Şimdi Ara

Audi 2.0 TFSİ Motoru Nasıl ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
1
Favori
9.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadillaccts

    hangi yokuştan bahsediyorsun izmit yokuşumu ankara yokuşumu Allahını seversen biraz mantıklı yaz arkadaş.Anladık e90 nın var laf edilsin istemiyorsun ama biraz fizik kurallarına bak incele.biri benzinli diğeri dizel.benzinli araba aynı hacimdeki dizelden her zaman her şartta daha iyi yürür.bmw de olsa aynı şart geçerli audide olsa.211 bg lik dört çeker arabadan bahsediyoruz kalkıp diyorsun ki 320d daha iyi.ne kadar sabit fikirlisin.

    Asil sen bu yazdigini oku. Ayni hacimde benzinli daha yururmusmus. Sadece hacime gore karsilasirma yapman bile ne kadar acemi oldugunu gosteriyor. Hadi git kardesim baska yerde oyna sen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 9 Aralık 2016; 12:14:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    senle bu forumda cebelleşecek kimse yok hem cahilsin hem de boş yere sallıyorsun sadece.herkes acemi bilgisiz bir sen biliyorsun.50 tane adam yukarda verileri paylaşmış buna rağmen iddaa eden bir sen varsın.sende hacmine göre fazla konuşuyorsun.
  • yakıttan dolayı 320d düşünülebilir mümkünse idrivelı olsun. çünkü ekransız berbat duruyor kokpit.
  • Adam trollükte çığır açmış hala cevap verenler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn


    Degerler yanlis. E90 30 saniyede cikiyor 200'e.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu acan arkadas ne sormus millet ne soylemis.

    Adam çamı soruyor bunlar kavağı soyluyor.

    Nerede okudum bilmiyorum zaten cokta hatirlamiyorum. Kullanicinin birisi araci cok sıkıştırirsam yag yakitordu diyodu. Ama ne kadar yakiyordu sıkıştırmadan kasti ne bilemeyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn


    Degerler yanlis. E90 30 saniyede cikiyor 200'e.

    Hocam bu test bagimsizca yapiliyor yani fabrika katalog degerleri veya bi yerlerden alıntılanan değerler veya yotube ta ölçülmüş değerler değil. Sadece bu 2 araç degil pek çok araç en ufak detayina kadar inceleniyor. Muhtemelen gps le olculmus ve fark ordan geliyor olabilir.

    Ama bmw'ciyiz diye duygusal davranamayiz. Bende de 530i var. Ben de a4 yerine e90'ı tercih ederim buyuk ihtimal hatta a4 un dis tasarim bana çok itici gelir.

    Ancak yiğidi oldur hakkini yeme demisler.

    Hersey net ortada.

    Arada 27 beygir fark var. Her 2 si de turbo araclarin. Yani mantiken de a4 un zaten ustun olmasi gerekirdi ve oyle olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 9 Aralık 2016; 12:50:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Konuyu acan arkadas ne sormus millet ne soylemis.

    Adam çamı soruyor bunlar kavağı soyluyor.

    Nerede okudum bilmiyorum zaten cokta hatirlamiyorum. Kullanicinin birisi araci cok sıkıştırirsam yag yakitordu diyodu. Ama ne kadar yakiyordu sıkıştırmadan kasti ne bilemeyecegim.

    Sen de haklısın da olay performans karsilastirmadina kaymis ve birkac arkadas ta gorus belirtmis ben dahil


    A4, makyajlı e90 dan daha probleme açık bir arac bence. Yag tuketimini bende çok okudum bu motorda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 9 Aralık 2016; 12:57:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn


    Degerler yanlis. E90 30 saniyede cikiyor 200'e.

    A4'un de verisi yanlis orda fakat 30 saniyede 0-200 yok ne yazikki 320d de



    http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1589150/bmw_320d.html



    Kaynak sunarsaniz inceleyelim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn


    Degerler yanlis. E90 30 saniyede cikiyor 200'e.

    A4'un de verisi yanlis orda fakat 30 saniyede 0-200 yok ne yazikki 320d de



    http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1589150/bmw_320d.html



    Kaynak sunarsaniz inceleyelim

    Ben de bu web sitesinden aldim degerleri.

    Sizin sundugunuz arac f30.

    Farkliliklar tamami ile aracin manuel ya da otomatik, çipli çipsiz, lastik ebadi, kadran hatasi vs den kaynaklanabilir. O yuzden karsilastirma yapilirken tek bir yerden degerlendirme yapilmali. Bahsi gecen web sitesi oldukca iyidir. &#128077;

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn


    Degerler yanlis. E90 30 saniyede cikiyor 200'e.

    A4'un de verisi yanlis orda fakat 30 saniyede 0-200 yok ne yazikki 320d de



    http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1589150/bmw_320d.html



    Kaynak sunarsaniz inceleyelim

    Ben de bu web sitesinden aldim degerleri.

    Sizin sundugunuz arac f30.

    Farkliliklar tamami ile aracin manuel ya da otomatik, çipli çipsiz, lastik ebadi, kadran hatasi vs den kaynaklanabilir. O yuzden karsilastirma yapilirken tek bir yerden degerlendirme yapilmali. Bahsi gecen web sitesi oldukca iyidir. &#128077;

    Ben f30 oldugunun farkindaydim aslinda. Arkadasa bu bile gecemiyor demek icin attim.



    Quattro pisttede yolda da arkadan itisli bmwyi geciyor. Ki biri benzinli biri dizel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Tartisilacak bir konu degil.

    A4 211ps tfsi quattro tum disiplinlerde 184ps lik e90 320d den daha iyi.

    Hatta kabaca 2 tık iyi denebilir.

    Degerler yalan soylemez :)

    0-100 a4 6.8sn ; e90 7.5sn
    0-200 a4 34.3sn ; e90 38.2sn

    60-100 a4 3.8sn ; e90 4.3sn
    80-120 a4 4.9sn ; e90 5.4sn
    100-180 a4 17.1sn ; e90 19.3sn


    Degerler yanlis. E90 30 saniyede cikiyor 200'e.

    A4'un de verisi yanlis orda fakat 30 saniyede 0-200 yok ne yazikki 320d de



    http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1589150/bmw_320d.html



    Kaynak sunarsaniz inceleyelim

    Ben de bu web sitesinden aldim degerleri.

    Sizin sundugunuz arac f30.

    Farkliliklar tamami ile aracin manuel ya da otomatik, çipli çipsiz, lastik ebadi, kadran hatasi vs den kaynaklanabilir. O yuzden karsilastirma yapilirken tek bir yerden degerlendirme yapilmali. Bahsi gecen web sitesi oldukca iyidir. &#128077;

    Ben f30 oldugunun farkindaydim aslinda. Arkadasa bu bile gecemiyor demek icin attim.



    Quattro pisttede yolda da arkadan itisli bmwyi geciyor. Ki biri benzinli biri dizel.

    Aynen.
    Benzinli araçlar özellikle üst hızlarda oldukça etkililer. Hele ki burada a4 lehine 27 ps fark var.

    Dizeldeki espri dusuk devirde yuksek beygir sunmasi. Yani alt devirlerinde daha dolu olmasi.

    Dusuk devirdrki yuksek guc hissi araci oldugundan guclu gosteriyor gibi geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakıtta sorun olmaz.Şuan kullandığımız araba Hyundai Tucson 1.6 T-GDİ.Zaten araba şehir içi 9 10 litreleri görüyor.Yağ yakma sorunu hala devam ediyor mu?Sorunsuz araçtan yağ yakan araca geçmek istemem.Bmw konusuna gelince fiyat aralığında güzel e90 bulamadım.Forumlarda da arabanın arka atması fiyatına göre kaliteli olmaması ve fiyatı o arabaya bağlanmaması yönünde yazılar gördüm.Malum sitede gezerken araba bir anda karşıma çıktı ve hoşuma gitti.Audi A4 normalde benim de hoşuma gitmezdi ama arabanın 18'lik jantları ile görüntüsü güzel duruyor.Bmwde bu doluluktaki araçlara gerçekten de aşırı para istiyorlar.
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    http://www.zeperfs.com/en/duel3613-2010.htm

    211 lik otomatik quatro duel ine hiç bakma istersen :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Led Zeppelin -- 9 Aralık 2016; 19:17:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    http://www.zeperfs.com/en/duel3613-2010.htm

    211 lik otomatik quatro duel ine hiç bakma istersen :)

    Degerler ne yazikki gercek degil. İki modelin de degerlerinin orijalinden iyi gostermisler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    1-2 sayısal veri paylaşın da biz de öğrenelim doğrusunu. Kaç mesajdır 320d şurda geçer burda geçer demek dışında bir şey demiyorsunuz. 320d de ilk virajda arkayı toplamak için gaz keserken a4 ile gaza oturup çizgide akıcak adam.

    sadece söylüyorsunuz çocuklar gibi "benim babam söyle döver böyle pataklar" icraatta yoksunuz hocam. sayfalardır akp siyasetinden bir adım ileri gidemediniz hala insanların bmw sevgisini kullanıyorsunuz.

    karda da kışta da pistte de dagda da a4 geçer bu kadar basit aha veriler de yukarıda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • a4 211ps in ilacı f30 328i

    2 si de 2 lt ve turbo ve benzinli

    328i içinden geçer a4 ün 😄

    Tabi ayni paraya bulunmaz o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Hocam size en iyi cevap verebilecek kişi olan. Bu aracın kullanıcısı ve forumumuzun eski ve saygın üyelerinden biri olan hocamızı konuya davet edelim.

    Bu arada bu E90 nasıl oluyor da bu araçtan daha iyi oluyor anlayamadım. E90'ı bilmesek tamam diyeceğim de çok kez bindiğim bir araç ve bırak A4 ile karşılaştırmayı, B8 kasa Passat ile bile karşılaştırılacak bir araç değil.

    Eyvallah hocam teveccühünüz:)

    Araca gelecek olursak, bahsi geçen aracın 2011 modelini 20 aydır kullanmaktayım. Aracın malum kronik sıkıntısı yağ eksiltme, bu herkesçe bilinen bir şey fakat 2009-2011 model yıllarında üretilenlerde bu sıkıntı mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam 2011 eylül üretiminden sonra yeni revize edilmiş motor konuldu 2012 mayıs üretimine kadar. Daha sonra ise zaten 225 hp'lik bir motora geçildi.

    İlandaki araç 1 ay kadar önce doğrudan sahibi acil olarak 90.000 tl'ye satıyordu, bir hafta sonra ilan kalktı. Muhtemelen şuan satan galeri aldı şimdi 110.000'e satıyor. 90 bine çok iyi fiyattı:)

    Yalnız benim dikkatimi çeken husus 2013 modellerde bu araçta 225 hp'lik motorun olması gerekiyordu burada 211 hp denilmiş.

    Bendeki araçta yeni revize edilmiş 2015 üretimli 211 hp motor mevcut. 10.000 km'de yağ eksiltme 250 ml:) Normalde 1000 km'de 1 lt civarı eksiltiyor sorunlu olanlar.
    Yakıt ortalamam İstanbul içi 11.5-12 civarı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 10 Aralık 2016; 9:14:32 >




  • Bu arada 320d ile performans kıyaslayanlar var sadece gülüyorum.

    B8 2.0 tfsi quattro'nun e90'da rakibi yok. B9'da ise rakibi F30 330i'dir.

    Benim araçta 25 hp /55 nm tork artışı sağlayan apr yazılım var. araç 236 hp, 405 nm.
    Performans olarak şuan 245'lik 328i ile kafa kafaya yürüyor.

    Bu da çektiğim bir video:




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.