Şimdi Ara

Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
2
Favori
6.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gandikemal

    anladığım kadarıyla bmw nin bu kadar geride kalmasının sebeplerinin başında motoru geliyor. diğerlerinden 118d zayıf kalıyordur. ayrıca vw nin diğerlerine yakın fiyatta olmasının nedenide donanımlardır. aynı paraya diğerlerinde aynı seviyede donanım alınamadığına göre golf biraz daha cazip kalıyor. tabi burda marka algısı diye bir puanlamada yoktur muhtemelen. aslında golf görüntü olarak diğerlerinden daha zayıfta durmuyor. AYRICA DOĞUŞ FİYATLARI ŞİŞİRİYOR BU BİR GERÇEK AMA ŞURDAKİ PREMİUM MARKALAR C SINIFI ARABALARINI SIRF MARKA İMAJI İÇİN FİYATLARI TÜRKİYEDE NE KADAR ABARTTIKLARI ORTADA. DOĞUŞ GOLFE EKSTRA 5000 TL İSTİYOSA MERCEDES, VOLVO, BMW 10000TL DEN FAZLA İSTİYOR GİBİ GELDİ BANA.

    Almanyada highline 140lık otomatik golf bmw ve mercedes a ya oranla 250-300 euro daha ucuz .Aynı aracın türkiye fiyatı 63000 ken amg a serisi otomatik 156 lık 90000 e yakın 122 lik te 83000 bmw de yaklaşık aynı fiyatlarda.Ben doğuşu sevmememe rağmen bu yukardaki araçların distiribütorlerinin içinde en masumu golf kalıyor bence
    Premium ayağına yüksek fiyatlar veriyorlar




  • Bu sınıftaki araçların hepsini uzun uzun inceledim. Bir tek V40 ve A3'ü kullanmadım.

    Bu sınıf hakkikaten çok garip bir sınıf çünkü hepsi aynı sınıfta olsa bile bence tamamen farklı kullanıcılara hitap ediyor.

    BMW 1: İçlerinde en iyi motor&şanzıman kombinasyonu olan araç, gerek 116i gerek 118i gerek 120d. Arkadan itiş, motor performansı, mükemmel şanzıman, yol tutuş, direksiyon hissiyatı, sürücüye verdiği güven bu sınıfta başka araba yok. Aile kullanımına uygun değil. Arkası dar olması en büyük dezavatajı.

    Mercedes A: Gerçekten güzel ve farklı bir tasarım. Güzel bir renk ile alıp dikkat çekmek ve en azından şu sıralar için farklı olmak isteyenler için güzel tercih. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Bu sınıfta yüksek donanımlı araç isteyenler A serisini tercih eder. Süspansiyonlar biraz sert, hem BMW 1 gibi sportif yapmaya çalışılmış, hem de Golf gibi konforlu. Ama ikisi kadar iyi değil bence. Ama güzel bir kombinasyon her ikisinden de biraz olsun diyenler için.

    Golf 7: Mükemmel iç dizayn, harika teknik veriler, gayet modern ve güzel kasa, kalitesi konforu ve yalıtımıyla bu sınıfın baş tacı Golf 7'dir bana kalırsa. Golf'ün en büyük avantajı, sınıfındaki her otomobilin gözle görülür bi dezavantajı var, ama Golf'te hiç bir şey kötü değil. Her şeyden biraz olsun diyenler için en iyi tercih.

    Audi A3: Bu sınıfta tercih edeceğim en son otomobil. Yanılmıyorsam aynı donanımda Golf'le arasında 15 bin TL fark var. Aynı motor, aynı şanzıman, aynı platform, aynı elektronik aksam, berbat iç dizayn...A3'e verilen fark Audi markasından başka yere gitmiyor bana kalırsa. İç malzemesi ve işçiliği kaliteliymişmiş, sanki Golf kalitesiz de...

    Bütçem el verse şuan bu sınıfta BMW 1 serisi alırım. Özellikleri ve sundukları benim istediklerimi karşılıyor. Bütçem el vermediği için Golf 7'ye kayıyorum ben de.

    Bu sınıf gerçekten baya karıştı. Seçim yapacak kişilerin öncelikli olarak araçtan ne istediklerini, beklediklerini karar versinler, sonra birisi seçilir zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volped

    2-3 depo yakıt parasını dahi araba alırken avantaj ,artı kriter olarak gösteren incelemeleri ciddiye alıp,seçim yapanlara gülerim. Volvo V 40 ' ın sıra dışı karizması hepsine değer(Naçizane fikrimdir)

    almanyada adamlar 2-3 depoyu ,yada 200 euroyu başka marka araç almak için geçerli bir neden olarak görebiliyor.Çünkü genelde bu segment arabalar evlerin 2. aracı oluyor ve onlar 1. araçlarında bmw veya mercedesin c,e,s serisini veya 3,5 ,7serisini tercih ediyorlar .Adam zaten bmwnin mercedesin feriştahını kullanıyorlar
  • Golfü premium orta sınıf araçların arasına sokup CEee birinci seçtik demek ancak Maaşını nereden aldığı belli olan paçavra mecmuaların yapabileceği,
    ve bu konuyu açan vatandaşın ciddiye alabileceği bir şey olduğundan kendimizi yormayalım en iyisi
    Golfün muadili focustur i30dur ceeddir astradır.
    Bu arabaların yanından bile geçemez golf.
    Geçecek olsa zaten VAG grubu a3ü üretmezdi.
    Desteksiz sallayıp durmayın.
    Alamancılığı geçtik liseliliğe vurdunuz işi iyice.
  • Golf'ün rakibi bunlar değil kardeşim şu arabayı premium "C" yapmaya çalışmayın sonra Golf sahiplerinin psikolojisi bozuluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Golfü premium orta sınıf araçların arasına sokup CEee birinci seçtik demek ancak Maaşını nereden aldığı belli olan paçavra mecmuaların yapabileceği,
    ve bu konuyu açan vatandaşın ciddiye alabileceği bir şey olduğundan kendimizi yormayalım en iyisi
    Golfün muadili focustur i30dur ceeddir astradır.
    Bu arabaların yanından bile geçemez golf.
    Geçecek olsa zaten VAG grubu a3ü üretmezdi.
    Desteksiz sallayıp durmayın.
    Alamancılığı geçtik liseliliğe vurdunuz işi iyice.

    Son sözü söylemek noktasında kendini forumun karar mercii konumunda sanan, hayal dünyasında araçları test eden arkadaşımız da gelmiş.

    Yavv arkadaş kendi düşünceme hemen hemen hiç yer vermeden derginin karşılaştırmasını paylaştım.

    Senin açtığın ve tamamen kendi saçma ve subjektif kriterlerine göre belirlediğin sınıf kralları kraliçeleri konularındansa benim açtığım bu konu"otomobil genel"in maksadına çok daha uygun düşmektedir. Hem kimseye de bu dergi testlerini dikte ettiğim yok. Sen inanmıyorsun veya yanlı ve satılmış buluyorsan bu seni bağlar. Herkes senin gibi düşünmek mecburiyetinde değil. Herkes kendi iradesiyle karar verebilecek kabiliyette.

    Artık rica ederim adeta herkes bir konuda fikrini belirlemek için senin kararını bekliyormuş edasıyla konuşmaktan vazgeç. Benim veya bir kaşkası için senin itibarın sıfırken bu dergi yorumları çok daha değerli olabilir.

    Bir de malesef bazılarında öyle bir vw hazımsızlığı mı desem, kompleksi mi desem, rahatsızlığı mı desem nedenini tam kavrayamadığım tuhaf bir olgu var ki vw hakkında en ufak bir olumlu yorum karşısında tahammülsüz, saldırgan bir üslup kullanabiliyorlar. Herbir olumlu mesaja karşılık 3-5 tane olumsuz bir mesaj yazmadıkları sürece tatmin olmuyorlar.

    Muhtemelen açtığım başlık dsg'em bozuldu vw aracım beni yolda bıraktı şeklinde olsaydı aynı arkadaşlar tarafından bu kez gayet objektif ve saygın bir yer edinecektim. Tabi bu tutumlarını ve niyetlerini gayet iyi bildiğim için onlar nazarındaki durumum da açıkçası hiç umurumda olmuyor.




  • Bu forumdaki fanatik takımını,hele ki alamancıları kromozomlarına kadar tanırım ben.
    Bakalım:
    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve
    Bir de fiyatlara dikkat edilirse eğer golf ile bizim ülkemizde yüksek fiyatları nedeniyle gözümüzde daha da bir büyüttüğümüz bu rakipleri karşısında 1000-1500 euro civarında bir fiyat farkı olduğu da anlaşılıyor.

    Nedir bunun açıklaması?
    1-Golf v40 a3 ve 1 serisinin rakibi.
    2-Golf bu arabalardan daha iyi.
    3-Fiyatlarından ötürü bu arabaları gözümüzde büyütüyoruz,yoksa hiçbiri golften üstün değil,hiçbiri bir golf değil.

    Ben volkswagen düşmanı değilim onu bilen biliyor da,senin biraz sıkılman olmasa golfün karşısına 3 serisini,jettanın karşısına s60ı bile dikeceğini adımız gibi biliyoruz biz
    Yani aynen benim cümlemi doğruluyorsun.
    Ve o objektifliği yerlerde sürünen paçavraların tekrar söylüyorum arpalarını nereden aldıklarını hepimiz biliyoruz.Her karşılaştırmada kimi birinci seçeceklerini de.Sen bu gerçeği ancak bu testleri alaman kazanmazsa idrak edersin,alaman kazandığı sürece bunlar senin için otoritedir:)
    Tekrar söylüyorum itirazın varsa yaz:
    Golf bulunduğu yerde iyidir güzeldir,hatta birçoklarımız için en güzelidir.
    AMA premium C sınıfındaki arabaların yanından geçemez,geçecek olsa zaten VAG a3ü üretmez.
    Tamam mı?
    Anladın mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 17 Kasım 2012; 1:42:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Nedir bunun açıklaması?
    1-Golf v40 a3 ve 1 serisinin rakibi.
    2-Golf bu arabalardan daha iyi.
    3-Fiyatlarından ötürü bu arabaları gözümüzde büyütüyoruz,yoksa hiçbiri golften üstün değil,hiçbiri bir golf değil.

    Ben volkswagen düşmanı değilim onu bilen biliyor da,senin biraz sıkılman olmasa golfün karşısına 3 serisini bile dikeceğini adımız gibi biliyoruz biz
    Yani aynen benim cümlemi doğruluyorsun.
    Ve o objektifliği yerlerde sürünen paçavraların tekrar söylüyorum arpalarını nereden aldıklarını hepimiz biliyoruz.Her karşılaştırmada kimi birinci seçeceklerini de.Sen bu gerçeği ancak bu testleri alaman kazanmazsa idrak edersin,alaman kazandığı sürece bunlar senin için otoritedir:)
    Tekrar söylüyorum itirazın varsa yaz:
    Golf bulunduğu yerde iyidir güzeldir,hatta birçoklarımız için en güzelidir.
    AMA premium C sınıfındaki arabaların yanından geçemez,geçecek olsa zaten VAG a3ü üretmez.
    Tamam mı?
    Anladın mı?


    Dünya'nın hiçbir yerinde Premium C segmenti diye bir kavram yoktur bunu sana daha önce defalarca anlatmaya çalıştım ama anlamadın. ABD'ye git compact car de, İngiltere'ye git Small Family Car. Audi ve VW farklı iki markadır hatta Audi neredeyse 30 yıl daha köklü bir markadır. Sırf aynı çatı altında bulunmaları alt kesim için golfu, üst kesim için A3'ü üretiyorlar gibi bir algı oluşturmuş sende ulu orta söyleyip yazık ediyorsun kendine de. Dünya'nın her yerinde bu otomobiller golf ile karşılaştırıldı on yıllardır. İyidir kötüdür bilemem ama Golf bu segmentin demirbaşıdır. Ki kendi çapında Giulietta'yı bile Golf'ten üstün tutma çabaların oldu yer yer nasıl bir ruha sahip olduğunu gösteriyor. Amaç bilgi vermek değil ortalığı germek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    4+4+4 de gelmiş.
    Dünyanın neresinde ne var oraya bakacağına önce okulu bitir derslerine çalış sen:)
    A3 Mercedes A ve BMW 1 serisi gibi araçlar kompakt sınıfın Premium bölümündedir.Eğer A3 golfle aynı yerde olsa zaten üretilmezdi.
    Defalarca anlattık bunu size.Kursta açamayız lisede kusura kalma yani:)
    Giulettanın o sınıfa girdiğini biz söylemiyoruz,bizzat alfanın kendisi söylüyor.
    Ha bir de sana şunu söyleyeyim;
    Alfaya laf atma çalışmaların takdire şayan.Fakat acı gerçek şu ki:
    Giuletta bu yeni kasa golf dahil tüm golflerin yanına parkettiğinde hepsi tasarım ofisine geri döner.
    motoru yol tutuşu sınıfının liderlerinden olan güvenliği hele hele OTOMATİK ŞANZIMANI falan hiç söylemiyorum,oturur ağlarsınız burada.
    Sana daha önce de söyledim,anlamadığın bilmediğin konulara burnunu sokma.
    Sonra mercedes test yapmıyormuş diye Can beyle görüşür,ondan sonra da aa 10 11 kasımmış ben bilmiyordum ama diye gezersin ortalıkta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 17 Kasım 2012; 2:05:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    4+4+4 de gelmiş.
    Dünyanın neresinde ne var oraya bakacağına önce okulu bitir derslerine çalış sen:)
    A3 Mercedes A ve BMW 1 serisi gibi araçlar kompakt sınıfın Premium bölümündedir.
    Giulettanın o sınıfa girdiğini biz söylemiyoruz,bizzat alfanın kendisi söylüyor.
    Ha bir de sana şunu söyleyeyim;
    Alfaya laf atma çalışmaların takdire şayan.Fakat acı gerçek şu ki:
    Giuletta bu yeni kasa golf dahil tüm golflerin yanına parkettiğinde hepsi tasarım ofisine geri döner.
    motoru yol tutuşu sınıfının liderlerinden olan güvenliği hele hele OTOMATİK ŞANZIMANI falan hiç söylemiyorum,oturur ağlarsınız burada.
    Sana daha önce de söyledim,anlamadığın bilmediğin konulara burnunu sokma.
    Sonra mercedes test yapmıyormuş diye Can beyle görüşür,ondan sonra da aa 10 11 kasımmış ben bilmiyordum ama diye gezersin ortalıkta.

    1- Compact sınıfın Premium bölümleri hangi araçları kapsıyor al da öğren bakalım. İngilizce terimleri boşverdim türkçelerini bile kullanamıyorsun ki ne anlatayım ben sana.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_executive_car

    2- Japonya'dan Amerika'ya kadar kompakt sınıf karşılaştırma testlerinde A3, 1 serisi Golfle karşılaştırılmışlardır. ama insanlar salak ya shadowgeist üstad ne derse doğrudur. Heyt be

    3- Test konun yalan bütün millet gülüp eğleniyor hala işi yüzsüzlüğe vurma çabasındasın. Can Şahinoğlu ile telefon görüşmesi yaptım bahsettiğin bütün bilgiler tutarsız fake telefon numarasını da sana özel mesajdan atıyorum hadi bakalım.

    4- Yolun düşerse Teknokent - Odtü ye uğra sana göstereyim 4+4+4'ü Hatay Crew seni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 17 Kasım 2012; 2:16:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    O konuda yerin dibine girdin daha konuşuyorsun fake fake diye.
    Orada ağzına kadar tüm detaylar var,kimseden numara falan alınmasına gerek yok hatay hastaki test sürüşü için.
    Davetiye gönderildi,icabet edildi.
    Sonra da araçlar test edildi.
    Senin can bey senle kafa yapmış,gerçi şaşırmadım beni de liselinin teki arasa kafa yapardım ayrı konu:)
    Giulettanın yanına da golf yazılmaz.
    Giunun parkettiği yerde golf sirk hayvanına döner.
    Giunun girdiği virajda golfle bolşoy balesi yaparsın.
    Golf kötü araç değil,ama Giunun olduğu yerde yeli esmez golfün.
    Uzun lafın kısası:
    uzatma liseli.
    Git dsg eğitimi al.
    Belki mekatronik mühendisi olur da insanların derdine derman olursun biz de senle iftihar ederiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 17 Kasım 2012; 2:21:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu forumdaki fanatik takımını,hele ki alamancıları kromozomlarına kadar tanırım ben.
    Bakalım:
    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve
    Bir de fiyatlara dikkat edilirse eğer golf ile bizim ülkemizde yüksek fiyatları nedeniyle gözümüzde daha da bir büyüttüğümüz bu rakipleri karşısında 1000-1500 euro civarında bir fiyat farkı olduğu da anlaşılıyor.

    Nedir bunun açıklaması?
    1-Golf v40 a3 ve 1 serisinin rakibi.
    2-Golf bu arabalardan daha iyi.
    3-Fiyatlarından ötürü bu arabaları gözümüzde büyütüyoruz,yoksa hiçbiri golften üstün değil,hiçbiri bir golf değil.

    Ben volkswagen düşmanı değilim onu bilen biliyor da,senin biraz sıkılman olmasa golfün karşısına 3 serisini,jettanın karşısına s60ı bile dikeceğini adımız gibi biliyoruz biz
    Yani aynen benim cümlemi doğruluyorsun.
    Ve o objektifliği yerlerde sürünen paçavraların tekrar söylüyorum arpalarını nereden aldıklarını hepimiz biliyoruz.Her karşılaştırmada kimi birinci seçeceklerini de.Sen bu gerçeği ancak bu testleri alaman kazanmazsa idrak edersin,alaman kazandığı sürece bunlar senin için otoritedir:)
    Tekrar söylüyorum itirazın varsa yaz:
    Golf bulunduğu yerde iyidir güzeldir,hatta birçoklarımız için en güzelidir.
    AMA premium C sınıfındaki arabaların yanından geçemez,geçecek olsa zaten VAG a3ü üretmez.
    Tamam mı?
    Anladın mı?


    Boşuna senin için ahkam kesiyorsun demiyorum ben. Yine kendin çalıp kendin oynamışsın. Verdiğin cevap da anca senin muhakemene yetecek basitlikte olmuş.
    Bir kere bana göre jetta bırak s60'ı focusun da gerisinde kendi c sedan sınıfında ortalarda yer bulan bir araç. Bak bakalım benim jetta ile ilgili övgü içeren bir mesajım var mı? Fiyatlar konusundaki güya beni fanatik çıkardığın ibareler ise ortada. Rakamlar net. Volvo v40'ın r dizayn modelinin almanyadaki fiyatının buradaki baz donanım fiyatından daha ucuz olduğunu biliyor muydun? Genel itibariyle bizde golf, üç aşağı 5 yukarı almanya fiyatları ile aynı seyrederken v40 ta ortalama 10 bin lira fiyat fazlalığı var. Bu diğer premiumlar için de geçerli. Tabi bunları senin bilmeni beklemiyorum. Çünkü senin otomobiller hakkındaki tüm bilgilerin bu forumdan ibaret. Bu arada yakında ingiliz dergileri de bu tür karşılaştırmalı testleri yapacaklardır. Onları da paylaşıcağım. Son olarak kendi araçlarını vw karşısında hep geride çıkaran firmalara da şu soruları sormanı istiyorum.

    Neden araçlarınızı vw'nin gerisinde bırakacaklarını bildiğiniz halde bu dergi editörlerine test için araçlarınızı vermeye devam ediyorsunuz?

    Neden bu dergiler tarafından verilen ödülleri reklamlarınızda kullanıyorsunuz?

    Vw bu dergilere para yediriyorsa siz neden haksız rekabet dolayısıyla vw hakkında gerekenin yapılması için hukuki yollara müracaat etmiyorsunuz?

    Bir dergi kurmak için gereken bütçe sizde faslasıyla var.Siz neden kendi yandaş medyanızı kurarak etkili olmaya çalışmıyorsunuz?

    Neden bu yanlı dergilerin editörlerini araçlarınızın lansmanına çağırıyorsunuz da forumdan birini(mesela forumun otoritesi ve karar mercii olarak beni) çağırmıyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve



    biz yandaş falan aramıyoruz.
    Bugün piyasada olan tüm markalar için yaptığımız yorumlar belli.
    Her arabanın iyisini kötüsünü açık net bir şekilde yazıyoruz.
    Senin ve bu forumdaki bazı tiplerin yaptığı gibi alamancılık yapmıyoruz biz.
    Golfün bu arabaların arasında işi yok,ona iş çıkaranların da tv de mecmualarda ne durumda olduğunu hepimiz biliyoruz.
    CC yi forumda ilah ettiniz çarpışma testinde paramparça oldu.
    DSG DSG dediniz yolun ortasında havaya uçtu.
    Golf dediğiniz araba ne 1 serisi giu gibi araçların yol tutuşuna ne A serisinin dıştaki karizmasına(içini beğenmesem de)ne a3ün klasına ne de v40ın sunduğu özelliklere sahip değil.
    Bu arabaların arasına golfü sokanların niyeti amacı belli,sizin de aynı şekilde.
    Onun için golf ne sorunlu şanzımanıyla,ne dizeldeki torsiyon teknolojisiyle,ne de üst sınıfa hitap eden markaların olduğu bir yerde halk otomobili armasıyla bu tarz karşılaştırmalara giremez.
    Bu dergilerin tamamı paçavra,daha önce de paçavralıklarını defahatle kanıtladılar zaten.
    Paçavraları yandaş edineceğinize kabak gibi gerçeklerle ilgilenin.
    İşte otomobil dergisi gerçeği:
     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

    Bunlara inanan adamın ya aklında zorun vardır,ya da pusulası Almanya'yı gösteriyordur.
    Senin geçmiş icraatlarından da anlaşılacağı üzere 2. seçenek daha mümkün
    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    sana gelince alaman liselisi,bizim öyle ergen takımıyla atışacak halimiz yok işimiz gücümüz var.
    Çok telefon açasın varsa o konudaki bilgileri hatay hası arar doğrulatırsın(gideceğim diyordun sözümona),doğrulatamıyorsan gelir konuşursun.
    10 11 kasım 10 18 arası mercedes test sürüşü.
    Siyah zarf içerisinde A serisinin tanıtımını içeren mektuplar gönderildi birçok kişiye Antakya'da.
    Zarfın üstünde Mercedes-Benz yazısı var.
    Senin benim olduğum yere erişmen için 4 tane okul bitirmen lazım.
    Daha fazla kendini düşürme:)
    Sana cevapta yazmayacağım bundan sonra.
    Çok delikanlıysan açar telefonu has'a bu test sürüşü yapıldı mı doğrulatırsın.
    Ama sendeki bu alamancılıkla hiç zannetmiyorum:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 17 Kasım 2012; 15:33:39 >




  • Klasik cevaplar bu dergiler tarafli alayi ondan golf hep birinci ..

    Hic kimse arac kiyaslamayi bilmiyor dh otomobil genel disinda zaten benim klavye delikanlilarim varken o tarafli yazarlar halt etmis zaten bmw fransiz mali mercedes ingiliz audi italyan volvo amerikan mali tek vw alaman mali ben sizi tutuyorum otomobil genel haklisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BiB bib yandaş dergi şu ülkede neyse
  • Bmw'nin Mercedes'in feriştahını kullanan 200-300 euro hesabını mı? yapıyor. Güldürmeyin beni....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Klasik cevaplar bu dergiler tarafli alayi ondan golf hep birinci ..

    Hic kimse arac kiyaslamayi bilmiyor dh otomobil genel disinda zaten benim klavye delikanlilarim varken o tarafli yazarlar halt etmis zaten bmw fransiz mali mercedes ingiliz audi italyan volvo amerikan mali tek vw alaman mali ben sizi tutuyorum otomobil genel haklisiniz

    Bence yaptığınız yorumları gözden geçirin.
    Çünkü asıl fanatikliğin bayrakçılığını şu mesajlarınızla siz yapıyorsunuz.
    Volkswagen markasını veya golfü kimsenin aşağıladığı yok,eleştirilecek taraflarını eleştiriyor insanlar(dizel fiyatları ve dsg örneğin).
    Onun dışında acımasızca eleştiri yapanları zaten kimse ciddiye almıyor.
    Golfün yeri kompakt sınıftır,1 serisinin A3ün karşısına golf dikip 1. seçen mecmuaya söylenilecek tek cümle paçavradır.
    Premium kompakt sınıftaki araçlarla kıyaslanırsa Golf anca bu işlerde birinci olur:
    http://forum.donanimhaber.com/m_68156929/mpage_1/f_/key_//tm.htm#68160203
    Realist olunuz,dosbagenci olmayınız.




  • Golf kompakt sınıfın başlatıcısıdır. Süper de arabadır. Ama arada 500-1000 euro fark varken , BMW, Merc, Audi ve hatta Volvo yerine Golf alırsam beni hastaneye yatırın o gün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cripo

    Yayının yanlı olduğun kabul edelim. Peki araçların yurt dışındaki cüzi denilebilecek fiyat farkı ülkemizde nasıl uçuruma dönüşüyor. Premium marka algısı adına nasılda ittiriyorlar değil mi?

    Aynen. Normal farkı 20000 TL olarak vatandaşa en az ittiriyorlar. Bizim millet de kuzu zaten. BMW, Mercedes, Audi diye alıyor.

    Test edilen araçların fiyatları;

    Audi A3 2.0 TDI Ambition ab 28.200 Euro
    BMW 118d Sport Line ab 30.100 Euro
    Mercedes A 200 CDI Style ab 28.554 Euro
    Volvo V40 D3 Momentum ab 29.380
    VW Golf 2.0 TDI Highline ab 28.815 Euro

    Arkadaşlar bu bildirilen fiyatlarda bir gariplik var,yanılgıya düşülmesin..
    118d 5 kapı otomatik boşline 29.250 euro ve sportline paket ise 1.900 euro
    Yani boşline+sportline bile 31.150 euro
    İsteyen aşağıdaki linkten bakabilir..
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_5door_pricelist.pdf?download=true

    2.0 TDI golf 7 DSG6 Highline ise 28.250 euro
    İsteyen aşağıdaki linkten bakabilir
    http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/konfigurator.html

    Şimdi biri boşline diğeri de highline..
    Yorumu herkesin kendisine bırakıyorum..

    Bu arada fiyatların sonundaki "ab" ibaresi o fiyatlardan başladığını anlatıyor ancak yine de bildirdikleri baz fiyatlar dahi yanlış..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Audi A3 2.0 TDI Ambition ab 28.200 Euro
    BMW 118d Sport Line ab 30.100 Euro
    Mercedes A 200 CDI Style ab 28.554 Euro
    Volvo V40 D3 Momentum ab 29.380
    VW Golf 2.0 TDI Highline ab 28.815 Euro

    Eğer bu fiyatlarla bu araçlar Türkiyeye gelse golf 1 tane bile satamaz.
    Mercedesi bırakıcam BMW'yi esgeçicem vosvos alıcam , adama gülerler ya
    :D

    O yüzden mi Golf Avrupa'da en çok satan oldu diye sorarlar adama? Şu tabloya göre sizin mantığınızla satamaması lazım. Opsiyon fiyatları da değerlendirilmeli.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.