Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (136. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.513
Cevap
127
Favori
894.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • blackberry4ever B kullanıcısına yanıt
    Başkaca ek donanım yoksa Nisan ayına göre A5 Sportback fiyatları 30+k artmış görünüyor.



    1-€ = 4.60-TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Başkaca ek donanım yoksa Nisan ayına göre A5 Sportback fiyatları 30+k artmış görünüyor.



    1-€ = 4.60-TL

    Comfortline 150 hp tsi passat neredeyse 170 bin tl olmuş. Euro fiyatları da ortada. Audideki bu artışlar iyi değil ama normal.

    Sonuçta ekonominin durumu ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Başkaca ek donanım yoksa Nisan ayına göre A5 Sportback fiyatları 30+k artmış görünüyor.



    1-€ = 4.60-TL

    Evet hocam kur 4.60 araç fiyatları çıldırmış durumda. siparişini verdiğim araç yakında gelecek, siparişi geçtiğimizde 203 bin olan fiyat bugün 215 bin lira, o da Audi’nin şu anda uyguladığı 4.08 kur ile St. Bu kurun yarın yada cuma değişmesinin kesin olduğunu söyledi, yani sipariş sırasında 203.000 lira olan araç bana 220.000 liraya gelecek, bu para bu arabaya nasıl verilir bilmiyorum, St. vaz geçerseniz aracı sattığımız an kaporanızı veririm dedi. Alternatifi konuştuk; şu an uyguladıkları kur ile A5 Sportback Deluxe 239.000, Deluxe+Prestige 265.000 lira. Belkide şu an araç almak için çok uygun bir zaman değil. memnun olduğum ve severek kullandığım C180’imi sanırım bir süre daha kullanacak gibiyim, zaten C180’i satmayıp eşime verecektim, eşim kullanmak istiyordu, bir başka bahara kalacak gibi gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Hocam ; ben olsam samimi söylüyorum alırdım. Sahsi görüşüm 1-€ = 6,00-TL yi zorlayabilir 2018 ortaları veya sonuna doğru. Putin'in başdanışmanı geçen hafta ziyaretinde "ekonomik ambargoya hazır olun!" şeklinde bir açıklama yaptı. Seçim sürecine de giriyoruz. Kur daha iyi bir noktaya gelebilir mi veya gelirse nasıl gelir , aramızda ekonomist varsa açıklarsa biz de yararlanırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 15 Kasım 2017; 18:7:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Hocam A5 için ne dersiniz, Deluxe 239.000 elektrikli ve hafızalı koltuk, led ön farlar ve katlanır ayna yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Hocam A5 Sportback'i çok beğeniyorum ama bence Deluxe Pack + Prestige Pack birlikte olmalı. Bu durumda da fiyat 270binTL ye yaklaşıyor. Şahsen alamazdım , üstelik 2.0 TFSİ Quattro A6 için aldığınız fiyat da ortada. Sanırım A4 tercihimden devam ederdim, ekonominin seyrine bakar 2 sene sonra A5 Sportback'i tekrar değerlendirirdim. Belki o zamana kadar 1.5 TFSİ gibi yeni motorlar da gelebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Evet hocam A5’i Prestige ile almalı, bu üsttekilere ilave Audi ses sistemi de sunuluyor prestige pakette, sesini dinlemiştim, F30’lardaki Hi-Fi benzeri idi, oldukça tatminkardı. Ama belirttiğiniz gibi bu seviyeler artık başka boyuta giriyor ve bu iş kademe kademe artıyor, “265 buna vereceğime 300 küsüre G30 5.20i alırım” tezi de mantıklı olabilir tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Hocam A5 Sportback'i çok beğeniyorum ama bence Deluxe Pack + Prestige Pack birlikte olmalı. Bu durumda da fiyat 270binTL ye yaklaşıyor. Şahsen alamazdım , üstelik 2.0 TFSİ Quattro A6 için aldığınız fiyat da ortada. Sanırım A4 tercihimden devam ederdim, ekonominin seyrine bakar 2 sene sonra A5 Sportback'i tekrar değerlendirirdim. Belki o zamana kadar 1.5 TFSİ gibi yeni motorlar da gelebilir

    Merhabalar, kaçırdım mı bilmiyorum ama a6 için alınan fiyat nedir şuanki kurla? (4,08)

    teşekkür ederim
  • karotcuabi K kullanıcısına yanıt
    Araca göre farklı kur politikaları uyguluyorlar hocam. A4 için 4.08-TL ise A6 için 3.98-TL de olabilir örneğin. En son yine @Ayrton üstad fiyat almıştı galiba. 300k dolayı bir fiyattı ve aracın donanımı da epey tatminkar. G30 5.20i nin 300+k olduğu yerde Quattro 252hp ye bu rakam bence daha verilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Araca göre farklı kur politikaları uyguluyorlar hocam. A4 için 4.08-TL ise A6 için 3.98-TL de olabilir örneğin. En son yine @Ayrton üstad fiyat almıştı galiba. 300k dolayı bir fiyattı ve aracın donanımı da epey tatminkar. G30 5.20i nin 300+k olduğu yerde Quattro 252hp ye bu rakam bence daha verilebilir.

    güzel kıyaslama yapmışsınız teşekkür ederim, sanırım 4 bölge klima ile geliyor bahsedilen a6

    300ün altına inen bayii var mıdır acaba?

    kasa değişmesi değil de aslında yeni kasanın bu son seri a4 a5 gibi farklı vites, farklı mmi ve klima bölgesindeki yeni tasarım tuşlarla gelmesi baya fark yaratıcak.

    yani f10 g30 gibi az bir fark değil de, e60-f10 arasındaki fark gibi bir fark bekliyorum şahsen...

    bkz: eski a4 ile şimdiki a4....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytron


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Başkaca ek donanım yoksa Nisan ayına göre A5 Sportback fiyatları 30+k artmış görünüyor.



    1-€ = 4.60-TL

    Evet hocam kur 4.60 araç fiyatları çıldırmış durumda. siparişini verdiğim araç yakında gelecek, siparişi geçtiğimizde 203 bin olan fiyat bugün 215 bin lira, o da Audi’nin şu anda uyguladığı 4.08 kur ile St. Bu kurun yarın yada cuma değişmesinin kesin olduğunu söyledi, yani sipariş sırasında 203.000 lira olan araç bana 220.000 liraya gelecek, bu para bu arabaya nasıl verilir bilmiyorum, St. vaz geçerseniz aracı sattığımız an kaporanızı veririm dedi. Alternatifi konuştuk; şu an uyguladıkları kur ile A5 Sportback Deluxe 239.000, Deluxe+Prestige 265.000 lira. Belkide şu an araç almak için çok uygun bir zaman değil. memnun olduğum ve severek kullandığım C180’imi sanırım bir süre daha kullanacak gibiyim, zaten C180’i satmayıp eşime verecektim, eşim kullanmak istiyordu, bir başka bahara kalacak gibi gözüküyor.

    Arkadaşlar yanlış anlamasın 220.000 TL Audi A4',ün paraları değil, c180 inin de değil, Bmw 3'ünde değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytron

    Hocam A5 için ne dersiniz, Deluxe 239.000 elektrikli ve hafızalı koltuk, led ön farlar ve katlanır ayna yok.

    A5'in 2.eline bak, 220.000 TL'ye alırsınız, 20.000 TL'de cebinizde kalır.

    A5 orta vadede benim de düşündüğüm bir araç.
  • A5'te prestige pakete hiç gerek yok bana kalırsa, alıp en fazla 2 yıl kullanılacak bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karotcuabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Araca göre farklı kur politikaları uyguluyorlar hocam. A4 için 4.08-TL ise A6 için 3.98-TL de olabilir örneğin. En son yine @Ayrton üstad fiyat almıştı galiba. 300k dolayı bir fiyattı ve aracın donanımı da epey tatminkar. G30 5.20i nin 300+k olduğu yerde Quattro 252hp ye bu rakam bence daha verilebilir.

    güzel kıyaslama yapmışsınız teşekkür ederim, sanırım 4 bölge klima ile geliyor bahsedilen a6

    300ün altına inen bayii var mıdır acaba?

    kasa değişmesi değil de aslında yeni kasanın bu son seri a4 a5 gibi farklı vites, farklı mmi ve klima bölgesindeki yeni tasarım tuşlarla gelmesi baya fark yaratıcak.

    yani f10 g30 gibi az bir fark değil de, e60-f10 arasındaki fark gibi bir fark bekliyorum şahsen...

    bkz: eski a4 ile şimdiki a4....

    Aynen öyle olacak. 300.000 TL verdiğiniz aracın içi eski olacak, bu arabayı satamazsınız da, kimse almaz, çok fiyat kırmanız gerekir, kafadan 50- 60 bin zarar.

    Forumdaki arkadaşların tavsiyeleri bazen düşüncelerimle tamamen çelişiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 15 Kasım 2017; 22:9:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: karotcuabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Araca göre farklı kur politikaları uyguluyorlar hocam. A4 için 4.08-TL ise A6 için 3.98-TL de olabilir örneğin. En son yine @Ayrton üstad fiyat almıştı galiba. 300k dolayı bir fiyattı ve aracın donanımı da epey tatminkar. G30 5.20i nin 300+k olduğu yerde Quattro 252hp ye bu rakam bence daha verilebilir.

    güzel kıyaslama yapmışsınız teşekkür ederim, sanırım 4 bölge klima ile geliyor bahsedilen a6

    300ün altına inen bayii var mıdır acaba?

    kasa değişmesi değil de aslında yeni kasanın bu son seri a4 a5 gibi farklı vites, farklı mmi ve klima bölgesindeki yeni tasarım tuşlarla gelmesi baya fark yaratıcak.

    yani f10 g30 gibi az bir fark değil de, e60-f10 arasındaki fark gibi bir fark bekliyorum şahsen...

    bkz: eski a4 ile şimdiki a4....

    Aynen öyle olacak. 300.000 TL verdiğiniz aracın içi eski olacak, bu arabayı satamazsınız da, kimse almaz, çok fiyat kırmanız gerekir, kafadan 50- 60 bin zarar.

    Forumdaki arkadaşların bazen tavsiyeleri benim düşüncelerimle tamamen çelişiyor.

    O kadar fark olmaz hocam...

    yine en kötü 280'e satılır bence... arkasında 2. elde a5 var 230-260bin bandında ve a4 de 175-200 arası değişiyor. ki bunlar 1.4 motor...

    a6ların dizelleri bile 350den aşağı yok temiz az km olarak. demekki alıcısı var.

    yani çok da absürt bir tavsiye değil, g30 520i yerine quattro 2.0 252hp araç almak...

    ben hala 520nin dış görünüşüne ısınamadım... f10 daha hoş geliyor ki 7 senedir yollarda aşinayız artık... kur düşükken çok sattılar, orta halli vatandaşın yeni yeni para gördüğü senelere denk geldi. 2017-2020 seneleri, 2010-2015 senelerindeki kadar rahat geçmeyecek....




  • arikmurat82 kullanıcısına yanıt
    Selam arkadaşlar,

    Araç Yazıldığı gibi design "sport" kelimesi sehven yazılmıştır.
  • karotcuabi K kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle 2.elde 2.0 TFSİ Quattro A6 zarar ettirebilir ama tüm piyasa yukarı seyrediyor. Dolu bir 5.20i için 330k gibi rakamlar zikredilir oldu. Tüm araçlar aşırı pahalı bir noktaya geldi , neredeyse 100k Clio olacak, GOLF 120k - 140k ki opsiyonlarla 15k - 20k cok rahat eklenebilir. A6 alınır , alın demiyorum! 300+k eden bir 5 serisinden daha güçlü ve Quattro bir araç bu söz konusu araç. Keyifle 4 sene binilir , zararın bir kısmı keyfine sayılır. En azindan 5 serisine bu paraları verecek insanlar iyi düşünmeli. Ikinci elde küçük hacimli motorlu bu premiumları alabilen kesimin kazancı 300binlik bu araçları ikinci elde çevirmeye yetmeyecek unutmayın. Bu nedenle A4 / A5 , c180 / c200d / 3.20ied gibi araçların ikinci elde değerlerini korumaları daha olası.



    Piyasadaki fiyatların tamamına karşıyım. Hepimiz durduğumuz yerde alım gücümüzü ne hızla yitiriyoruz görüyoruz. 1 sene önce bu vakitler 180k ya 3.20ied 40.yıl alınabiliyordu. Şu anda 136hp motorlu daha boş araca kampanya döndürüyorlar 200k. Çok üzücü ama bu günlerin geleceği belliydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    hocam zaten mesele o, gün gelecek 1.6 motorlu 177 hp için 300bin TL fazla gelecek (g30 için)

    şuan yeni kasanın verdiği bir bahar havası var g30da. araç güzel eyvallah ama yakında içini tamamen boşaltıp 290 binlere satacaklar ve ikinci elde 250bine kadar inecek....

    zaten bi gariplik var, önceki kasa premium (tek eksiği dakota deri. hayalet, direksiyon ısıtma, vakum kapı vs var) 180bine el değiştiriyor. bu durumda g30 ile aralarında 100binden fazla fark var. g30da bi balon var tahminimce...

    hani kendim için, kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş dicem ama o kadar param olsa sanırım a6 alırdım. bilemedim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karotcuabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: karotcuabi


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Araca göre farklı kur politikaları uyguluyorlar hocam. A4 için 4.08-TL ise A6 için 3.98-TL de olabilir örneğin. En son yine @Ayrton üstad fiyat almıştı galiba. 300k dolayı bir fiyattı ve aracın donanımı da epey tatminkar. G30 5.20i nin 300+k olduğu yerde Quattro 252hp ye bu rakam bence daha verilebilir.

    güzel kıyaslama yapmışsınız teşekkür ederim, sanırım 4 bölge klima ile geliyor bahsedilen a6

    300ün altına inen bayii var mıdır acaba?

    kasa değişmesi değil de aslında yeni kasanın bu son seri a4 a5 gibi farklı vites, farklı mmi ve klima bölgesindeki yeni tasarım tuşlarla gelmesi baya fark yaratıcak.

    yani f10 g30 gibi az bir fark değil de, e60-f10 arasındaki fark gibi bir fark bekliyorum şahsen...

    bkz: eski a4 ile şimdiki a4....

    Aynen öyle olacak. 300.000 TL verdiğiniz aracın içi eski olacak, bu arabayı satamazsınız da, kimse almaz, çok fiyat kırmanız gerekir, kafadan 50- 60 bin zarar.

    Forumdaki arkadaşların bazen tavsiyeleri benim düşüncelerimle tamamen çelişiyor.

    O kadar fark olmaz hocam...

    yine en kötü 280'e satılır bence... arkasında 2. elde a5 var 230-260bin bandında ve a4 de 175-200 arası değişiyor. ki bunlar 1.4 motor...

    a6ların dizelleri bile 350den aşağı yok temiz az km olarak. demekki alıcısı var.

    yani çok da absürt bir tavsiye değil, g30 520i yerine quattro 2.0 252hp araç almak...

    ben hala 520nin dış görünüşüne ısınamadım... f10 daha hoş geliyor ki 7 senedir yollarda aşinayız artık... kur düşükken çok sattılar, orta halli vatandaşın yeni yeni para gördüğü senelere denk geldi. 2017-2020 seneleri, 2010-2015 senelerindeki kadar rahat geçmeyecek....

    Düz mantık gidiyoruz, hata orada, bir kere 300.000 TL'ye alınan aracın içi güncel olsa bile 1 yıl sonra 40.000- 60.000 TL aralığı zarar yazar, 300.000 TL'ye araç alıyorsanız en az 5 yıl binmeniz lazım.

    Audinin içi eski olacak, bu da fiyatı kırar, 15.000-20.000 TL de öyle düş, bu kadar zararla da satmak istemeyeceksiniz, mecburen bineceksiniz.

    İnsanları şu aldatıyor, arabanın sıfır fiyatı arttı, ikinci elde artar, artmaz, sıfır 3 artarsa, ikinci el bir artar. Kendi adıma konuşayım, her arabayı sattığımda üzerine 25.000- 30.000 TL rahatlıkla koyuyordum, şu anda zorlanarak koyuyorum üzerine.

    Fiyatlar çok yüksek, halkın alım gücü belli, bu fiyatlardan tek kazanan bayi olur, alıcılar değil. 100.000 TL'yi geçen her araç zarar yazar, fiyatların artması şaşırtmasın. 200.000 TL'lik araç daha çok zarar yazar, 300.000 TL lik araç kafadan zarar yazar.




  • Arkadaşlar ilanda bir sürü araç var, Audi A5 i her gün takip ediyorum, 1 ayda 1 aracın satıldığını yakalayabildim. Herkes yazar 250.000, 280.000, o önemli değil, bu fiyatlardan alıcı var mı, ona bakmamız lazım.

    Yani satın alma gücüyle desteklenen talep ne kadar, o önemli olan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 15 Kasım 2017; 22:7:48 >
  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.