Şimdi Ara

Avea'ya dava açmaya hazırlanıyordum, vazgeçmiştim.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
5.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AksakRiTim

    yaaa ne oldu biraz para koparda sunlardan akılları baslarına gelsin yaa aaa bu arada



    Tugce Seni Seviyorum!!!!!





  • HeLaL be abi kim tutar seni...
    Sonuna kadar arkandayız..
  • ya arkadaşlar bende dün iternet şubesini kullanrak kontor yüklettim iş bank üzerin de 100 kontor seçeneğini işaretledim bunlar bana hem 100 hemde 250 kontor yüklediler işin ilginç tarafı iş bank ta mobil onay kodu diye bir şey var bana 1 defa mobil onay doku geldi ama onlar 2 kere kontor yüklediler bana iş bank aradım on lar biz yapamayız avea ilet dediler ilettim müştüri hizmetlerin den ama daha cvp gelmedi

    var mı benim gibi sorunlan karşılaşan
  • Yenildim arkadaşlar..

    Bugün'e kadar araştırdım ettim, bir türlü dilekçeyi vermeye gidemedim. DH'den Adliye'de çalışan bir dost vardı onunla konuştum %100 haklısın dedi, ama dava açma bence dedi. Kaybedersem avukatlık masrafları vs. tamamen üstüme kalacakmış. Kaybetmem için belirgin bir sebep yok, aksine lehime çok şey var. Sözleşmede bir madde yok, paket üyeliği maddelerinde belirtilmemiş ama haksız kazanç yapılıyor. 3 operatör içinde geçerli bu durum. Boğazlarında kalsın inşallah.

    Mevzu benim 10-15 YTL'm değil, herkesten alınıp ceplerine indirdikleri haksız kazanç rakamının olabilitesi olan büyüklüğü.

    KONU NEDİR? Faturalı hattınız ödeme gecikmesinden dolayı gecikmeye alındı diyelim, Mart ayına girdiniz ve şubat ayından kalan paketleriniz (Bizbize300, Aveaİş120 vs. gibi) paketleriniz var, hattınızdan bunların nisanda ücretlendirilmemesi için müşteri hizmetlerini arıyorsunuz ve size olmaz diyorlar, iptal etmiyorlar; neymiş hat bekleme durumundaymış.. Ee, ben hattımı ne arama ne aranabilme olarak kullanamıyorsam bu ücretleri ne hakla alıyorlar?! Hadi hattın sabit ücreti, Kdv si, Telsiz kullanım bedelini anlarım..

    Konu buydu, %100 olarak güven sağlayamadığım, kaybedersem ödeyecek param olmadığından, araya başka gerek ailesel, gerek kişisel sorunlarım girdiği için ertelendi ve dava açmaktan vazgeçtim...




  • Kazanma ihtimalin vardı tabi ama bizzat gördüğüm kadarıyla GSM operatörlerinin avukatları hiç bir şeyi kabul etmedikleri gibi emsal teşkil edeceği için sonuna kadar uğraşıyorlar. Süreç uzun ve yorucu olmakla beraber haftaiçi mesai saatleri içerisinde pek çok kez adliyeye gitmek zorunda kalacağında muhakkaktı.

    Bu tür davalar (her ne bu mesleklede uğraşsam) emek-zaman bakımından bize lüks. Tüketici Mahkemelerinde her ne kadar harç olmasa da sürecin uzun sürmesi adliyelerin iş yükü nedeni ile adeta dava açan için zorlu bir süreç oluyor.

    Hakkımızı daha iyi arayabileceğimiz mahkemelerin kısa sürdüğü bir Türkiye diliyorum içimden bu yazıyı yazarken.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SKELETER

    Kazanma ihtimalin vardı tabi ama bizzat gördüğüm kadarıyla GSM operatörlerinin avukatları hiç bir şeyi kabul etmedikleri gibi emsal teşkil edeceği için sonuna kadar uğraşıyorlar. Süreç uzun ve yorucu olmakla beraber haftaiçi mesai saatleri içerisinde pek çok kez adliyeye gitmek zorunda kalacağında muhakkaktı.

    Bu tür davalar (her ne bu mesleklede uğraşsam) emek-zaman bakımından bize lüks. Tüketici Mahkemelerinde her ne kadar harç olmasa da sürecin uzun sürmesi adliyelerin iş yükü nedeni ile adeta dava açan için zorlu bir süreç oluyor.

    Hakkımızı daha iyi arayabileceğimiz mahkemelerin kısa sürdüğü bir Türkiye diliyorum içimden bu yazıyı yazarken.


    Mahkeme 6 ay sürsün yılmam, hakkımı sonuna kadar ararım, yıldıran o da değil aslında. Hukuksal anlamda bu dayatmanın bir dayanağı da yok. Çok araştırdım. Tüketici Mahkemesinde itiraz et dediler. Bayi kanalı ile 2 kez(bu sayıyı 100 kez bile gösterebilirim, bayilerin bir yetkisi yok), resmi olarak Avea İletişim Hizmetleri A.Ş.'ye gerek şikayetvar.com gerek müşteri hizmetleri kanalı ile kayıt oluşturarak 3 kez itiraz ettim ve dönülen cevaplarda olumsuz oldu. Üstelikte ben paramın derdinde değilken, 4 yıllık hattımdan da oldum..

    Yılmaktan bahsediyorduk, tek yıldıran kısmı maddi kısmı, gider gelirim sorun değil, olurda bir bityeniği bulup kazanırlarsa(ihtimal yok gibi ama işte ne olacağı yine de belli olmaz) mahkeme masrafları vs. üstüme kaldığı an mahvolurum şu anda..




  • Beni bu konu çok rahatsız ediyor halen.. 4 yıldan fazla zaman geçmiş, bir çok şey düzeldi ama hala bu mantık aynı..

    Tüketici Hakem Heyeti değil de, genel bir konu olduğu için; Türk Telekom, TTnet, Superonline, Smile ADSL, Avea, Vodafone, Turkcell.. Tüm bu firmalara bu davanın açılması gerekiyor ve de sanırım Tüketici Mahkemesinden..

    Yine bir araştıracağım bu mevzuları ben, kafaya koydum bu sefer..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.