Şimdi Ara

Avukat vs. olan bakabilir mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Teşekür ederim
    emin olamadığım için karşıdan ödemeye arızalı parçayı buldum 70 tl kargo parası 3. ye kadar kalmazsa kargo paralarıa elimde kalır hiç birşey ödenmez.O yüzden parçayı yolluyorum,
    peki mesela o parça adamın elinde kalmadı ve adamda bulamıyor o zaman ne olacak?Para iadesi mi yapıcaklar?Yapıcaklarsa birtek o ürüne mi yoksa tüm kasayı geri yollayabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Teşekür ederim
    emin olamadığım için karşıdan ödemeye arızalı parçayı buldum 70 tl kargo parası 3. ye kadar kalmazsa kargo paralarıa elimde kalır hiç birşey ödenmez.O yüzden parçayı yolluyorum,
    peki mesela o parça adamın elinde kalmadı ve adamda bulamıyor o zaman ne olacak?Para iadesi mi yapıcaklar?Yapıcaklarsa birtek o ürüne mi yoksa tüm kasayı geri yollayabilir miyim?


    Eger o parça yoksa, muadilini yani bi eşini ,başka bi markasını ,koyarak arızayı çözmek isteyebilir ama bu senin rızana baglı olur sana sormadan yapamazlar.

    Bu noktada o 3 seçimli hakkımız devreye girer.
    -Ya ben bu çözüm yolunu kabul etmiyorum başka marka ekran kartı kullanmak istemiyorum diyerek tüm ürünün parasını geri alıp sözleşmeden dönersin,
    -ya da ekran kartının parasının sana iade edilmesini , kasanın sende kalmasını istersin (yani ayıp oranında bedel indirimi)

    Yani bu sana baglı.O parça ellerinde yoksa ve aynen yerine koyamayacaklarsa , senin seçimine baglı olarak , istersen ekran kartının bedelini indirin dersin, ister ben böyle kabul edemem anlaşmamız böyle deildi deyip tüm ürünü iade edip paranın tamamını geri alırsın.(masrafları 2 yollada alabilirsin , dava masrafları+kargo vs)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: midnightz


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Teşekür ederim
    emin olamadığım için karşıdan ödemeye arızalı parçayı buldum 70 tl kargo parası 3. ye kadar kalmazsa kargo paralarıa elimde kalır hiç birşey ödenmez.O yüzden parçayı yolluyorum,
    peki mesela o parça adamın elinde kalmadı ve adamda bulamıyor o zaman ne olacak?Para iadesi mi yapıcaklar?Yapıcaklarsa birtek o ürüne mi yoksa tüm kasayı geri yollayabilir miyim?


    Eger o parça yoksa, muadilini yani bi eşini ,başka bi markasını ,koyarak arızayı çözmek isteyebilir ama bu senin rızana baglı olur sana sormadan yapamazlar.

    Bu noktada o 3 seçimli hakkımız devreye girer.
    -Ya ben bu çözüm yolunu kabul etmiyorum başka marka ekran kartı kullanmak istemiyorum diyerek tüm ürünün parasını geri alıp sözleşmeden dönersin,
    -ya da ekran kartının parasının sana iade edilmesini , kasanın sende kalmasını istersin (yani ayıp oranında bedel indirimi)

    Yani bu sana baglı.O parça ellerinde yoksa ve aynen yerine koyamayacaklarsa , senin seçimine baglı olarak , istersen ekran kartının bedelini indirin dersin, ister ben böyle kabul edemem anlaşmamız böyle deildi deyip tüm ürünü iade edip paranın tamamını geri alırsın.(masrafları 2 yollada alabilirsin , dava masrafları+kargo vs)

    Peki mesela benim kartım 400 tl diyelim ben yine aynı yerde 500 tl ye birtane gördüm kartı iade edip 100 tl üstüne vermem gibi birşey olaiblir mi?




  • Aldığn sitede ayrıntılı bilgiler vardır , onları oku. Eğer yoksa telefon aç ayrıntılı bilgi al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuLLTiMeHaCKeR

    Aldığn sitede ayrıntılı bilgiler vardır , onları oku. Eğer yoksa telefon aç ayrıntılı bilgi al.

    Zaten konuştum adamlarla, doğru söyleyeceklerinde sanmıyorum..En iyisi bilipte konuşmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: midnightz


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Teşekür ederim
    emin olamadığım için karşıdan ödemeye arızalı parçayı buldum 70 tl kargo parası 3. ye kadar kalmazsa kargo paralarıa elimde kalır hiç birşey ödenmez.O yüzden parçayı yolluyorum,
    peki mesela o parça adamın elinde kalmadı ve adamda bulamıyor o zaman ne olacak?Para iadesi mi yapıcaklar?Yapıcaklarsa birtek o ürüne mi yoksa tüm kasayı geri yollayabilir miyim?


    Eger o parça yoksa, muadilini yani bi eşini ,başka bi markasını ,koyarak arızayı çözmek isteyebilir ama bu senin rızana baglı olur sana sormadan yapamazlar.

    Bu noktada o 3 seçimli hakkımız devreye girer.
    -Ya ben bu çözüm yolunu kabul etmiyorum başka marka ekran kartı kullanmak istemiyorum diyerek tüm ürünün parasını geri alıp sözleşmeden dönersin,
    -ya da ekran kartının parasının sana iade edilmesini , kasanın sende kalmasını istersin (yani ayıp oranında bedel indirimi)

    Yani bu sana baglı.O parça ellerinde yoksa ve aynen yerine koyamayacaklarsa , senin seçimine baglı olarak , istersen ekran kartının bedelini indirin dersin, ister ben böyle kabul edemem anlaşmamız böyle deildi deyip tüm ürünü iade edip paranın tamamını geri alırsın.(masrafları 2 yollada alabilirsin , dava masrafları+kargo vs)

    Peki mesela benim kartım 400 tl diyelim ben yine aynı yerde 500 tl ye birtane gördüm kartı iade edip 100 tl üstüne vermem gibi birşey olaiblir mi?



    hayır kanun açıkça seçimlik hakları düzenlemiş bunların dışına cıkmak mümkün degil.Sadece o 3 hak kullanılabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: midnightz


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: midnightz


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    Teşekür ederim
    emin olamadığım için karşıdan ödemeye arızalı parçayı buldum 70 tl kargo parası 3. ye kadar kalmazsa kargo paralarıa elimde kalır hiç birşey ödenmez.O yüzden parçayı yolluyorum,
    peki mesela o parça adamın elinde kalmadı ve adamda bulamıyor o zaman ne olacak?Para iadesi mi yapıcaklar?Yapıcaklarsa birtek o ürüne mi yoksa tüm kasayı geri yollayabilir miyim?


    Eger o parça yoksa, muadilini yani bi eşini ,başka bi markasını ,koyarak arızayı çözmek isteyebilir ama bu senin rızana baglı olur sana sormadan yapamazlar.

    Bu noktada o 3 seçimli hakkımız devreye girer.
    -Ya ben bu çözüm yolunu kabul etmiyorum başka marka ekran kartı kullanmak istemiyorum diyerek tüm ürünün parasını geri alıp sözleşmeden dönersin,
    -ya da ekran kartının parasının sana iade edilmesini , kasanın sende kalmasını istersin (yani ayıp oranında bedel indirimi)

    Yani bu sana baglı.O parça ellerinde yoksa ve aynen yerine koyamayacaklarsa , senin seçimine baglı olarak , istersen ekran kartının bedelini indirin dersin, ister ben böyle kabul edemem anlaşmamız böyle deildi deyip tüm ürünü iade edip paranın tamamını geri alırsın.(masrafları 2 yollada alabilirsin , dava masrafları+kargo vs)

    Peki mesela benim kartım 400 tl diyelim ben yine aynı yerde 500 tl ye birtane gördüm kartı iade edip 100 tl üstüne vermem gibi birşey olaiblir mi?



    hayır kanun açıkça seçimlik hakları düzenlemiş bunların dışına cıkmak mümkün degil.Sadece o 3 hak kullanılabilir

    Tamam arkadaşım gerçekten çok yardımcı oldun çok teşekürler :)




  • önemli deil umarım problemi çözersin =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    fLaVa
    pc toplattırdım, adını söylemeyim toplatırdığım sitenin yine konum silinir..
    edaliy
    Sağol

    DeveloperROCK
    emin misin 3 olduğuna?



    Evet aynı arıza 3. kez tekrarlandığında parçanı varsa muadili ile değiştirmek zorundalar.Yoksa para iadesi farklı bir ürünle değiştirme yapabilirsin.
    Ayrıca kargoyu ödemeyiniz çünkü ürün satıcısı ya senin bulunduğun bölgede bir teknik servis bulundurmalıdır yada kargonu karşılamalıdır.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.