Şimdi Ara

ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
2
Favori
15.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wampirlord

    Ben de atiker kullanıyorum ama sıralı değil karbüratörlü sistem. Yaşadığım problemi birçok kişiye gösterdim kimse bişey anlamadı:

    Normal 10 devirde (X100rpm) boşta çalışırken yavaş yavaş (ve sabit hızla) pedala basıyorum, önce biraz gaz veriyor ve aracın devri yükselmeye başlıyor. 11-12-13 burası normal. Ancak 14-15 devirden sonra işler tersine dönmeye başlıyor ve ben pedala bastıkça gaz kesilmeye ve devir düşmeye başlıyor. aynı yavaşlıkta pedala basmaya devam edersem 5-6 devire kadar düşüyor ve neredeyse stop edecek seviyede titriyor. Ancak bu sorunlu aralığı pedala hızlı basarak geçersem bu düşüşü yaşamadan üst devirlere çıkıyorum ve yaklaşık 25 devirle kalkış yapıyorum. Bazen de gaz pedalı basılı ve motor 5-6 devirde titremedeyken pedala hızla basıp devri yükseltmek yerine ayağımı pedaldan tamamen çekiyorum ve normal 10 devire yükseliyor. Düşünün gaz pedalını bırakarak devir yükseltiyorsunuz. BU SORUNU BENZİN İLE YAŞAMIYORUM ama yine de belki alakası vardır diye karbüratörcüye gittim. Karbüratör tamamen söküldü, temizlendi, yağlandı ve takıldı. Ama bu problemde hiçbir değişiklik olmadı.

    Trafikte yavaş (20 kmh altında) gitmek gerektiğinde araba çok fena sarsılıyor ileri-geri. Çünkü (o hızlarda) motora gaz bir gidiyor-bir kesiliyor-gidiyor-kesiliyor. Araba da bir ileri atılıyor bir fren yapıyor, zaten vites düşük. Mecburen debriyaj manyağı oluyorum. Sol bacağın ağrıması bir yana debriyaj balatası gidiyor.

    Bundan hariç sistem rölanti ayarı tutmuyor. En uygun ayar yapılıyor sonra rölanti ayarı yine bozuluyor.

    Soğuk havada çalışmıyor. Herkes aracını lpg ile çalıştırırken bile ben benzinde bırakıyorum arabayı park ederken. Bizim site görevlisinde broadway var ATİKER SİSTEM İLE TEK MARŞTA ÇALIŞTIRIYOR. Bende de fairway var bu arada(hemen hemen aynı araç sayılır).

    Çok motorcu ve lpg ustası baktı hepsi de herşey normal diyorlar. Arabayı sabah çalıştırsalar ve trafikte kullansalar anlayacaklar.

    Araç benzindeyken hiçbir problemim olmaması, elektrik ve ateşleme sistemi veya gaz pedalı ihtimallerini ortadan kaldırıyor. Lpg dönüşümü yapılalı 3 sene oldu. Aracı arkadaşımdan aldım ve daha önce hiçbir sorun yaşamamıştı. Hatta araba bu üç senede sadece bende olduğu son bir senedir benzin gördü. İki sene tamamen lpg ile kullanıldı yani.

    Ben de brc sisteme dönüştürmeyi düşünüyorum. Bütün bunları konuyu açan arkadaşın anlatmak istediğine katkıda bulunmak için yazdım ama sorunlarıma çözüm önerileri gelirse çok memnun olurum.



    Arabanızın markası-modeli hakkında bilgi verirseniz daha kesin cevap verebilirim, ama anlattığınız duruma göre mikser veya ateşlemeden kaynaklanan bir sorun sözkonusu.
    Benzer durumlarla çok karşılaştım, çözümü de çok kolay olabiliyor.
    _____________________________
    Profili gizli olan özel mesaj atmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    Bence markayı hemen karalamak yanlış bir tutum. Ayrıca yaptığınız masrafların çoğunun LPG ile alakası yok. Benim 2003 model otomatik focus aracım var. 118000de Atiker taktırdım şu an 145000de sadece 2 kez 10000 bakımı yaptırdım LPG'ye. O da toplamda 60 TL. Bence sorun LPG'de değil araçtaymış. Ben bulunduğum ilde -40 derecede arab kullanıyorum. Daha 1 kez bile stop etmedi. Ayrıca hiç bir şekilde benzin ve LPG arasında çekiş farkı yok... Bence sorun araçta ya da montajı yapan ustada. Dönüşüm kitinde Atiker LPG'de ise AYGAZ veya MOGAZ'dan vazgeçmem...

    Yaptırdığım masrafların lpg ile alakası yok mu??? Çok komiksin kardeş.PEki hangi bakımların lpg ile alakası var çok merak ettim söylede bilelim.Ayrıca bu listede yok ama lpg filtresi de değişti.Daha neyin değişmesini istersin mesela??

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    Çok bilen arkadaşım... O bakımların çoğu kilometrenle alakalı. Trigerle lpg'nin ne alakası var? Şanzıman yağı da kullanım süresiyle alakalı mesela...
    _____________________________
    --FTH--




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    Bence markayı hemen karalamak yanlış bir tutum. Ayrıca yaptığınız masrafların çoğunun LPG ile alakası yok. Benim 2003 model otomatik focus aracım var. 118000de Atiker taktırdım şu an 145000de sadece 2 kez 10000 bakımı yaptırdım LPG'ye. O da toplamda 60 TL. Bence sorun LPG'de değil araçtaymış. Ben bulunduğum ilde -40 derecede arab kullanıyorum. Daha 1 kez bile stop etmedi. Ayrıca hiç bir şekilde benzin ve LPG arasında çekiş farkı yok... Bence sorun araçta ya da montajı yapan ustada. Dönüşüm kitinde Atiker LPG'de ise AYGAZ veya MOGAZ'dan vazgeçmem...

    Yaptırdığım masrafların lpg ile alakası yok mu??? Çok komiksin kardeş.PEki hangi bakımların lpg ile alakası var çok merak ettim söylede bilelim.Ayrıca bu listede yok ama lpg filtresi de değişti.Daha neyin değişmesini istersin mesela??

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    Çok bilen arkadaşım... O bakımların çoğu kilometrenle alakalı. Trigerle lpg'nin ne alakası var? Şanzıman yağı da kullanım süresiyle alakalı mesela...

    önceki sayfada hangilerinin alakalı olduğunu yazdım okusaydın görürdün.ayrıca lpg ile alakası olan başka (bu listede olmayan) bir bakım söyler misin bana çok bilmiş arkadaşım?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    Bence markayı hemen karalamak yanlış bir tutum. Ayrıca yaptığınız masrafların çoğunun LPG ile alakası yok. Benim 2003 model otomatik focus aracım var. 118000de Atiker taktırdım şu an 145000de sadece 2 kez 10000 bakımı yaptırdım LPG'ye. O da toplamda 60 TL. Bence sorun LPG'de değil araçtaymış. Ben bulunduğum ilde -40 derecede arab kullanıyorum. Daha 1 kez bile stop etmedi. Ayrıca hiç bir şekilde benzin ve LPG arasında çekiş farkı yok... Bence sorun araçta ya da montajı yapan ustada. Dönüşüm kitinde Atiker LPG'de ise AYGAZ veya MOGAZ'dan vazgeçmem...

    Yaptırdığım masrafların lpg ile alakası yok mu??? Çok komiksin kardeş.PEki hangi bakımların lpg ile alakası var çok merak ettim söylede bilelim.Ayrıca bu listede yok ama lpg filtresi de değişti.Daha neyin değişmesini istersin mesela??

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    Çok bilen arkadaşım... O bakımların çoğu kilometrenle alakalı. Trigerle lpg'nin ne alakası var? Şanzıman yağı da kullanım süresiyle alakalı mesela...

    önceki sayfada hangilerinin alakalı olduğunu yazdım okusaydın görürdün.ayrıca lpg ile alakası olan başka (bu listede olmayan) bir bakım söyler misin bana çok bilmiş arkadaşım?

    peki sen bana açıklar mısın triger kayışı-lpg alakasını? veya kalorifer peteği-lpg ilişkisini?
    _____________________________
    --FTH--




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    Bence markayı hemen karalamak yanlış bir tutum. Ayrıca yaptığınız masrafların çoğunun LPG ile alakası yok. Benim 2003 model otomatik focus aracım var. 118000de Atiker taktırdım şu an 145000de sadece 2 kez 10000 bakımı yaptırdım LPG'ye. O da toplamda 60 TL. Bence sorun LPG'de değil araçtaymış. Ben bulunduğum ilde -40 derecede arab kullanıyorum. Daha 1 kez bile stop etmedi. Ayrıca hiç bir şekilde benzin ve LPG arasında çekiş farkı yok... Bence sorun araçta ya da montajı yapan ustada. Dönüşüm kitinde Atiker LPG'de ise AYGAZ veya MOGAZ'dan vazgeçmem...

    Yaptırdığım masrafların lpg ile alakası yok mu??? Çok komiksin kardeş.PEki hangi bakımların lpg ile alakası var çok merak ettim söylede bilelim.Ayrıca bu listede yok ama lpg filtresi de değişti.Daha neyin değişmesini istersin mesela??

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    Çok bilen arkadaşım... O bakımların çoğu kilometrenle alakalı. Trigerle lpg'nin ne alakası var? Şanzıman yağı da kullanım süresiyle alakalı mesela...

    önceki sayfada hangilerinin alakalı olduğunu yazdım okusaydın görürdün.ayrıca lpg ile alakası olan başka (bu listede olmayan) bir bakım söyler misin bana çok bilmiş arkadaşım?

    peki sen bana açıklar mısın triger kayışı-lpg alakasını? veya kalorifer peteği-lpg ilişkisini?

    KALORİFER PETEĞİ İLE ALAKALI DEMEDİM ÖNCELİKLE ÇARPITMA.BU LİSTE YAPTIĞIM TÜM BAKIMLARI İÇERİR VE HEPSİ LPG İLE ALAKALI DEĞİL TABİKİ.Triger kayışı çok sıkı ya da çok gevşekse yani değişim zamanı geldiyse veya üzerinde çatlaklar oluştuysa yakıtı anormal bir şekilde etkiler.Yakıt tüketimi artar.Acaba bu sebepten mi diye değiştirdim.Umarım şimdi anlamışsındır.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    Bence markayı hemen karalamak yanlış bir tutum. Ayrıca yaptığınız masrafların çoğunun LPG ile alakası yok. Benim 2003 model otomatik focus aracım var. 118000de Atiker taktırdım şu an 145000de sadece 2 kez 10000 bakımı yaptırdım LPG'ye. O da toplamda 60 TL. Bence sorun LPG'de değil araçtaymış. Ben bulunduğum ilde -40 derecede arab kullanıyorum. Daha 1 kez bile stop etmedi. Ayrıca hiç bir şekilde benzin ve LPG arasında çekiş farkı yok... Bence sorun araçta ya da montajı yapan ustada. Dönüşüm kitinde Atiker LPG'de ise AYGAZ veya MOGAZ'dan vazgeçmem...

    Yaptırdığım masrafların lpg ile alakası yok mu??? Çok komiksin kardeş.PEki hangi bakımların lpg ile alakası var çok merak ettim söylede bilelim.Ayrıca bu listede yok ama lpg filtresi de değişti.Daha neyin değişmesini istersin mesela??

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    Çok bilen arkadaşım... O bakımların çoğu kilometrenle alakalı. Trigerle lpg'nin ne alakası var? Şanzıman yağı da kullanım süresiyle alakalı mesela...

    önceki sayfada hangilerinin alakalı olduğunu yazdım okusaydın görürdün.ayrıca lpg ile alakası olan başka (bu listede olmayan) bir bakım söyler misin bana çok bilmiş arkadaşım?

    peki sen bana açıklar mısın triger kayışı-lpg alakasını? veya kalorifer peteği-lpg ilişkisini?

    KALORİFER PETEĞİ İLE ALAKALI DEMEDİM ÖNCELİKLE ÇARPITMA.BU LİSTE YAPTIĞIM TÜM BAKIMLARI İÇERİR VE HEPSİ LPG İLE ALAKALI DEĞİL TABİKİ.Triger kayışı çok sıkı ya da çok gevşekse yani değişim zamanı geldiyse veya üzerinde çatlaklar oluştuysa yakıtı anormal bir şekilde etkiler.Yakıt tüketimi artar.Acaba bu sebepten mi diye değiştirdim.Umarım şimdi anlamışsındır.

    Peki burada ne demissin ?
    quote:

    Ayrica aşşağıda yazdıklarımın lpg ile hiç alakası yok öyle mi??

    YAĞ VE FİLTRESİ (LPG İLE ALAKASINI ARAŞTIR)
    HAVA FİLTRESİ (LPG İLE ALAKASINI ARAŞTIR)
    BUJİLER (LPG İLE ALAKASINI ARAŞTIR)
    LPG FİLTRESİ
    TRİGER VE DEVİRDAİM (SU YETERİNCE ISINMAZSA ARAÇ LPGYE GEÇER Mİ? )
    GAZ KELEBEĞİ TEMİZLİĞİ VE SÜBAP AYARI (LPG İLE HİÇ ALAKASI YOK DİYOSUN )
    TERMOSTAT (SUYUN SICAKLIĞINI AYARLAR YANİ LPGYE GEÇİŞTE EN ÖNEMLİ PARÇADIR)

    Yukardaki parçaların lpg ile alakası olmadığını söyleyen arabalar hakkında konuşmasın lütfen.

    Triger ile lpg nin hatta suyun isinmasinin alakasi yok, triger nedir bir ogren. Diger yazdigin yag hava buji vs zaten sarf malzeme belli km lerde degismeli. Devirdaimde sorun olsa hararetten motoru gotururdun. Motor olmasi gerekenden daha soguksa suc termostatindir.
    Gaz kelebegi ve subap ayari ve termostat zaten aracinin cozulmesi gereken problemi, yani lpg ile de komurlede calistirsan bunlari yaptiracaksin.
    Ayrica yazmamissin ama sen donusume gitmeden mi bu bakimlari yaptirdin, yoksa her sorun cikarisinda lpg cinin yonlendirmesiyle mi yaptin? Yani bir hava filtresi degisimi bile yeniden ayar gerektirebilir.

    Gelelim su Atiker ile ilgili olan duruma, benim cevremde ve sattigim aracimda daha bir kere bile ariza yasamadim. Cunku isinin ehli ve kurumsal calisan bir servise gittim. 10.000 bakimlarini yaptirdim. Toplamda 2 sene icerisinde 65000 km keyifle surdum. Arac peugeot 406 idi. Alan da hala tamire gitmedi. Bakimlarda Enjektor bile degistirmediler. Cunku duzgun bir istasyondan alinan yakitla ve duzenli degisen filtrelerle enjektore pislik kacmasi en aza indirgendi. Depoya katki maddesi de koydular hep.
    Sen kayit bile tutmayan servislere, sana guven vermeyen yerlere aracini teslim etmissin, magdur edilmssin, sonra markaya hakarete girismissin.
    Ayrica resmi olan olmayan bir suru yere gittim diye yazmissin, kim bilir nerelerde ne islem gordu? Hangi sehirdesin bilmiyorum ama arasaydin atikeri o ilin ana bayisine gitseydin veya onlar seni yonlendirseydi...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumelian


    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    quote:

    Orijinalden alıntı: 666

    quote:

    Orijinalden alıntı: elffth

    Bence markayı hemen karalamak yanlış bir tutum. Ayrıca yaptığınız masrafların çoğunun LPG ile alakası yok. Benim 2003 model otomatik focus aracım var. 118000de Atiker taktırdım şu an 145000de sadece 2 kez 10000 bakımı yaptırdım LPG'ye. O da toplamda 60 TL. Bence sorun LPG'de değil araçtaymış. Ben bulunduğum ilde -40 derecede arab kullanıyorum. Daha 1 kez bile stop etmedi. Ayrıca hiç bir şekilde benzin ve LPG arasında çekiş farkı yok... Bence sorun araçta ya da montajı yapan ustada. Dönüşüm kitinde Atiker LPG'de ise AYGAZ veya MOGAZ'dan vazgeçmem...

    Yaptırdığım masrafların lpg ile alakası yok mu??? Çok komiksin kardeş.PEki hangi bakımların lpg ile alakası var çok merak ettim söylede bilelim.Ayrıca bu listede yok ama lpg filtresi de değişti.Daha neyin değişmesini istersin mesela??

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    Çok bilen arkadaşım... O bakımların çoğu kilometrenle alakalı. Trigerle lpg'nin ne alakası var? Şanzıman yağı da kullanım süresiyle alakalı mesela...

    önceki sayfada hangilerinin alakalı olduğunu yazdım okusaydın görürdün.ayrıca lpg ile alakası olan başka (bu listede olmayan) bir bakım söyler misin bana çok bilmiş arkadaşım?

    peki sen bana açıklar mısın triger kayışı-lpg alakasını? veya kalorifer peteği-lpg ilişkisini?

    KALORİFER PETEĞİ İLE ALAKALI DEMEDİM ÖNCELİKLE ÇARPITMA.BU LİSTE YAPTIĞIM TÜM BAKIMLARI İÇERİR VE HEPSİ LPG İLE ALAKALI DEĞİL TABİKİ.Triger kayışı çok sıkı ya da çok gevşekse yani değişim zamanı geldiyse veya üzerinde çatlaklar oluştuysa yakıtı anormal bir şekilde etkiler.Yakıt tüketimi artar.Acaba bu sebepten mi diye değiştirdim.Umarım şimdi anlamışsındır.

    Peki burada ne demissin ?
    quote:

    Ayrica aşşağıda yazdıklarımın lpg ile hiç alakası yok öyle mi??

    YAĞ VE FİLTRESİ (LPG İLE ALAKASINI ARAŞTIR)
    HAVA FİLTRESİ (LPG İLE ALAKASINI ARAŞTIR)
    BUJİLER (LPG İLE ALAKASINI ARAŞTIR)
    LPG FİLTRESİ
    TRİGER VE DEVİRDAİM (SU YETERİNCE ISINMAZSA ARAÇ LPGYE GEÇER Mİ? )
    GAZ KELEBEĞİ TEMİZLİĞİ VE SÜBAP AYARI (LPG İLE HİÇ ALAKASI YOK DİYOSUN )
    TERMOSTAT (SUYUN SICAKLIĞINI AYARLAR YANİ LPGYE GEÇİŞTE EN ÖNEMLİ PARÇADIR)

    Yukardaki parçaların lpg ile alakası olmadığını söyleyen arabalar hakkında konuşmasın lütfen.

    Triger ile lpg nin hatta suyun isinmasinin alakasi yok, triger nedir bir ogren. Diger yazdigin yag hava buji vs zaten sarf malzeme belli km lerde degismeli. Devirdaimde sorun olsa hararetten motoru gotururdun. Motor olmasi gerekenden daha soguksa suc termostatindir.
    Gaz kelebegi ve subap ayari ve termostat zaten aracinin cozulmesi gereken problemi, yani lpg ile de komurlede calistirsan bunlari yaptiracaksin.
    Ayrica yazmamissin ama sen donusume gitmeden mi bu bakimlari yaptirdin, yoksa her sorun cikarisinda lpg cinin yonlendirmesiyle mi yaptin? Yani bir hava filtresi degisimi bile yeniden ayar gerektirebilir.

    Gelelim su Atiker ile ilgili olan duruma, benim cevremde ve sattigim aracimda daha bir kere bile ariza yasamadim. Cunku isinin ehli ve kurumsal calisan bir servise gittim. 10.000 bakimlarini yaptirdim. Toplamda 2 sene icerisinde 65000 km keyifle surdum. Arac peugeot 406 idi. Alan da hala tamire gitmedi. Bakimlarda Enjektor bile degistirmediler. Cunku duzgun bir istasyondan alinan yakitla ve duzenli degisen filtrelerle enjektore pislik kacmasi en aza indirgendi. Depoya katki maddesi de koydular hep.
    Sen kayit bile tutmayan servislere, sana guven vermeyen yerlere aracini teslim etmissin, magdur edilmssin, sonra markaya hakarete girismissin.
    Ayrica resmi olan olmayan bir suru yere gittim diye yazmissin, kim bilir nerelerde ne islem gordu? Hangi sehirdesin bilmiyorum ama arasaydin atikeri o ilin ana bayisine gitseydin veya onlar seni yonlendirseydi...

    1- Bu bakımları lpgcinin yönlendirmesiyle değil çoğunun zamanı geldiği için yaptım.

    2-BAK BÜYÜK YAZIYORUM İYİ ANLA DİYE.TRİGER İLE LPGNİN VE SUYUN ALAKASI YOK DOĞRU ZATEN BEN ÖYLE BİŞEY DEMEDİM.BEN DEDİMKİ TRİGER DEĞİŞMEZSE ZAMANINDA YAKITA ETKİSİ BÜYÜK OLUR.PEKİ BEN NİYE ATİKERCİLERİ GEZDİM? ARABA ÇOK YAKTIĞI İÇİN.UMARIM ŞİMDİ ANLAMIŞSINDIR.SUYUN SICAKLIĞI İLE TRİGERİN NE ALAKASI VAR??

    3-Kırıkkalede gittiğim 3 firma da ATİKERİN KENDİ ÖZ BE ÖZ BAYİSİYDİ.Kırıkkalede zaten 4 tane yetkili bayi var.Merak etmeyin hangisi yetkili hangisi değil ayırt etme yetisine sahibim.Bir tek SÜPER RENO ya gitmedim.

     ATİKER İLE YAŞADIĞIM ve ARABA SATTIRAN SORUNLAR


    4-Hava filtresini kendileri değiştirdi ve ısrarla söylemem rağmen lpg ayarı gerektirmediği söylendi.

    5-Diyosunki kayıt tutmayan yerlere gitmişsin ne yapsaydım?? Adamlar ana bayi her seferinde Ankaraya mı gitseydim.??? Ana bayi kayıt tutmuyosa sorun benim mi? Ana bayi olmayan tek bir yere gittim adamlar daha çok ilgilendi.Sonuçta çoğu markaların montajını felan yapıyorlardı.Zaten ondan sonra sattım aracı üzerinde düşmedim bir daha.

    6-Benim atikere tepkim şudur.Yaptığı kit gerçekten çok kötü ve çok kalitesiz.Bu yetmezmiş gibi bayiilerdeki arkadaşlar hiçbirşey bilmiyorlar.Ve hepsi maalesef çok ukala.Adamlar montajdan parayı götürüyorlar senin benim gaz filtrem ve sonrasındaki kalibrasyon kimsenin umrunda değil.Umarım şimdi anlaşılmışdır.Bu arada ek bilgi vereyim.Pejo 206 larda triger ile devirdaim aynı anda değişmek zorundadır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALBAY -- 1 Nisan 2012; 13:01:50 >
    _____________________________




  • benim arabamdaki sorun düzeldi gibi sanki.. dün tekrar atikere gittim. gecen hafta da enjektör değişmişti ama yine duruyordu. enjektörden motora giren hortumun dibine su döktü usta. baktı. burdan hava emişi yapıyor dedi. oraya kırmızı bi yapıştırıcı sürdü yapıştırdı. bakalım şimdi stop etme yok. inş da olmaz.
    _____________________________
  • Güncel olsun millet uyuma
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgeturk

    benim arabamdaki sorun düzeldi gibi sanki.. dün tekrar atikere gittim. gecen hafta da enjektör değişmişti ama yine duruyordu. enjektörden motora giren hortumun dibine su döktü usta. baktı. burdan hava emişi yapıyor dedi. oraya kırmızı bi yapıştırıcı sürdü yapıştırdı. bakalım şimdi stop etme yok. inş da olmaz.

    hadi gözün aydın.
    _____________________________
  • Jazz'da Prins ya da Teleflex taktırırsın artık arkadaşım. :)
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    bendede atiker var 4 yıl oldu ilk çıkanlardan fast.şeytan kulağına hiçbir problem yok.iş arkadaşlarımdan dört tanesindede atiker var onlardada problem duymadım.

    saygılar ayavas bey aynen öyle
    _____________________________
    ZİYA TOPRAK
    0541 216 13 35
  • Bugün; 9:00:06

    97 model 1.4 RN broadway aldım 3 hafta kadar önce

    araçta atiker sistem takılı

    ama sabahları özellikle çok zor çalışıyor

    çalıştı diyelim ama 10km işe gidene kadar sürekli tekleme yapıyor

    1500 devirde yapıyor genellikle

    ama 1500-2500 arAsı oluyor bu durum

    hatta bu sabah ayağım gazda olduğu halde birden araba stop etti

    lpgnin takıldığı yere götürdüm 2 defa birinde ayra yaptılar oldu dediler

    ama daha beter oldu gaz yememeye başladı ve sabahta hiç çalıştıramadım

    tekrar götürdüm akşamdan bıraktım

    lpg beynini deiştirdiler başkada bişey aklımıza gelmiyor dediler

    aldım akşam pek sorun olmadı her zamanki gibi

    ama bu sabah yine hoplaya zıplaya geldim

    delirmek üzereyim açııkçası

    racın ateşlemesinde sorun olabilir dediler

    buji - buji kablosu - disb kapağı - termostat radyatör suyuna kadar değişti

    yok yok olmuyor gazda araba sürekli tekliyor

    gün sıcağında bile jiklesiz rölantide çalışmıyor


    sabah jikle bile fayda etmiyor ayağım gazda olması gerekiyor jiklede stop ediyor yine

    bulamadılar bi türlü sebebini



    benzinde ise bu yazdığım sorunların hiçbiri yoktur

    3 haftalık arabaya 3 gün dahi binemedim bu sorun yüzünden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 9 Mayıs 2012; 9:32:57 >
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    Bugün; 9:00:06

    97 model 1.4 RN broadway aldım 3 hafta kadar önce

    araçta atiker sistem takılı

    ama sabahları özellikle çok zor çalışıyor

    çalıştı diyelim ama 10km işe gidene kadar sürekli tekleme yapıyor

    1500 devirde yapıyor genellikle

    ama 1500-2500 arAsı oluyor bu durum

    hatta bu sabah ayağım gazda olduğu halde birden araba stop etti

    lpgnin takıldığı yere götürdüm 2 defa birinde ayra yaptılar oldu dediler

    ama daha beter oldu gaz yememeye başladı ve sabahta hiç çalıştıramadım

    tekrar götürdüm akşamdan bıraktım

    lpg beynini deiştirdiler başkada bişey aklımıza gelmiyor dediler

    aldım akşam pek sorun olmadı her zamanki gibi

    ama bu sabah yine hoplaya zıplaya geldim

    delirmek üzereyim açııkçası

    racın ateşlemesinde sorun olabilir dediler

    buji - buji kablosu - disb kapağı - termostat radyatör suyuna kadar değişti

    yok yok olmuyor gazda araba sürekli tekliyor

    gün sıcağında bile jiklesiz rölantide çalışmıyor


    sabah jikle bile fayda etmiyor ayağım gazda olması gerekiyor jiklede stop ediyor yine

    bulamadılar bi türlü sebebini



    benzinde ise bu yazdığım sorunların hiçbiri yoktur

    3 haftalık arabaya 3 gün dahi binemedim bu sorun yüzünden

    Kardeş öncelikle geçmiş olsun.Sana diyebileceğim tek birşey var.Söktür abicim başka kit taktır.Yapacak bişey kalmamış.Ya da iyi bir usta bul sorunun kaynağına in.
    _____________________________




  • takan yer buda olmazsa başka kit takıp deneyeceğiz demişti

    onu yapıcaz artık bakalım
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    takan yer buda olmazsa başka kit takıp deneyeceğiz demişti

    onu yapıcaz artık bakalım

    Ben bu kadar sorunlu bir kit görmedim.BAzı arkadaşlar diyorya BRC veya zavoli sorun vermez mi diye verir kardeşim ama bu kadar verenini duymadım ben.Ben bunun yüzünden arabayı sattım düşün işte.
    _____________________________
  • bu işte usta önemli,ben atiker kullanıyorum sorun yok. ilk başta iyi montaj yapılmaz ise bir daha ayar tutmaz.
    _____________________________
  • Atikerli arabama 4 yıldır ve 62000 km dir sorunsuz biniyordum, şu anda arabamı değiştirdim yeni arabama da motor beygir vs. sebebiyle uyumlu olursa yine atiker taktırmayı düşünüyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayavas

    bendede atiker var 4 yıl oldu ilk çıkanlardan fast.şeytan kulağına hiçbir problem yok.iş arkadaşlarımdan dört tanesindede atiker var onlardada problem duymadım.

    allah kaza bela vermesin teşekkürler
    _____________________________
    ZİYA TOPRAK
    0541 216 13 35
  • bugün tekrar gittim

    telefonda beynide değişelim demişlerdi

    beyni değiştiler

    fame diye bi marka taktılar

    yaklaşır 30km dur kalk vs gezdik tozduk

    gözdağına çıktık çay içtik döndük

    ama hiç tekleme vuruntu olmadı

    eğer yarında sabah vuruntusuz bi yol katedersem inşallah

    demekki sorun atiker beyinden kaynaklanıyor
    _____________________________

    DELL OPTIPLEX 3070 // I3 9100T // 16+4 GB DDR4 2666MHZ // 500 GB SANDISK NVME 3D NAND SSD // HP W2207H LCD // MAALESEF TTNET ADSL
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.