Şimdi Ara

Asus Zenfone 2 Şebeke Sorunu Yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
193
Cevap
7
Favori
33.970
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Asus >> Asus Zenfone 2 Şebeke Sorunu Yaşayanlar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4613 Mesaj
    Zenfone 2 konusunu, bu sorunun çok meşgul ettiğini gördüğüm için ayrı bir tartışma konusu açmak istedim.



    Bilindiği üzere, Zenfone 2 cihazlarımızda kronik bir şebeke sorunu yaşanmakta. Sorunla ilgili olarak şu ana kadar tespit ettiğimiz durumlar şöyle:



    - Telefonu kullanım esnasında, anlık olarak şebeke sinyali kesiliyor. Bu bazılarının telefonlarında şebeke sembolü üzerinde bir X işareti olarak kendini gösteriyor, bazılarında ise herşey yolunda görünmesine rağmen, telefon sinyal alamamakta.



    - Sinyalin olmadığı anlarda arama yapılamıyor veya mobil veri kullanılamıyor. Yani sanki telefon baz istasyonunun olmadığı veya çekmediği bir yerdeymiş gibi bir hale bürünüyor. Metrolarda veya benzeri kapalı alanlarda olduğu gibi.



    - Sorun, telefon menülerinde dolaşırken, veya konuşma esnasında, bekleme modunda, veya 3g kullanılırken yaşanıyor.



    - Avea kullananlarda sürekli olarak (şebekenin olduğu anlarda bile) telefon ekranında "Yalnızca Acil Çağrılar İçin" ibaresi yer alıyor.



    - Simkart modeli ister 3g, ister 4,5 destekli, ister micro Simkart olsun; sorun yaşanmakta.



    - Mobil operatör Avea veya Vodafone olanlarda (Turkcell'i bilemiyorum şu anda) sorun yaşanmakta.



    - Çözüm olarak denenen telefonu resetlemek, fabrika ayarlarına döndürmek, önbellek temizlemek, yazılımını güncellemek gibi işlemler sorunu gidermiyor.





    Henüz, sorunun neden kaynaklandığını çözebilmiş değiliz. Bir yazılım güncellemesiyle çözülecek mi, simkart uyumsuzluğu mu, veya hiç mi çözülmeyecek, belli değil.



    Burada toplanıp sesimizi ya mobil operatörlere, ya da ASUS'a duyurmaya çalışalım arkadaşlar. Az değil, 1200-1300 TL verdik şu telefona. İstediğimizde konuşma yapamayacaksak, veya interneti kullanamayacaksak ne anlamı kalır bu cihazın, adeta bir oyuncak veya tabletten ne farkı kalır?







    EDIT: Şebeke sorunuyla ilgili forumdan ChaTLaX.TR arkadaşın bir çözüm önerisi var: Simkartın arkasına etiket gibi bir kağıt parçası yapıştırarak, kartı kalınlaştırıp simkart yuvasına tam olarak oturmasını sağlamak. Forumda bu çözümü deneyenlerin galiba hepsinin şebeke sorunu çözüldü.



    İlgili mesaj için tıklayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkness -- 1 Mart 2016; 13:17:48 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    Konu iyi olmuş Yalnızca acil çağrılar sorunu gördüğüm kadarı ile sadece avea 4.5g sim kart kullananlarda var eski karttan yenisine geçince sorun başladığından şikayetçi olan kullanıcılar var çünkü. Bu sorun çok büyük ihtimal ile avea kaynaklı o yüzden aveaya ekran görüntülerini de içeren mail atarsa sorun yaşayanlar en azindan bildirimde bulunulmuş olur (müşteri hizmetleri sorunu bile anlamıyor o yüzden aramak faydasız, problem ayrıntılı bir şekilde mail atılırsa belki teknik uzmanlara inceletirler). Şebeke gidip gelmesi ise bana Asus kaynaklı gibi geliyor çoğu kişide az veya çok olması sebebiyle. Benim telefonumda çok çok nadir mesela.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    374 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: şansölye

    Konu iyi olmuş Yalnızca acil çağrılar sorunu gördüğüm kadarı ile sadece avea 4.5g sim kart kullananlarda var eski karttan yenisine geçince sorun başladığından şikayetçi olan kullanıcılar var çünkü. Bu sorun çok büyük ihtimal ile avea kaynaklı o yüzden aveaya ekran görüntülerini de içeren mail atarsa sorun yaşayanlar en azindan bildirimde bulunulmuş olur (müşteri hizmetleri sorunu bile anlamıyor o yüzden aramak faydasız, problem ayrıntılı bir şekilde mail atılırsa belki teknik uzmanlara inceletirler). Şebeke gidip gelmesi ise bana Asus kaynaklı gibi geliyor çoğu kişide az veya çok olması sebebiyle. Benim telefonumda çok çok nadir mesela.
    benim zenfone 2 bir kere garantide anakart ve sim1 slotu değişti. ama sorun hala devam ediyor. özellikle bu son güncellemeden sonra daha belirgin şekilde olmaya başladı. dikkatimi çeken bir nokta var. şebeke gidince sim karta kayıtlı numaralar da görünmüyor.yani bi nevi sim kartı devreden çıkarıyor.özellikle aveada şebekenin az çektiği yerlerde oluyor.
    |
    |
    _____________________________




    SİZİN HAYALLERİNİZİN BİTTİĞİ YERDE, BİZİM GERÇEKLERİMİZ BAŞLAR!




  • Çavuş
    50 Mesaj
    Benim telefonda "yalnızca acil çağrılar için" yazıyor oda sorun değil çünkü arama yapılabiliyor onun dışında şimdilik sorun yok.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hersan17

    Benim telefonda "yalnızca acil çağrılar için" yazıyor oda sorun değil çünkü arama yapılabiliyor onun dışında şimdilik sorun yok.
    Ben ve arkadaşımdada aynı problem var.Bazen 3g ile internette dolanırken bazende hattın kendi kendine gitmesiyle oluşuyo.Çözemedik neden diye.



    Ama yazılımsal olduğunu düşünüyorum çünkü bu telefonu ilk aldığımızda böyle problemleri yoktu canavar gibiydi.
    |
    |
    _____________________________
    Herşeyi Çözdüğünü Sandığın An Yanılırsın.
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    Son guncellemeden sonra iyice kötüleşti. Eskiden bu kadar sık kopma olmuyordu su artik rahatsız edici hale geldi. Servise yollasam çözüm olur mu yollayan var mi hiç?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1025 Mesaj
    Avea da yalnızca acil çağrılar sorunu ve hat kopma sorunu yaşıyorum... arayan yok sanıyorsunuz birini aramak için telefonu alıyorsunuz telefon arama yapmıyor, isin garip tarafı telefon şebekeyle iletişimi kesmiyor ama iletişim de kuramıyor... arayanibil kullanıyorum telefon bu duruma düşünce arayanibil de aktif olmuyor... muhtemelen yazilimsal bir sorun ve asus un acil el atması gerekiyor çünkü çok sıkıntılı bir durum...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1025 Mesaj

    Hocam anakonu da geçen hafta bir arkadaş bu şikayetten dolayı servise yolladı telefon döndüğünde sonucu bildirecek... ben de onu bekliyorum... simdi yollasak telefonun orasını burasını değiştirecek ler sorun çözülmeyecek telefon da tamir görmüş olacak... o yüzden beklemek en iyisi...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    şansölye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Zenfone 2 almayı düşündüğüm için araştırıyorum, diğer konu başlığını takip ediyorum kullanıcılar ne diyor diye. Bahsedilen şebeke sorununu biraz araştırdım zentalk'a falan baktım sadece bizim ülkedeki telefonlarda değil genelde karşılaşılan bi sorun anladığım kadarıyla. Çözüm olarak önerilen fabrika ayarlarına dönme, reset atma, güncelleme de işe yaramıyor galiba. Düzelirse bu problem alacağım bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenbeno -- 21 Şubat 2016; 11:49:21 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1457 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fenbeno

    Zenfone 2 almayı düşündüğüm için araştırıyorum, diğer konu başlığını takip ediyorum kullanıcılar ne diyor diye. Bahsedilen şebeke sorununu biraz araştırdım zentalk'a falan baktım sadece bizim ülkedeki telefonlarda değil genelde karşılaşılan bi sorun anladığım kadarıyla. Çözüm olarak önerilen fabrika ayarlarına dönme, reset atma, güncelleme de işe yaramıyor galiba. Düzelirse bu problem alacağım bakalım.
    Bende ara ara oluyor, henüz bir çözüm bulamadım.
    |
    |
    _____________________________
    Elektronik Teknikeri - AnkaraAMD Ryzen 3 1200 Soket AM4 * Sapphire RX 570 8G * Corsair h100i V2 * Asus B350 Plus
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj

    acil çağrılar avea, hat kopması asus kaynaklı diye düşünüyorum ben. Arkadaş sonucu bildirdiğinde beni de haberdar ederseniz çok iyi olur hocam. Ben de servise yollayıp telefonu kurcalatmak istemiyorum. Fabrika ayarlarına dönme falan işe yaramıyor, sorun operatöre göre de değişmiyor farklı kişilerde mevcut.
    |
    |
    yasin613 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4613 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: şansölye

    acil çağrılar avea, hat kopması asus kaynaklı diye düşünüyorum ben. Arkadaş sonucu bildirdiğinde beni de haberdar ederseniz çok iyi olur hocam. Ben de servise yollayıp telefonu kurcalatmak istemiyorum. Fabrika ayarlarına dönme falan işe yaramıyor, sorun operatöre göre de değişmiyor farklı kişilerde mevcut.

    Alıntıları Göster
    Bariz bir şekilde sorun telefondan kaynaklı.



    Zenfone 2 aldığıma çok pişmanım, almayı düşünen varsa hiç tavsiye etmiyorum. Ekran parlaklığından da hiç memnun değilim, çok dengesiz çünkü. Menülerde ya da ana ekrandayken çok parlıyor, parlaklığı azalttığımda ise internetteki fotoğraf ve videolar çok karanlık oluyor. Gün ışığındayken görmek mümkün olmuyor.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1025 Mesaj
    Birşey dikkatimi çekti hat kesilme galiba telefonu kullanmadığım zamanlarda oluyor... telefon bir sure kullanmayınca şebekeyi kesiyor, kullanmaya başladığımda otomatik geliyor...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613



    Birşey dikkatimi çekti hat kesilme galiba telefonu kullanmadığım zamanlarda oluyor... telefon bir sure kullanmayınca şebekeyi kesiyor, kullanmaya başladığımda otomatik geliyor...



    Hocam tesadüfen öyle denk gelmiş olabilir konuşurken kesilenler vardı, benim de başıma geldi. Asusu aradım bu konuda servise gönderin, bi kağıda ne sıklıkla hangi saatlerde kesilme olduğunu da yazın sorunun tespiti için dediler. Ana konuda servise yolladığını söyleyen arkadaş bakalım nasıl sonuç alacak. Ona gore biz de yollarız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: şansölye

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613



    Birşey dikkatimi çekti hat kesilme galiba telefonu kullanmadığım zamanlarda oluyor... telefon bir sure kullanmayınca şebekeyi kesiyor, kullanmaya başladığımda otomatik geliyor...



    Hocam tesadüfen öyle denk gelmiş olabilir konuşurken kesilenler vardı, benim de başıma geldi. Asusu aradım bu konuda servise gönderin, bi kağıda ne sıklıkla hangi saatlerde kesilme olduğunu da yazın sorunun tespiti için dediler. Ana konuda servise yolladığını söyleyen arkadaş bakalım nasıl sonuç alacak. Ona gore biz de yollarız.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar b sorun bende de var.15-20 gündür gün içinde çok sık şebeke gidip geliyor.hattım vodafone.çözüm üretebilen arkadaşım oldumu?
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1107 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iltarmri

    arkadaşlar b sorun bende de var.15-20 gündür gün içinde çok sık şebeke gidip geliyor.hattım vodafone.çözüm üretebilen arkadaşım oldumu?

    Alıntıları Göster
    asus'un web sitesinden son güncel yazılımın tamamını indirin, telefona atıp "recovery mod"dan yeniden yazılım atın. Parça parça güncelleme yüzünden olmuş olabilir. sonrasında "factory reset" ve "wipe cache" yaparsınız. "herşeyi tekrar yüklemekle / ayarlamakla uğraşamam" derseniz de sadece "wipe cache" yaparsınız.
    _____________________________
    Intel i5-4670K / Msi Z87-GD65 Gaming / 16 GB (4GBx4) GSkill Ripjaws DDR3-1600Mhz / Zotac 8GB Gtx1070 Amp! Edition / 256GB Samsung 840 Pro SSD / 500GB Samsung 850 Evo SSD / 2TB WD Caviar Black 7200rpm / 2TB WD Caviar Green Intellipower / 4TB WD Caviar Blue Intellipower / Seasonic Platinium 860 watt / CoolerMaster Haf-X / CoolerMaster Hyper212 Evo / Logitech K800 Wireless Illuminated / Logitech M705 / Logitech Wireless Gamepad F710




  • Yüzbaşı
    564 Mesaj

    Yazılıma bağlı gibi durmuyor, ne kadar güncelleme verdilerse de düzelmedi. Telefon resmen kafasına göre şebekeyi ara ara kesiyo. Servise yollayan arkadaş vardı ondan sonuç bekliyoruz yollamak için ben de yollamayı düşünüyorum. Bana kalırsa anakart ile ilgili bi sıkıntı var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mortarxl kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    178 Mesaj
    15 gündür kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok sadece yalnız acil çağrılar için yazıyor şebeke yerinde o var.

    Oda telefon etmeme, internete girmeme engel olmuyor şimdilik memnunum.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Serrasimo



    15 gündür kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok sadece yalnız acil çağrılar için yazıyor şebeke yerinde o var.

    Oda telefon etmeme, internete girmeme engel olmuyor şimdilik memnunum.



    Ayarlar - pil ayrıntıları bölümünden kontrol ediyor musunuz belki siz fark etmeden kesiyordur şebekeyi telefon?
    _____________________________
  • Teğmen
    178 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: şansölye



    quote:

    Orijinalden alıntı: Serrasimo



    15 gündür kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok sadece yalnız acil çağrılar için yazıyor şebeke yerinde o var.

    Oda telefon etmeme, internete girmeme engel olmuyor şimdilik memnunum.



    Ayarlar - pil ayrıntıları bölümünden kontrol ediyor musunuz belki siz fark etmeden kesiyordur şebekeyi telefon?



    Nasıl bakılacağını bilmiyorum.

    Ayarlar - pil.

    Girdim orada nereye bakacağım?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.