Şimdi Ara

Avrupa Ülkelerinde Cumhur başkanları bisikletle dolaşırken Türkiyede ???!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 16 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • aliosman2323 (3 mesaj) Jeopol (2 mesaj) ertrk6 (2 mesaj) VirgilSollozzo (1 mesaj) forumunjantiabisi (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (8 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
14 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> Avrupa Ülkelerinde Cumhur başkanları bisikletle dolaşırken Türkiyede ???!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1539 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Avrupa Ülkelerinde Cumhur başkanları bisikletle dolaşırken metro kullanarak işlerine giderken Türkiye'de Cumhurbaşkanımız bir şehire ziyaret yapacak diye o şehirde resmen hayat duruyor. Yamaç paraşütü yapan iki kişiye polis helikopteri ile müdahale edilirken az kalsın helikopterin sert rüzgarının etkisiyle öldürülüyorlardı. Millete hizmet edicez ayağına yük olmayın.(Milletin canıyla kıyaslandığında) O kadarda önemli değilsiniz illaki bu Ülkeyi yönetecek kişiler bulunur siz yokken de bu ülke vardı siz yokken de var olacak her kez bunu bilsin.


    Videoyu sonuna kadar izleyin Yamaç paraşütünü kullanan kişi ne gerek var, zaten iniyorduk. az kalsın bizi öldürüyordunuz diyor.


    Yamaç paraşütünde herhangi bir motorlu itme kuvveti olmadığından istese de havada kalamayacağını bilmiyorlar galiba.




    https://www.mynet.com/yamac-parasutu-yaparken-polis-helikopterini-gorunce-zor-anlar-yasadilar-110106569707




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliosman2323 -- 18 Ağustos 2020; 11:6:43 >







  • Şimdi sorsak terör azaldı dersiniz.

    Yani eskiden terörün en yüksek olduğu dönemde bile bu şekilde binlerce korumayla gezilmedi, şehirlerde hayat birileri gezecek diye durdurulmadı.

    Yahu düşün, ecevite kasa fırlatıldı. Koruma o kadar az.

    Sen şimdi malum şahıs yolda yürürken bırak kasayı, yola çıkamazsın.

    Terör filan bahane. Ülkesini satanların korkusu şahane.
    Başğanımız Allah'tan başka kimseden korkmaz. O koruma orduları halkı korusun diye tutuldu hatta iyi bakarsanız gözleri sürekli halkın üzerinde başğanımızı korusalar gözleri başğanımızın üzerinde olurdu. Dıj minnaklar yaptırıyor bunları hep. Sorsan reyizimizin haberi yoktur zaten, o bizim hizmetkarımız kardeşim.

    Scuba ve diving ile...
  • Yarbay
    5280 Mesaj

    Hiçbir mantıklı hareketi olmaz mı şunların ya? İnsan hayatı bu kadar mı değersiz?

  • Yüzbaşı
    543 Mesaj

    neresinden bakarsan bak rezillik kendi halkından korkuyor adeta.

  • Yarbay
    2449 Mesaj
    Hasta bunlar hasta. Ruh hastası.

    Ayrıca cahiller. Cahillikle ruh hastalığı birleşince böyle oluyor işte.
  • Yüzbaşı
    412 Mesaj
    Başğanımız Allah'tan başka kimseden korkmaz. O koruma orduları halkı korusun diye tutuldu hatta iyi bakarsanız gözleri sürekli halkın üzerinde başğanımızı korusalar gözleri başğanımızın üzerinde olurdu. Dıj minnaklar yaptırıyor bunları hep. Sorsan reyizimizin haberi yoktur zaten, o bizim hizmetkarımız kardeşim.

    Scuba ve diving ile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi therkut -- 20 Ağustos 2020; 1:57:57 >
    |
    |
  • Teğmen
    192 Mesaj

    Disarida politika konusurken ayni goruste olmiyan insanlar birbirini vatan haini ilan edip kudurmus kopek gibi saldirirken bir devlet buyugunu korumasiz gezerken ne yapacaklarini bir tahmin edin lutfen

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Gerçekten siz ne içiyorsunuz? Bir insan bu kadar cahil olamaz. Kesinlikle olamaz. Bu durumu ben cehalet ile açıklayamam cahil adama ayıp olur çünkü.

    Başka ülkelerde c.baskanlari bisiklet ile geziyormuş. Eeeee?
    Bizim c.baskanimiz niye bunlar gibi değil.

    Hangi başka ülkede 30000 insan terör yüzünden can verdi ? Hangi başka ülke 40 yıldır terör ile mücadele ediyor ? Hangi başka ülke her daim terör saldırılarının hedefinde ? Hangi başka ülke bizim kadar terörist gebertti?

    Artık nerden saracaklarini şaşırdılar böyle saçma sapan konu açıyorlar. Güler mısın ağlar mısın. Ne denir ki
  • Binbaşı
    1063 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Makarnacı321

    Gerçekten siz ne içiyorsunuz? Bir insan bu kadar cahil olamaz. Kesinlikle olamaz. Bu durumu ben cehalet ile açıklayamam cahil adama ayıp olur çünkü.

    Başka ülkelerde c.baskanlari bisiklet ile geziyormuş. Eeeee?
    Bizim c.baskanimiz niye bunlar gibi değil.

    Hangi başka ülkede 30000 insan terör yüzünden can verdi ? Hangi başka ülke 40 yıldır terör ile mücadele ediyor ? Hangi başka ülke her daim terör saldırılarının hedefinde ? Hangi başka ülke bizim kadar terörist gebertti?

    Artık nerden saracaklarini şaşırdılar böyle saçma sapan konu açıyorlar. Güler mısın ağlar mısın. Ne denir ki
    aynen hocam daha esas saray yapilmadi aglayacaklarsa oynamayalim😂 o zaman gorsunler saray neymis yuzde 1000 otv neymis
    |
    |
    Bahsedilenler: Makarnacı321




  • Yüzbaşı
    254 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Makarnacı321

    Gerçekten siz ne içiyorsunuz? Bir insan bu kadar cahil olamaz. Kesinlikle olamaz. Bu durumu ben cehalet ile açıklayamam cahil adama ayıp olur çünkü.

    Başka ülkelerde c.baskanlari bisiklet ile geziyormuş. Eeeee?
    Bizim c.baskanimiz niye bunlar gibi değil.

    Hangi başka ülkede 30000 insan terör yüzünden can verdi ? Hangi başka ülke 40 yıldır terör ile mücadele ediyor ? Hangi başka ülke her daim terör saldırılarının hedefinde ? Hangi başka ülke bizim kadar terörist gebertti?

    Artık nerden saracaklarini şaşırdılar böyle saçma sapan konu açıyorlar. Güler mısın ağlar mısın. Ne denir ki

    çocuk böyledir,


    sabah kalkar ne sorsamda anna babamı felç etsem der.


    aha parke parke nedir.


    çoluk çocukla uğraşma. boşver eğlensinler.


    oturduğu sokaktan cumhurbaşkanı bisiklette geçsin ilk önce kendisi iner aşşağı şamarlar.


    niye andromeda galaksisinde değiliz?


    uğraş dur.

    |
    |




  • Yarbay
    8011 Mesaj

    Şimdi sorsak terör azaldı dersiniz.

    Yani eskiden terörün en yüksek olduğu dönemde bile bu şekilde binlerce korumayla gezilmedi, şehirlerde hayat birileri gezecek diye durdurulmadı.

    Yahu düşün, ecevite kasa fırlatıldı. Koruma o kadar az.

    Sen şimdi malum şahıs yolda yürürken bırak kasayı, yola çıkamazsın.

    Terör filan bahane. Ülkesini satanların korkusu şahane.
    Makarnacı321 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    744 Mesaj

    Türkiye de kandırmak için anca müjde verirler, çılgın projeler yaparlar!

  • Çavuş
    56 Mesaj

    İzmir'de başkan bisiklet kullanıyorda noluyor Allah aşkına hocam :D Bunları tartışacağımıza yaptıkları/yapmadıkları hizmetleri tartışmak önemli

  • Yarbay
    8011 Mesaj

    Paralar arabalara, korumalara gidince hizmete para kalmıyor
    |
    |
    ertrk6 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Hizmetini yeterli görmüyorsan oy atmazsın demek istediğim hocam bir bisiklet sürmek veya bir çok koruma olması çok şey ifade etmiyor.Bak yaşadığım il olan İzmir’den örnek veriyorum başkan bisiklet kullanıyor ama yaptığı bir hizmet yok. Birini illa ki eleştirecekseniz kıstasınız hizmet olsun gerisi boş iş

    |
    |
  • Binbaşı
    1539 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ulan merkel de 80M lik ülke yönetiyor ama kimse kadını öldürmeye çalışmıyor. Merkel almanyada hukuğu yok etse sence 2 tane korumayla gezebilirdi. Tayyip de hukuğu piç etmese kimse bu kadar kinlenmez ofkelenmez. Herife kufur eden 10 sene hapis cezasi aliyor ama gencecik kiza tecavuz edip olumune sebep olan o.ç. serbest. Sikerler böyle adaleti

    |
    |
    X_S!nS! kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    46 Mesaj

    gaz çıkarttık boru mu :D
    |
    |
    Merkur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3388 Mesaj
    Sen kendin bisiklet ile dolaşır mısın acaba? Bırak devlet başkanını

    Bu coğrafya böyle kardeş, işinize gelirse! Yıllardır pkk, ypg vs pislikler ile uğraşıyoruz, görene!
    |
    |
  • Yüzbaşı
    947 Mesaj
    Konu basligi ile icerik yanlis lutfen duzeltin. Farkli algilaniyor.
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 5 saat 49 dakika kadarı kaldı.

    Korkaklık aynı zamnda kendinden nefret edilme oranı ile doğru orantılı birşey.Korkusuz olanalr özgür ve tek dolanır.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.