Şimdi Ara

ASUS Zenfone 3 (ZE552KL) Kullanıcıları Paylaşım Grubu (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.777
Cevap
45
Favori
218.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • blackrossa kullanıcısına yanıt
    telefonun drop testini izlerken içim acıdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackrossa

    Arkadaşlar sizlerde ses kısıkken yani 5 ve altı seviyedeyken hoparlörde ses bozulması veya tıslama sesi geliyor mu ? Ses yarıyı geçtikten sonra herşey normal çünkü.Yazılımsal olabilir dedi destek. Sizde böyle bir problem varmı yada oldumu?
    Eğer hoparlör böyleyse 5 para etmez yada benimkinde sorun var.

    Telefonu test etmek isteyen varsa
    Hesap makinesini açıp buna girin " .12345+= "
    Direk buraya girecektir test edebilirsiniz. SMMI_TEST_V4.1.35



    Düzenleme: sorunu düzelttim. Telefonu formatayınca düzeldi.

    Aynı sorun bende de var. Format kesin çözümse herşeyi yedekleyip denemek lazım.
  • Arkadaşlar bu forumda sorularima cevap alamiyorum. Servis hakkında bilgisi olan biri yokmudur. Bazıları telefonun açılması yazmış ne olacakki açıldığında ? Ben buraya tecrübelerimi paylaşıyorum fakat istediğim verimi alamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efsane delefon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOGAR27

    Arkadaşlar bu forumda sorularima cevap alamiyorum. Servis hakkında bilgisi olan biri yokmudur. Bazıları telefonun açılması yazmış ne olacakki açıldığında ? Ben buraya tecrübelerimi paylaşıyorum fakat istediğim verimi alamiyorum.

    Hocam sanırım başlıkta yeterli kullanıcı sayısı yok. Olanların da servis tecrübesi yok.

    Bir telefon ne kadar çok satılırsa forum başlıkları o kadar yoğun oluyor. Tabii bu aynı zamanda telefonu sorunlu bir cihaz olarak da gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cacodemon


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackrossa

    Arkadaşlar sizlerde ses kısıkken yani 5 ve altı seviyedeyken hoparlörde ses bozulması veya tıslama sesi geliyor mu ? Ses yarıyı geçtikten sonra herşey normal çünkü.Yazılımsal olabilir dedi destek. Sizde böyle bir problem varmı yada oldumu?
    Eğer hoparlör böyleyse 5 para etmez yada benimkinde sorun var.

    Telefonu test etmek isteyen varsa
    Hesap makinesini açıp buna girin " .12345+= "
    Direk buraya girecektir test edebilirsiniz. SMMI_TEST_V4.1.35



    Düzenleme: sorunu düzelttim. Telefonu formatayınca düzeldi.

    Aynı sorun bende de var. Format kesin çözümse herşeyi yedekleyip denemek lazım.

    Ayni sorun mevcut

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • blackrossa kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar bu telefonun otomatik flaş modunda benim bilmediğim bir şey mi var ne var bilmiyorum ama otomatik flaşta flaş patlamıyor. Bu konuda bilgisi olan varsa ve aydınlatırsa çok memnun olurum.


    Kısık ses olayına gelince, bu sanırım kronik bir sorun. Bende de var ama ilginçtir bazen oluyor, bazen olmuyor. Özellikle oyunlarda daha çok hissediyorum, müzik ve videolarda sorun yok gibi.
  • Arkadaşlar telefonunuzu iyice incelemeden sorun var diyorsunuz sanırım..Gördüğüm kadariyle birbirinizden etkileniyorsunuz..



    Hoparlörü sorun edenler "audio wizard"ı incelediniz mi? Equalizer'a baktınız mı? Çeşitli modları denediniz mi?

    Benim hoparlörümde sorun yok çünkü ses ayarlarını kendime ve alışkanlıklarıma en uygun hale getirdim.



    İnsan baktığını iyi göremezse iyi fotoğraf çekemez..örneğin "alan derinliği" ; makro yani yakın çekimlerde kullanılan bir tekniktir, siz fotoğraflayacağınız objeye cihazı bir metreden odaklarsanız bu mod çalışmaz, püf noktası 25 - 35 cm de cihazı tutup çekim yapmaktır..

    Düşük ışık modunda kumlama yapmaması için manuel modda çekim yapabilirsiniz ki ben de bariz kumlama hiç olmadı.



    "Asus Mobile Manager"ı sıkça kullanarak ve ayarlarını kendi kullanım alışkanlıklarınıza göre yaparak cihazın performansını maximumda tutabilirsiniz.Sık kullandığınız bütün uygulamaları güncel tutmayı da ihmal etmeyin.



    Şeffaf arka kapak soranlar da vodafone cep merkezlerinde "redlife" markalı kapaklar cihazı mükemmel sarıyor..



    Servis konusuna gelince "smsinfocomm" u öneririm, hem ilgili hem bilgili bir servis..Cihazla ilgili sorunlarınızı "zentalk" da paylaşırsanız Asus Taiwan yetkilileri hemen dönüş yapıyorlar..



    Sağlıkla günlerde kullanalım hepimiz Zenfone 3 lerimizi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GRETACASH -- 9 Mayıs 2017; 10:24:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GRETACASH kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yazılımsal sorunlar mevcut bunları bizzat görüyorum yaşıyorum ve yeterince araştırma yapmama rağmen kendi başına çözülemeyecek şeyler olduğuna kanaat getirdiğim sorunlar.



    Mesela kılıf moduna alıyor bazen kılıf olmadığı ve kapalı olduğu halde.Kameradan çekilen fotoğrafları açarken girip çıkıp tekrar girme gibi vesaire şeyler.Ama devamlı değil ara ara oluyor.



    Kameranın düşük ışıkta çekimi hariç diğer modlarına ve ışıklı ortamda çekimine lafım yok.Ama az ışıklı ortamda hangi moda alırsam alayım (manüel mod ve manüel gürültü azaltmayı da denedim.)Ekranda çekim sırasında kumlanma oluyor,çekilen fotoğraflarımda bazılarında oluyor ve bu sorun tüm zenfonelarda görülüyormuş güncelleme den sonra.GooglePlay deki ve forumlarda ki yorumlara bakabilirsiniz.



    Ses konusunu soran arkadaşlar ses normalde çok iyi çıkışı veya kalitesi.Eğer seste bozulma veya tıslama gibi sesler varsa.Ya fabrika ayarlarına geri döndürmek yada hard reset gerekiyor bizzat teknik servisten aldığım çözüm,yazılımsal bir sorun veya eksik yüklenme olduğunu söylediler. Ama hâlâ sorun varsa servise yollamak en mantıklısı. Audio wizard, ekolayzır ile alakası yok telefonun kendisi hariç diğerlerini de denedim.Bunlar sadece telefonun sesinin, eğer normal şekilde çalışıyorsa kişiye göre optimize etmeye yarıyor.



    Ufak tefek şeyler var kronik,donanımsal veya kalıcı olduğunu sanmıyorum güncelleme ile düzeltilecek hatalar, yazılımsal hatalar.



    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackrossa -- 9 Mayıs 2017; 12:58:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu dediklerin kronik hatalar değil servisin dediğine göre yazılımsal veya eksik yüklenmeden kaynaklı. Telefonu sıfırlamayı denemeni öneririm. Bende ses tıslamalı ve bozuktu fabrika ayarlarına sıfırladıktan sonra düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackrossa -- 9 Mayıs 2017; 13:3:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • annieste A kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde :). Dikkatli kullanılması gereken bi telefon biraz hassas. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben değişim için teleservic maltepe şubesine yolladım ve mail kanalı ile haberleşmem asusun kendisi ile oldu teleservice müşteri hizmetleri asusa yönelendiriyor kargo yoluyla yolladım ve ertesi gün işleme aldılar değişim talebi ile yolladığım için 6 gün içinde değişim kararı çıktı 10 mart 2017 de işleme aldılar 16 mart 2017 de değişim kararı çıktı , değişim sebebim titreşim arızası idi. Servis hakkında söylebileceklerim bu kadar benim şansıma ya da servisin iyi oluşundan bilmiyorum maltepe teleservice 6 gün ki buna 2 gün haftasonuda dahil sorunumu çözdü hız konusunda gayet başarılı buldum. cihazınız hakkında bilgi için internet sitesi ve müşteri hizmetlerini kullanabiliyorsunuz ve anında bilgi alabiliyorsunuz, cihazın açılma konusunda kozmetik sıkıntılar olabiliyor ufak çizikler gözden kaçan hatalar telefona ne kadar az müdahale okadar iyidir benim gözümden sonuçta insan işçiliği eli titrer birşey olur ufacık bir çizik oluşur sonra nasıl ispatlarsınız orada çizildiğini ne kadar uğraşırsınız bilmiyorum. General mobile telefonumda oldu arka kasada vidanın birini unutup zorladıkları için yaklaşık 1-1,5 cm lik ray gibi paralel iki taraflı iz oluşmuştu bariz şekilde onların hatası ama tüketici hakları falan uğraşmak istemedim açıkcası ve şansıma görünmeyen yerde idi bundan dolayı açılmasını ve müdahele edilmesini istemem açıkcası şahsi görüşüm




  • arkadaşlar bilgisayara usb kablosu ile bağladığımda şarj olmasını engellemenin bir yolu var mı ? bir kaç telefonumda bunu kapatabiliyordum zenfone 3 de bu ayarı bulamadım bulan varsa ya da böyle bir şey mümkünse paylaşabilir mi teşekkür ederim şimdiden
  • GRETACASH kullanıcısına yanıt
    MERHABA ..

    '' zentalk '' İngilizce benim telefondamı sıkıntı var , herkezin mi İngilizce ....
    son güncellemeden sonra sim rehberini görmüyor.
  • @onuryilmazen

    Zentalk İngilizce sizde sorun yok..

    Güncelleme sonrası Hard Reset atmadan önce sim kartı çıkartsaydınız bu hatayı vermeyecekti dedi servis bana..Ben de çıkartmadan resetlemiştim..

    Ama çözümü var ve daha önce ben paylaşmıştım çözümü, sizin için tekrar yazayım..



    NOUGAT GÜNCELLEME SONRASI SİM REHBERİNİ GÖREMEYENLERE KESİN ÇÖZÜM;



    *#*#4636#*#* YAZIYORSUNUZ TELEFONA, AYGIT BİLGİLERİ GELECEK EKRANA, SAĞ ÜST KÖŞEDEKİ 3 NOKTAYA TIKLAYIN "SİM KİŞİLERİ"Nİ SEÇİN TEKRAR 3 NOKTAYA TIKLAYIP İÇE AKTAR DEYİN...GÖREMEDİĞİNİZ TÜM SİM KİŞİLERİNİZ CİHAZA AKTARILACAK...KOLAY GELSİN..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GRETACASH -- 9 Mayıs 2017; 15:41:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GRETACASH kullanıcısına yanıt
    teşekkürederim

    umarım asus yetkilileri zentalk dil secenegili geliştirmeyi unutmazlar
  • Yeni bir kılıf daha aldım, yeni gelmiş 30 liraya ama hediye ettiler 1 ay beklettikleri için beni.

    Telefon hemen algıladı kılıfı, ekranı değişiyor ilginç geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JARED LET0

    Yeni bir kılıf daha aldım, yeni gelmiş 30 liraya ama hediye ettiler 1 ay beklettikleri için beni.

    Telefon hemen algıladı kılıfı, ekranı değişiyor ilginç geldi.


    Hocam fotoğraf eklemeniz mümkün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pulstar kullanıcısına yanıt
    Yok ama nette buldum şu kılıf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JARED LET0

    Yok ama nette buldum şu kılıf.


    Orjinal Asus kılıf mı?Nereden aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.