Şimdi Ara

ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
2
Favori
15.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio 1.4 16 w aracımı bir arkadaşa sattım hemen atiker taktırdı. Yukardaki problemlerin çoğu yaşandı.arkadaşla kötü oldum bu araba sorunlu diye.
    Ancak Babam da lada arkadaşta corolla var mükemmel diyorlar
    Fransız araçlara Atiker yaramıyor.
    _____________________________
    Megane 3 faz 2 1.6 extrem.
    Sony Xperia P
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biz

    Clio 1.4 16 w aracımı bir arkadaşa sattım hemen atiker taktırdı. Yukardaki problemlerin çoğu yaşandı.arkadaşla kötü oldum bu araba sorunlu diye.
    Ancak Babam da lada arkadaşta corolla var mükemmel diyorlar
    Fransız araçlara Atiker yaramıyor.

    İyide adam kiti taktırdıkdan sonra hatalar oluşmuş yani sizin bir suçunuz yok.Ayrıca o mükemmel diyenler şöyle bir 50-60-100 bin km devirsinler herşey daha netleşir emin olun.Ucuz diye millet atlıyor sonra bir kit parası daha sanayide harcanıyor :) Aşşağıdaki linkten memnuniyet oranlarını inceleyebilir herkes.

    http://lpgsitesi.com/atiker/lgp-fiyatlari/53-lpg-atiker-sirali-fiyatlari-sorunlari.html
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    İyide adam kiti taktırdıkdan sonra hatalar oluşmuş yani sizin bir suçunuz yok.Ayrıca o mükemmel diyenler şöyle bir 50-60-100 bin km devirsinler herşey daha netleşir emin olun.Ucuz diye millet atlıyor sonra bir kit parası daha sanayide harcanıyor :) Aşşağıdaki linkten memnuniyet oranlarını inceleyebilir herkes.

    http://lpgsitesi.com/atiker/lgp-fiyatlari/53-lpg-atiker-sirali-fiyatlari-sorunlari.html


    Hocam verdiğiniz linkteki steyi uzun yıllardır biliyorum. Ara ara bakıyorum, ancak "tarafsız" olduğundan emin değilim.
    Siz emin misiniz?
    Bu site tarafsız mı?


    Bu tür internet sitelerinde, genel forumlarda, markaya özel forumlarda ne dümenler dönüyor. Sırf tüketici manipülasyonu üzerine çalışan ve bana göre tamamen yasa dışı olan "PROFESYONEL" şirketler var.

    Son yıllarda artan iletişim olanaklarına, insanların artan internet kullanımına ve tüketimlerini internet yorumlarına göre almalarına paralel olarak bu şirketler türedi! Hatta bazen gazete ilanlarında bile genelde "home-office" tarzda bazen de yarı zamanlı "SOSYAL MEDYA UZMANI, SOSYAL MEDYA SORUMLUSU" iş ilanları çıkar. Bu insanları kim işe alıyor, neler yaptırıyor sanıyorsunuz?

    Belirli markalardan bu insanlara ve şirketlere sağlam ücretler verip internet ortamında onlarca kişinin sanki kendi markalarının kullanıcıymış gibi yorum yazmalarını sağlıyorlar.
    Hatta size şunu söyleyeyim: "HEPSİBURADA.com sitesine ürününü koyup ondan sonra organize ettiği 10-12 kişiye gerçekten de o ürünü aldırıp 5 üzerinden 5 yıldız puan veren kullanıcılar bile gördüm."
    Ondan sonra da o yprumlara itibar eden tüketiciler o ürünü alıyor.
    _____________________________




  • İtiraf etmeliyim, bana biri ATİKER dese daha geçen yıla kadar "Aman uzak dur" derdim.

    Bunu da sırf 2 arkadaşın başına gelenlere dayanarak derdim:
    4-5 yıl önce eski FORD ESCORT otomobiline taşrada üçüncü sınıf bir işçilikle Atiker taktıran öğretmen arkadaşımın yaşadığı sıkıntılar,
    bir esnaf arkadaşın yine kötü bir montaj sonucu aracında yaşadığı sorunlar...

    Tabi o günlerde montaj kalitesinin, ustalığın bu kadar önemli olduğunu bilmiyorduk. Zamanla BRC, PRINS, TOMASETTO, STEFANELLİ, LOVATO vs. vs. yabancı markalardan da şikayetler gelmeye başlayınca, üstelik bazı sorunların ölümcül derecede olduğunu görünce o zaman jeton düştü: "Demekki LPG kitinin kalitesinden önce ustalık-montaj kalitesi çok önemli!" dedik...

    - Yaklaşık 1,5-2 yıl önce 2006 Ford Mondeo 2.0 aracına ATİKER taktıran memur-girişimci kırması () arkadaşıma soruyorum: "Adam 70 bin km devirmiş ve ilk 4-5 ayda 2 kez buhar müşürü değişmiş başka da problem yok"

    - Ben gittim Toyota Corolla araca Kit MTM taktırdım, ilk 2 ayda 2 kez geri gittim. Birinde regülatör değişti, diğerinde basınç ayarı yapıldı.

    - Asker kökenli arkadaşın BMW 1.16 aracına PRINS takıldı. İlk 6 ayda en az 3-4 defa servise geri gitmiştir. Adamın aracının manifolt motor üstünde delindiği için motor sübabına plastik çapak yapıştı, bir sürü sorun bir sürü masraf.

    - Bir başka arkadaşın Toyota Corolla'ya yine Kit MTM taktırdık. İlk 2 ayda sadece bir kez servise gitti. Regülatör değişti geldi. Yetkili servisin çözüm odaklı çalışması, hızlı çözüm üretmesi hoşumuza gitti.

    - Eski aracım FORD Fiesta'ya BRC sıralı sistem takılıydı. 2 yılda en az 4-5 kez yetkili servise gitmişimdir, son yetkili servise gidişten sonra az kalsın havaya uçuyorduk Allah korudu. Sonunda "kahretsin" deyip aracımı sattırdı... Üstelik gittiğim yetkili servis burada çoğu kullanıcı ve usta tarafından önerilen bir yerdi. En iyi olarak bilinen yerde bile bir elemanın bir anlık dikkatsizliği veya bilgisizliği facialara devatiye çıkarabiliyor. Gel gelelim yine BRC takılı 2005 Ford FOCUS sahibi bir arkadaşın aracında hiç problem yok.

    - Öğretmen arkadaşım sıfır km garantili OPEL ASTRA aracı LANDIRENZO takılı olarak teslim aldı. İlk 150 kilometresini yapmıştı ki araç yolda kaldı. Çekiciyle yetkili servise aldılar, parçası yokmuş ve adam 5 gün parça gelecek diye aracı serviste bıraktı geldi. Ondan sonra da 1 kez sorun yaşadı ve şimdilik sübap eritme dışında problem yok.

    - 1999 Honda Civic aracında OMVL takılı arkadaş başlarda 1-2 kez sıkıntı üzerine ayar yaptırmaya gitti. Arada bir sübap ayarı dışında son 4 yıldır neredeyse sıfır problem.

    - Daha 3-4 hafta önce işyerinden bir başka arkadaşın ALMERA aracına Şaşmaz Oto Sanayiinde ATİKER takıldı. Bir kez arıza ışığı yakma dışında şu ana kadar problem yaşamadı. Yetkili servis çok güzel hizmet veriyor, ancak o manifoldu motor üstünde delmekle motoru öldürdüler cinayet işlediler haberleri yok.

    - İşyerindeki en büyük amirimizin Ford Focus aracında Stefanelli sıralı sistem kit vardı. Motaj rezalet. Elektrik bağlantıları ve hatta su bağlantıları bile yanlış çıktı. Tam 2 defa montaj düzelttirmeye, 2 defa ECU (beyin) tamirine gittik. Sonunda araç 160-165 bin km'deyken, henüz LPG takılalı 80-85 bin km olmuş iken komple sübap takımını yedi. Bir sürü para döküp sübapları yenileyip yine "kahretsin" modunda aracı sattık gitti.

    - Babamın Clio'daki TOMASETTO sıralı sistemi takan zamane Uşak Tomasetto yetkili servisi olacak "insan ziyanı/insanlığın yüz karası" montajda Çin işi hortumlar kullanmış. Montajdan sadece 1,5 yıl sonra yazın aracın önünden fısır fısır sesler gelmeye başladı (bu olay 2 önceki yaz gerçekleşiyor), araç güçten düşmeye başladı, bir depo LPG ile az gitmeye başladı. Mekanik-motor tamir bakımcı ustamıza gittik, bize enjektörler ile manifolt arasındaki yarılan 2 adet LPG hortumunu gösterdi. Buralardan dışarı ses gelecek derecede gaz kaçıroyordu. Tabi araç dururken gaz kaçağı olmayınca, seyir halindeyken de sürekli camlar kapalı klima açık olunca içeri pek koku da gelmiyordu. Ayrıca araç manifoldu üstünde delindiği için 5000km'de bir 1 litreye yakın yağ yakıyordu. Araç Ankara'dan Uşak servisine kadar benzinle gitti, adamın geçen yıl yediği halt yüzüne vuruldu. Orada bile araç sahibine pişkin pişkin "Ucuz Çin malı hortumları garanti kapsamında takarız. Kaliteli hortum da var, 40 TL fark çıkar" denildi. Kaliteli borular taktırıldı, gaz ayarı-filtre değişimi yaptırıldı. Sadece filtre bakım ücreti verildi, insan ziyanının ısrarla "HORTUM PARASI" istemesi üzerine Ankara'daki distribütör İLSAY LPG arandı. Aralarında nasıl bir konuşma geçti bilinmez, onlar telefonda atışırken 5 kuruş fazla para vermeden gelindi.


    Gördüğünüz gibi her markada problemler yaşanabiliyor. Önemli olan montajı yapan yerin işçilik kalitesi, malının arkasında durması, çözüm odaklı çalışması...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulaş-ım -- 3 Mayıs 2013; 11:03:23 >
    _____________________________




  • ben de 5 yıldır 2000 model corolla aracımda atiker kullanıyorum. maşallah bir problem yok.

    takıldıktan bir ay sonra basınçla ilgili bir problemden dolayı bir ayar yapmışlardı. 5 yıldır gaz problemi yaşamdım.

    reklam saymazsanız, Uşak- Azizlerlioğlu otogaz'a taktırmıştım. ellerine sağlık.
    problemler,
    kitten,
    ustadan,
    araçtan
    kaynaklanabilir .

    ama en önemlisi usta bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail64 -- 3 Mayıs 2013; 11:07:41 >
    _____________________________
    Helal dairesi keyfe kafidir, harama girmeye gerek yok.
  • ben de atiker kullandım 4 yıl kesinlikle tavsiye etmiyorum. 2 yıllık garantisi biter bitmez enjektörler arızalandı. 3. senesinde de beyin arızalandı. bilginiz dahilinde olsun diye söylüyorum aracım focustu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3yuq -- 3 Mayıs 2013; 18:03:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ''OMVL nasildir?'' deseniz herkes tavsiye eder. Ozellikle Honda'lar icin en iyisidir derler. Uzun yillar sorunsuzdur derler...

    ''ATiKER nasildir?'' diye ayni kisilere sorsaniz nedense enjektor omru iyi degil derler...

    Yahu arkadas, her ikisi de VALTEK enjektor kullanmiyor mu bunlarin? Eger ikisi de VALTEK enjektorluyse bu celiskili cevaplar nedendir?
    Yoksa ben mi yanlis biliyorum?

    ECU deseniz piyasadaki ECU'larin onemli bolumu elektronik devre olarak tamamen ayni. Yani fiziki yapilari tamamen ayni, AEB uretiyor... Sadece yazilimlari farkli!


    Kotu ustanin eline dusersin, elektrik baglantilarini hatali yerlere yapar, yalitima dikkat etmez, gerekli yerlerde ''daralan makaron''kullanmaz, baglantilar veya soketler su alir, ECU yanar.
    Akil'li ustaya dusersin, kaliteli malzemelerle montaj yapar, yalitima diklat eder bir sey olmaz... Istatistik bilimi der ki: istisnalar kurali bozmaz!

    PiYASADA ATiKER SAFEFAST KiTi 950 TL'YE SANAT ESERi GiBi MONTAJLA TAKAN DA VAR, 890 TL'YE BASTAN SAVMA KALiTESiZ MALZEMELERLE TAKAN DA VAR!
    incecik bakir borular, kalitesiz kablolar, dandik bantlarla tutturulmus baglantilar, kotu samandirali lpg tanklari, daha neler neler...

    Fiyati nasil kiriyorlar saniyorsunuz??? Kalitenin bir bedeli var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım


    ''OMVL nasildir?'' deseniz herkes tavsiye eder. Ozellikle Honda'lar icin en iyisidir derler. Uzun yillar sorunsuzdur derler...

    ''ATiKER nasildir?'' diye ayni kisilere sorsaniz nedense enjektor omru iyi degil derler...

    Yahu arkadas, her ikisi de VALTEK enjektor kullanmiyor mu bunlarin? Eger ikisi de VALTEK enjektorluyse bu celiskili cevaplar nedendir?
    Yoksa ben mi yanlis biliyorum?

    ECU deseniz piyasadaki ECU'larin onemli bolumu elektronik devre olarak tamamen ayni. Yani fiziki yapilari tamamen ayni, AEB uretiyor... Sadece yazilimlari farkli!


    Kotu ustanin eline dusersin, elektrik baglantilarini hatali yerlere yapar, yalitima dikkat etmez, gerekli yerlerde ''daralan makaron''kullanmaz, baglantilar veya soketler su alir, ECU yanar.
    Akil'li ustaya dusersin, kaliteli malzemelerle montaj yapar, yalitima diklat eder bir sey olmaz... Istatistik bilimi der ki: istisnalar kurali bozmaz!

    PiYASADA ATiKER SAFEFAST KiTi 950 TL'YE SANAT ESERi GiBi MONTAJLA TAKAN DA VAR, 890 TL'YE BASTAN SAVMA KALiTESiZ MALZEMELERLE TAKAN DA VAR!
    incecik bakir borular, kalitesiz kablolar, dandik bantlarla tutturulmus baglantilar, kotu samandirali lpg tanklari, daha neler neler...

    Fiyati nasil kiriyorlar saniyorsunuz??? Kalitenin bir bedeli var.


    +1
    _____________________________
    ÖZENÇLER OTOGAZ || BRC Bölge Bayi - Çorum Yetkili Servisi[/url]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım


    ''OMVL nasildir?'' deseniz herkes tavsiye eder. Ozellikle Honda'lar icin en iyisidir derler. Uzun yillar sorunsuzdur derler...

    ''ATiKER nasildir?'' diye ayni kisilere sorsaniz nedense enjektor omru iyi degil derler...

    Yahu arkadas, her ikisi de VALTEK enjektor kullanmiyor mu bunlarin? Eger ikisi de VALTEK enjektorluyse bu celiskili cevaplar nedendir?
    Yoksa ben mi yanlis biliyorum?

    ECU deseniz piyasadaki ECU'larin onemli bolumu elektronik devre olarak tamamen ayni. Yani fiziki yapilari tamamen ayni, AEB uretiyor... Sadece yazilimlari farkli!


    Kotu ustanin eline dusersin, elektrik baglantilarini hatali yerlere yapar, yalitima dikkat etmez, gerekli yerlerde ''daralan makaron''kullanmaz, baglantilar veya soketler su alir, ECU yanar.
    Akil'li ustaya dusersin, kaliteli malzemelerle montaj yapar, yalitima diklat eder bir sey olmaz... Istatistik bilimi der ki: istisnalar kurali bozmaz!

    PiYASADA ATiKER SAFEFAST KiTi 950 TL'YE SANAT ESERi GiBi MONTAJLA TAKAN DA VAR, 890 TL'YE BASTAN SAVMA KALiTESiZ MALZEMELERLE TAKAN DA VAR!
    incecik bakir borular, kalitesiz kablolar, dandik bantlarla tutturulmus baglantilar, kotu samandirali lpg tanklari, daha neler neler...

    Fiyati nasil kiriyorlar saniyorsunuz??? Kalitenin bir bedeli var.


    Tamamda Atiker niye gerekli bayii kontrollerini yapmıyor? Biz mi gidip ustanın başında duracaz? Evet ustanın farkı çok büyük ama bu ustalar aynı yerde eğitim almıyorlar mı?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım


    ''OMVL nasildir?'' deseniz herkes tavsiye eder. Ozellikle Honda'lar icin en iyisidir derler. Uzun yillar sorunsuzdur derler...

    ''ATiKER nasildir?'' diye ayni kisilere sorsaniz nedense enjektor omru iyi degil derler...

    Yahu arkadas, her ikisi de VALTEK enjektor kullanmiyor mu bunlarin? Eger ikisi de VALTEK enjektorluyse bu celiskili cevaplar nedendir?
    Yoksa ben mi yanlis biliyorum?

    ECU deseniz piyasadaki ECU'larin onemli bolumu elektronik devre olarak tamamen ayni. Yani fiziki yapilari tamamen ayni, AEB uretiyor... Sadece yazilimlari farkli!


    Kotu ustanin eline dusersin, elektrik baglantilarini hatali yerlere yapar, yalitima dikkat etmez, gerekli yerlerde ''daralan makaron''kullanmaz, baglantilar veya soketler su alir, ECU yanar.
    Akil'li ustaya dusersin, kaliteli malzemelerle montaj yapar, yalitima diklat eder bir sey olmaz... Istatistik bilimi der ki: istisnalar kurali bozmaz!

    PiYASADA ATiKER SAFEFAST KiTi 950 TL'YE SANAT ESERi GiBi MONTAJLA TAKAN DA VAR, 890 TL'YE BASTAN SAVMA KALiTESiZ MALZEMELERLE TAKAN DA VAR!
    incecik bakir borular, kalitesiz kablolar, dandik bantlarla tutturulmus baglantilar, kotu samandirali lpg tanklari, daha neler neler...

    Fiyati nasil kiriyorlar saniyorsunuz??? Kalitenin bir bedeli var.


    Enjektör ve Gaz beyninin arızalanmasının işçilikle bi alakası olduğunu düşünmüyorum. Üretiminde kalitesiz parçalar kullanılmasından kaynaklı. Emin olun aracımı çok büyük ve güvenilir bir atiker bayisinde taktırmıştım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    Tamamda Atiker niye gerekli bayii kontrollerini yapmıyor? Biz mi gidip ustanın başında duracaz? Evet ustanın farkı çok büyük ama bu ustalar aynı yerde eğitim almıyorlar mı?


    Hocam bu konuda haklısınız işte. Ancak eksikliğiniz var.

    Sadece ATİKER değil, yukarıdaki örneklerde gördüğünüz gibi BRC, PRINS, TOMASETTO, STEFANELLİ gibi markalarda bile yetkili servis kaynaklı sorunlar çıkabiliyor.

    Hızlı yayılmacı politika, her yerde bir servisim-satıcım olsunu kaygısı, her il-ilçede oraların en iyi ustası kimdir bilinmemesi, mevcut yetkili servislerin sıkı eğitimlerden geçirilmemesi, kontrol eksikliği vs.vs.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3yuq

    Enjektör ve Gaz beyninin arızalanmasının işçilikle bi alakası olduğunu düşünmüyorum. Üretiminde kalitesiz parçalar kullanılmasından kaynaklı. Emin olun aracımı çok büyük ve güvenilir bir atiker bayisinde taktırmıştım.


    Olur mu?

    ECU (beyin) arızası yanlış montajdan da olur, yanlış kullanımdan da... Yanlış yerden elektrik bağlantısı yapılması, suyun temas edebileceği yerlere monte etme, aküye çok yakın konan ECU'lar, aracının motorunu bilinçsiz yerlerde yıkatanlar... Bunların her biri ECU arızası için bir neden. Kaynağı kim?

    Enjektör arızası için aklıma gelen işçilik kaynaklı olası tek neden voltaj meselesi. Yanlış elektrik bağlantılarından kaynaklanacak aşırı yüklenmeler... Başka da aklıma bir şey gelmiyor. Tabi dediğiniz gibi enjektör kalitesi de bir neden. Ama ben dikkat ederseniz başta şunu dedim: Aynı enjektör eğer yanılmıyorsam OMVL'de de var. Kime sorsanız OMVL 10 numara. Enjektör arızasından bahseden yok. Peki aynı enjektörler ATiKER'deyken neden bazıları enjektör arızasından bahsediyor?

    Acaba satış oranının tahminimce OMVL / ATİKER = 1/10 gibi bir şey olmasından olabilir mi?

    Atıyorum; OMVL kullanan 1 kişiden enjektör arızası duyuyorsak ATİKER kullanan 10 kişiden duyarız. Ama gel gelelim OMVL taktıran 20 kişiden biri enjektör arızası yaşamıştır, buna karşılık Atiker taktıran 200 kişiden 10 tanesi enjektör arızası yaşamıştır. Enjektör aynı enjektör.


    Bence sıkıntıların asıl kaynağı "her yerde bayim olsun da çamurdan olsun" diyen markalar hocam. Eli anahtar tutan, sanayide çeşitli yan dallardan kayıp 1 bilgisayar biraz da ekipman alan herkese bayilik verilmesi. Bunun yanında bir diğer problem de mevcut yetkili servislerin diğer yetkili olmayan servislere LPG kiti temin etmesi!
    _____________________________




  • seat cordaba aracımda atiker vardı çok gittim geldim sanayiye lpg motor ustasına motor ustası lpgciye klasik ayaklar bunlar çünkü çoğu lpg ci yaptıkları işi bilmiyorlar en sonunda motor ustasını alıp öyle gittim ustamda tanınmış biri olunca lpg ci sustu sorun enjektörlerde cıktı zorla garantiye girdi oda ustam sayesinde ettiğim masraflarda cebime zarar kaldı şimdi yeni aracıma taktırmayı düşünüyorum bu kesinlikle atiker olmaz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kucukaksoy

    seat cordaba aracımda atiker vardı çok gittim geldim sanayiye lpg motor ustasına motor ustası lpgciye klasik ayaklar bunlar çünkü çoğu lpg ci yaptıkları işi bilmiyorlar en sonunda motor ustasını alıp öyle gittim ustamda tanınmış biri olunca lpg ci sustu sorun enjektörlerde cıktı zorla garantiye girdi oda ustam sayesinde ettiğim masraflarda cebime zarar kaldı şimdi yeni aracıma taktırmayı düşünüyorum bu kesinlikle atiker olmaz



    Aynısını çok yaşadım.Adam anlamıyor hemen ateşleme bobini deyip çıkıyor işin içinden.Başka ustaya yönlendiriyor.Adama diyorum benzinde yapmıyor diye yok anlamıyor çünkü kafa yok.Bir insana bişey söyleyince anlamasını bekliyoruz sonuçta.Benzinde teklemeyen araç lpgde tekliyorsa olayın ateşleme ile ilgi alakası olabilir mi? Kendi ustama gidiyorum adam alakası yok diyor.Benzinde sıkıntı yok diyor.Sizinle aynı şeyleri ben de yaşadım.Çünkü bunlar artık klasikleşmiş olaylar.Anlamayınca postala diğer ustaya tamam oldu.
    _____________________________




  • atiker aslında kalitesiz değil.aç gözlü bir firma önüne gelene bayilik veriyor.arıza takibini de iyi yapmıyor.çok büyüdü ama temeli zayıf büyüdü.bu konuda brc bir numara bence.bendede atiker var 4-5 yıldır sorunsuz kullanıyorum.kalitesiz diyemem.fakat hangi marka taktıracak olursa olunsun iyi bir ustada montaj yaptırmak lazım.
    _____________________________
    97 COROLLA 1.6 XEI SW ATIKER FAST
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    atiker aslında kalitesiz değil.aç gözlü bir firma önüne gelene bayilik veriyor.arıza takibini de iyi yapmıyor.çok büyüdü ama temeli zayıf büyüdü.bu konuda brc bir numara bence.bendede atiker var 4-5 yıldır sorunsuz kullanıyorum.kalitesiz diyemem.fakat hangi marka taktıracak olursa olunsun iyi bir ustada montaj yaptırmak lazım.

    dediğiniz kesinlikle doğru ama kalite kısmında size maalesef katılamıycam.buyrun bir üstteki arkadaşın mesajından alıntı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: 3yuq

    ben de atiker kullandım 4 yıl kesinlikle tavsiye etmiyorum. 2 yıllık garantisi biter bitmez enjektörler arızalandı. 3. senesinde de beyin arızalandı. bilginiz dahilinde olsun diye söylüyorum aracım focustu.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALBAY

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kucukaksoy

    seat cordaba aracımda atiker vardı çok gittim geldim sanayiye lpg motor ustasına motor ustası lpgciye klasik ayaklar bunlar çünkü çoğu lpg ci yaptıkları işi bilmiyorlar en sonunda motor ustasını alıp öyle gittim ustamda tanınmış biri olunca lpg ci sustu sorun enjektörlerde cıktı zorla garantiye girdi oda ustam sayesinde ettiğim masraflarda cebime zarar kaldı şimdi yeni aracıma taktırmayı düşünüyorum bu kesinlikle atiker olmaz



    Aynısını çok yaşadım.Adam anlamıyor hemen ateşleme bobini deyip çıkıyor işin içinden.Başka ustaya yönlendiriyor.Adama diyorum benzinde yapmıyor diye yok anlamıyor çünkü kafa yok.Bir insana bişey söyleyince anlamasını bekliyoruz sonuçta.Benzinde teklemeyen araç lpgde tekliyorsa olayın ateşleme ile ilgi alakası olabilir mi? Kendi ustama gidiyorum adam alakası yok diyor.Benzinde sıkıntı yok diyor.Sizinle aynı şeyleri ben de yaşadım.Çünkü bunlar artık klasikleşmiş olaylar.Anlamayınca postala diğer ustaya tamam oldu.




    Ford Fiesta aracimdaki BRC sistemle ilgili sorun yasadigimda da nedense yetkili servis bana aynisini demisti. Adamlara kalsak atesleme bobinini, buji kablolarini degistirecektik.

    Mekanik-motor ustam da bu tavsiyelere sadece gulup gecmisti. Cunku arac benzindeyken hic sorun yoktu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • iki gündür lpg kiti takan bayileri gezdim
    bir bayi
    brc için 1700 tl fiyat verdi
    tartani için 1300 tl fiyat verdi

    simit lpg için 50 tl fark istediler

    başka bayi

    brc için 1700 tl fiyat

    mimgas için 1100 tl fiyat

    atikere de uğradım simit tank ile nakit fiyata güzel bir fiyat aldım zaten girer girmez hemen tanıdılar 2 sene gecmişken baya iyi anılarımız geçmişti cordobamdan en azından huyumu bilirler gerekli kolaylıkları ve nasıl bir sistem gerektiklerini güzelce anlattılar simit tank önerdiler simit tanka biraz karşı cıksamda stepnem ufak boy olunca banada mantıklı geldi bir şans daha vermeye karar verdim bakalım bu seferde sorun yaşarsak atiker bende korksun
    _____________________________
  • Hani Kemal Sunalın Bir filmi vardı Sakar Şakir. O film de biri diyor ki: Abi otobüsün ne suçu var sana sakar ŞAkir tosladı.
    _____________________________
    "EMNİYET KEMERİ HAYAT KURTARIR"




    2005 Scenic II
    1.6 Pirivelige
  • 5yıl içerisinde iki adet ford focus aracıma atiker lpg kiti taktırdım toplamda 90000 km yol yaptım çok şükür bi sıkıntı yaşamadım
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.