SEÇ paketlerini seçerek 20 liralık konuşma ve 10 liralık ise internet paketi aldım. Ancak şubeden bana hiç bilgilendirme yapılmadı. Ben de direk takarak kullandım. Sonra SMS geldi. İnternette fatura üst sınırınızı aştınız diyerek. Ben de hemen müşteri hizmetlerini aradım. Öğrendim ki servisten yararlanmak için 1452'ye sınırsız SMS atmam gerekiyormuş. Ancak bu konuda hiçbir bilgi sahibi değildim. Tekrar arayıp, durumu özetledim. Şubeye gidip, beraber dilekçe yazmam gerekiyormuş. İşler iyice karıştı.
Toplamda 60 MB indirmişim. Ne kadar gelir acaba? Bir de böyle şeyleri kime şikayet ediyoruz? Tüketici mahkemelerine mi yoksa BTK'ya mı?
quote:
Orijinalden alıntı: Uygurca
SEÇ paketlerini seçerek 20 liralık konuşma ve 10 liralık ise internet paketi aldım. Ancak şubeden bana hiç bilgilendirme yapılmadı. Ben de direk takarak kullandım. Sonra SMS geldi. İnternette fatura üst sınırınızı aştınız diyerek. Ben de hemen müşteri hizmetlerini aradım. Öğrendim ki servisten yararlanmak için 1452'ye sınırsız SMS atmam gerekiyormuş. Ancak bu konuda hiçbir bilgi sahibi değildim. Tekrar arayıp, durumu özetledim. Şubeye gidip, beraber dilekçe yazmam gerekiyormuş. İşler iyice karıştı.
Toplamda 60 MB indirmişim. Ne kadar gelir acaba? Bir de böyle şeyleri kime şikayet ediyoruz? Tüketici mahkemelerine mi yoksa BTK'ya mı?