Şimdi Ara

AUDI, aracımın motorunu ücretsiz değiştirdi - 64 günlük süreç (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
3
Favori
15.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracinizin motoru hayirli olsun kardeste dogusun bunu yapmak kanuni mecburiyeti.anladigim kadariyla gecen sene yapilan islemler motora zarar vermis ve garantili parcadan sorun yasanmis.hicbir servis ucretsiz mtor degisimi yapmaz kronik sorun olmadikca.siz mahkemeye verseniz hakli cikacaginizdan kanuni gorevlerini yerine getirmisler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi ara ben de baktım 2.0 tfsi motorlara . Uzak durulması gerek dendi forumda. Demek ki doğruymuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Bu değişti ufuk bozuldu

    Hesaplar değişmiş olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayirli olsun hocam ,

    Ama işte malesef bu olaylar şans işi :)
  • Doğum günümde üretilmiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 yılda yatak sarıp, 4 yılda blok çatlatan motora sahip aracı 200 bine iteleyip üstüne bir de teşekkür almak...

    4s.
  • bu tfsi motorlar için tanıdığım bir usta da aman uzak dur diyordu, halbuki niyetim vardı, çok da temiz motor değil galiba bunlar
  • Bence mühim olan siz bu arabayı yıllarca kullanmaya devam edecekmisiniz yoksa cogu vag grubu sahibi gibi hazır düzelmişken satayım kurtulayım mı diyeceksiniz.
    Hayırlı günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu adamlar bu işi yine de bedavaya yapmazlardı ya...Emisyon skandalına dua edin...
  • endoskopi ile motora bakıyolar ilemi

    Allah Allah keske bizimde imkanımız olsada bi baktırsak motorda ne var ne yok
  • Benzerini arkadaşım forda yaşamıştı
    En güzelide şu 60-70 bin km sürdüğün motor sıfır oluyor
    Bu arada evrakları dikkatli inceleleyin hata eksik vs olmasın sonra başınızı ağrıtmasın özellikle muayenede
  • İyi dilekleriniz için teşekkürler:)

    Bu motora sahip 2009-2011 arası araçlarda kronik yağ eksiltme sıkıntısı mevcut, hepsinde yok ama çoğu böyle. Benim aracımda da bu var idi.

    Geçen sene Ağustos ayında 54 bin km'de aracın piston, segmanları,vs değişti. Bu işlemlerin faturası 22 bin tl idi, 4 bin lirasını sahibi ödedi.
    Bu arada ben bu arabayı 6 ay önce aldım, benden önceki sahibi yaptırmıştı bu işlemleri. Normalde bu işlemlerden sonra herhangi bir sıkıntı olmaması gerekir; fakat bu işlemi yapan Doğuş oto servisi silindirleri belli ki kontrol etmemiş, eğer etseydi çizikler gözükecekti ve direk o zaman komple motor takılacaktı.

    Bazı arkadaşlar, bu zaten olması gereken bir şeydi neden teşekkür ediyorsun diyor; fakat arabanın zaten garantisi yok ve 60 bin km bakımı yapılmamış doğuşta (54 binde motor yağı değişti gerçi). İsteseler çamura yatabilir veya paranın bir kısmını ödememi belirtebilirlerdi. Kabul etmezdim tabii ama yine de süreç uzardı belki iş farklı yere giderdi.

    Şuan taktıkları yeni motorun 2 sene garantisi mevcut bunu da belirteyim. Ve bu yeni motorlarda bu tür bir yağ eksiltme problemi kesinlikle yok, yurtdışı forumları vs, araştırdım ve sıkıntı yok yenilerde.


    Ben de biliyorum Audi'nin japonlar kadar sorunsuz olmadığını ve can sıkıcı bir durum olduğunu fakat bana karşı sergiledikleri tutumdan son derece memnun kaldım ve ellerinden geleni yaptıklarına inandığım için teşekkür ettim:)
    Yoksa ben alışkın değilim hiç bu tür sorunlara, bilen bilir ben 11.5 sene Toyota Avensis kullandım, araba bir gün olsun tık demedi. Sorunsuzlukta üstüne tanımam, o yüzden bu durum benim için gerçekten çok farklı oldu fakat şuan mutluyum:)

    @mr.big
    4 bobin ve 4 buji 800'e değişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 28 Ekim 2015; 21:36:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Bence mühim olan siz bu arabayı yıllarca kullanmaya devam edecekmisiniz yoksa cogu vag grubu sahibi gibi hazır düzelmişken satayım kurtulayım mı diyeceksiniz.
    Hayırlı günler.

    Nasip olursa 5-6 sene binmek istiyorum, aldığımda bu niyetle almıştım şimdi de öyle, satma düşüncem yok:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eser2244

    Benzerini arkadaşım forda yaşamıştı
    En güzelide şu 60-70 bin km sürdüğün motor sıfır oluyor
    Bu arada evrakları dikkatli inceleleyin hata eksik vs olmasın sonra başınızı ağrıtmasın özellikle muayenede

    Evrakların hepsini inceledim. Yeni ruhsat, tüvtürk muayenesi ve egzoz emisyon muayenesi hepsi 2 gün önce onlar tarafından eksiksiz yapıldı.
  • Vay be boyle seyler de oluyormus demekki
    yeni motorunuzu uzun km ler kullanmaniz dilegiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anti vw ciler basmis yine basligi. Yorumlari hayretle okudum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin açınızdan çok güzel olmuş, güle güle kullanın.
  • Araç 0 km mi oldu şimdi? Göstergede bir değişiklik yapıldı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi respect_89 -- 28 Ekim 2015; 22:02:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Tsi, Tfsi vs tam saatli bomba bunlar açıkca belli oldu.
    DSG kusurları ayyuka çıktığı için mecburen iyi niyet garantisi ile tamir ediyorlar, ama 2011 Model bir arabada 40 Bin Tl masraf çıksın, servisin insafına kalalım ne güzel iş...

    5 yaşından sonra Vav gurubu araba alacaksan manuel şanzıman, dinazor atmosferikler bitti... Yoksa canınız fena yanar, tescilli bilgidir, şekil A'da olduğu gibi.



    Tsi ve tfsi motorlar aslında kötü üniteler değil engincim.sorun kullanıcıların bu motorların karakteristiğini bilmeden kullanmasında.tfsi ve tsi bir motoru atmosferik gibi kullanmaya kalkarsan,arabayı zorlarsan horlarsan ele alırsın çok nettir bu kavram.dsg ve s tronicli araçlara zaten kesinlikle bulaşılmamalı onu hep söylüyorum.Vag grubundan araç alacak olsam kesinlikle manuel şanzımanlı tsi alırım o kadar da net konuşuyorum.Önemli olan aracın kullanım karakteristiğidir.Bu yazıdaki arkadaşımızın aracında zaten geçen seneden problem varmış,burada servisin insafı değil sorunlu aracı adam edememesi sonucunda motoru ele alması meselesi var.mahkemeye verse belki biraz uğraşırdı ama sonuç üretici için çok daha ağır olurdu emin olabilirsin.Tsi ve tfsi üniteler gerek ekonomi gerekse performans güç dengesi açısından son derece tatmin edici üniteler.




  • Doğuş isteyince çok sorumlu davranıyor. Gene kendi hatalarını telafi etmişler, teşekkür edecek birşey yok aslında, ancak memlekette sorumluluğu kabul edip, hatasını telafi edenlere şaşırıyoruz ve teşekkür ediyoruz.

    Yağ eksiltme sorununu ben de yaşadım. Garanti bitiminden sonra olduğu için iyi niyete sokup işçilik ücreti istediler. İşçiliği ödememek için resmen katakulli çevirmem gerekti. Bütün marka değeri imajı ve itibar olan bir firmanın böyle yollara başvurması yanlıştı. Bende geç de olsa hatalarından döndüler. Arabamdaki hatayı telafi ettikleri için de kendilerine teşekkür etmedim. Neticede yaptıkları, temsil ettikleri markanın arkasında durmak. Bu zaten Distributorun varoluş amacı... Yoksa alırım arabayı almanyadan, kendim sokarim ülkeye...

    Ben bir daha vag almayacağım. Tamam, vagin tüm hatalı ürünleri arabamda, normalde vag bu kadar kötü değil, eyvallah... Ama el insaf. Çok büyük konuşuyorum, 1991 alfa 75 daha dertsizdi. Önden motorlu, arkadan itiş,
    SANZİMANİ arkada, arka fren diskleri içeride (porya üzerinde değil), cins mi cins garip bir araba daha sorunsuzdu.

    Boyle büyük bir markada tüm sorunlari bir arada yaşamamam gerekirdi. Üstüne bir de distribütörun nazini çekiyorum.

    Bütün bu keyfi yaklaşımların sebebi, hukuk sistemimizin çalışmıyor olması. Madem muz cumhuriyetinde yaşıyoruz, bundan sonra ben denek olmayacağım. Garantili, eski teknoloji arabaya binecegim. Kendime impreza alacağım mesela. Garantiymis, servismis umrumda olmayacak. 20 yıllık motor, 10 yıllık şanzıman. Temiz... Memleketin hakettiği bu.

    Bu kadar sorun yaşayacağımi bilsem, gider 5'de biri fiyatina MG alırdım. Aynı sorunla, hiç olmazsa keyifli bir arabaya binerdim.

    Vag bundan sonra benim için klasik arabaları ile var. Klasikçi adamım. Beatle, scirocco, golf mk1 falan vag benim için... Gerisi beni ilgilendirmiyor.

    Size yaptıkları bu uygulamayı herkese yapmalarini, kimseyi mağdur etmemelerini temenni ederim.

    Üreticinin de oturup mk1 gibi bir noktadan buralara nasıl geldiğini bir oturup düşünmesi lazım. Bir yerde, kabloların, elektronigin arasında kayboldular. Doğru yolu bulmalarını umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.