Şimdi Ara

Aydın - Denizli arası işkence gibi ( Güncelleme : otoyol açıldı 2024) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
155
Cevap
0
Favori
13.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    İzmir-Denizli yapacak biri için Turgutlu yolu nasıl? Daha az ışık var sanıyorum o tarafta..
    turgutluya battı çıktı yapıldı geçen yıl bitti 3-4 lamba var ama eskiye göre çok iyi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Dandik bir traktör. Aynen ifadem bu.
    misli misli yoğunluğu olan yola azıcık bir süre yeşil yakıp sonra dandik bir traktör geçecek diye uzun uzun kırmızı yakarsan benim ifadem bu olur. aynı tali yolda benim aracım da geçecek olursa, o da dandik olur.
    kural dışı bir şey varsa basarsın şikayet butonuna.
    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport
  • 5008.tr 5 kullanıcısına yanıt
    Oldu bu iş o yolu kullanayım bari 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "17 Seat Leon 1.6 TDi Style Plus - Dell Inspiron 7559 - Maden &amp; Met. Malz. Mühendisi - DEU ÇAP - YouTube
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Evet YİD ile yapılacak. 18yıllığına aydın denizli arası günlük 35bin geçiş garantisi verilmiş ve yanılmıyorsam 5 veya 7euro ücret denilmiş. 3yıl içinde bitirilmesi bekleniyor.

    Ben gaziemirden girip aydına kadar 75-80km otoban için 5tl verirken kalan 150km civarındaki kısım için neden 40-50tl ödeyeyim.
    Bu gidişle trene geçeceğim ve uzun bir süre memlekete araba ile gitmeyeceğim. 60TL lpg yakacağım bir o kadar da otoban için para vereceğim oh ne ala...
    Valla ben 100 tl'de veririm.
    Önemli olan bu seçeneğin insanların hizmetine sunulması. İsteyen istediği yolu kullanır.
    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport
  • ben de ankara izmir yaptım geçen yıl, fenalık gelmişti ışıklardan. aynı sıkıntı mersin antalya yolunda da var. o kadar çok ve gereksiz ışık var ki. 10 km yolu 30 dakikada alıyorsun. ışıkların çoğu tali yol, köy yolu v.s. ve genelde kırmızıda hayaletlerin geçmesini bekliyorsunuz zira bazen 1 araba geçiyor bazen o da olmuyor ama siz 60-70 saniye bekliyorsunuz... şaka gibi... o ışığı koyan hiç düşünmemiş mi, burası ana yol, buradan 100 geçiyorsa tali yoldan 1 araç geçiyordur, bari kırmızı ışık süresini 10 saniye falan yapayım diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    yahu takmışsın sende audiye.burda ki durum dandik audi yada traktör durumu değil.ortada biraz haksızlık yapılıyor durumu var.bende çok gıcık oluyorum vızır vızır akan ana yolda 30 sn yeşil yanıyor ama doğru düzgün aracın geçmediği ara yolda 2 dk yeşil yanıyor.ne gerek var.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: por favor

    Valla ben 100 tl'de veririm.
    Önemli olan bu seçeneğin insanların hizmetine sunulması. İsteyen istediği yolu kullanır.

    Alıntıları Göster
    Altımda öyle araba olsa tabi koymaz ben de 100tl verirdim.
    _____________________________
    Life is too short to drive boring cars.
  • Denizli-Aydın-İzmir yolunda motosiklet ve traktör trafiği de yoğundur. Yine de severim memleketimi 😘😘

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    istanbul' da çok kez köprüyü 3,5 saatte geçtim. Dolayısıyla şehirlerarası çıktığınız o yolda, kaybettiğiniz 20 dk hiç gözümde büyümüyor
    Sen işkencenin dibini görmüşsün
    Bir kış köprü felç servis cekiyoruz abartısız personel donuna yapacaktı
    Bende ev iş arası 8 km c. Tesi hariç arabayı ellemem gemi ve otobüs misler gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Unutamazsın alışırsın
  • Bu akşam İzmir yapıcam.
    Tek sıkıldığım sevmediğim yer nazilli-Aydın arası.
    Hele o Nazilli yokmu.
    Işıklar kenti. O kadar trafik ışığı olmaz yahu.
    Yukarda arkadaşın dediği gibi kırmızıda bekliyoruz geçen yok.
    Kırk yılda bir bi araç geçecek oluyor tali yoldan,
    Ona kırmızı yansa bile o da beklemiyor, beklemek istemiyor.
    _____________________________
  • Nazillideyim :) bide beni düşünün, burda ışıkların memleketinde yaşıyorum, ötesi var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O değil de çay yolu hala kamyonların araçlara taş attığı mucurlu moktan yol duruyo mu cillop asfalt atmadılar mı daha bilen varsa yazsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geçen Ramazan bayramında Antalya-İzmir yaptım. O Nazillide 1 ışık var özellikle dikkatimi çekti. Bir fabrikanın giriş çıkış kapısı için özel yapılmış. Ulan bayram zaten fabrika falan çalışmıyor, sarı fasılalıya çevir bari ışığı değil mi? Ama yok öyle fabrikada bayram günü çalışan hayaletler güvenle çıksın diye bom boş yolda 2 dk bekledim
    _____________________________
  • 11 yıldır antalya izmir yapıyorum.hep denizli üzerinden gittim.alternatif yolları hiç düşünmedim. Bu konuyu okudum ve haftaya yolumu değiştirecem.karacasu yoluna sapıp tavas üzerinden denizliyi pas geçecem.ağustosta işe alaşehir turgutlu üzerinden izmire gelecem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
  • Aydın-Denizli arası yorucu bir yol. Allahtan pek işim düşmüyor.

    Asıl sorun çok fazla ışıktan ziyade ışıkların süresinin ve kademesinin hiç ayarlanmamış olması. Trafiğin asıl yükü ana eksende. Buna göre yeşil dalga ayarlaması gerek ama yok. Bu yüzden zamanlama yapamıyorsunuz.

    Yine ana hattaki ışık sürelerinin daha uzun, tali bağlantıların buna mukabil oldukça kısa olması gerekirken (ana yerleşim merkezleri biraz daha yakın olabilir) buna dair bir ayarlama da farketmedim. Tali yol boş ama siz bekliyorsunuz. Oysa bunu birkaç gün içinde tespit edip süre ayarlaması yapmak çok basit.

    Asıl bela ise hız sınırı bölgeleri. Şehirler arası ana (ve işlek) bir güzergahta bu kadar sık (üstelik kısa kısa) hız sınırı bölgesi olmaz. Akışı tamamen dengesiz hale getiriyor. Bakıyorsun ikide bir pırt diye 50 km hız sınırı bölgesi çıkıyor. Bunu algılayıp gerekli hıza düşene kadar hız sınırı bölgesi bitiyor. Hatta bazıları o kadar kısa ki (100 m olan bile var) daha yavaşlayamadan geçiyorsunuz. (ani yavaşlasanız gacırdatabilir sizi biri arkadan) Kütürdemeseniz bile kornalar, selektörler, el-kol işaretleri sinir bozar, bıkkınlık yapar bir süre sonra. Öeeh, başlarım artık dedirtir.

    Eski bir Jandarma olmam ve trafik kurallarına dikkatle uymaya çalışmama rağmen ben bile bezdim. Üstelik sürati sevmem, dümdüz otoyolda bile 120-125 arası sınırda giderim. Baktım ki daha elliye düşemeden bölge bitiyor, başedemedim artık. Yine 90-100 gitmedim bu bölgelerde ama bari 70 filan ile gideyim diyerek geçtim. 50-70 arasında ciddi fark hissediyor insan. 50 cadde hızı, yavaş olduğunu hissediyorsun ki sokakta-caddede öyle olması lazım. Ama şehirler arası yolda olmuyor, bayıyor insanı. Oysa 70 ile filan insan gittiğini hissediyor, trafiğin aktığını görüyorsun. Daha kabul edilebilir ve baymayan bir hız.

    Ancak bunun için de yolun düzenlenmesi lazım. Çevre yolunda-iller arası devlet yolunda öyle zırt pırt ışık, kavşak, yan yol bağlantısı olmaz. Seyrek olması lazım ki ana akış bozulmasın. Yan yollar yapılmalı ki fazla kavşak ihtiyacı olmasın, ana güzergah akışı ile yerleşim yeri iç akışı birbirini fazla etkilemesin. Bariyer-refüj vb yapılmalı ki zırt-pırt 50 km sınırı olmasın, özellikle çok küçük yerlerde 100-200 metre bölgeler yüzünden trafik aksamasın.

    Ama bu yol en önemli ana devlet yollardan biri değilmiş de sanki ilçeler arası tali bir il yolu görünümünde. Teknik altyapısı çok yetersiz. Alt yapıyı düzeltmek, zırt-pırt kavşak, tali yol, yerleşim için önlem yerine işin kolayına kaçılmış. Trafik gerekleri, güzergahın önemi göz ardı edilmiş. Sorun mu var yasakla gitsin, daya 50 km hız sınırı bölgesini kurtul. Gerçekte yolun ihtiyaca cevap vermemesinin suçunu, sürücü hızlı diye başkasına at.

    Belki de hayatımda şimdiye kadar yapmadığım hız ihlalinden fazlasını bu bölgede 2 yılda yapmışımdır. Üstelik kurallara azami uymaya gayret eden biri olarak. Zira insan psikolojisi diye bir şey var, benim gibi ağır-aheste adam bile bıkabiliyor, yeter be diyebiliyor.

    Bunun daha kötü yanı ise alışkanlık yaratması. 50 olmuyor bari 70 gideyim diyen biri bunu zamanla kanıksayıp, 70 olmuyor 90 gideyim, 120 kesmiyor 160 basayım derecelerine rahatlıkla gelebilir. Zira insan psikolojisi buna müsaittir, başta aykırı gelen bir şey bile çok yapılınca kanıksanıp normal gelmeye başlar, sonra daha fazlası, daha fazlası.

    Gerekli ve ihtiyaca uygun alt yapıyı sağlamayarak, insanları kuralları çiğnemeye biraz da biz itiyoruz devlet olarak. İnsan bir kere bu yola girince de sonu gelmiyor maalesef. Kuralları çiğnemek alışkanlık haline geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melikulupinar -- 19 Temmuz 2019; 22:24:39 >
    _____________________________
    Kırık kafa, Gigabyte 970A-UD3P, FX-8320, TridentX 4x8 GB 2133-9.11.11.31, 7950 DCU2T, 2x4 TB SV-35, 2x6 TB SV-35, 2x8 TB WD Harici, 240 GB SSD, BlueRay-RW, 29 inç 4K-3840x2160-IPS-75 Hz-4 ms, TT Toughpower Qfan 750W 80 B, Coolermaster RC-690-III, Logitech M705 ve K350 Wave




  • her yıl konya-didim arası kullandığım yol
    ışıklar yüzünden son yıllarda hep gece geçmeye çalışıyorum, sürekli sarı yanıp sönüyor...
    çay-dinar arası yol ise gece dikkat istiyor. gece gitsen hayvan çıkıyor yola, gündüz gitsen yol zift atıyor sıcaktan, sabah ise çok traktör oluyor...
    _____________________________
  • Ogrencilik yillarimda her ay teptigim yoldur. Yazin da antalyaya giderken.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Cold Fusion Energy, Inc.
  • marmarada körfezi dolanırkende aynı sorun var. bazı ilçelerde şehirlerarası yolu şehirden ayırdılar ama çoğu yerde ilçelerin içinden geçiyorsunuz. bir ilçeden geçerken 3-4 ışık oluyor toplamda 5 ilçeden falan geçilince ciddi vakit kaybı yaratıyor.
    bu sebeple imkanım olunca gece geçiyorum böyle yerlerde. geceleri trafik ışıklarını dikkatli geç modunda bırakıyorlar böylece takılmadan geçmek mümkün oluyor. hatta bir kere istanbuldan bursaya saat 2 de hiç ışığa takılmadan gidebildim
    _____________________________
    yaptıklarım yapacaklarımın paralel evrendeki halleridir.
  • Benim hamım aydın sökeli. Ankaradan yola çıkıyoruz depoyu fulleyip nazilliye kadar ort. tüketim 4,8 e kadar düşüyo. Ama orda başlayan ışık terörü yüzünden ortalama 5,6 ya yükseliyo. Bazen öyle oluyo ki onlarca araç boş yolda kırmızı ışık bekliyoruz. Bir yerleşim yeri var nüfus 150 yazıyo üç tane kırmızı ışığa yakalanıyosun. Sanırım o 150 kişi sürekli karşıdan karşıya geçiyo. Birde aydının içinde dönel kavşaklar var ki çapı sanırım 200 m falan. Yapanı tasarlayanı düşüneni ... bunları söyleyince hanım kızıyo :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Otoban ihalesi tamamlanmıştı. Kamulaştırmalar devam ediyormuş. Güzergah belli. Henüz başlanmadı ama otobana başlandığında inşallah çabuk biter. Yol biraz kısalacak gibi.
    https://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionImages/KGMimages/Haritalar/b2.jpg

    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.