Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

•• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6.546
Cevap
94
Favori
217.222
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Asus >> •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1916 Mesaj
      10 Eylül 2018 14:34:29 Konu Sahibi

      Cihazın sıkıntısı neydi, aldığınız yerden değişim alıyorsunuz değişim kağıdıyla birlikte



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      carpediem86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Binbaşı
      1033 Mesaj
      10 Eylül 2018 14:43:44
      ZF5 Pro moddan örnek

      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      207 Mesaj
      10 Eylül 2018 17:49:43
      Ahali bu 5z'de genel olarak bir stok sorunu falan mı var? hiç bir yerde yok telefon. Hepsiburada bir de n11 de var orda da gümüş renk yok.
      _____________________________

    • Yarbay
      2319 Mesaj
      10 Eylül 2018 18:49:25
      https://m.n11.com/asus-zenfone-5-kilif-ze620kl-kilif-mat-silikon-ze620kl-kilif-P263231146#



      Kılıf arayan arkadaşlara öneririm bu kılıfı.Incecik bir şey hissetmiyorsunuz bile.Kendi kutusundan çıkan silikon kılıf gibi kaba değil.Tek kötü yanı biraz elden kayıyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1338 Mesaj
      10 Eylül 2018 22:16:20

      Şunu var ya asusu sattım lg g7 aldım allah razı olsun onda da bulamadım, sonra aklıma geldi sizin asus konusunda bana yardım ettiğiniz karıştırdım biraz buldum mesajınızı tekrar teşekkürler
      |
      |
      Sonklavyebükücü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Zihin fukara olunca fikir ukala olur...
    • Çavuş
      74 Mesaj
      10 Eylül 2018 22:24:06

      Hocam,

      Haklısınız stok sorunu var.
      Sektör içinden aldığım duyum söyle;
      Kurdan dolayı cihaz getiremiyorlarmış.
      Telefona olan ilgi sebebiyle stoklarda boşalmış.
      Söylentiye göre cihaz eylül sonu yeni fiyatlardan gelecekmiş.
      Cihazlar için tahmin edilen yeni fiyatlarda şöyle;
      5Z = 5500,
      5 = 4000 civarı.
      Kurdan dolayı bu fiyatlara da kimse imkansız diyemiyor.
      Bunlar elbette bir tahmin ama sektörün tam kalbinden alınan tahminler.
      |
      |
      Britvolt. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2319 Mesaj
      10 Eylül 2018 23:21:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: teknosmart


      Hocam,

      Haklısınız stok sorunu var.
      Sektör içinden aldığım duyum söyle;
      Kurdan dolayı cihaz getiremiyorlarmış.
      Telefona olan ilgi sebebiyle stoklarda boşalmış.
      Söylentiye göre cihaz eylül sonu yeni fiyatlardan gelecekmiş.
      Cihazlar için tahmin edilen yeni fiyatlarda şöyle;
      5Z = 5500,
      5 = 4000 civarı.
      Kurdan dolayı bu fiyatlara da kimse imkansız diyemiyor.
      Bunlar elbette bir tahmin ama sektörün tam kalbinden alınan tahminler.




      naptınız hocam verdiniz mi telefonu servise ?
      _____________________________

    • Çavuş
      74 Mesaj
      10 Eylül 2018 23:56:31

      Hocam,

      Malum istanbul şartları nedeniyle Anadolu Yakası'na geçemedim.
      Fakat dün hard reset attım.
      Bugün şarj ettim ve takipteyim.
      Şu an %84 batarya ile pil tüketiminde GP Hizmetleri'ne ait bir tüketim görünmüyor.
      Hatta sadece % 6 ekran % 1 aygıt boşta ve % 1 android sistem görünüyor.
      GPH içine girdiğimde de son şarjdan sonra % 0 tüketim görünüyor.
      Şu an için 1 saat 25 dk ekran süresi aldım.
      Bu gece wifi boşta tüketimine bakacağım.
      Sorun devam ederse perşembe gidebilirim.

      Üstteki msjda yazdığım gibi stok sıkıntısı varmış ve servis süreside 20 iş günü.
      Değişim verseler de sıkıntı.
      Umarım gerek kalmaz.
      |
      |
      Mr.Chesterfield kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2319 Mesaj
      10 Eylül 2018 23:59:32

      Kullanım normal hocam bi gece bırakın bakalım sabaha ne olacak belki de düzelmiştir :)
      |
      |
      teknosmart kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      529 Mesaj
      11 Eylül 2018 00:24:00
      Maşallah... Z5




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      74 Mesaj
      11 Eylül 2018 00:44:29

      Şimdi şu takıldı kafama.
      batarya % 83 de yani % 17 kullanılmış.
      kullanım bilgilerinin toplamı ise % 6 ekran % 2 aygıt boşta ve % 1 android sistemi. Yani % 9.
      Peki 17 - 9 = % 8 nerede hocam?
      Bu % 8 GPH olabilir mi?
      |
      |
      Mr.Chesterfield kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2319 Mesaj
      11 Eylül 2018 00:56:12

      Yok hocam olsa gözükürdü.Bende de genelde %70 e inene kadar o tabloda %10 falan eksik gösteriyor sonra toparlıyor ordaki yüzdelerin toplamı tam doğru değil yani sonuçta orta da bir enerji var bu illa telefonla alakalı değil kendi kendine de harcayabilir.
      |
      |
      teknosmart kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      74 Mesaj
      11 Eylül 2018 01:17:27

      Eyvallah hocam,

      Umarım dediğiniz gibi olur.
      Rahatça kullanırım ben de.
      Sabah paylaşırım sonucu.
      |
      |
      Mr.Chesterfield kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1916 Mesaj
      11 Eylül 2018 02:57:15 Konu Sahibi

      Bunun nedeni şarj harcaması %1 i geçmeyen şeylerden kaynaklı, atıyorum o gün whatsappı hiç kullanmadın ama yinede arkaplanda çalıştığı için %0,5 harcadı bunu tabloda göstermez, bunun gibi bir kaç şey bu şekilde şarj harcıyor ise göstermiyor, %1 in üstündeki verileri gösteriyor o yüzden eksik % de çıkıyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      teknosmart kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      207 Mesaj
      11 Eylül 2018 03:24:32
      Cihazda ois bir var diyorlar bir yok diyorlar nedir son durum? :)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      602 Mesaj
      11 Eylül 2018 06:17:04

      Ois ve Eis var.Ois ana kamerada var Eis ikinci kamerada.Elektronik stabilizasyon jiroskopa göre sizin hareketinizin tersi yönde çalışarak kamerayı sabit tutmaya çalışıyor.Cihazın internetteki kamera incelemelerinden görebilirsiniz etkisini gayet iyi çalışıyor.Ois kadar güzel çalışıyor.Yakın zamanda gelecek güncelleme ile aralarında geçiş imkanı vs. gibi şeyler gelecek diye hatırlıyorum ama emin değilim.Kısacası ois var "phone bilmemne" denen bir yerde yok yazılmış herhalde ama var.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      Britvolt. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Teğmen
      202 Mesaj
      11 Eylül 2018 08:25:07

      cihaz kendini şarjda zannediyor ama değil.

      ayrıca ölü pixel var ekranda
      |
      |
      ByEVOL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      612 Mesaj
      11 Eylül 2018 08:43:44

      Teknoseyir incelemesinde yok denildi. Ben sordum dediler ki Asus yetkililerine sorduk var demediler. Ama asusun sitesinde var gösteriyor. Kullanımımdan söyleyebilirim ki ois var. Açıkçası her yerde var diyor. Sadece bazı inceleme yapan kişiler yok diyor. Ya sordukları şahış bilmiyor ya da art niyet var ortada. Kamera ufak yazılımsal iyileştirmeler istiyor buna karşın çekim hızı, ois desteği ile telefonun can alıcı kompartmanı diyebilirim. Şu an stok problemi yaşandığı için pek yaygınlaşamadı bu yüzden de Asus çok üstünde durmuyor maalesef. (5z)



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      Britvolt. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Teğmen
      207 Mesaj
      11 Eylül 2018 09:07:07

      Benimde aklımı da teknoseyirdeki eleman karıştırdırdı o yüzden sordum, zira baya bi isteksiz 5z tanıtımı yapmışlar :) Eğer varsa çok net bir şekilde baltalama yapmış.
      |
      |
      kozmonot271 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      612 Mesaj
      11 Eylül 2018 09:10:58

      Valla yıllardır takip ederim ts'yi. Muratı olsun levent abiyi olsun çok severim. Hâlâ da takip ediyorum. Ama zenfone 2yi ve zenfone 2 laseri inceledikleri gibi incelemediler . Bu aralar ne hikmetse hem mağazalar hem kanallar Huawei ve yan sanayisi honor un üstünde duruyor. Ben de haksızlık yapıldığını düşündüm ve görebilirsiniz zenfone 5z incelemesinin altında yorumlardan da bayağı bi sert çıkıştım. Ben şahsen o incelemeye bakıp bu telefonu almazdım. Aldıktan sonra izlediğim için bayağı bayağı eksik olduğunu fark ettim.(örneğin; adamlar yavaş çekim yok diyorlar neredeyse.. 240 fps var ama.). Neyse artık hayırlısı bakalım.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      Britvolt. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    Hızlı Cevap




Reklamlar
SEO
web tasarım
nice türkiye
Paykasa
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.