Şimdi Ara

Auris 2.2 D-Cat Dizel 174 hp 400 nm tork (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
93
Cevap
2
Favori
6.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    Fena








  • işin ilginç yanı bu araç Türkiyede üretildi ama kimsenin haberi yok:)

    aynı motor avensiste de var 177 hp 400 nm tork tam bi canavar.
  • race chip ile 231 hp 496 nm güç alınabiliyor vay anam vay ne gider bee!

    http://www.racechip.com/chiptuning/toyota/auris/auris./2-2-d-4d-130kw/index.php
  • plakadan anlaşılacağı üzere aracın sahibi %99 toyota fabrikasında çalışan birisi çünkü bu motoru türkiyeye her isteyen getirtemez
  • şu güzelim motorları malesef hiç bi zaman kullanamayacağız.
    şu sınıfta 2.0,2.2 motor hakikaten gtı hissi oluşturur ve her türlü eğlenirsin ama malesef vrgi sistemimiz buna izin vermiyor ve bana c sınıfında 2.0 mototra binmek ulaşılamaz hayel geliyor.
    hayırlısı olsun
  • birde japonlar dizelden anlamaz derler
  • Geçme geçilme bir yana; bu motor nasil sığmış aurise.. hava filtresi degisimi icin camurluk falan sökülüyordur herhâlde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Eşşek bu araba, motoruna bakıp aldanmayın bildiğin eşşek. Polo GTi, 0-180'de 10 saniye fark koymuş

    http://www.zeperfs.com/duel3278-3093.htm

    birisi dizel birisi benzinli, aralarında 200 kg ağırlık farkı var.
  • Cok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    2.2 d cat.CC yok... Hadi ordan yaw alacan toyotaya kırbaç vurucan..
    Bu arada dostum senin aracı stock a çevirdiniz mi? halen tuningli mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Eşşek bu araba, motoruna bakıp aldanmayın bildiğin eşşek. Polo GTi, 0-180'de 10 saniye fark koymuş

    http://www.zeperfs.com/duel3278-3093.htm

    birisi dizel birisi benzinli, aralarında 200 kg ağırlık farkı var.

    200kg ağırlık 400nm torka sahip bir motor için yeterince sorun teşgil edermi onu tartışmak lazım kaldı ki 1600kg tam otomatik 320d keza farkı koymuş aurise, kesinlikle aktarması leş bir otomobil.

    http://www.zeperfs.com/duel4183-3093.htm




  • Sehir icinde de abartildigi gibi fazla yakmaz hatta idda ediyorum I30 dan az yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 161907

    bu araba tr ye hiç gelmedi diye biliyordum. Ama birisi uğraşmış getirmiş. Tam şaka makinası valla, 320d,520d gibi hepsiyle dalga geçebilecek kapasiteye sahip. birde chip yaptırılırsa show time

    O gücü yere aktaramadıktan sonra bir işe yaramaz. 320d bu aracı çekirdek gibi çitler çünkü arkadan itişin etkisiyle ivmelenmelerde gücü yere çok iyi aktarıyor. Önden çekişli olup yere çok iyi güç aktaran otomobiller var ancak bu onlardan biri değil bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: 161907

    bu araba tr ye hiç gelmedi diye biliyordum. Ama birisi uğraşmış getirmiş. Tam şaka makinası valla, 320d,520d gibi hepsiyle dalga geçebilecek kapasiteye sahip. birde chip yaptırılırsa show time

    O gücü yere aktaramadıktan sonra bir işe yaramaz. 320d bu aracı çekirdek gibi çitler çünkü arkadan itişin etkisiyle ivmelenmelerde gücü yere çok iyi aktarıyor. Önden çekişli olup yere çok iyi güç aktaran otomobiller var ancak bu onlardan biri değil bence.

    O sırf torkdan dolayı size öyle geliyor. Hem arkadan itiş araçlarda aktarma organlarındaki güç kaybı daha fazladır. Kabul ediyorum Bavyeralı bu konuda çok iyi olabilir. Ama Toyota da aktarmada hiç fena değildir. Hem şöyle düşünün auris hem hacim,hem şanzıman hem de ağırlık yönünden daha üstün. 320d öyle kolay kolay geçemez. Benim gözümde Auris hala önde en en kötü başa baş giderler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç yurtdışından gelmiş olmalı hız kadranına baksanıza mph cinsinden
  • kim geçerse geçsin araç deli..
    hem zaten d-cat herkesi geçsin diye yapılmış bi motor değildir.
    gti nedir açılımına bakın sonra kıyaslayın d-cat ile bence..
    yine de bu auris ezilmez kepaze olmaz kolay kolay yani

    Toyota’nın hedefi dizel motorların emisyon performanslarının benzinli motorlarla eşit olmasını sağlamaktır.
    D-4D 2.2 litre Toyota D-CAT motoru, özel teknolojilerin entegrasyonuyla çok düşük düzeylerde NOx ve partikülü üretilmesini sağlar.


    bunlar alıntı motorun amacı bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roq -- 4 Mayıs 2014; 1:40:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 161907


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: 161907

    bu araba tr ye hiç gelmedi diye biliyordum. Ama birisi uğraşmış getirmiş. Tam şaka makinası valla, 320d,520d gibi hepsiyle dalga geçebilecek kapasiteye sahip. birde chip yaptırılırsa show time

    O gücü yere aktaramadıktan sonra bir işe yaramaz. 320d bu aracı çekirdek gibi çitler çünkü arkadan itişin etkisiyle ivmelenmelerde gücü yere çok iyi aktarıyor. Önden çekişli olup yere çok iyi güç aktaran otomobiller var ancak bu onlardan biri değil bence.

    O sırf torkdan dolayı size öyle geliyor. Hem arkadan itiş araçlarda aktarma organlarındaki güç kaybı daha fazladır. Kabul ediyorum Bavyeralı bu konuda çok iyi olabilir. Ama Toyota da aktarmada hiç fena değildir. Hem şöyle düşünün auris hem hacim,hem şanzıman hem de ağırlık yönünden daha üstün. 320d öyle kolay kolay geçemez. Benim gözümde Auris hala önde en en kötü başa baş giderler

    http://www.zeperfs.com/duel4183-3093.htm




  • arkadaşlar tork konusunu yabana atanlar var... tork çekiş olan lastiğin yüzeye uyguladığı güç olarak adlandırılabilir..... torku yüksek araba ilk 500 mt de toz yutturur..... koltuğa yapıştırır sizi... ... beygiri yüksek araba yüksek devirlerde gücü vererek daha uzun mesafede daha fazla hız sağlar...... torku yüksek arabayı yokuş yukarı uçar ve hiç kesilmez nefesi.....beygiri yüksek olan araba geçemez kolay kolay..... iyice hızlanması lazım geçmek için...... tork genellikle dizel araçlarda bizleri etkileyen taakat sağlar.....
    hızlı kalkış + aracın taaktının kesilmemesi=tork
    yüksek sürat=beygir

    beygiri yüksek araçların tork değerleri de zaten yüksektir.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: 161907


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: 161907

    bu araba tr ye hiç gelmedi diye biliyordum. Ama birisi uğraşmış getirmiş. Tam şaka makinası valla, 320d,520d gibi hepsiyle dalga geçebilecek kapasiteye sahip. birde chip yaptırılırsa show time

    O gücü yere aktaramadıktan sonra bir işe yaramaz. 320d bu aracı çekirdek gibi çitler çünkü arkadan itişin etkisiyle ivmelenmelerde gücü yere çok iyi aktarıyor. Önden çekişli olup yere çok iyi güç aktaran otomobiller var ancak bu onlardan biri değil bence.

    O sırf torkdan dolayı size öyle geliyor. Hem arkadan itiş araçlarda aktarma organlarındaki güç kaybı daha fazladır. Kabul ediyorum Bavyeralı bu konuda çok iyi olabilir. Ama Toyota da aktarmada hiç fena değildir. Hem şöyle düşünün auris hem hacim,hem şanzıman hem de ağırlık yönünden daha üstün. 320d öyle kolay kolay geçemez. Benim gözümde Auris hala önde en en kötü başa baş giderler

    http://www.zeperfs.com/duel4183-3093.htm

    Buralara bakıp konuşursak daha neler neler çıkar. Bu değerlerle ben 1.4 170hp TSI golf ü 320 den performanslı yaparım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 161907


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: 161907


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: 161907

    bu araba tr ye hiç gelmedi diye biliyordum. Ama birisi uğraşmış getirmiş. Tam şaka makinası valla, 320d,520d gibi hepsiyle dalga geçebilecek kapasiteye sahip. birde chip yaptırılırsa show time

    O gücü yere aktaramadıktan sonra bir işe yaramaz. 320d bu aracı çekirdek gibi çitler çünkü arkadan itişin etkisiyle ivmelenmelerde gücü yere çok iyi aktarıyor. Önden çekişli olup yere çok iyi güç aktaran otomobiller var ancak bu onlardan biri değil bence.

    O sırf torkdan dolayı size öyle geliyor. Hem arkadan itiş araçlarda aktarma organlarındaki güç kaybı daha fazladır. Kabul ediyorum Bavyeralı bu konuda çok iyi olabilir. Ama Toyota da aktarmada hiç fena değildir. Hem şöyle düşünün auris hem hacim,hem şanzıman hem de ağırlık yönünden daha üstün. 320d öyle kolay kolay geçemez. Benim gözümde Auris hala önde en en kötü başa baş giderler

    http://www.zeperfs.com/duel4183-3093.htm

    Buralara bakıp konuşursak daha neler neler çıkar. Bu değerlerle ben 1.4 170hp TSI golf ü 320 den performanslı yaparım

    http://www.zeperfs.com/duel4183-1352.htm




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.