Şimdi Ara

Asus Zenfone Cihazı 'Test Model C' Olarak Görünenler Grubu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
634
Cevap
11
Favori
27.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FikirLideri

    "Test Model C" sorununu yaşayanlar sadece 5.5"(ZE550KL) kullanıcıları olabilir.

    Mağdur kullanıcılarımızın yanındayız. Tüketicilerin mağduriyetini düzeltmek, sorunlarını onların lehine çözümlendirmek de marka memnuniyeti ve saygınlığı oluşturur.

    Teşekkürler. Tüm grup ve sayfalarımızı kapattırmak için yoğun bir çaba harcanıyor, en sonunda iş hesaplarımızın da kapatılmasına kadar geldi. Bunların arkasında kim varsa benden kazandığı 1 liranın bile hayrını görmez inşallah.
  • Hocam rehber için çok teşekkür ederiz, peki herkes altta belirten yerel tedarikçiye mi gönderecek? Bu noktayı tam anlayamadım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikara86

    Hocam rehber için çok teşekkür ederiz, peki herkes altta belirten yerel tedarikçiye mi gönderecek? Bu noktayı tam anlayamadım..

    O adresleri ben almadım tayvan ekibinin ingilizce direktifleri ile dilimize çevrilmiş metinlerdir. O adresi aratınca türkiye ekibinin adresi çıkıyor yinede göndermeden önce rehberdekileri yapın sonra türkiye ekibi size döner. Önce arayın şikayetinizi belirtin fatura istiyorlar aldığınız yeri soruyorlar test model c sorunu derseniz zaten ilgileniyorlar. Türkiye ekibiyle görüşmeden göndermeyin.
  • "7 aralık 2015 tarihinde vatan bilgisayar antalya konyaaltı şubenizden aldığım ze550kl model ve f8azcy08j548 seri numaralı asus zenfone 2 laser cep telefonumun test modeli olduğunu öğrendim. bu telefonun standart modeliyle değiştirilmesini ya da paramın iade edilmesini istiyorum. teşekkürler. " bu mesajı asus canlı destek'ten ismail n. beye bildirdim.
    ismail bey, vatan bilgisayar üzerinde bir yaptırımları olmadığını, bunun test modeli olduğunu bana bildirmeleri gerektiğini, bildirmedikleri için vatan bilgisayarın hatalı olduğunu, hakkımı vatan bilgisayar nezdinde aramamı, asus türkiye olarak bir şey yapamayacaklarını bildirdi.
    "gidip aldığınız firmayla muhatap olun, beni işe karıştırmayın" demek yerine "sorunun çözülmesi için yardımcı olacağız" demelerini beklerdim.
    empati yap ismail bey, aynı şey senin başına gelse ve aynı duyarsızlıkla karşılaşsaydın ne hissederdin?




  • Ürün kaydı, ürünüm vs sayfaları açılmıyor. Arkadaş da kayıt olacaktı hata veriyor o bölüm. Bir ali cengizler var ama göreceğiz.
    Türkiye şartlarında ha dediğimizde sorunlar çözülemiyor maalesef. Ben sanayi bakanlığıyla bile görüştüğümü hatırlarım. Tekrar tayvanla görüşüp Asus TR nin yardımcı olmadığını belirtmek lazım. Bu gün koşturmacayı atlatayım bakacağım
  • yukarıdaki şikayetimi bildirmek için vatan bilgisayarın 08502225656 numaralı telefonunu aradım.
    telefonda şikayet almadıklarını, şikayetimi sadece yazılı olarak yapabileceğimi bildirdi müşteri hizmetleri görevlisi bayan.
    iletişim formunu doldurdum; cevap bekliyorum.
    gelen yanıtı burada paylaşırım.
  • Hocam bu durumda 14 günlük süre (Sonuçta mağazadan alındıysa zaten 14 günlük süre yok) müşteriyi bağlamıyor. Ayıbın ne zaman ortaya çıktığı asli unsur. 6 ay sonra da öğrenilebilirdi bu durum. Telefon jelatinini hiç açmamış arkadaşlar, eğer bu bir sorunsa (Yani sistemsel değilse) uğraşmamak adına eğer firmalar geri alıyorsa göndersinler. Ancak onun dışında 23.ayda bile çıksa, ürün ayıplıysa ayıplıdır. Tabi bu dediklerim NŞA da ideal ülke ve ideal hukuk sistemine sahip ülkelerde... IMEI klonlanması mevzusunda bahsettim alınan tavırları

    Twitter'dan ben de başladım tacize. Oradan da iletişime geçerim hocam
  • Hocam kapitalizmin dişlileri bunlar tabi. Kapatırlar, engellerler vs. Etraflıca aşama aşama bir şeyler yapılacak. Durum netleşir ve hala çözülmezse bir tane web sitesi alırız oradan paylaşırız olmazsa.
  • https://www.facebook.com/ZenfoneMagdurlari

    Sayfayı kontrol eden 3 kişiden 2'sinin hesapları bu öğlen itibariyle engellendi. Paylaştığımız donanım haber bağlantısı da uygun bulunmayarak sayfadan silindi. Bu sayfayı paylaştığımız anda Facebook bunu spam olarak kabul ediyor, sayfayı paylaşın 2 yönetici de engellendiği için geri kalan tek ismi bu konuda uyardık.

    Kutuyu açmadığı için cihazı iade edenler oldu fakatwww.asus.com'a kişi adına cihaz faturasıyla birlikte kayıt yapıldığı için açılmamış kutudaki cihazlar geri alınmadı.

    Satıcılar artık kutu açılmasa bilewww.asıs.com'dan seri numarasını kontrol ediyor, bu cihaz kayıt edilmiştir hatası veriyorsa cihazı iade almıyorlar. Kutusunu açmayıp bekletenlere duyurulur.




  • Nasıl olacak bende kuzenime bugün bu telefonu alacaktım N11 den.
    Alttaki satıcılarda hep Asus Türkiye garantili yazıyor. Bilkom kim neci anlamadım oda asus getirip satıyor mu ?
    Bu satıcılardan alıp sorun yaşayan veya yaşamyan varmı bugünki indirimle almak istiyorum da.

    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-ze550kl-16gb-dual-sim-P79436435
    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-ze550kl-55-P78931851
    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-16gb-ze550kl-55-akilli-telefon-P77039904
    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-16gb-ze550kl-55-akilli-telefon-P90716002




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CallOfTheWild

    Nasıl olacak bende kuzenime bugün bu telefonu alacaktım N11 den.
    Alttaki satıcılarda hep Asus Türkiye garantili yazıyor. Bilkom kim neci anlamadım oda asus getirip satıyor mu ?
    Bu satıcılardan alıp sorun yaşayan veya yaşamyan varmı bugünki indirimle almak istiyorum da.

    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-ze550kl-16gb-dual-sim-P79436435
    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-ze550kl-55-P78931851
    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-16gb-ze550kl-55-akilli-telefon-P77039904
    http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-laser-16gb-ze550kl-55-akilli-telefon-P90716002

    Asus = Bilkom = C5

    Türkiye'de hepsi aynı şey. Asus, Bilkom veya C5 garantisi demek Asus Türkiye garantisi demek.




  • Sağolun hocam,
    N11 deki satıcılara sordum bizde böyle sorun çıkmadı Asus garantili sıfır ürünlerdir dediler.

    Alsam kutuyu açtırmadan kayıt ettirsem olmuyor.
    Açıp kayıt ettirsem olmuyor.
    Alıp almama konusunda sıkıntıya düştüm şimdi
  • böyle bir sebepten dolayı aranızda olmaktan mutluluk duymuyorum . asus sayfasından email atmak istiyorum ama maalesef gitmiyor. bu arada cihazımı N11'deki GOLD Mağzacılık'tan satın aldım. bana izleyeceğim yol konusunda yardım ederseniz sevinirim. Cihazım 550KL. 11.11.2015 tarihinde satın almıştım kara cuma alışveriş kampanyasından yararlanmak için. tam bir kara cuma oldu.
  • Konuyu takip eden ve sözcü seçilen kişi olarak asus ile görüşüyordum yarım saat kadar önce yetkili olduğunu söyleyen Özgür bey isimli birisi aradı ve şikayetimle ilgilendiğinden bahsetti.

    Görüşmeden satır başları;

    * Tahmin ettiğimiz gibi cihazlar ilk üretim test partisine ait cihazlar, Asus fabrikası çok fazla test cihazı üretmiş ve bunların hepsini dağıtamayınca bir kısmını satışa koymuş sorun bundan kaynaklanıyormuş. Sisteme bir kez test cihazı olarak girildiğinde bunu Asus Türkiye'nin düzeltme imkanı yokmuş. Sadece 2015/08 partisinde bu sorunun olduğu bilgisi paylaşıldı. n11.com, bimeks, vatan, mediamarkt fark etmiyormuş her firmada test partisinden ürün bulunabiliyormuş. Özellikle 5.5" olan seride çok daha fazlaymış.

    * Garanti durumunu sordum fatura kesim tarihine kadar ürününüz garantilidir, asus.com dan kayıt kaptıktan sonra faturanızı tarayın ve siteye upload edin arıza olursa site üzerinden gönderim yapın siteye yüklemeniz dışında fiş, fatura, garanti belgesi gibi ekstra bir şey istemeden cihazınızla ilgileniyoruz dediler. 2 sene resmi garantiniz devam ediyor endişeniz olmasın cihazlarınız Asus Türkiye garantisindedir, cihazların arkasındayız diye de belirttiler.

    * 2015/08 partisinin sonraki partilerden farklı bir üretime sahip olmadığını, tam tersi inceleme ve tanıtım sunumlarına gönderileceği için çok daha özenli üretildiğini söylediler. Cihazı .12345+= ile test edebileceğimi, imkan varsa test cihazı yazmayan cihazlarla karşılaştırma yapabileceğimi ve hiçbir fark olmadığını rahatça görebileceğimi söylediler.

    * İade konusunu sordum cihazlarda sorun olmadığı için iade raporu vermeyeceklerini, ancak ürünü satın aldığımız yer eğer iade raporu olmadan iadeyi kabul ediyorsa iade edebileceğimizi de üstüne basa basa söylediler. Kutusu açılmış veya simkart takılmış veya wifiye bağlanılmış veya asus.com sitesine kayıt edilmiş cihazların geri alınıp alınmaması konusunda insiyatif tamamen satıcı firmalardaymış.

    * Konuyla ilgili dava açsak bile ürünler resmi ithalat olduğu için, BTK kaydının olduğu için, 2 sene resmi olarak garanti verildiği için ve cihazlar sorunsuz olduğu için bir sonuç alamayacağımızı tam tersi daha çok mağdur olacağımızı da üstüne basa basa ilettiler.

    * Cihazlar test cihazı olduğu için dava açmamız halinde kazanabileceğimizi söyledim, dava açılsa dahi durum bilirkişiye gittiğinde test cihazı yazanla yazmayan arasında hiçbir fark bulamayacaklarını zaten Türkiye'de böyle bir test imkanına sahip bilirkişide olmadığını, olsa dahi arada hiç fark olmadığının ispatlayacağını belirttiler.

    * Cihazlarında sorun çıkanların ise site üzerinden kayıt oluşturup cihazları Asus'a gönderebileceklerini, arıza bulunması halinde cihazların değiştirileceğini söylediler.

    Konuşma böyle geçti, artık ne yapılır bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CallOfTheWild

    Sağolun hocam,
    N11 deki satıcılara sordum bizde böyle sorun çıkmadı Asus garantili sıfır ürünlerdir dediler.

    Alsam kutuyu açtırmadan kayıt ettirsem olmuyor.
    Açıp kayıt ettirsem olmuyor.
    Alıp almama konusunda sıkıntıya düştüm şimdi


    Siteye adınıza kayıt ettirirseniz artık o cihaz sizin üzerinize kayıt olduğu için başkası kayıt edemiyor bu sebeple iade almıyorlar, siteye girmeden ve kayıt ettirmeden de test cihazı olup olmadığını anlamanın imkanı yok. Ben 2 tane aldım 1 tanesini açtım kullanıyorum diğeri sıfır kutusunda bekliyor ikisi de test cihazı çıktı aldığım günden bugüne her Allah'ın günü bu konuyla uğraşır oldum. Aramıza katılma niyetindeyseniz alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entek

    böyle bir sebepten dolayı aranızda olmaktan mutluluk duymuyorum . asus sayfasından email atmak istiyorum ama maalesef gitmiyor. bu arada cihazımı N11'deki GOLD Mağzacılık'tan satın aldım. bana izleyeceğim yol konusunda yardım ederseniz sevinirim. Cihazım 550KL. 11.11.2015 tarihinde satın almıştım kara cuma alışveriş kampanyasından yararlanmak için. tam bir kara cuma oldu.

    Sizin mesajınızdan sonra yazdıklarımı okuyabilirsiniz. Asus tayvan ile iletişim kurularak bir iade prosedürü hazırlandı ancak asus türkiye'nin bu prosedüre uymaya niyetli olmadığı çok rahat anlaşılıyor. Konuda bazı arkadaşlara cihazınız test cihazı değişim için aldığınız yerle görüşün denmiş tabi aldıkları yerde asus ile görüşün diyor. Şu an izlenecek yol dava açmak veya tüketici hakem heyetine gitmek olarak görünüyor tabi Asus bunu kazanamazsınız diyor ne olur bende artık bilmiyorum.




  • Merhabalar,

    N11'deki Reyontek isimli mağazanın sorumlusu olarak konuya açıklık getirmek istiyoruz;
    Konu hakkında gerek Bilkom, gerekse ASUS Türkiye ile iletişim halindeyiz ve konunun da ilk günden beri takipçisiyiz.
    Çok yakın bir zamanda sizlere Reyontek mağazası olarak durumun bizimle ilgili olmadığını kanıtlayan bir resmi belge sunacağız.

    Bizden ( reyontek ) mağazasından ürün alanların faturalarının üzerine iletişim bilgilerinden bize haftaiçi mesai saatlerinde istedikleri zaman ulaşabileceklerini tekrardan belirtebilirim.

    Bilginize
  • hepsiburadadan aldım. 08\2015 benimki de test model c yaziyo. ne yapmam gerekiyor lutfen yardm?
    edit: 5.5"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkonya -- 22 Aralık 2015; 20:16:39 >
  • Arkadaşlar ürünü asus web sitesinden kayıt ettirirseniz geri almamaları doğal, o noktadan sonra cayma hakkı değil, malın ayıplı olup olmadığına göre bir rota izlenir. Bu da doğal. O seri numara global sisteme kayıt olduktan sonra cayma hakkıyla iade etmek pek etik değil. Her şeyi geçtim biz rahat edeceğiz diye başka tüketicilerin hakkını yememeliyiz. Malum o ürünleri iade alan firmalar allayıp pullayıp tekrar satışa koyacak. Kendimi kurtarayım da ne olursa olsun diye düşünürsek bu noktada birlik beraberlik mesajlarının da anlamı olmayacağını düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sertach1903

    Merhabalar,

    N11'deki Reyontek isimli mağazanın sorumlusu olarak konuya açıklık getirmek istiyoruz;
    Konu hakkında gerek Bilkom, gerekse ASUS Türkiye ile iletişim halindeyiz ve konunun da ilk günden beri takipçisiyiz.
    Çok yakın bir zamanda sizlere Reyontek mağazası olarak durumun bizimle ilgili olmadığını kanıtlayan bir resmi belge sunacağız.

    Bizden ( reyontek ) mağazasından ürün alanların faturalarının üzerine iletişim bilgilerinden bize haftaiçi mesai saatlerinde istedikleri zaman ulaşabileceklerini tekrardan belirtebilirim.

    Bilginize

    Konumuza hoşgeldiniz. Biz suçlunun siz olmadığınızı iyi biliyoruz merak etmeyin, bu konuda hatalı veya suçlu her ne derseniz deyin Asus firmasıdır.

    Bu cihazların test cihazı olduğunu kabul ediyorlar ama böyle kullanın ne olacak demeye getiriyorlar. 2 sene garantisi var diyorlar ancak bu cihazlar normal cihazlarla %100 aynı mı dediğimizde cevap vermekten kaçınıyorlar, araştırıyoruz diyorlar.

    Zenfone Mağdurları grubundaki arkadaşlar sizlerle görüşmüş ve olumlu yaklaşımlarınızı bize ilettiler.

    Mağdur olmamanız için konudan sizinle ilgili kısımları kaldırdık, Bimeks, Vatan, Hepsiburada gibi yerlerden alanlarda aynı durumdalar.

    Siz bu durumda olup da cihazını iade etmek isteyenlerin iade süresi geçmediyse cihazlarını iade alın bizim için yeterli. Sizin firmanızdan alıp da Test Model C yazanlar sorunsuz iade yapabilirse bizde bu durumu her konudan yazar ve bu yaptığınız hareketi taktirle karşılarız.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.