Şimdi Ara

AVEA'DA YENİLİKLER..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avea’dan Ericsson ve Siemens ile dev işbirliği

    Avea bu yıl gerçekleştirmeyi planladığı 300 milyon dolarlık yatırım planının bir parçası olarak, Ericsson ve Siemens ile GSM teknolojisindeki son yenilikleri ve altyapı hizmetlerini almak üzere iki ayrı anlaşma imzaladı.

    Geçtiğimiz günlerde müşterilerine en kaliteli iletişim hizmetlerini sunma amacıyla şebeke altyapısı yatırımlarına odaklanacağını açıklayan Avea bu yöndeki ilk adımı dünya devleri Ericsson ve Siemens ile anlaşma imzalayarak atıyor.

    İki şirket ile imzalanan anlaşmalar çerçevesinde Avea şebeke ses kalitesini ve bina içi kapsama alanını genişletmeyi amaçlıyor. Böylece Avea bir yandan kapsama alanını daha da genişletirken, diğer yandan da abonelerine daha yüksek kalitede konuşma ve bilgi alışverişi imkanı sunacak.

    Ericsson ve Siemens ile varılan anlaşma doğrultusunda bu şirketler Avea’nın ana GSM (2.5G) altyapısı tedarikçileri olarak Avea’ya yeni Baz İstasyonları, Ana Şebeke Ekipmanı ve Destek Bakım Hizmetleri verecekler.

    Bunun yanı sıra veri/görüntü aktarımı hızını ve görüşme kalitesini artırmayı amaçlayan EDGE (Enhanced Data Rate for GSM Evolution) ve AMR (Adaptive Multi Rate) gibi yeni teknolojiler ülke genelinde yaygınlaştırılacak. Yeni Nesil Şebekeleri (soft switch) ve IP altyapısı dahil olmak üzere diğer altyapı yatırımları da Avea’nın 2006 yatırım planları arasında.

    Avea Genel Müdürü Cüneyt Türktan önümüzdeki dönemde yatırımları hayata geçirmeye tüm hızıyla devam edeceklerini; güçlendirilen altyapı ve şebeke geneline yayılan yeni teknolojiler sayesinde artan konuşma kalitesinin yanı sıra, Avea kullanıcılarının günlük yaşamlarına değer katacak, kolaylıklar sağlayacak pek çok yeni ürün ve hizmetin de geliştirileceğini söyledi. Türktan, anlaşma imzalamaktan büyük mutluluk duydukları dünya devleri Ericsson ve Siemens’le uyum içinde çalışacaklarına inandıklarının altını çizdi.

    Ericsson Genel Müdürü Jan Kemwall “Bu anlaşmayla beraber Avea-Ericsson stratejik ortaklığını bir adım daha ileriye götürdüğümüz için mutluyuz. Anlaşmamızın içeriğinde Avea’nın mevcut ağ kapasitesinin artması, kapsama alanının genişlemesi ve yakın gelecekte gündeme gelecek 3G, numara taşınabilirliği ve katma değerli hizmetler gibi konular bulunuyor. Avea’nın telekomünikasyon altyapısı açısından ana tedarikçilerinden biri olmaktan gurur duyuyoruz” diye konuştu.

    İmza töreninde bir konuşma yapan Siemens Genel Müdürü Dr. Zafer İncecik ise, “Yapılan yoğun çalışmalar sonunda Avea ile stratejik ortaklık çerçevesinde oluşan bu anlaşmadan gurur duyuyoruz. Siemens olarak mobil haberleşme alanında sahip olduğumuz yüksek teknoloji içeren ürün ve çözümlerin Avea şebekesinde yer alması ile, Avea’nın kullanıcılara sunacağı hizmetlerin çeşidini ve kalitesini artırmak, bu gururun kaynağıdır. Şu andan itibaren yapacağımız iş, hedeflenen projenin bir an önce başarıyla tamamlanmasını sağlamaktır” dedi ve anlaşmanın ülkeye hayırlı olmasını diledi.


    Avea’nın Ericsson ve Siemens ile birlikte gerçekleştireceği
    "Rollout & Swap projesi" çerçevesinde 2006 yılı hedefleri



    1-) Avea’nın Türkiye genelindeki baz istasyonu sayısını artırarak (1000 adet), hem bina içi, hem de genel kapsama seviyesini artırmak.
    2-) Avea’nın Türkiye genelindeki yol kapsamasını güçlendirmek ve kapsama alanına yeni yollar eklemek.
    3-) Avea’nın altyapısını güçlendirmek ve daha fazla aboneye hizmet vermek; mevcut kapasiteyi artırmak, hizmet kalitesini Abone beklentileri doğrultusunda rtırmak
    4-) EDGE benzeri yeni teknolojileri Türkiye geneline yaymak amacıyla Avea’nın mevcut şebekesinin ses kalitesini güçlendirmek.
    5-) Avea şebekesini teknolojik olarak güçlendirmek ve AMR gibi çözümleri Türkiye geneline yaymak.


    Avea'nın kendi sitesinden alınma haberlerdir.



    _____________________________




  • AVEA şebekesini Nokia'nın yeni nesil santralleri ile yeniliyor...

    Nokia MSC Sunucusu Türkiye'nin ilk Yeni Nesil Şebekesinin altyapısını hazırlıyor.

    Espoo, Finlandiya – Nokia ve AVEA, yeni nesil cep telefonu santralleri olarak tanımlanan Nokia'nın MSC Sunucusu 3GPP uyumlu bilgisayar tabanlı mobil servisler anahtarlayıcıları kurulumu için üç yıllık bir çerçeve anlaşması imzaladı. AVEA'nın Türkiye'nin ilk Yeni Nesil Şebekesi'ni yaratarak kendi şebekesini yenileme planının temelini Nokia'nın Yeni Nesil Santralleri oluşturuyor.

    AVEA Genel Müdürü Cüneyt Türktan konu ile yaptığı açıklamada "Stratejik şebeke modernizasyonu için Nokia'nın MSC Sunucu Sistemini seçen AVEA, Nokia ile arasındaki işbirliğini bir adım öteye taşımaktan memnuniyet duymaktadır. Nokia'nın bilgisayar tabanlı santralleri sayesinde AVEA, operasyon ve sermaye harcamalarından tasarruf etmekle kalmayacak gelecekte GSM, 3G ve Sabit-Mobil Yakınsama hizmetlerini destekleyebilecek ve abone kapasitesini önemli ölçüde artıracaktır," dedi.

    Nokia Türkiye'nin Genel Müdürü Murat Kırçuval ise konu ile ilgili düşüncelerini şöyle açıkladı: "AVEA'nın Bas Konuş ve Presence (Elverişlilik) çözümlerinin tedarikçisi olarak oynadığımız rolü daha da sağlam temellere oturtmaktan ve işbirliğimizi şimdi de bilgisayar tabanlı cep telefonu santrallerine taşımaktan çok memnunuz. 3GPP 4 ve 5 Releases temelli Nokia MSC Sunucu Sistemi AVEA'nın ses, veri ve sinyal trafiğini IP/MPLS altyapısı üzerinden taşımasına olanak verecek ve daha da önemlisi AVEA'ya Yeni Nesil Şebeke hizmetlerine hazırlanması için gerekli araçları sağlayacaktır."

    MSC Sunucu Sistemi Nokia'nın Unified Core Network hizmeti sayesinde, AVEA ileride operasyon ve sermaye harcamalarından önemli ölçüde tasarruf sağlayacak. Nokia'nın "Unified Core Network" hizmeti sabit -mobil yakınsaması, 3G (üçüncü nesil), VoIP, WIMAX gibi yeni nesil erişim teknolojilerinin yanı sıra günümüz teknolojileri olan GSM, UMA, IMS, SIP ve Voice over IP uygulamalarını destekleyecek ortak bir şebeke mimarisi sağlama kapasitesine sahip.

    Bilgisayar tabanlı cep telefonu santrali kullanımı ve IMS sayesinde Nokia kullanıcılara sorunsuz mobil ve sabit hat yakınsama hizmetleri sunuyor. 100'ün üstündeki bilgisayar tabanlı cep telefonu santrali müşterisi ve 50'nin üstünde canlı/kullanımdaki şebekesi ile Nokia şüphesiz dünyanın en deneyimli bilgisayar tabanlı mobil santral tedarikçisi konumunda. 20 yakınsama denemesine sahip olan ve kişisel VoIP ve mültimedya hizmetleri sunan Nokia, aynı zamanda sabit hat şebekelerinin yenilenmesi ve WLAN gibi erişim teknolojilerinin kullanımı için gerekli ortamı hazırlıyor.


    ** Avea'nın kendi sitesinden alınma haberlerdir.
    _____________________________




  • Avea, yeni distribütörlük sistemi ile gücüne güç katıyor

    Satış ve dağıtım stratejisini yeniden yapılandıran Avea; tüm Türkiye'yi kapsayan yeni distribütörlük dönemini başlatıyor. Gerçek fiyata kaliteli iletişim prensibini benimseyerek daha geniş kitlelere ulaşan Avea, ilk distribütörleri Protel, Techcell ve Vegatel ile müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini artırıyor

    Yenilikçi ve teknolojide öncü GSM operatörü Avea; yeni distribütörlük zincirini oluşturan Protel, Techcell ve Vegatel ile tüm Türkiye'de hizmetlerini kullanıcılarına ulaştırarak pazardaki hızlı büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. Avea'nın yeni bayi konseptinin örneğini oluşturan ve iletişim ile ilgili ihtiyaç duyulan tüm hizmetleri tek noktadan sunan Avea Hizmet Merkezleri* de, bu üç distribütörden sağladıkları ürün ve hizmetleri son kullanıcıya ulaştıracaklar.

    Yeni distribütörlük sisteminin tanıtıldığı toplantıda konuşan Avea Genel Müdürü Cüneyt Türktan; "Yeniden yapılanmamız çerçevesinde bayi ve distribütörlük yapımızı şekillendirerek müşterilerimize sunduğumuz hizmetimizin kalitesini daha da artırdık. Bildiğiniz üzere Avea, bugüne kadar direkt olarak Avea Hizmet Merkezleri kanalıyla ürün ve hizmetlerini müşterilerine sunuyordu. Şimdi pazara yeni bir heyecan katacak distribütörlük sistemini, Avea dağıtım kanalı içinden gelen bayilerimizin de yer aldığı bir yapı olarak hayata geçirdik ve ürünlerimizi yeni distribütörlerimiz aracılığıyla bayilerimize dağıtmaya başladık. Böylece hem bayilerimiz rekabetçi bir yapıya kavuştu hem de Avea esas işine yani tüketici nezdinde talep yaratma üzerine yoğunlaştı. Kısacası 2006 yılında yaptığımız yatırımların meyvelerini toplamaya başladık " dedi.

    Hizmette yeni ufuklar

    Toplantıda Avea Hizmet Merkezleri üzerine konuşan Avea'nın Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tayfun Okter ise "Abonelerimize ve potansiyel müşterilerimize, çağrı merkezlerimiz dışında birebir ulaşabilecekleri ve yüz yüze görüşüp anında hizmet alabilecekleri yerler olarak hizmet merkezlerimizi tasarladık" diyerek hizmet merkezleri sayesinde Avea'nın pazara yönelik yaptığı tüm aktivitelerin tüketicilerle paylaşıldığını ve onların sorunlarının da anında giderildiğini belirtti. Okter, yeni distribütörleri sayesinde Avea Hizmet Merkezleri'nin son kullanıcıya hizmet anlamında yepyeni ufuklar açacağını söyledi.

    Avea'nın yeni distribütörleri Protel, Techcell, Vegatel'in Genel Müdürleri ise Avea'nın varolan olgunlaşmış dağıtım altyapısını geliştirmeyi hedeflediklerini belirtirken; mevcut bayilerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek kadar esnek yapılar kurduklarını, en büyük hedeflerinin tüketicilerin hizmet beklentilerini hızlı ve kaliteli bir biçimde karşılamak olduğunu vurguladılar. Avea ailesine katılan distribütörler, Avea ürünleri ile birlikte cep telefonu, Blackberry ve Mobil Bağlantı paketi kampanyaları da gerçekleştirecekler.

    * Avea Hizmet Merkezi: Satış kanalı olarak faaliyet gösteren hizmet merkezlerinin işletmeciliği Avea tarafından yapılıyor. Türkiye genelinde İstanbul'da 3, Ankara'da 2 ve İzmir'de de 1 adet toplam 6 mağazaya ulaşan hizmet merkezi sayısının 2007 yılında 8'e çıkarılması hedefleniyor. Hizmet merkezlerinde faturalı faturasız hat, kurumlara yönelik personel hat, kontör, pazarda talep gören cihaz, Blackberry ve mobil bağlantı paketi ile katma değerli hizmet satışları gerçekleştiriliyor. Öte yandan SIM kart değişikliği, devir işlemleri, abone bilgileri değişikliği de bu merkezlerde gerçekleştirilen aktiviteler arasında yer alıyor. Kısacası Avea Hizmet Merkezleri satış ve satış sonrası tüm hizmetleri abonelerine sunuyor.
    _____________________________




  • Avea 300 milyon dolarlık yatırım sözünü gerçekleştirdi

    Avea, 2006 yılı başında açıkladığı yatırım planlarının son halkasını Diyarbakır'da tamamladı

    Abonelerine en yeni ve en son teknolojiyi içeren öncü hizmetler sunmayı kendine ilke edinen Avea, hizmetlerinin kalitesini artırabilmek ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki şebekesini daha etkin bir şekilde yönetmek amacıyla gerçekleştirilen Diyarbakır Santral binası yatırımını hayata geçirdi.

    Güneydoğu Anadolu bölge şebekesini daha verimli ve kaliteli hale getirmeyi, Diyarbakır ve çevre illerdeki abonelerine daha iyi hizmet sunabilmeyi, yaratılacak istihdam ve yatırım ile de bölge ekonomisine değer katmayı hedefleyen Avea, Diyarbakır santral binasının açılışını Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Telekomünikasyon Kurumu Başkanı Tayfun Acarer, Avea Genel Müdürü Cüneyt Türktan, bölge yetkilileri ve Avea yöneticilerinin katıldıkları bir tören ile gerçekleştirdi.

    Açılış töreninde konuşan Cüneyt Türktan, 2006 yılı başında kamuoyuna söz verdikleri yıllık 300 milyon dolarlık altyapı yatırımının tamamlandığını ve bu yatırımların neticesinde Avea'nın artık Türkiye nüfusunun yüzde 86'sını kapsadığını belirtti. Diyarbakır santral binasının Güneydoğu Anadolu bölgesindeki Avea şebekesini kontrol edeceğini ve böylelikle Diyarbakır ve çevre illerdeki Avea abonelerine daha kaliteli hizmet verileceğini ifade eden Türktan, santral binasının bölge ekonomisine istihdam ve yatırım anlamında da katkı sağlayacağını iletti. Bölgedeki konuşma trafiği yeni kurulan sistemler ile taşınacağından diğer bölgelerin yükünün de azalacağının ve şebekenin daha efektif hale geleceğinin altını çizen Türktan; "Avea'nın gerçekleştirdiği yatırımların önemli bir göstergesi olan Avea Diyarbakır santral binamız sayesinde, Güneydoğu Anadolu bölge şebekesini daha verimli ve kaliteli hale getirmeyi, Diyarbakır ve çevre illerdeki abonelere daha iyi hizmet verilebilmeyi ve yaratılacak istihdam ve yatırım sayesinde bölge ekonomisine değer katmayı amaçlıyoruz" dedi.

    1512 m² alan üzerine kurulu 3 katlı santral binasının toplam kapalı alanı 1587,375 m². 1997 deprem yönetmeliğine uygun olarak projelendirilen ve inşa edilen bina 122 günde tamamlandı. 7'si iç, 11'i dış olmak üzere toplam 18 kamera ile 24 saat güvenliği sağlanan bina, herhangi bir yangın durumunda, insanlara ve çevreye zarar vermeksizin söndürme işlemini yapabilen, son derece gelişmiş FM200 yangın söndürme sistemi ile korunuyor. 2 adet 400'er kVA'lık jeneratörü ve bir adet 400 kVA'lık trafosu ile Diyarbakır santral binası elektrik kesintilerine karşı da hazırlıklı. Toplam 12.000.000 YTL'ye mal olan Diyarbakır Santral binası, çeşitli büyüklüklerde ofis ve çalışma alanlarının yanı sıra, bahçe ve kafeteryaya da sahip.
    _____________________________




  • Bunları kim okur bilemem ama, ben onu bunu anlamam. Telefonuma AVEA hattını taktığımda çekmiyor arkadaşlar. Avea istediği gibi siteye yazı eklesin dursun! No sinyal, No AVEA.
    _____________________________
    Noxco
  • yaa zaten belli bi kaliteyi bulamazsa avea 10 milyon aboneye zor ulaşır..vodafone çok güçlü geliyo turkcell zaten güçlü aveada kaliteye önem vermek zorunda zaten..vermezse işi çok zor..
    _____________________________
    e.i.k.ö.k.
  • Avea'nın güzelliklerinin farkında olmayıp kötülemeye devam edin siz, sakınan göze taş batar.
    _____________________________
    DH müdavimi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Avea önce müşteri hizmetlerini düzeltmekle işe başlamalı.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ferduh

    Avea önce müşteri hizmetlerini düzeltmekle işe başlamalı.

    Çok doğru söylüyorsun. Müşteri hizmetleri dışında her şey çok güzel....Tebrikler Avea...
    _____________________________
    Hepinize saygılar...Çünki insanlık önce saygı gerektirir.Yoksa diğerlerinden bir farkımız olmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: basturkemin

    Avea'nın güzelliklerinin farkında olmayıp kötülemeye devam edin siz, sakınan göze taş batar.

    Kötülemeye devam edenler bile Aveaya geçecekler yakın zamanda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ferduh

    Avea önce müşteri hizmetlerini düzeltmekle işe başlamalı.


    Avea Müşteri Hizmetleri size göre iyi olmayabilir ama gerçekten abone memnuniyeti üzerine çalışıyor.Ne zaman sorun yaşasam 500'ü arayıp hemen çözüyorum.
    _____________________________
  • Ne zaman mail atsam 500 ü ara diyor
    _____________________________
  • Orhan82 senin müşteri hizmetlerinde tanıdığın mı var, ben ne zaman arasam bir sorunum olsa hep beni suçluyorlar,hiç bir sorunuma da çözüm getirmiyorlar....
    quote:

    Orjinalden alıntı: OrhaN82

    quote:

    Orjinalden alıntı: basturkemin

    Avea'nın güzelliklerinin farkında olmayıp kötülemeye devam edin siz, sakınan göze taş batar.

    Kötülemeye devam edenler bile Aveaya geçecekler yakın zamanda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ferduh

    Avea önce müşteri hizmetlerini düzeltmekle işe başlamalı.


    Avea Müşteri Hizmetleri size göre iyi olmayabilir ama gerçekten abone memnuniyeti üzerine çalışıyor.Ne zaman sorun yaşasam 500'ü arayıp hemen çözüyorum.

    _____________________________
    Hepinize saygılar...Çünki insanlık önce saygı gerektirir.Yoksa diğerlerinden bir farkımız olmaz.




  • Tanıdığım falan yok, ama sorun olduğu taktirde çözüme kavuşuyor.Vodafone'da da öyle.... Şimdi bu bedavalar için aradım, Polislere gelmiş kısıtlama, Sıra öğretmenlerde daha sonra doktorlar vs vs. diye gidecek.Yakındada tamamen kalkar.Konuyla ilgilendiklerini en kısa zamanda durumu çözüme kavuşturacaklarını söylediler.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tunay1985

    Orhan82 senin müşteri hizmetlerinde tanıdığın mı var, ben ne zaman arasam bir sorunum olsa hep beni suçluyorlar,hiç bir sorunuma da çözüm getirmiyorlar....


    Sorunlarımla birebir ilgilendiler genelde, siz sorunlarınızı yazın yardımcı olmaya çalışalım..
    _____________________________
    DH müdavimi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OrhaN82




    1-) Avea�nın Türkiye genelindeki baz istasyonu sayısını artırarak (1000 adet), hem bina içi, hem de genel kapsama seviyesini artırmak.




    Bİna içi dediğine göre bina içinde çekmediğini ayan beyan kabul etmiş oluyorlar. .
  • Turkcell bile çekmiyor Bina içlerinde. Mesela Hastane,Adliye vs.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.