Şimdi Ara

Avukat vs. olan bakabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Demin açtığım konu silinmiş modlar tarafından tabi reklam aldığı siteye kötü laf ettirmezler..Neyse şimdi banlanırım konuşayım..


    Soruma gelirsek, elektronik bir ürün aldım fakat bozuk çıktı, garantisi vardı geri yolladım hala bozuk, bu ürünün iadesini isteyebilir miyim?Yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü alalı.

    Teşekürler herkese.



  • Yukarda kalsın mutlaka biri çıkar
  • yukarı
  • Denemeden bilmezsin .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxt

    Denemeden bilmezsin .

    şimdi gidip desem adamları iade diye nahiyadeyaparız.gif yollayacaklar, bilmediğim içinde tamam demek zorunda kalıcam, vardır bununla ilgili bir yasa.
  • elektronik bir ürün almışsın. bildiğim kadarıyla onu onarmaları lazım onarmazlarsa sana aynı kalitede bir ürün veya aynı fiyatta bi ürün veriyolarelektronik bölümüne yaz bi istersen belki orda tam anlatabilen biri çıkar

    bende bunu bu forumda bi anakart konusunda duydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nbcheroes

    elektronik bir ürün almışsın. bildiğim kadarıyla onu onarmaları lazım onarmazlarsa sana aynı kalitede bir ürün veya aynı fiyatta bi ürün veriyolarelektronik bölümüne yaz bi istersen belki orda tam anlatabilen biri çıkar

    bende bunu bu forumda bi anakart konusunda duydum

    Teşekürler, ne yazıkki yolladım ve onaramadılar tekrar yollayıp bozuk ürün almaya niyetim yok hatay dan istanbula yolluyorum 70 tl kargo parası alıyorlar..2 milyar para veriyorum üstünede 140 tl vermem gerekicek




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ayıptır sorması sen ne aldın? 70 lira kargo tuttuğuna göre plazma, lcd televizyon filan. nasıl bir dandik firmaki istanbuldan başka yerde servisi yok?
  • eğer 2 kez servise gidip tekrar aynı arıza verdiyse, ürünün aynısını veya bedelini isteme hakkına sahipsin. eğer bunu yapmıyorlarsa ürünün bedeline göre tüketici heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilirsin. (eğer 2000 tl ise tüketici mahkemesine)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edaliy

    eğer 2 kez servise gidip tekrar aynı arıza verdiyse, ürünün aynısını veya bedelini isteme hakkına sahipsin. eğer bunu yapmıyorlarsa ürünün bedeline göre tüketici heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilirsin. (eğer 2000 tl ise tüketici mahkemesine)

    2 değil 3 kez ayrıca kargoyu ödemeli gönder ödemek zorundalar eğerki sorun yaparlarsa hemen tüketici haklarınına başvur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeveloperROCK -- 15 Eylül 2009; 14:47:12 >
  • fLaVa
    pc toplattırdım, adını söylemeyim toplatırdığım sitenin yine konum silinir..
    edaliy
    Sağol

    DeveloperROCK
    emin misin 3 olduğuna?
  • Yukarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    fLaVa
    pc toplattırdım, adını söylemeyim toplatırdığım sitenin yine konum silinir..
    edaliy
    Sağol

    DeveloperROCK
    emin misin 3 olduğuna?



    üründeki arıza nedir?
  • UP..
  • kardeş bırak garantiyi direk mahkemeye şikayetini ver
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fLaVa


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    fLaVa
    pc toplattırdım, adını söylemeyim toplatırdığım sitenin yine konum silinir..
    edaliy
    Sağol

    DeveloperROCK
    emin misin 3 olduğuna?



    üründeki arıza nedir?

    Ekran kartında birşey bilmiyorum ne olduğunu ekran kartını yolluyorum tekrar, ekran kartının hatalı olduğunuda bilgisayarcıya götürdüm o söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Demin açtığım konu silinmiş modlar tarafından tabi reklam aldığı siteye kötü laf ettirmezler..Neyse şimdi banlanırım konuşayım..


    Soruma gelirsek, elektronik bir ürün aldım fakat bozuk çıktı, garantisi vardı geri yolladım hala bozuk, bu ürünün iadesini isteyebilir miyim?Yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü alalı.

    Teşekürler herkese.


    Slm arkadasım, son sınıf hukuk ögrencisi olarak cevap vereyim.

    Almış oldugun bir ürün bozuk cıktıgı takdirde tüketicinin korunması hakkındaki kanun md.4 e göre 30 gün içinde satıcıya başvurup
    -sözleşmeden dönüp ücreti geri isteme
    -malın ayıpsızıyla degiştirilmesini isteme
    -ayıp oranında bedel indirimi isteme haklarından BİRİNİ kullanabilirsin.

    Tabi olayda 1 ay geçti diyosun.Artık bunları geçelim.

    Garantiye kaç kez yolladın tam olarak ? Eger 1 yıl içerisinde 2DEN fazla ve aynı arıza sebebiyle garantiye verip onarımını istersen ve hala düzeltemezlerse, bu durumda yukarda saymış oldugum haklardan birini tekrardan kullanabilirsin.

    Yani şuanda senin yapabilecegin şey , ürünü garanti dahilinde onarıma göndermek ve 3.kez gönderdigindede yine bir sonuç alamazsan , garanti belgesi yönetmeligi md.14 e dayanarak yukardaki haklardan birini kullanmak olmalı

    Ufak bir ihtimallede teknik servisleri arızanın giderilemeyecek birşey oldugu hakkında rapor düzenleyebilir.Ozaman o raporla işin cok daha kolay olur ama dedigim gibi biraz daha detaylı anlat :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi midnightz -- 16 Eylül 2009; 22:53:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: midnightz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Demin açtığım konu silinmiş modlar tarafından tabi reklam aldığı siteye kötü laf ettirmezler..Neyse şimdi banlanırım konuşayım..


    Soruma gelirsek, elektronik bir ürün aldım fakat bozuk çıktı, garantisi vardı geri yolladım hala bozuk, bu ürünün iadesini isteyebilir miyim?Yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü alalı.

    Teşekürler herkese.


    Slm arkadasım, son sınıf hukuk ögrencisi olarak cevap vereyim.

    Almış oldugun bir ürün bozuk cıktıgı takdirde tüketicinin korunması hakkındaki kanun md.4 e göre 30 gün içinde satıcıya başvurup
    -sözleşmeden dönüp ücreti geri isteme
    -malın ayıpsızıyla degiştirilmesini isteme
    -ayıp oranında bedel indirimi isteme haklarından BİRİNİ kullanabilirsin.

    Tabi olayda 1 ay geçti diyosun.Artık bunları geçelim.

    Garantiye kaç kez yolladın tam olarak ? Eger 1 yıl içerisinde 2DEN fazla ve aynı arıza sebebiyle garantiye verip onarımını istersen ve hala düzeltemezlerse, bu durumda yukarda saymış oldugum haklardan birini tekrardan kullanabilirsin.

    Yani şuanda senin yapabilecegin şey , ürünü garanti dahilinde onarıma göndermek ve 3.kez gönderdigindede yine bir sonuç alamazsan , garanti belgesi yönetmeligi md.14 e dayanarak yukardaki haklardan birini kullanmak olmalı

    Ufak bir ihtimallede teknik servisleri arızanın giderilemeyecek birşey oldugu hakkında rapor düzenleyebilir.Ozaman o raporla işin cok daha kolay olur ama dedigim gibi biraz daha detaylı anlat :)



    Sağol ilk yolladığımda daha 1 ay olmamıştı 28-29 gün olmuştur belki, peki bir soru daha
    şimdi ben geçen yolladığımda kasayı yolladım, fakat arızalı parçanın erkan kartı olduğunu buldum şimdi ekran kartını yolluyorum sadece 2. kes yollamış mı sayılırım yoksa ilk kes mi yollamış sayılırım?
    Birde kargoyu karşıdan ödemeli yapma hakkım var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: midnightz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Demin açtığım konu silinmiş modlar tarafından tabi reklam aldığı siteye kötü laf ettirmezler..Neyse şimdi banlanırım konuşayım..


    Soruma gelirsek, elektronik bir ürün aldım fakat bozuk çıktı, garantisi vardı geri yolladım hala bozuk, bu ürünün iadesini isteyebilir miyim?Yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü alalı.

    Teşekürler herkese.


    Slm arkadasım, son sınıf hukuk ögrencisi olarak cevap vereyim.

    Almış oldugun bir ürün bozuk cıktıgı takdirde tüketicinin korunması hakkındaki kanun md.4 e göre 30 gün içinde satıcıya başvurup
    -sözleşmeden dönüp ücreti geri isteme
    -malın ayıpsızıyla degiştirilmesini isteme
    -ayıp oranında bedel indirimi isteme haklarından BİRİNİ kullanabilirsin.

    Tabi olayda 1 ay geçti diyosun.Artık bunları geçelim.

    Garantiye kaç kez yolladın tam olarak ? Eger 1 yıl içerisinde 2DEN fazla ve aynı arıza sebebiyle garantiye verip onarımını istersen ve hala düzeltemezlerse, bu durumda yukarda saymış oldugum haklardan birini tekrardan kullanabilirsin.

    Yani şuanda senin yapabilecegin şey , ürünü garanti dahilinde onarıma göndermek ve 3.kez gönderdigindede yine bir sonuç alamazsan , garanti belgesi yönetmeligi md.14 e dayanarak yukardaki haklardan birini kullanmak olmalı

    Ufak bir ihtimallede teknik servisleri arızanın giderilemeyecek birşey oldugu hakkında rapor düzenleyebilir.Ozaman o raporla işin cok daha kolay olur ama dedigim gibi biraz daha detaylı anlat :)



    Sağol ilk yolladığımda daha 1 ay olmamıştı 28-29 gün olmuştur belki, peki bir soru daha
    şimdi ben geçen yolladığımda kasayı yolladım, fakat arızalı parçanın erkan kartı olduğunu buldum şimdi ekran kartını yolluyorum sadece 2. kes yollamış mı sayılırım yoksa ilk kes mi yollamış sayılırım?
    Birde kargoyu karşıdan ödemeli yapma hakkım var mı?



    Aslında arızalı parçanın hangisi oldugunu bulman bile gerekmiyor.Bu tamamen onların işi çünkü sen aldıgın ürünü gerektigi gibi kullanamıyorsun bu ayıplı mal kategorisine sokar ve hiç ugraşmana gerek yok.

    Sen 2.kez yollamış oldun.Teknik servisin raporlarını elinde tut.3.kezde tamir edilemediginde bunların hepsini alıp tüketici mahkemesine başvurursun.

    Kargoyu karşıdan ödemeli yapma hakkın şimdilik yok cünkü firmanın haksız durumda oldugu ispatlanmadan senin için kargo ödemesi yapması yersiz olur.AMA mahkemeye başvurdugun zaman , tüm bu yapmıs oldugun masraflarıda dilekçene yazcaksın ve bunlarıda ödemesini istiyceksin.Dava masraflarıda dahil hepsini ödemek zorunda.Yani şimdilik kargoları ödemeye devam.Ama mahkemeye başvurup haklı cıktıgında hepsini çatır çatır alabilirsin


    Ayrıca şunuda ekleyeyim ; tüketici mahkemelerine başvurmak için 987 YTL üzerinde bir ürünün söz konusu olması lazım.987 liranın altındaki mallar icin ilçe kaymakamlıklarından tüketici sorunları heyetine başvurulur.Gayet basittir.Arıza onarım fişleri ,faturalar ,firma ile yapılan yazısmalar,garanti belgesi ve ürün götürülür , bir dilekçe ile başvurulur.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.