Şimdi Ara

•• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları •• (228. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.109
Cevap
79
Favori
438.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yardimmmmmm...arkdaslar bende asus Zenfone 5 var.. Zaman zaman beni arayanlar meşgul olmadığım halde telefonumun mesgul çaldığını söylüyorlar bu sorunu yasayanlar varmi? Hattim türk Telekom Marmaris'te yaşıyorum diger telefonlarimda hiçbir zaman böyle bir sorun yoktu..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asetonnn

    Bu işlem, uygulamanın yeni bir başlangıç yapmasını sağlar ve sorunların düzelmesine yardımcı olabilir.

    1 Cihazınızın Ayarlar uygulamasını açın.
    2 Uygulamalar ve bildirimler ardından Tüm uygulamaları göster'e dokunun.
    3 Aşağı gidin ve Google Play Store'a dokunun.
    4 Depolama Alanı ardından Önbelleği Temizle'ye dokunun.
    5 Ardından, Verileri temizle'ye dokunun.
    6 Play Store'u yeniden açın ve indirme işleminizi tekrar deneyin.


    İnternet de böyle bir çözüm yolu yazıyor istersen birde bunu dene.
    Google tüm onerilerini denedim olmadı.Eğer Cihazı sıfırlamadan yapabilrsem cozumu yazarım :)
  • KEsin Cozum

    Uygulamalar & bildirimler" bölüme girip, oradan da "Uygulama bilgileri" kısmına geçin.Sağ üst köşedeki alt alta duran üç noktaya tıklayın. "Uygulama tercihlerini sıfırla" kısmına tıklayarak yüm uygulamalarınızın tercihleri sıfırlanır.

    baska bir forum sitesinde bir arkadas yazmıs ordan alıntıdır.

    Bu şekilde yaptım direk cozuldu.
  • isme bakınca ASUS diyorsun ama bu kadar dandik ve kalitesiz bir hizmet olamaz yahu !!

    güç bela 2 haftada değişim kağıdı anca geldi. Pazartesiden beride şimdi yeni ürün talep edeceğim yerden haber bekliyorum.

    e-storedestek@asus.com diye bir adresleri var. hava atıyorlar sözde 48 saat için kesin dönüş yapılır diye. Pazartesi sabahtan mail attım hala birşey yok.

    asus u arıyorum. biz karışamıyoruz onlara diyorlar.

    henüz bulaşmadıysanız aman uzak durun arkadaşlar. ürün bozulduğu an ayvayı yediniz. 3 haftadır telefonsuzum...

    pöfffffff
  • pilgrimage P kullanıcısına yanıt
    Benimde başıma geliyo bazen indirmiyo çok fazla yaşadım bu sorunu sana kesin çözümü söyleyeyim uygulamalardan mobil yöneticiyi devre dışı bırak cihazı kapatıp aç uygulamaları güncelle mobil yöneticisini tekrardan etkinleştir bu aralar bende devre dışı bırakmadan iniyo sorun olmuyo dediğimi dene ama kesinlikle uygulama tercihlerini sıfırlayınca baştan kurman gerekecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar

    Bu arasıra karşılaşılan dosya indirememe sorunu asusa özgü değil son 15 güne kadar oneplus6 kullanırken aynı sorun bende de vardı ve yukarıda anlatılan çözüm işe yarıyordu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultra ince kaliteli kılıf tavsiyesi var mı? bendeki çok kalın telefonun zarifliğini yok ediyor.başka derdim yok.pili 6 saat ekran veriyor.görüşmelerde sorunsuz.uygulamaları indiriyor.çok harika iyi ki almışım.sizin sorunlarda eminim çözülür.
  • kadro kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Vatan gece kampanyasında 2699'a aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon bugün geldi ama güncelleme çıkmıyor ne yapmam gerek arkadaşlar?

    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1930306/904

    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••7ed55-e093-4eef-90ca-b16c2c62e3bd.jpg[/simage]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon bugün geldi ama güncelleme çıkmıyor ne yapmam gerek arkadaşlar?



    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••

    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sony Specialist -- 12 Eylül 2018; 23:0:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şarj ile ilgili bir sorum var. İnternette araştırdım. Bataryanın %30 ile %70/80 arasında olması daha sağlıklıymış. Yani köküne kadar kullanmayacaksınız ve şarjı tam doldurmayacaksınız. Buraya kadar her şey mantıklı ve doğru görünüyor... Üniversitedeki araştırmalar da böyle söylüyor

    Peki bunu uzun süre deneyip tecrübe eden var mı? Ben şarjı fullemeden fişi çektim uzun süre böyle yaptım çok fayda ediyor diyen var mı?

    Discovery 1'de şarjım %40 olunca şarjı fullerdim. Uzun süre sonra fark ettim ki kalibrasyon bozulmuş. 5 dakikada %25 şarj harcar gibi gösterirdi.

    ZF5'i de mesela şarjın azalmasını beklemesem, lazım olursa diye her fırsatta şarja taksam kalibrasyona ya da hücrelere olumsuz etki edebilir mi?

    Not: Pil hakkında bilgisiz değilim ama telefonu uzun vadeli kullanmak istiyorum. ( 3-4 yıl ) Bataryası da değişmez özellikli.. O yüzden telefon yeni sayılırken güzel kullanmak istiyorum o yüzden sordum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phorever -- 13 Eylül 2018; 5:3:40 >




  • phorever kullanıcısına yanıt
    Hocam ben %15 e kadar kullanıp sonra 100'e kadar şarj edip biraz da şarjda tutma taraftarıyım.Pil için sağlıklı olan bence o.Hatta telefonu tam şarj etmeden şarjdan çekmek benim kullandığım telefonlarda sıkıntıya neden oldu.Bence pile zararlı bir şey.Ben genel olarak şarj alışkanlığımı değiştirmeden şarj ediyorum artık ve bu şekilde memnunum.Pile zarar verdiğini gördüğüm tek şey pili dibine kadar kullanmak.Hatta şarjı yüzde 0 iken acaba açılır mi diye açıp bakmak.Bunu yaparsanız telefonun şarjında anormallikler başlıyor.

    Asusda bunları hiç yapmadım.Pil bakımında sürekli iyi gösteriyor.Ben de memnunum bataryasından şu an.Genelde %15 20 ye kadar kullanıyorum.Bir kere %8'e düştü ama pil performansında bir düşüş görmedim.Yine de %15 veya %10 gibi yüzdelerde şarja takarsanız daha sağlıklı olur.Neticede telefon bunlar.Piller gün geçtikçe eski performanslarını kaybediyor.İyi kullanan biri bile 2 - 2.5 sene sonra pil performansındaki düşüşü hissedebilecektir bence.

    Telefonu çok zorlamazsanız uzun süreler gidecektir.Bazı kullanıcılar sadece oyun odaklı bir kullanımla telefonun sıcaklığını anormal derecelere getirebiliyorlar.Ve telefondaki lehimler zamanla atıyor bu da sürüyle sorun çıkarıyor.Uzun lafın kısası çok alışkanlık değiştirmeden şarj edip dibine kadar bitirmez ve telefonu anormal derecede ısıtmazsanız 3 4 yıl garanti gidecektir...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Asus zenfone 5 için güncelleme sitesinde gözüküyor sanırım otadan Bi iki gün içinde inmeye başlar yüz kilidi filan yazıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kutuzov K kullanıcısına yanıt
    nereden kontrol ediyorsunuz acaba link verebilir misiniz.
  • Çağatay39 kullanıcısına yanıt
    Asus un kendi sitesinde yazıyor Asus zenfone 5 yazın sitesine girin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar. Klavyenin kelimeleri otomatik düzeltmesini nasıl iptal edebiliyoruz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses kısma tuşuyla kamerayı açma özelliğini nasıl kapatabirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cihaz 5z. Beğenerek kullanıyorum pilden de çok memnunum fakat yüzde olarak 91 den 89 a düşüyor 90 nı göremeden. Bu neden kaynaklanıyor olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takeshi Kovacs kullanıcısına yanıt
    Kamera ayarlarına gir ordan kapatabilirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çektiğim videoları instagram'da paylaşınca akıcılık çok düşüyo videoda 1.5x ağırlaşmış FPS'si düşmüş dandik bir videoya dönüşüyo. İnstagrama yüklenmiş haliyle, orjinal halini karşılaştırınca arada dağlar kadar fark oluyo. Eski telefonlarımda böyle değildi bilgisi olan var mı ? 2 farklı format denedim sonuç değişmiyo
  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.