işlemini başlattım , bugün yarın ödeme yapmaları gerekiyor .Yalnız televizyonda benim mahkemelik olmamanın nedeni , vertikal banding dışında başka sorun çıktı . Televizyonun alt kısmında 20 cm ' lik bir bant şeklinde bölüm bu sefer vertikal değil horizontal yani enlemesine sorunlu . Görüntü sürekli gidip geliyor , pır pır yapıyor eli kulağında ödemeyi alıp televizyonu iade alacakken bunun içinde servis çağırsam mı yoksa böyle gider mi iadeye ? Mahkeme süreci dışında yaşanan bir sorun , servis gelse bunu görmemezlik yapamaz, kesin sorunu kabullenir . O derece arızalandı telvizyon iade edeceğim diye hor kullanmadım en ufak bir çizik bile yok 1 senelik televizyonda sıfır gibi duruyor . Ne yapmam gerekir bunun içinde servise başvurayım mı , fikri olan var mı ?
Merhaba lütfen birileri yardımcı olsun.Ben 1 hafta önce Teknosa dan lenovo telefon aldım.Ancak batarya 4000 mah olmasina rağmen şarj çabuk bitiyordu ve telefon derin uyku ya girmiyordu.Ayrıca şarj %15 olduktan sonra birkaç saniye sonra %1 oluyordu.Bende lenovo ve Teknosa yı aradım.Bana telefonu servise göndermem gerektiğini Ancak Ozaman gerçekten bir sorun olup olmadığını anlayacaklarını söylediler.Neyse bugün Teknosa ya götürdüm cihazı tamir etsinler istemiyorum ben para iadesi istiyorum dedim.Ancak görevli bana Eğer yazılımsal bir hata varsa para iadesi olmaz düzeltip gönderirler dedi ama ben paramı istiyorum çünkü soğudum telefon dan.Böyle bir hakkım var değilmi.Şimdi telefon serviste ve ben bu süreçte ne yapmalıyım bilmiyorum.Telefonu yapıp gönderirlerse ne yaparım bilmiyorum.Tüketici hakem heyetine başvurmalımıyım Lütfen birileri yardım etsin
seda100S
kullanıcısına yanıt
Servis eğer telefonda sorun tespit ederse, ilk 6 ay içinde, tamir ettirebilir, yenisini isteyebilir ya da para iadesi talep edebilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: truntola
55js7200 de ışık sizmasi yüzünden bayi raporu düzenlendi fakat aldigim bimeks bayisi kapandı başka bimeks bayisinden paramı alabiliyorum fakat 650 tl biparamida geri alıyorlar bende paramı servisin vermesini istiyorum bu mümkün mü yolu nedir
Kardesim tamam parani aliyosunda bipara zaten ekstradan verilen bir hediye gibi bisey.
Urunu geri veriyosun paranida aliyosun zaten bide biparami istiyosun
ÇöÇan
kullanıcısına yanıt
Bnce bu arkadaş maddi manevi tazminat davası açsın. Üstüne para istesin. Adamlar daha naapsın ya? Elbette geri iade edeceksin biparayı.
emrahsnr
kullanıcısına yanıt
Sizce belirttiğim sorunlar cihaz iadesi için yeterli sebeplermidir.Birde servis iade talebimi kabul etmez ve tamir edip gönderirse ne yapmalıyım.Bu arada yardımcı olduğunuz için teşekkürler
Arkadaşlar şimdi birşey farkettim Cihazın iadesini istiyorum yazdım ancak en altta küçük harflerle yazılmış bir yazı var.'Cihazın 20 iş günü içinde tamirini talep ediyorum ve cihaz servisten geldiğinde her halükarda kabul ediyorum ' yazıyor .Sanırım kandırıldım
Telefonu yapmadan gindermisler. İl hakem heyetine basvuramiyorum cunku Teknosa daki yetkili faturayi kutunun icine koydum demis ama vermemis.Allah askina artik biri yardim etsin
quote:
Orijinalden alıntı: seda100
Telefonu yapmadan gindermisler. İl hakem heyetine basvuramiyorum cunku Teknosa daki yetkili faturayi kutunun icine koydum demis ama vermemis.Allah askina artik biri yardim etsin
Faturanin kopyası teknosada mutlaka vardır isteyin versinler. Teknosadaki elemanlar yardimci olmuyorlarsa magaza müdürüyle görüşün yardimci olacaklardır.
focus1
kullanıcısına yanıt
Cok tesekkur ederim yardimci oldugunuz icin.Aradim teknosayı aslının yerine geçebilecek bir fatura verebiliriz dediler.İnşallah ilhakem heyeti kabul eder.
seda100S
kullanıcısına yanıt
Rica ederim umarim sorununuz çözülür. Teknosanin vereceği belge ile servisin verdigi raporla birlikte tuketici hakem heyetine gidin cihazla ilgili yasadiginiz herseyi birebir anlatın.
focus1
kullanıcısına yanıt
Sadece o iki belge yeterli sanırım telefonumu alıcaklarmı acaba.Birde elimde belgeler var ekran görüntüsü filan aldım hepsini vericem belgelerle birlikte
seda100S
kullanıcısına yanıt
Iki belge birde kilmik fotokopisi isterler telefonu ilk anda alacaklarini sanmıyorum sonra bilirkişi isterse götürürsünüz.
focus1
kullanıcısına yanıt
Siz daha once basvurmusmuydunuz hakem heyetine.Bu soruyu soruyorum cunku nasıl sonuçlandıgini ve kararları veren kisilerin tutumunu merak ediyorum
seda100S
kullanıcısına yanıt
Daha önce basvurmadim ama bir kac kez basvurmak icin gittim ben basvurmadan sorunum teknosa tarafindan çözüldü o yuzden gerek kalmamıştı az bir magduryetiniz varsa bile tuketici hakem heyeti sizden yana karar verir sonucta sizdeki ayipli mal ve değişim veya para iadesi verilmesi lazım lenovo musteri hizmetlerini arayın teknosa musteri hizmetlerini arayin kayıt olusturun size dönüş yapacagiz diyecekler siz hergun arayın siz üstüne dusmezseniz onlar fazla umursamaz.
focus1
kullanıcısına yanıt
Lenovo yu 10 gun icinde belki 40 kez aradım ilgilenmiyorlar.teknosayı da aradim yapabilecegimiz birsey yok dediler.Gercekten cok ustunde durdum ama birsey olmadı.Son care heyete basvurucam insallah bir sonuc cıkar
Arkadaslar merhaba samsung telefonum var 6 ayi dolmadi servise goturdum inceleme istiyorum sadece onarim istemiyorum diye onlarda biz alirsak onarim yapariz diyorlar tuketici hakem heyetiyle gorustum net birsey soylemiyorlar iade icin ne yapacagimi sasirdim yardimci olabilecek biri var m
Ayıplı mal iadesi suresi 6 ay olmus ilk mesaja ekleyelim