Şimdi Ara

Avea Faturasız İnternet Paketi Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Selamlar,
    Avea'dan yaz için bir aylık faturasız hattıma 4 Gb'lık internet paketi aldım fakat şoyle bir problemim var paketimde kalan internetin miktarını sorgulamak istiyorum aveanın sitesinden araştırdım INTERNET Yazıp 5555'e gönderin diyor.Gönderdim,Bu servis sadece faturalı hatlar için geçerlidir gibi bir mesaj geliyor halbuki faturasız hatlara da var bu paket.Paketi de aldım yani.Sizce ne yapmalıyım yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Şu anlık alternatif olarak *122#'yi kullanmayı denermisin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DETAY yaz 9333 e mesaj at veya bi üst mesajdakini uygula
    İNTERNET yazıp 5555 faturalı için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çözüldü teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.