Şimdi Ara

Avea bayisinin hatası nedeniyle 100 kusur liram için ne yapabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 17 yıllık Turkcell lı iken Avea'ya geçtim . Avea bayii işlemleri yaptı ve imzaladığım form üzerine benim talep ettigim paketleri 500 dk + sinirsiz int diye yazarak bana imzalatti. Avea hattımın aktif olduğu akşamına 1 mesaj geldi Avea'dan 'fatura kullanım üst tutarınız 120 lirayı asmıştır diye. Bit mesaj daha " internet kullanımınızdan dolayı başka paketiniz yolsa hızınız düşecektir diye. Avea müşteri hizmetlerini aradım ilgili personel hesabıma baktı ve internet paketimin olmadıgını söyledi. Meger benim harttim aktif olunca kısa mesaj ile sinirsiz int paketini almam lazimmis. Ama bana bayi böyle birsey söylemedi . Formun üzerinde de 500 dk + int diye yazdıkları için bana düşen bir is olduğunu hiç akıl edemedim . Siz ce çözüm ne olabilir . Avea meseleyi anlayıp paket kapsamında degerlendirip de bu 100 kusuru silebilir mi.
    TSK ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Avea Destek adlı avea m.h yetkilisi forumda görürse işinizi çözebilir.
    Ancak siz m.h arayarak forum oluşturun diye talepte bulunun belki inşallah netice alırsınız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paket yok ise internet kullanımınızdan dolayı başka paketiniz yolsa hızınız düşecektir diye. neden mesaj geliyor ?
  • İnanın anlamadım neden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam turkcell den avea ya niye geçtiniz fiyat uygun oldugu için mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuBBa123

    hocam turkcell den avea ya niye geçtiniz fiyat uygun oldugu için mi

    Evet Turkcell kamu da idim . 1000 dk fazla geliyordu ve 1000 SMS lı 59 civarı oduyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam formun uzerinde sinirsiz internet yaziyorsa sizin tekrar sms yollamaniza ne gerek var.sinirsiz internetiniz sisteme kaydedilemis.forma bakmalarini isteyin.
    avea sorunu cozmede diretirse,daha faturaniz kesilmemis falan gibi bahanelere siginirsa bence vakit kaybetmeden btk basvurun.
    Btk da sijayetleri operatore iletmekten baska bisey yapmiyor gibi gorunsedebu tur sorunlarin artinca affetmiyor azda olsa ceza kesiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaslar
    Güzel bir yazı döşenip Avea ve BTK ya faxladim. Yazının sonundada bu yazımda; bahsettigim bayi hatasının 7 gün içersinde düzeltilmesini , fatura kesim tarihinden önce tarafıma yazılı bilgi verilmesini, Bayiye gerekli uyarının yapılmasını , aksi takdirde yasal haklarımı kullanacağımı ve Avea'dan bir daha dönmemek üzere taşınacağımı belirttim. Ayrıca aynı yazıyı BTK sayfasına online şikayet olarak da gönderdim . Fatura kesim tarihinden 1 gün önce tam 3 personel tarafından ayrı ayrı saatlerde aranarak sorunumun cozuldugu (129 liralık faturam 28 liraya düştü ) ve Bayinin uyarıldığı
    Bilgisi verildi tarafıma .
    Bilgİlerinize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.