Şimdi Ara

AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
236
Cevap
4
Favori
47.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın tkapaca bendede s80 var..Acil bagaj havuzu arıyorum ama hic bir yerde yok. sadece serviste var vede fiyatı 480 tl. Gözüme geldi acıkcası bu parayı bayılmak. siz nasıl bişi yaptırdınız resimlerini koyarsanız cok sevinirim. birde bazı sitelerde bagaj havuzu satılıyor fiyatlarıda uygun ama mesela 2008 ve sonrası modeller icin diyor ama benim arac 2012 model ve bildigim kadarıyla 2011 den bile biraz farklı. Bu bagaj havuzlarından alsak olurmuki acaba bagajının içi gercekten aynı gorunuyor 2009 ve 2012 hatta 2013 lerin.Bu arada arabayla 2. günüm ve resmen gemiye biniyor sanıyorum her binişimde. cok rahat ve cok konforlu neredeyse passat fiyatına aldığım için gercekten şanslıyım galiba.

    NOT: bu arada aracım 2.0 dizel advance modeli ve ektra donanım paketli. 9.000 km de ve 125.000 tl ye aldım. Volvo sayfasından aracını tasarla bölümünden aracı girip aynen bendeki donnaımları eklediğim zaman aracın fiyatı 172.000 tl cıkıyor. Yani 47.000 tl daha uygun sıfırındanki bana cok iyi gibi geldi fiyat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi girayhan1 -- 2 Ağustos 2013; 3:30:16 >




  • Sayın girayhan,
    Bildiğim kadarı ile 2010'dan sonraki tüm modeller aynı bagaja sahip. Önceki modellerden emin değilim. 2013'lerde bir makyaj oldu ama sadece ön konsolda bildiğim kadarı ile kasa tamamen aynı. Resimleri ilk fırsatta koyacağım. Ben de piyasada çok araştırdım bagaj havuzu meselesini. Son sorduğum adam "abi S80 patron arabası. Patron adam bagaja peynir filan koymaz ki..." dedi :) S40 ve S60'a göre 100-150 TL ciavrında bagaj havuzları var. Benim ki biraz amele işi oldu ama bagajın temiz kalmasını sağlamada başarılı ve olabildiğince estetik yaptı adam. Maliyeti 60 TL.
    Benim S80 1.6 drive modeli. Ben de arabadan çok memnunum. 2011 model 55.000 km'de. Sıfır manuel comfortline Passat fiyatına aldım. Çok düşündüm pasatı mı alsam diye (neticede sıfır) ama bu araç da oldukça temizdi ve highline passat ayarında donanıma sahip. Çevremdeki herkes de S80'i tavsiye etti. İyi ki de tavsiye etmişler. Performansına gelince basınca gitmem demiyor. Tek eksiği manuel olması diyorlar ama o d abenim için sorun değil. Çok trafik olmayan bir şehirde oturuyorum.




  • Bende çok memnunum Volvo S80 1.6 drive dan, bir kez daha yazayım dedim

    Bagaj havuzu konusunda ise çok titiz olduğum için bagajda akacak kokacak pis çamurlu vs hiçbirşey taşımıyorum (onlar için şirket linea sı var:) o sebeple hiç gerek duymadım...
  • Bagaj havuzu yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar,
    Benim asıl merak ettiğim konuyu atlamayalım yalnız :). Cevaplarınızı bekliyorum. İki önceki mesajımda belirttiğim soruyu tekrar aşağıya yapıştırıyorum. Eğer dikkat etmezsek sanırım bizim arabanın en yumuşak karnı burası. Çoğunlukla şehir dışında kullananlar için anladığım kadarı ile sorun yok ama ben bazen 2 ay sadece şehir içinde kullanıyorum. Sırf bunun için 10-15 günde bir biraz açılıp bassam mı diye düşünüyorum :)

    ---------
    60 bin bakımına gittim. Dizel partikül filtresinin sıvısının tükendiğini söylediler. Bu kilometrelerde normalmiş. yenilenmesi 330 TL tuttu. Biraz kazık yemiş olabilir miyim?
    Daha sonra, bu partikül filtresi ile ilgili biraz internet araştırması yaptım. Belki siz biliyorsunuzdur ama benim yeni öğrendiğime göre biraz riskli bir parça. Arabayı zaman zaman devirli kullanmazsak tıkanma ihtimali varmış. Siz buna yönelik bir önlem alıyor musunuz? Mesela zaman zaman 10-15 dakika süresince 3000-3500 devirlerde kullandığınız oluyor mu?
    --------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tkabaca -- 2 Ağustos 2013; 15:08:03 >




  • Bagajin resimleri. Nasil olmus?
     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok güzel olmuş güle güle kullanın... Benim DPF ile ilgili en ufak bir sıkıntım olmadı. Araç 70.000KM ye dayandı.

    Tek dikkat ettiğim uzun yoldan veya performanslı kullanımdan sonra, son 2-3 km yi sakin gidip stop etmeden önce 1-2 dakika beklemek. Bunun haricinde birde çok önerilen 60.000KM 'de carbon clean yaptırdım ve gerçekten çok memnun kaldım. Aracın rölanti sesi, yükteki sesi çok değişti&azaldı.

    DPF tüm dizel araçlarda yüksek KM lerde sorun yaratabiliyor ama benim araçta bir sorun yok. Sizden önceki sahibi çok düşük devirde ve kırsal motorin ile kullandıysa o tıkamıştır diye düşünüyorum...
  • Yorum icin tesekkurler. Ben hep ayni yerden mazot alirim ve cok devirli kullanmasam da,
    devirsiz kullandigim soylenemez. Genelde 2000 - 2500 devir araliginda seyrederim ve ozellikle ilk 3 viteste 3000’e yakin devirlerde vites degistiririm. Sizin belirttiginiz gibi ozellikle uzun yoldan sonra 2-3 dakika calistiktan sonra stop ederim. Umarim DPF kaynakli bir sorun yasamam ilerde.
    Iyi geceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tkabaca -- 6 Ağustos 2013; 23:00:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar selamlar,
    Yol bilgisayari verilerinizle gercek tuketiminiz ne kadar tutuyor? Ben gecen hafta pompa atincaya kafar doldurdum. 69 lt mazot aldi. Sirf yol bilgisayarini kontrol etmek icin sifirladim ve 387 km’den sonra yine ayni yetden pompa atincaya kadar mazot aldim. 27 lt aldi. Buna gore ortalama 7 lt harcamis gorunuyor. Ama yol bilgisayari 5.7 lt gosteriyordu. Bu kadar fark normal mi? pompa atincaya kadar doldurarak kontrol yerine silme mi doldurmaliydim?
    Mazot alincaya kadar keyfim yerinde idi. Simdi biraz keyfim kacti.
    Umarim yol bilgisayari daha dogru olcuyordur. Yol bilgisayarinin kalibrasyonu gibi bir ayar var mi? Siz ne kadar guveniyorsunuz?
    Yaklasan bayraminizi simdiden tebrik ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tkabaca -- 6 Ağustos 2013; 23:09:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tkabaca

    Tekrar selamlar,
    Yol bilgisayari verilerinizle gercek tuketiminiz ne kadar tutuyor? Ben gecen hafta pompa atincaya kafar doldurdum. 69 lt mazot aldi. Sirf yol bilgisayarini kontrol etmek icin sifirladim ve 387 km’den sonra yine ayni yetden pompa atincaya kadar mazot aldim. 27 lt aldi. Buna gore ortalama 7 lt harcamis gorunuyor. Ama yol bilgisayari 5.7 lt gosteriyordu. Bu kadar fark normal mi? pompa atincaya kadar doldurarak kontrol yerine silme mi doldurmaliydim?
    Mazot alincaya kadar keyfim yerinde idi. Simdi biraz keyfim kacti.
    Umarim yol bilgisayari daha dogru olcuyordur. Yol bilgisayarinin kalibrasyonu gibi bir ayar var mi? Siz ne kadar guveniyorsunuz?
    Yaklasan bayraminizi simdiden tebrik ederim.

    Bence bu kadar takmayın kafanıza, herşekilde de çok az yakıyor bu araç. Benim yol bilgisayarı ortalamam çakılı vaziyette 4.9 lt de kaç bin kilometredir.

    Pompa ile yol bilgisayarının tutmaması şuna dayanabilir, bildiğiniz üzere bizim araçlarda harici yakıtla çalışan Webasto var. Eğer onu kapatırsanız tam birbirini tutar... Bakın şu menuden açılıp kapanıyor yada otomatik e alıyorsunuz:

     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ




  • Bugün yaşadığım ilginç bir olayı anlatacagım sizlere.
    2012 model 2.0 D3 volvo s80 aldım ankaradan bir satıcıdan. Aracı alırkende volvo internet sayfasına girip garanti konusunda hassas oldugumdan garanti süresi ile ilgili birşeyler aradım ve halende sitede yazılı olan bu ibareyi gördüm
    ' Tüm Volvo otomobilleri, 3 yıl garanti kapsamındadır. Garanti süresinin ilk 2 (iki) yılı sınırsız km olmak üzere üretici firma, 3. (üçüncü) yıl ise 100.000 km'ye kadar ÜCRETSİZ Volvo Oto Garanti hizmeti kapsamındadır.''
    burdan anlaşılan şu; isvec volvo 2 yıl garanti veriyor. 1 yılda yazdığı üzere eğer 100.000 km yi gecmezse volvo Türkiye distribütörü veriyor. Burda anlaşılmayacak bir şey yok tabiki.
    Ancak gel gelelim ankara askar serviste.10.000 km bakıma gittigimde aracımın 2 yıl garantide olduğunu soylediler. Bende araştırdım volvo türkiyeden garanti departmanından genel müdür yardımcısı sabri beyle görüştüm konu ile ilgili. Meğerse araba sıfır alınırken ücretsiz dedikleri 1 yıl garantiyi 700-800 tl gibi bir rakama satıyorlarmış. Neyse aracın ilk sahibi bunu almış. Ancak ben aracı ilk sahibinden değil 3. kişiden aldım. Nihayetinde şu anki sahibi benim ama ek garanti satışlarda tek tek devir edilmesi gerekiyormuş. yani 10 el değişse 10 kişi silsile devir yapmalıymış. arada zincirden bir kişi eksik olsa yine devir olmuyormuş. Sabri beyin dediğine göre bunu Ankara sigorta diye bir sigorta şirketi yapıyormuş .Onlarda böyle istiyorlarmış. Burda internet sitesinde yukarıdaki gibi açıkca belirtildiği gibi volvo tirkiye ben karışmıyorum diyor. Sen hem 1 yıl ücretsiz ek garanti veriyorum de onuda parayla sat sonra deki ben bilmem ankara sigorta bilir. aradaki alıcılardan birisine ulaşmamız mümkün değil. Adam temelli yurtdığına taşınmış galiba. Ayrıca her kişi için ayrı ayrı satış senedi taahitname şirket ise yetki belgesi imza sirküsü falan falan istiyorlar. Devleti bile arabanın aradaki alıcıları ilgilendirmiyorken volvo bilerek işi yokkuşa sürmektedir. Garanti araca yapılmıştır ve taahit edildigi gibi garantiyide volvo vermejetedir. volvo ankara sigortayla anlaşmış bilmem kimle anlaşmış bizi ne ilgilendiriyor. Sabri bey denen kişide beni durmadan sigorta şirketine yönlendiriyor.. Diyelimki Ankara sigorta battı ve ortada yok beni o zaman kime yonlednirecekler merak ediyorum. Ayrıca bu arab en son ankara arkas kendi almış ikinci el ve satmış benim aldıgım kişiye. yani kendi bayileri madeki böyle bir prosedür var işletmiyor magduriyetini biz neden cekelim. Kısacası bugün düşündümde arabanın iyi olması yetmiyo be arkadaş. Yıllarca toyota kullandım bir gün beni üzmedi garanti konusunda. Demekki sen 1 satarken adam 20 satıyorsa teneke gibi arabaları durup düşüneceksin arkadaş. Sabri bey ve volvo hiç merak etmesin ayrıca öyle kolay değil üstüne yatmak. BEn çarşamba günü zaten mahkemeye vereceğim volvoyu. İnternet sitelerindeki yazıda zaten en büyük delil. Bunlara o kadarki güvenim kalmadı. volanda servis kaydı başka ascarda başka grup volvoda başka sabri beyin bilgisayarında başka. Yani ne biçim bir veri tabanı uyguluyorlar. Diğer markalarda en son ruhsat sahibi kimse aracı en son servis ziyaretinde tüm türkiyede bilgiler güncellenir. Hatta bugün sabri bey bir ara dediki ya siz zaten hiç bakıma girmemişsiniz zaten garantiniz yok olmuş diye. )))) ben kendim 8. ayda Ankara askara 10.000 km bakıma gittim servis fişleri dahi var. ama düşününkü satış sonrası volo türkiye departmanındaki genel müdür yardımcısı bunu bile göremiyor. Israrla bakımlarının yaptırdıgımı ve evrakları oldgunu soyleyince başka türlü bahaneler bulunmaya başlandı. Ayrıca sikayetvar.com daki volvo garanti şikayetlerinide okuyunca aslında bir araba n ekadar iyi olursa olsun satış sonrası iyi değilse alınmaz dedim kendi kendime.

    Size kısa bir sey daha anlatayım. Bundan önce toyota prius aracım vardı. Gosterge panelinde bugulanma vardı servise gittim garanti dışı dediler. Bende genel merkezi aradım hemen ilgilendiler ve beni tekrar cağırtıp degiştirdiler. ancak ben bayagı bir şikayette bulunmuştum. Neyse bir gün baktım beni tekrar aradılar servise gelebilirmisiniz diye. Gitiim meğerse toyota türkiye garanti müdürü gelmiş ve özellikle o priusun sahibiyle goruşmak istiyorum demli. Tanıştık adamla turgay baydi sanırım Bin defa özür diledi benden gözümün önünde bayi ve servis elemanlarını fırcaladı. Hatta işten bile çıkarma durumu olacaktı ben artık engel oldum. İşte turgay bey işte sabri bey. Aracaın ilk sahibine ulaştım sıfır alan ve ek garanti yapan. Adam diyorki abi ben alırkende arab 3 yıl garantili dediler sigorta plicesi falanda vermediler. Ama eğer oyle bişeyde varsa ne şekilde devir edilmesi gerekiyorsa ben devir ederim diyor. Asıl hak sahibi 1. kişi devrtemey hazır son sahibi bende almaya hazırım ama sabri bey aradaki adamlarında satış senetleri ve beyannamesini istiyor. Buyur burdan yakkk. YAw ada satmış alakası kalmamıl adama ne devri yapacam. Yok diyo tek tek herkes zincirleme garantiyi devrelacak en son sen alacaksın:)))))))
    Sonuçta ben bu işi çözecegim. Onlara papuç bırakcak halim yok. Ben istedigimi kanunen alacagım ama birde bunları ulusal basına kadar taşıyacagım. Hatırlı dostlarımız var iyi kanallarda. Size burdan n ezaman ne saatte yayınlanacagınıda soylerim. Ozellikle volvo türkiyeye de haber vereceğim izlesinler diye.
    Ben inat ettim bu mahkemeyi carşamba actıracagım inşallah kararıda lehime olursa burdan emsal olsun diye yayınlayacagım. Yani bilinki arkadaşlar arabalarımız 3 yıl garantilidir. Volvo inkarmı edecek bu soyledigini.
    '' Tüm Volvo otomobilleri, 3 yıl garanti kapsamındadır. Garanti süresinin ilk 2 (iki) yılı sınırsız km olmak üzere üretici firma, 3. (üçüncü) yıl ise 100.000 km'ye kadar ücretsiz Volvo Oto Garanti hizmeti kapsamındadır.''
    Burda yazıyomu parayla satılır yazıyomu ankara sigorta şirketine police kesilerek yaptırılır. Burda ayzıyomu satışlarda iptal olur. Sen garantiyi şahsamı yapıyorsun arabayamı arkadaş. Bu ne kanun tanımamazlık.
    Benim volvonun verecegı o 1 yıl ek garantiyede ihtiyacım cok yok aslında cunku zaten ben o zamana kadar aracımı satmış olurum. Ama ben bunlardan hakkımı alacagım ve bunları tüm tirkiyeye teşhir edeceğim. Kaldıki daha düne kadar seneye xc70 yada xc90 alırım diyordum. Ama bugunden sonra bir dahaki arabam volvo olmayacak bunu kesin biliyorum. Burda düşünüyorumda benmi zararlıyım volvomu 3 kuruş için kacır bakim millleti. zaten zor bela satıığın arabaları bakalım kimlere satacaksın. Burdan kısaca soylim arkadaşlar volvo bu mantıkla türkiyede BATARRRRRR. Sonu SAAB dan hicde farklı olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi girayhan1 -- 3 Eylül 2013; 0:40:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: girayhan1

    Bugün yaşadığım ilginç bir olayı anlatacagım sizlere.
    2012 model 2.0 D3 volvo s80 aldım ankaradan bir satıcıdan. Aracı alırkende volvo internet sayfasına girip garanti konusunda hassas oldugumdan garanti süresi ile ilgili birşeyler aradım ve halende sitede yazılı olan bu ibareyi gördüm
    ' Tüm Volvo otomobilleri, 3 yıl garanti kapsamındadır. Garanti süresinin ilk 2 (iki) yılı sınırsız km olmak üzere üretici firma, 3. (üçüncü) yıl ise 100.000 km'ye kadar ÜCRETSİZ Volvo Oto Garanti hizmeti kapsamındadır.''
    burdan anlaşılan şu; isvec volvo 2 yıl garanti veriyor. 1 yılda yazdığı üzere eğer 100.000 km yi gecmezse volvo Türkiye distribütörü veriyor. Burda anlaşılmayacak bir şey yok tabiki.
    Ancak gel gelelim ankara askar serviste.10.000 km bakıma gittigimde aracımın 2 yıl garantide olduğunu soylediler. Bende araştırdım volvo türkiyeden garanti departmanından genel müdür yardımcısı sabri beyle görüştüm konu ile ilgili. Meğerse araba sıfır alınırken ücretsiz dedikleri 1 yıl garantiyi 700-800 tl gibi bir rakama satıyorlarmış. Neyse aracın ilk sahibi bunu almış. Ancak ben aracı ilk sahibinden değil 3. kişiden aldım. Nihayetinde şu anki sahibi benim ama ek garanti satışlarda tek tek devir edilmesi gerekiyormuş. yani 10 el değişse 10 kişi silsile devir yapmalıymış. arada zincirden bir kişi eksik olsa yine devir olmuyormuş. Sabri beyin dediğine göre bunu Ankara sigorta diye bir sigorta şirketi yapıyormuş .Onlarda böyle istiyorlarmış. Burda internet sitesinde yukarıdaki gibi açıkca belirtildiği gibi volvo tirkiye ben karışmıyorum diyor. Sen hem 1 yıl ücretsiz ek garanti veriyorum de onuda parayla sat sonra deki ben bilmem ankara sigorta bilir. aradaki alıcılardan birisine ulaşmamız mümkün değil. Adam temelli yurtdığına taşınmış galiba. Ayrıca her kişi için ayrı ayrı satış senedi taahitname şirket ise yetki belgesi imza sirküsü falan falan istiyorlar. Devleti bile arabanın aradaki alıcıları ilgilendirmiyorken volvo bilerek işi yokkuşa sürmektedir. Garanti araca yapılmıştır ve taahit edildigi gibi garantiyide volvo vermejetedir. volvo ankara sigortayla anlaşmış bilmem kimle anlaşmış bizi ne ilgilendiriyor. Sabri bey denen kişide beni durmadan sigorta şirketine yönlendiriyor.. Diyelimki Ankara sigorta battı ve ortada yok beni o zaman kime yonlednirecekler merak ediyorum. Ayrıca bu arab en son ankara arkas kendi almış ikinci el ve satmış benim aldıgım kişiye. yani kendi bayileri madeki böyle bir prosedür var işletmiyor magduriyetini biz neden cekelim. Kısacası bugün düşündümde arabanın iyi olması yetmiyo be arkadaş. Yıllarca toyota kullandım bir gün beni üzmedi garanti konusunda. Demekki sen 1 satarken adam 20 satıyorsa teneke gibi arabaları durup düşüneceksin arkadaş. Sabri bey ve volvo hiç merak etmesin ayrıca öyle kolay değil üstüne yatmak. BEn çarşamba günü zaten mahkemeye vereceğim volvoyu. İnternet sitelerindeki yazıda zaten en büyük delil. Bunlara o kadarki güvenim kalmadı. volanda servis kaydı başka ascarda başka grup volvoda başka sabri beyin bilgisayarında başka. Yani ne biçim bir veri tabanı uyguluyorlar. Diğer markalarda en son ruhsat sahibi kimse aracı en son servis ziyaretinde tüm türkiyede bilgiler güncellenir. Hatta bugün sabri bey bir ara dediki ya siz zaten hiç bakıma girmemişsiniz zaten garantiniz yok olmuş diye. )))) ben kendim 8. ayda Ankara askara 10.000 km bakıma gittim servis fişleri dahi var. ama düşününkü satış sonrası volo türkiye departmanındaki genel müdür yardımcısı bunu bile göremiyor. Israrla bakımlarının yaptırdıgımı ve evrakları oldgunu soyleyince başka türlü bahaneler bulunmaya başlandı. Ayrıca sikayetvar.com daki volvo garanti şikayetlerinide okuyunca aslında bir araba n ekadar iyi olursa olsun satış sonrası iyi değilse alınmaz dedim kendi kendime.

    Size kısa bir sey daha anlatayım. Bundan önce toyota prius aracım vardı. Gosterge panelinde bugulanma vardı servise gittim garanti dışı dediler. Bende genel merkezi aradım hemen ilgilendiler ve beni tekrar cağırtıp degiştirdiler. ancak ben bayagı bir şikayette bulunmuştum. Neyse bir gün baktım beni tekrar aradılar servise gelebilirmisiniz diye. Gitiim meğerse toyota türkiye garanti müdürü gelmiş ve özellikle o priusun sahibiyle goruşmak istiyorum demli. Tanıştık adamla turgay baydi sanırım Bin defa özür diledi benden gözümün önünde bayi ve servis elemanlarını fırcaladı. Hatta işten bile çıkarma durumu olacaktı ben artık engel oldum. İşte turgay bey işte sabri bey. Aracaın ilk sahibine ulaştım sıfır alan ve ek garanti yapan. Adam diyorki abi ben alırkende arab 3 yıl garantili dediler sigorta plicesi falanda vermediler. Ama eğer oyle bişeyde varsa ne şekilde devir edilmesi gerekiyorsa ben devir ederim diyor. Asıl hak sahibi 1. kişi devrtemey hazır son sahibi bende almaya hazırım ama sabri bey aradaki adamlarında satış senetleri ve beyannamesini istiyor. Buyur burdan yakkk. YAw ada satmış alakası kalmamıl adama ne devri yapacam. Yok diyo tek tek herkes zincirleme garantiyi devrelacak en son sen alacaksın:)))))))
    Sonuçta ben bu işi çözecegim. Onlara papuç bırakcak halim yok. Ben istedigimi kanunen alacagım ama birde bunları ulusal basına kadar taşıyacagım. Hatırlı dostlarımız var iyi kanallarda. Size burdan n ezaman ne saatte yayınlanacagınıda soylerim. Ozellikle volvo türkiyeye de haber vereceğim izlesinler diye.
    Ben inat ettim bu mahkemeyi carşamba actıracagım inşallah kararıda lehime olursa burdan emsal olsun diye yayınlayacagım. Yani bilinki arkadaşlar arabalarımız 3 yıl garantilidir. Volvo inkarmı edecek bu soyledigini.
    '' Tüm Volvo otomobilleri, 3 yıl garanti kapsamındadır. Garanti süresinin ilk 2 (iki) yılı sınırsız km olmak üzere üretici firma, 3. (üçüncü) yıl ise 100.000 km'ye kadar ücretsiz Volvo Oto Garanti hizmeti kapsamındadır.''
    Burda yazıyomu parayla satılır yazıyomu ankara sigorta şirketine police kesilerek yaptırılır. Burda ayzıyomu satışlarda iptal olur. Sen garantiyi şahsamı yapıyorsun arabayamı arkadaş. Bu ne kanun tanımamazlık.
    Benim volvonun verecegı o 1 yıl ek garantiyede ihtiyacım cok yok aslında cunku zaten ben o zamana kadar aracımı satmış olurum. Ama ben bunlardan hakkımı alacagım ve bunları tüm tirkiyeye teşhir edeceğim. Kaldıki daha düne kadar seneye xc70 yada xc90 alırım diyordum. Ama bugunden sonra bir dahaki arabam volvo olmayacak bunu kesin biliyorum. Burda düşünüyorumda benmi zararlıyım volvomu 3 kuruş için kacır bakim millleti. zaten zor bela satıığın arabaları bakalım kimlere satacaksın. Burdan kısaca soylim arkadaşlar volvo bu mantıkla türkiyede BATARRRRRR. Sonu SAAB dan hicde farklı olmaz.

    bence batmaz, daha da satışları artar.. çünkü eskiden volvo azdı.. şimdiyse yolarda çok görünür oldu. pahalı olmasına ve dünyanın vergilerine rağmen satışlarının artması türkiyeye özgü bir durum orası ayrı bir konu.

    siz, 1 yaşında olup da 3 kez el değiştirmiş bir arabayı nasıl aldınız? 1 yaşında olduğu halde neden 3 kez el değiştirmiş acaba? bir bit yeniği olmasın?




  • Sayın dekareme aracın gercekte ikinci kağıt üstünde 4. sahibiyim. Çünkü aracı ilk alan adam bayiden sıfır alıp 3 ay kullandıktan sonra bir müteahhitten daire almış arabayı vermiş müteahit arabanın üyüzünü gormeden arkas bayiye teslim etmiş satmak icin o mütehaitte başka bir arkadaşına güvence olarak satış vermiş bir alışverişe karşılık bende bu adamdan aldım işte. bu adamlarda birinin adında 1 gün birinde 4 gün kalmış yani kullanıcı olarak 2. sahibiyim.Konu bu deüil 10 . sahibide olabilirsin 2. de sozkonusu olan kanuni hakların ve keyfi uygulamalar .ben bundan bahsediyorum. Sozumu tekrarlıyorum VOLVO bu satış rakamlarıyla BATARRRR
  • Selamlar,

    Tüm yazıları baştan aşağı okudum. Gerçekten çok yararlı olmuş. Tüketim mükemmel. Bendeki Latitude (yaklaşık aynı kilo ve motor, sadece 6 vites) 6 vitesli olmasına rağmen 6'dan az yaktırmak için çok uğraşmak gerekiyor.

    10 ay içinde aracımı değiştireceğim, S80 de listede. Yalnız Powershift olacak sanırım.

    Peki, bu 10 ay içinde bu araçta bir güncelleme olacak mı, var mı bilginiz?
  • Yazdıklarınızın tamamını okudum sabri bey genelde cevap yazqrdı burdan ama yazmamış şaşırdım belki cevap verecek birşey bulamamış servisi en çok eleştirenlerden biriyim 14 yldır volvo kullanıyoruz başka araçlarımızda oldu bu kadar pahalı bu kadar müşteri dostu olmayan bir firma görmedim 18 aylık aracım. Aküsü öldü, erzurum forda gittik(erzurum da volvo yetkili servis ford) motorumuz ford malum aynı parçaları ford olursa450 volvo olursa 900 bunu eleştirdim. Bir kaç şakşakçı hariç destek verdi bende volvo globale yazmayı düşünüyorum aracım 2011 s80 t4
    Yerden göğe kadar haklısınız ben yıllardır gitmiyorum servise servise düşene allah yardım etsin eava açarsanız bizi de bilgilendirirseniz sonravinirim
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Yazdıklarınızın tamamını okudum sabri bey genelde cevap yazqrdı burdan ama yazmamış şaşırdım belki cevap verecek birşey bulamamış servisi en çok eleştirenlerden biriyim 14 yldır volvo kullanıyoruz başka araçlarımızda oldu bu kadar pahalı bu kadar müşteri dostu olmayan bir firma görmedim 18 aylık aracım. Aküsü öldü, erzurum forda gittik(erzurum da volvo yetkili servis ford) motorumuz ford malum aynı parçaları ford olursa450 volvo olursa 900 bunu eleştirdim. Bir kaç şakşakçı hariç destek verdi bende volvo globale yazmayı düşünüyorum aracım 2011 s80 t4
    Yerden göğe kadar haklısınız ben yıllardır gitmiyorum servise servise düşene allah yardım etsin eava açarsanız bizi de bilgilendirirseniz sonravinirim
    Saygılar

    Sizinle aynı fikirde olmayanlara şakşakçı diyemezsiniz.

    Buranın bir seviyesi var. Lütfen üslubunuza dikkat edin.

    Herşeyden önce yaşınıza yakışmıyor.Örnek olacağınıza yazdığınız şeye bakın.




  • Syn tolbert şakşakçı kelimesini size kullanmadım sizlede bir sıkıntı yaşamadım bana gösterdiğiniz tepkiyi malum şahsada gösterirseniz bende objektifliğinizden şüphe etmem. Bu durumu eleştirenlere bu gereksiz Git ford alın bu nasıl zihniyet zırvalar şeklinde yaklaşımda bulunanlara şakşakçı demem sizin zorunuza gidiyorsa kusura bakmayın bende sizle aynı fikirde olmak zorunda değilim. Aynı malzeme kullanıpta kazık yiyoruz deyincede alınmayın. Aracınızla nasıl bir duygusal bağ kurduysanız servis politikalarını eleştirenlere dahi tahammülünüz yok yeniden yazıyorum size yazmadım ama neden üstünüze alındınız bilemem her platformdada bu durumu yazmaktan çekinmem biraz objektif olun objektif
    Siz o malum şahsiyete ya senle atnı fikirde olmayanlara bu nasıl zihniyet gereksiz konular bu tür zırvalamalar dedi diye tepki gösterdiniz mi yooo neden?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 18 Nisan 2014; 12:13:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpeCTRuM

    Selamlar,

    Tüm yazıları baştan aşağı okudum. Gerçekten çok yararlı olmuş. Tüketim mükemmel. Bendeki Latitude (yaklaşık aynı kilo ve motor, sadece 6 vites) 6 vitesli olmasına rağmen 6'dan az yaktırmak için çok uğraşmak gerekiyor.

    10 ay içinde aracımı değiştireceğim, S80 de listede. Yalnız Powershift olacak sanırım.

    Peki, bu 10 ay içinde bu araçta bir güncelleme olacak mı, var mı bilginiz?

    Benim aldığım bilgi 10 ay içinde güncelleme olmayacak güncellemeden kasıt yeni s80 ise zaten ön planda xc90 var s80 nin yeni kasası baya gecikti. Sıfır alacaksanız bekleyin derim ikinci el alacaksanız ikinci el higline dsg passat fiyatına satılıyor kaçırmayın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Syn tolbert şakşakçı kelimesini size kullanmadım sizlede bir sıkıntı yaşamadım bana gösterdiğiniz tepkiyi malum şahsada gösterirseniz bende objektifliğinizden şüphe etmem. Bu durumu eleştirenlere bu gereksiz Git ford alın bu nasıl zihniyet zırvalar şeklinde yaklaşımda bulunanlara şakşakçı demem sizin zorunuza gidiyorsa kusura bakmayın bende sizle aynı fikirde olmak zorunda değilim. Aynı malzeme kullanıpta kazık yiyoruz deyincede alınmayın. Aracınızla nasıl bir duygusal bağ kurduysanız servis politikalarını eleştirenlere dahi tahammülünüz yok yeniden yazıyorum size yazmadım ama neden üstünüze alındınız bilemem her platformdada bu durumu yazmaktan çekinmem biraz objektif olun objektif
    Siz o malum şahsiyete ya senle atnı fikirde olmayanlara bu nasıl zihniyet gereksiz konular bu tür zırvalamalar dedi diye tepki gösterdiniz mi yooo neden?

    Yazdığınız hiçbirşeyi üzerime almadım ama bana söylemeseniz ne fark eder?

    Sizinle bu konuyu tartışan herkes aramızdan kişiler amaçları provakasyon değil bu tarz bir ithamı kimse haketmiyor.

    Karşılıklı iyi niyetle herkes birbirine saygı duymalı. Gidin Ford alın demekte bir yanlış görmüyorum.Ford kötü bir araba mı? Bakım fiyatları daha mantıklı ise ve siz kendinizi o yönden daha rahat hissedeceksiniz bende size Ford tavsiye ederim

    zira Volvo'dan teknoloji olarak çokta eksik bir yanı yok.

    Parça fiyatları konusunda tespitlerinize katılıyorum ama bunu dile getirme tarzınıza katılmıyorum.

    Bende rahatsızım 50 TL bile etmeyecek silecek süpürgesine 190 TL istenmesinden ama kimse arabayı satarken bize bu konuda yalan söylemedi.

    Audi'de VW,Skoda,Seat ile aynı motor ve şanzımanı kullanıyor.Sarf malzemelerin neredeyse %95'i aynı.Allah aşkına parça fiyatlarını hiç karşılaştırdınız mı?

    Size bizzat şahit olduğum bir olayı anlatayım;

    Audi'de 450 TL olan radyo anteni aynı parça numarasına sahip olarak Seat stokların girdiğinde müşteriye 58 TL'ye satılıyor.Arkadaşım Audi marka aracında bu anteni halen daha kullanmakta.

    Periyodik bakım fiyatlarında aynı motorlar Audi'de diğer grup markalarından neredeyse %70 daha pahalıya yapılıyor.

    Volvo'nun rakipleri Audi-BMW-Mercedes olduğu sürüece buradan Sn. ssozen'e yazdığınız hiçbir eleştiri amacına ulaşmıyor haberiniz olsun.




  • Amacına ulaşsın ulaşmasın ben doğru bildiğimii yazarım
    Synı eleştiriyi diğer arkadasa niye yapmıyorsunuz dedim ısrarla cevap vermediniz
    Çözüm gidin ford alın demek değil
    Cımbızla o kelimeyi seçmişiniz diğer bana söylenenlere ısrarla ses çıkarmıyorsunuz
    Çıkarmak zorunda değilsiniz(benim çıkıntı dememe ses çıkarıyorsunuz ondan
    Yazdım)
    Audi seat öyle yapıyorsa volvonun yapması normal mantığını ben doğru bulmuyorum sizce doğru olabilir
    Sizle aynı düşünceye sahip insanlara bazı sözleri yakıştırıp benim çıkıntı
    dememe yakıştıramıyorsanız zaten konuşacak birşeyim yok
    Hani bir hadis varya doğruyu görüpte söylemeyen dilsiz şeytandır diye

    Bakın yukarıda arkadaŞ 2+1 garantiden bahsediyor yerden göğe kadar haklı
    Destek vermeyi düşündünüz mü?
    Yoksa sabri beye ayıp olur mu? Veya samimiyetimizi bozmayalımmı belki lazım olur diye mi düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Sn. Fsnn,

    her konuya cevap vereceğim bir şart yok, ki Sn. Girayhan'ın yazısını okursanız, benimle irtibata geçtiğini de söylemiş zaten. Sorunu görüşmüşüz, detayları anlatmışım, kendisi de anladığını ifade etmiş bir olaya ben daha ne yorum yazayım. Üstüne üstlük beni bir de anlamsız bir kıyaslama içine sürüklemiş. Bu seviyede olan bir tartışmanın içine neden dahil olayım. Susmasını bilmek lazım zaman zaman Sn. Fsnn.

    Yine sizin hatrınız kalmasın, çok merak ettiyseniz size olayın Volvo açısından boyutunu yazayım. Aracı ilk alan sahibine, 3. yıl uzatılmış garanti ile ilgili tüm detaylar açıklanmış. Eline bunu izah eden bir kitapçık verilmiş. Sigorta ürünü olan bu uzatılmış garanti uygulaması için bir poliçe verilmiş. Aynı kitapçıkta , aracın satılması durumunda poliçenin devredilmesi gerektiği konusunda bilgiler yazıyor. Biz daha ne yapalım. Aracın ilk sahibi bunu önemsememiş ve bu uygulamayı yapmadıysa, bayi ve Volvo TR be yapabilir?satanı bu işlemi yapmaya zorlayamayız, kaldı ki sattığından nereden haberimiz olacak? Lehdarı değişen bir poliçe ortada olmadığı müddetçe, sigorta şirketi ilgili onarım ile alakalı ödemeyi poliçe sahibine ödemekle yükümlüdür. Bunları farklı başlıklarda defalarca yazdım. 31.05.2013 tarihine kadar satılan araçlarda uygulama bu ve başka da bir yöntem yok bu işin. 1 Haziran 2013'ten sonra sistem değişikliği ile artık bu zeyilname işlemini ortadan kaldırabilecek bir yönteme geçtiğimizden, bu tarihten sonra satılan araçlarda 3. yıl garantinin kapsamı hem daha fazla hem de araç sahipliğine bağımlı değil.

    Sn. Girayhan'ın Toyota'da yaşadığını anlattığı olay doğruysa, Meslektaşım işin acemisi demektir. Ben hiçbir surette bir bayi çalışanını müşteri önünde azarlamam. Söyleyeceğim bir şey varsa bunu, onunla özel konuşabileceğim bir ortamda, çalışma arkadaşlarından ayrı bir şekilde yaparım. Hatta kimseyi azarlamam. Herkes profesyonel, kimseye hakaret etme hakkım yok. . Bir bayi çalışanının çalışma tarzından memnun değilsem, o şahsın araçlarımıza dokunmasını engelleyebilirim ama bayi o çalışanı şirketi bünyesinde farklı görevlerde değerlendirebilir. Bu tamamıyla onun özgür iradesindedir. Bir yönetici olarak bugüne kadar öğrendiğim en büyük ders, tek tarafı dinleyerek karar vermemek, ve karşı tarafa söz hakkı vermeden ön yargılı davranmamaktır. Biz burada sadece doğal olarak müşteri tarafını dinliyoruz, servis tarafını dinleyelim bakalım neler söyleyecekler.

    Bakım fiyatları konusunda yorumlarımı zaten konun başlığında defalarca yazdım, burada bu konuyu hortlatmanın bir anlamı yok.

    Bu arada bana karşı olan herkesi kahraman , destekleyen herkesi de şakşakçı ilan etmeyin ne olur. Yazıların tamamını okursanız, Sn. Tolbert'in nekadar eleştirel yazıları olduğunu da göreceksiniz. Her olayı kendi özünde değerlendirin. Bir olayda benimle aynı fikirde olan arkadaşlar başka olaylarda benimle tam zıt görüşlere sahip. Güzel olan ise bunları birbirimizi kırmadan ifade edebiliyor olmamızdır. Ben bu forumu bu ortam oluştuğu için takip ediyorum. Bu seviye bozulduğu kendimi geri çekmek zorunda kalıyorum. yapım gereği seviyesiz ortamlarda ve sohbetlerde olmayı tercih etmiyorum.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.