Şimdi Ara

Avea'ya dava açmaya hazırlanıyordum, vazgeçmiştim..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
5.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Günümüzde operatörlerden gerçekten kazıklanmaya devam ediyoruz. Gerek Telekom, gerekse operatörler çok kötü bir halde bizi kazıklamaya devam ediyorlar.

    Sms göndermeden abonelikler değil, vergiler değil, birazdan okuduğunuzda hak vereceğinizi düşündüğüm bir konu hakkında fikirlerinize ihtiyacım var.

    Mevzu şu:

    Örneğin sabit telefon hattınızda borcunuzu yatırmadınız, telefon kullanmıyorsunuz, geciktirdiniz, hattınızı aramaya kapattılar, üzerinden 1 aydan uzun süre geçti. Siz sabit ücreti yine faturanızda görüyorsunuz, kullanmadınız hattınız kapatıldı diye kimse sabit ücreti almayalım demiyor. Hadi tamam anladım, sabit ücret için mahkemede bu hattın müşteriye adanması için maliyet diyecek ve işin içinden sıyrılacaklardır.

    Şimdi asıl konuya gelelim; Avea'da faturalı hattım vardı. 2 ay borcunu ödeyemedim. İlk faturanın son ödeme tarihinden birkaç gün sonra Ekim başında hattım aramaya kapatıldı. Ekim ayında biraz kullandım. Ekim ayına ait 2. faturam geldi Kasım ayının ortalarında, buna da tamam dedim, ancak Kasım başında hattım hem aramaya hemde aranmaya kapalı olduğundan hiç kullanım yapmadım. Şimdi ise önümde Kasım ayına ait fatura var. Gecikme Faizi 14 YTL yazıyor, tamam bu kabul çünkü faturalar gecikti. 1 YTL ye yakın sabit ücret var, bu da kabul, çünkü hattın maliyeti var. PEKİ, Hattım aramaya kapalı olduğu için ekim ayının son günü dahil iptal edemediğim Avantaj 120dk paketi (12.5 YTL) nin bedelini de benden ve tüm operatörlerin kullanıcılarından bu tarz ekstra abonelik bedellerini talep ediyorlar.

    Düşünün, Ringofon vs. aboneliğiniz var ama faturanızı yatıramadınız diye iptal edemiyorsunuz. Bende Avantaj 120 dk paketimi iptal edemedim ve Avea Kasım ayı faturamda 12.5 YTL'yi, hiç kullanmadığım, kullanma şansımın olmadığı, iptal edemediğim bir hizmet için talep ediyor.

    Telekominikasyon Kurumu'na konuyla ilgili dilekçe, ardından bu hizmetlerin iptal edilebilmesi, Avea'nın bana konuyla ilgili maddi ve manevi zararı için ilk denk geldiğim mahkeme'de dava açmaya hazırlanıyorum. Bence %100 haksızlık.

    Siz ne düşünüyorsunuz? Bu tarz durumları yaşadınız mı ve ne yaptınız? Yada herhangi bir dava açtıysanız, ne kadar masrafım olur, neler yapmam gerekiyor?

    Ekleme: Şikayetvar.com'a yazdım ama geri dönüp benden bu bedeli geri iade edip almasalar bile, ortada bu durumun farkında olmayan belki milyonlarca kullanıcı var. Bu konuda destek olabilecek var mı?

    Başlığa lütfen Avea çekmiyor, smsler iletilmiyor tabii vs. aç davanı diye gereksiz mesajlar yazmayınız, bence çok önemli bir konu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basturkemin -- 19 Şubat 2012; 5:54:14 >







  • bendede 2 gündür sms trafiği durmuş durumda hiçbi türlü gönderip alamıyorum!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: basturkemin

    Başlığa lütfen Avea çekmiyor, smsler iletilmiyor tabii vs. aç davanı diye gereksiz mesajlar yazmayınız, bence çok önemli bir konu...


    quote:

    Orjinalden alıntı: BaSSTaRd

    bendede 2 gündür sms trafiği durmuş durumda hiçbi türlü gönderip alamıyorum!!


    Ben ne diyorum, sen ne diyorsun, biraz saygınız olsun, biraz olsun okuyun lütfen..
  • yahu bende kendi problemimi yazdım ne var bunda..saygım varki bu konuyuda yorumsuz geçmedim ilgimi alakamı gösterdim..
  • Dostum bu bir tüketici davası(hat şirket üzerine felan değil anlaşıldığı kadarıyla). Öncelikle yapman gereken tüketici hakem heyetine başvurmak. Tüketici hakem heyeti valiliğe bağlı bir kuruluş ve her ilde var diye biliyorum. Eğer Ankaradaysan Ankamall içerisinde temsilcilikleri var.

    Gelelim tüketici heyetinin yapacaklarına, öncelikle arabuluculuk yapmaya çalışacaklar avea ile temasa geçecekler. Durum anlaşılacak. Eğer avea bunu kabül etmezse dava yolu gözükecek. TÜketici davaları harca tabi değil ve istediğin il adliyesinden açabilirsin. Bu aveanın sorunu.

    Tüketici Heyeti bu konuda extadan sana bilgi verecek ve yardımcı olacak. Çoğu il deki heyet işini düzgün yapıyor. Ama cinsin birine denk gelme ihtimalinde her zaman var.

    Tüketici Heyetinin 3 haneli bir telefon numarası var diye biliyorum biraz araştırırsan sanırım internetten bulabilirsin.

    Yanılma ihtimalim var ama benim düşüncem bu yönde. Sanırım hukuki süreç bu yönde ilerliyor.

    Bu arada Tüketici Derneklerine durumu iyice anlatabilirsen sana gerek kalmadan kendilerininde dava açma ihtimalleri olabilir. Zira kafayı haklı olarak Türk Telekom'a takmış durumdalar ve Avea da bit Türk Telekom kuruluşu.

    Gelişmeleri bize de bildirirsen güzel olur. Tecrübe olur, yaşasın tüketici dayanışması




  • Sabah saatlerinde Tüketici Derneği'ne konu ile ilgili e-posta gönderdim. Dava açmadan önce Tüketici Hakem Heyeti ile görüşmem gerektiği yönünde 10 dk içinde süper hızlı cevap geldi.

    Hemen Eskişehir Valiliğinde buldum Tüketici Hakem Heyeti odasını girdim konuştum. Sözleşmeyi konuyla ilgili incele, kabul edip etmediğin yönünde bir araştırma yap dediler. Şuanda tüm sözleşmeyi de okudum, bir engel yok, yarın hemen gidip dilekçemi vereceğim.

    Sözleşmede bu konuyla ilgili kabul ettiğim birşey olmadığına göre, ben faturamı ödediğime göre, sözleşmede belirtilen fatura son ödeme tarihinden 15 gün sonrasına kadar itiraz edip kabul edilmediğini kanıtlarsam (MH,Sikayetvar.com aracılığı ile itiraz ettim kabul etmediler) bir de kanıt sunabiliyorum.. Güzel olacak..

    Bu sadece Avea ile ilgili değil, eğer kanıtlayabilirsem, Turkcell faturalı kullanan bir arkadaşımın da başına benzer durum gelmişti, ona da dava açabiliriz hazır halletmişken kökten çözelim :)

    Görüşme yaparken kızın biri girdi içeri, telefonumu 3.kez aynı sorundan gönderdim 6 ay içerisinde dedi, para iadesi isteyecektim dedi, adamlar hemen ilgilendiler, ama kız telefonu alırken imza atıp teslim aldığı için bir daha bozulmasını bekliyorlar şuan:) Yani direk ilgilenmeleri çok güzel.




  • Sabah gidiyorum dilekçemi vermeye, haydi hayırlısı..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • soonuctan bızıde haberdar et lıtfen
  • kardeş nasıl oldu halledebildin mi ? Merakla bekliyoruz..
  • quote:



    Ben ne diyorum, sen ne diyorsun, biraz saygınız olsun, biraz olsun okuyun lütfen..



    evet açtığın konuya seninde biraz saygın olsun merakla bekliyoruz sonucu bu sadece sizi değil türk telekom kullanıcılarınıda ilgilendirir
  • Dilekçeyi hala veremedim, evimi taşıdım, bir daha taşınacağım 1 haftaya kadar. Önümüzdeki hafta Bursa'da vereceğim dilekçemi. O bedeli almaya hiç hakları yok ve sözleşmelerde de belirtilmiyor. Bunu Turkcell'de yapıyor.

    Boğazıma dayandı bu bedavadan ödenen bedeller. Turk Telekom'a da telefon hattımın iptal edilip Superonline ADSL'imi kullanmaya devam etmek için Tüketici Heyet Kararı eki ile dilekçemi vericem, gerekirse de davamı açıcam. Ya yeter herkes biryerden soyuyor, paralar boşa gidiyor, zaten 2 hizmetten de deli gibi vergi ödüyoruz birde başımızda bunlar eksik.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: basturkemin

    Dilekçeyi hala veremedim, evimi taşıdım, bir daha taşınacağım 1 haftaya kadar. Önümüzdeki hafta Bursa'da vereceğim dilekçemi. O bedeli almaya hiç hakları yok ve sözleşmelerde de belirtilmiyor. Bunu Turkcell'de yapıyor.

    Boğazıma dayandı bu bedavadan ödenen bedeller. Turk Telekom'a da telefon hattımın iptal edilip Superonline ADSL'imi kullanmaya devam etmek için Tüketici Heyet Kararı eki ile dilekçemi vericem, gerekirse de davamı açıcam. Ya yeter herkes biryerden soyuyor, paralar boşa gidiyor, zaten 2 hizmetten de deli gibi vergi ödüyoruz birde başımızda bunlar eksik.





    İnsallah istediyini elde edebilirsin.Harbiden davanda sonuna kadar haklısın..
  • Hadi bakalım hayırlısı sonuna kadar arkandayız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: basturkemin

    Sabah gidiyorum dilekçemi vermeye, haydi hayırlısı..

    Hadi bakalım hayırlısı iyi sonuçlarını burdan baylaşmanı bekliyoruz
  • birader sözleşmeyi okudun mu... Bun tür sorunlar önceden bilindiği için sözleşmeye büyük ihtimalle konmuştur.

    Sadece avea değil ilave paket sözleşmesinide oku....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nacar08

    birader sözleşmeyi okudun mu... Bun tür sorunlar önceden bilindiği için sözleşmeye büyük ihtimalle konmuştur.

    Sadece avea değil ilave paket sözleşmesinide oku....



    Bütün sözleşmeleri okudum, kopyaları bende var. Hiçbir sözleşmemde "Avea, hat yarı aktif dönemdeyken, abonenin halihazırda aboneliği bulunan katma değerli servisleri iptal edememe hakkını saklı tutar" gibi bir madde yok. Avea'ya 3 kez itirazda bulundum, 3ünde de reddedildi. Benim amacım paramı geri almak değil, emsal oluşturarak bu tarz haksız bedellerin alınmasını önlemek. Yoksa 300 YTL gibi faturalar ödedim zamanında, 10YTL'den bana ne der, yine öderim.

    Hala kişisel şeylerimde boğuşuyorum, davayı Bursa mahkemesinden açacağım için Bursa'ya taşınmayı bekliyorum. Sanırım 28 Ocak P.tesi günü dilekçemi vermiş olacağım..




  • Bende avea ıle bır problemım var..
    Yaklasık 7 ay once avea faturalı hat aldım ve yanındada telefon hedıyeydı.bır sozlesme yaptık ve bu sozlesmeye gore 12 ay boyunca hıc konusmasam bıle 20 ytl verıcektım ve ılk ay musterı hızmetlerınden borcumu sorup duruyodum fatura geldıkı bana soledıklerı mıtarın 5 katı yaklasık olarak 200 ytl bunu odedım ve daha dıkkatlı kullanırım dıye dusundum sonrakı ay maksımum 50 ytl lık bır telefon konusması yaptım 150 ytl ve canıma tak ettı bunuda odedıkten sonra hattı kırdım attım aylık 20 ytlyı gozden cıkardım sonrakı ay geldı bana 200 ytl fatura ve anlamadım cope kırılarak attıgım hattan nasıl konusabılırım odemedım ınadına 2. ay olmus borcum 400 su an borcum hala var bende halletmek ıcın ugrasmıyorum ''nekadar yanlıs olsada'' ya kendı adıma baskasını yolluycam yada avea ıle alakalı bıeyere gıdersem kavga edıcem....
    su numaralarında dokumanını ıstıycem ama hepsını yapabılmem ıcın ılgılenmem lazım:S.......
    bu arada konturlu hattıda sureklı kapanıp duruyo fazla kontur harcamak ıcınmıdır herne halt ıse bunun yanındada yılbasıdır bayramdır arıyorum yakınlarımı hızmet veremıyolarmıs.... e ozaman ne dıye reklamlara cıkıp abuksubuk, haketmedıgın sloganları kullanıyosunkı anlamıyorum bukadar dandık, yetersız, ahlaksız bır hızmet ne gordum ne duydum.............
    (yazarken bıle sınırden kuduruyorum heralde bıde gorussem katıl olurum)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: engin1975

    Hadi bakalım hayırlısı sonuna kadar arkandayız

    halletmişsindir işallah
  • noldu verdinmi dilekçeni.insanlar merak etmişki sormuş sende bırakmışsın topici
  • yaaa ne oldu biraz para koparda sunlardan akılları baslarına gelsin yaa aaa bu arada



    Tugce Seni Seviyorum!!!!!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.