Şimdi Ara

Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
2
Favori
6.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni golfün AMS tarafından ilk karşılaştırmalı testi kendisinden daha pahalı rakipleri ile yapıldı. Karşılaştırma, puanlardan da anlaşılacağı üzere golfün açık ara üstünlüğü ile sonuçlanmış. Tabi siteden hangi disiplinde ne kadar puan aldığı belirtilmiyor. Bir de fiyatlara dikkat edilirse eğer golf ile bizim ülkemizde yüksek fiyatları nedeniyle gözümüzde daha da bir büyüttüğümüz bu rakipleri karşısında 1000-1500 euro civarında bir fiyat farkı olduğu da anlaşılıyor.

    Golf ile ilgili anladığım kadarıyla sadece sportiflik açısından 1 serisi ile a3'ün gerisinde kaldığı, diğer konularda ise en iyi bir performansı gösterdiği tespitleri yer alıyor.
    V40 ile ilgili ise özellikle yakıt tüketiminin fazlalığı ve direksiyonunun geri bildiriminin yetersizliği konuları eleştiriliyor.

    Golf: 545 Puan
    A3 : 524 "
    A serisi : 493 "
    1 serisi : 486 "
    v 40 : 478 "

    Test edilen araçların fiyatları;

    Audi A3 2.0 TDI Ambition ab 28.200 Euro
    BMW 118d Sport Line ab 30.100 Euro
    Mercedes A 200 CDI Style ab 28.554 Euro
    Volvo V40 D3 Momentum ab 29.380
    VW Golf 2.0 TDI Highline ab 28.815 Euro

    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/golf-v40-1er-a3-und-a-klasse-faehrt-der-neue-golf-allen-davon-5997733.html?show=2

     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması


     Auto Motor und Sport Dergisinden Golf7, A3, 1 serisi, v40 karşılaştırması







  • Helal be yardır aslanım kim durur senin önünde senin değerini anlamayanlar utansın.

    Arabanın kralı GOLF...
  • fiyatlar benimde dikkatimi çekti aradaki farklara bir bakınca ne kazık yediğimizi daha iyi anlıyorum.
  • Hepsini bir arada görünce görsel açıdan BMW bir farklı duruyor arkadaş...Ben burdayım sakin olun diyor...:D
  • A3 ve Golf yine kalitelerini ve klaslarını ortaya koymuşlar.
  • bmw
  • Nedense daha başlığı görür görmez V40'ın sonuncu olduğuna %100 emindim.

    Yalnız Golf sağlam fark atmış. O kadar mı iyi acaba hakkaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76


    Nedense daha başlığı görür görmez V40'ın sonuncu olduğuna %100 emindim.

    Yalnız Golf sağlam fark atmış. O kadar mı iyi acaba hakkaten..

    Aynen
    Nal toplayacağına emindim öyle de oldu .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrMobile -- 16 Kasım 2012; 11:53:19 >
  • auto yazısını görünce dedim volvo sonuncu bmw de yanında durur.

    adamlar vw şişiricez diye bmw yi de siliyorlar.

    ayrıca süslü golf tabir ettiğimiz a3 ün golften fark yemesi de audi nin gereksiz bir otomobil üreticisi olduğunu gösteriyor heralde.

    (bu yanlı testlere inananlar için)
  • V40 'ın sonuncu olacağından emindim de A3 mü Golf mü birinci ona emin olamamıştım sadece.

    Dergiye şahsi yorumum olarak "BSG" diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 16 Kasım 2012; 12:14:37 >
  • Bu derginin testlerinde Golf ne zaman ve kaç kez ikinci oldu ki???


    Golf genel olarak başarılı bir araçtır ve ben de beğenirim orası ayrı ama AMS (AutoShow ve Otohaber de dahil buna) ve VW ikilisi biraraya gelince sonuç değişmez; takip ettiğim 20 küsur yıldır da değişmedi.



    İlgilenenler için aynı dergide Passat ve Superb de önceki aylarda Volvo S60'ı bel altı oyunlarla ezmişti:

    http://forum.donanimhaber.com/m_57237406/mpage_1/f_/key_//tm.htm


    2010 yılı itibarı ile VW dünyanın en büyük reklam verenidir:

    http://www.bradtop100.co.uk/04-Automotive/01-volkswagen-group-uk-ltd

    Bu reklam bütçesinin hatırı sayılır bir kısmının dergilere gidiyor olması beklenen bir sonuçtur.

    Parayı veren düdüğü çalar.



    Sözüm "Golf sahipleri meclisinden" dışarı olmak koşuluyla araç alımında ya da bu tip karşılaştırmaların sonuçlarına bakıp "vay beee" demek için bile sadece bahsettiğim dergileri referans alan arkadaşlarımın bir gün gerçekleri görebilmeleri dileğiyle. :)




  • 11 yaşından bu yana autoshow dergileri ile bilimum mecmua ile büyüdüm kural hiç değişmedi!

    VW Sen neymişsin be abi
  • vw nin alman basınına para verdiğini düşünmüyorum .zaten gerek yok alayı nazi

    adamlar golf ün niteliği olmayan; diğer araçların ön plana çıkan özelliklerine puan

    vermeme gibi bir numaraları var .şöyleki sportiflik kimine göre çok büyük etkendir ama golf sportif değil ise bagajı büyük ise bagajın 10 litre farkı sürüşden daha çok puan kazandırır.

    yıllardır bunu yiyen yesin de

    gerçekte örneğin bmw alabilecek parası olan ve viraj hakimiyetini direksiyon hissini gören

    adamın golf arabası ile işi olmaz . zaten bu kadar şişirmeye bmw yi geri plana atmaya avrupada pek takılan yok .
    ayrıca yukarıdaki hiçbir araç ülkemizde satılmıyor.( 2.0 motor bmw bile gelmiyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 16 Kasım 2012; 12:28:07 >
  • Tamam bmw mercedes volvo bu isi bilmiyor. En iyisi vw audi ve doğuş. Bunu mu dememizi bekliyorlar ki? Bmw , mercedes , volvonun isimleri yeter. Bagimli suspansiyonlu , arka kapilari on kapilarindan daha kotu malzemeyle yapilmis ve 2013te anca bluetooth teknolojisiyle tanisan golf 1. sirada..

    Bmwnin surus dinamikleri , mercedesin konforu , volvonun guvenligi hangi vw modelinde var acaba? Aa pardon unutmusum , vw de bagimli suspansiyon ve 3-5 litre fazla bagaj hacmi vardi :) bir de son teknoloji harikasi 10 senelik hitler motor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uurll -- 16 Kasım 2012; 12:36:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alman basını ile vw nin ilişkisini... bizim ülkemizdeki basın ile iktidar arasındaki bağ gibi goruyorum... yanlış mı anlıyorum acaba bilemeyecegim...
  • Zaten tum testlerde vw ya skodayi on plana cikariyor bu dergi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ams =>BSG


    Not:Ams okuyucusuyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanımları tam bilmiyorum ama dikkatimi çeken benzer araçların fiyatlarının yakınlığı oldu.
    Türkiye'de Volvo V40 ve Mercedes A serisi fiyatı hakkında yorum yapanı dövüyorlar.
  • Buradaki arkadaşlar bu yayınları ne kadar zamandır takip ediyorlar biemiyorum ancak 20 seneden fazla bu neşriyatı özellikle bildi alan biri olarak ,zamanında bmw compact ta birinci oldu,jettayıda 3 serisinide mondeo geçti ,escort ta golf ,astra ve civic i,astra g de vwgolf ü,megane 2 de ilk kapsamlı 10-12 aracın katıldığı testte golf astra ve focus u mağlup etmişti.

    Herşey çalışma yatırım ve birim başına düşen ar ge yi verimli olarak kullanabilme meselesidir.
    Eski modellerde ara pek açık değilken veya mağlup edilebilme sık sık olabilirken şu an bir çok yönden teknik olarak çok iyi araçlar üretebilmekte olan wv grubu 2000 li yılların başında astradanda focus tanda daha ucuz fiyata tr de araç satmış ancak zamanla kendi piyasasını ve rayicini yükseltmiş ki bu iyi ürünle ancak olur ki fiyatlarıda bu seviyeye ulaşmıştır.

    Asıl mesele kısıtlı sayıda araç getiren doğuşun politikasıdır ki talebin bu kadar yüksek olması kendine has tüketicisini oluşturmuş ve pazar ekonomisinde başarılı olmuş demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurll

    Tamam bmw mercedes volvo bu isi bilmiyor. En iyisi vw audi ve doğuş. Bunu mu dememizi bekliyorlar ki? Bmw , mercedes , volvonun isimleri yeter. Bagimli suspansiyonlu , arka kapilari on kapilarindan daha kotu malzemeyle yapilmis ve 2013te anca bluetooth teknolojisiyle tanisan golf 1. sirada..

    Bmwnin surus dinamikleri , mercedesin konforu , volvonun guvenligi hangi vw modelinde var acaba? Aa pardon unutmusum , vw de bagimli suspansiyon ve 3-5 litre fazla bagaj hacmi vardi :) bir de son teknoloji harikasi 10 senelik hitler motor :D

    golf 7 nin 2.0 tdi versiyonunda bağımsız süspansiyon bulunmaktadır. bağımsız olmayan süspansiyon 1.6 tdi, 1.2 tsi gibi daha güçsüz motorlarda kullanılmaktadır.
    Not:vw fanatiği değilim, bu bağımsız süspansiyon olayı bile golf 7 yi 1. yapmaya yetmez bu testte , onu da belirteyim.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.