Şimdi Ara

Asus x550j Pil sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
5.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba , bilgisayarımı alalı 1 seneyi biraz geçti ama henüz 2 senesi dolmadı. Bilgisayarımı bir kaç kez dışında hep şarja takılı kullandım. Kötü koşullarda kullanmadım hep dikkat ettim ancak 2-3 gün öncesinden bir sorun başladı.

    Asus laptop kullananlar bilirler klavye takımının altına doğru bir pil göstergesi ve ledi olur burada şarjda kullanırken tam dolunca yeşil yanar ve bir daha sorun çıkarmazdı. Ancak 2-3 günden beridir şarjda kullansam bile buradaki ışık sürekli turuncu yanıyor. Ve sanki bilgisayar sürekli şarj oluyormuş gibi gösteriyor görev çubuğunun sağ altındaki simgede. Şarj bazen %92 de bazen %89 da takılıp kalıyor 2 saatte şarj olsa hep öyle oluyor ve şarj etmeye devam ettiğini iddaa ediyor.

    Bazende bu ışık bir turuncu bi yeşil yanıyor seri bir şekilde sizde neden olabilir ve ne yapmam gerekir ? Laptopu şarjdan çıkarsam bile 2 saat civarı kullanabiliyorum yani pil çalışıyor ama bu ışık neden böyle yapıyor anlayabilmiş değilim .







  • aynı sorun bende de var bu sabah baktım sarjda iken turuncu ışık yanıp sönüyordu sanki sarj %5te kalırda yanıpsöner ya onun gibi pcyi açıp baktım %89da senin ki gibi sarj oluyor yazıyor fakat orda takılı kalıyor dün bununla ilgili asus canlı desteğe başvurdum bana 1 hafta boyunca doldur boşalt yapmamı söyledi tam kapanana kadar kullanıyorum daha sonra full doldururuyorum suan hala 89 civarı doluyor 1 hafta devam edicem sende dene bunu hangimizinki düzelirse yazssın burdan eğer düzelmezse format atıcam (format atmamın sebebi canlı destekte bana yazılımsal olduğunu söylediği için) düzelmzse daha sonra servise vermeyi düşünüyorum pil değişimi için
    bu arada o ısınğın sürekli turuncu yanmasının sebebi %95 seviyesine ulaşmadığı için 95ten sonra yeşil yanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbl0000 -- 5 Kasım 2016; 14:17:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebalii

    aynı sorun bende de var bu sabah baktım sarjda iken turuncu ışık yanıp sönüyordu sanki sarj %5te kalırda yanıpsöner ya onun gibi pcyi açıp baktım %89da senin ki gibi sarj oluyor yazıyor fakat orda takılı kalıyor dün bununla ilgili asus canlı desteğe başvurdum bana 1 hafta boyunca doldur boşalt yapmamı söyledi tam kapanana kadar kullanıyorum daha sonra full doldururuyorum suan hala 89 civarı doluyor 1 hafta devam edicem sende dene bunu hangimizinki düzelirse yazssın burdan eğer düzelmezse format atıcam (format atmamın sebebi canlı destekte bana yazılımsal olduğunu söylediği için) düzelmzse daha sonra servise vermeyi düşünüyorum pil değişimi için
    bu arada o ısınğın sürekli turuncu yanmasının sebebi %95 seviyesine ulaşmadığı için 95ten sonra yeşil yanıyor

    Sizin laptopta aynı model mi acaba ne kadar süredir kullanıyorsunuz ?

    Tamam bende deneyeyim o zaman durumu buraya bildiririm. Ancak işlemi nasıl yapıyorsunuz biraz açar mısınız ? Yani kendi kendine kapanana kadar kullanıyorsunuz daha sonra kapalıyken mi şarj ediyorsunuz yoksa şarja tekrar açıp tekrar kullanıyor musunuz ? Gün içinde şarj bir kaç kez biterse ne yapıyorsunuz mesela her 89 olduğunda çıkarıyor musunuz ?

    Sorunun yazılımsal olduğunu ben hiç sanmıyorum yazılımda hiç bir değişiklik yapmadığım halde bu şekilde bir anda başladı hatta geri yükleme yapmayı bile denedim ama düzelmedi %90 donanımsal olduğunu düşünüyorum.

    Bende servisi düşündüm ama bekleme süresi çok uzun olduğu için o riskide göze alamadım.

    Durumla ilgili bir gelişme yaşanırsa bildireceğim sizde bildirirseniz sevinirim iyi günler




  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    aynı model x550jx modelini kullanıyorum 9 ay oldu alalı

    kendi kendine kapanmasını bekliyorum daha sonra sarja takıp kullanıyorum (asus canlı desteğin söylediğine göre)
    kullanırken de kapalı olarak ta şarj ediyorum farketmiyormuş nasıl şarj olacağı

    gün içinde dolduğunda yani 89 olduğunda çıkarıp tekrar bitmesini bekliyorum bu işi bazen 2 bazen 3 kere yapıyorum yazılımsal olduğu söylendiği için bu yöntemi denemek istedim, bende hiçbir değişiklik yapmadım sadece windows güncellemeleri o kadar

    bekleme süresine gelirsek güç tasarrufunda 3 4 saat filan sürüyo 2 2 buçuk saatte kullanabiliyorum biraz bu süre düşmüş gibi geliyor bana
    bende bildiririm size iyi günler
  • arkadaşım güzel haberlerim var sana bu yapmış olduğumuz doldur boşalt işe yaramaya başladı 92 seviyesine çıktı bu böyle %100e çıkacağına inanıyorum 6 günün sonunda etkisini göstermeye başladı sen de durum nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrbl0000 -- 12 Kasım 2016; 1:34:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebalii

    arkadaşım güzel haberlerim var sana bu yapmış olduğumuz doldur boşalt işe yaramaya başladı 92 seviyesine çıktı bu böyle %100e çıkacağına inanıyorum 6 günün sonunda etkisini göstermeye başladı sen de durum nedir?

    Merhaba hocam , düzelmesine sevindim umarım ikimizin ki de yeniden %95 seviyelerine çıkar. Benimde ilk etkiyi bugün görebildim hep %89 da takılıyordu bugün %90 oldu. Sanırım yavaş yavaş düzeliyor bu şekilde bir süre daha deneyelim yine bir gelişme olursa haber verirsiniz bende aynı şekilde haber vereceğim
  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    Zorluyorum baya elimde kalmazsa iyidir
     Asus x550j Pil sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı üründen bende de var ve yaklaşık bir aydır ben de batarya problemi yaşıyorum. %68'de kalıyor Sanırım üretim kaynaklı bir sorun. Garantisi biteli 15 gün oldu. Deneyelim bakalım ne olacak. Zaten klavyedeki numerik tuşlar, backspace ve ok tuşları da sorunlu. Bir daha Asus alacağımı sanmıyorum. Wifi kartını bir yıldan fazla oldu değiştireli. Yoksa internete bağlanmak, bağlı kalmak zulümdü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaOcHe -- 12 Kasım 2016; 23:24:0 >
  • TaOcHe kullanıcısına yanıt
    garanti bitmesine 1 2 ay kala gönderip değiştirmeyi düşünüyorum bataryasını şimdilik idare ediyorum bakalım böyle çözmeye çalışıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebalii

    Zorluyorum baya elimde kalmazsa iyidir
     Asus x550j Pil sorunu

    bende aynı şekilde hocam zorluyorum ama sanırım iyi geliyor çünkü bugün batarya %92 ye çıkmayı başardı.


    TaOcHe hocam siz nasıl internet kartını değiştirdiniz serviste mi yoksa dışarıda mı ? Benimde wifi hiç stabil değil kablo ile bağlanıyorum zaten ancak bazen wifi da lazım olabiliyor ama kesinlikle stabil değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratcangm -- 13 Kasım 2016; 14:41:4 >




  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    Önce SSD aldım. Sonrasında ebay üzerinden wifi kart, aliexpress üzerinden de hdd adaptörü siparişlerini verdim. Siparişler gelince youtube'dan kasa açılım videoları yardımıyla açıp kendim değiştirdim. Dolayısıyla garanti filan kalmadığı için, pil ve klavye sorunlarını garanti ile halledemedim. N11 üzerinden klavye satın aldım ama henüz değiştirmedim. Çünkü klavye üst kapağa plastik perçinler eritilerek yapıştırılmış. Bu şekilde idare ettiği yere kadar idare edeyim, edemediği yerde değiştireyim diye düşünüyorum. Pili de pek sorun etmiyorum, zaten sürekli şarjda kullanıyorum. Pil ömrünün tükenmesini bekliyordum ama son bir ay içerisinde bu şekil şarj sorunu yaşamak beklentim dışındaydı. Önce %80lerde kalması sonrasında %60 olması normal değil. Pili veya klavyesi wifi problemi yanında dert değil gerçi. Yaptığım en iyi iş wifi kartını değiştirmek ve ssd takmak oldu. Wifi çıldırtıyordu durup dururken kesilince. SSD ise hız anlamında uçurdu. Takması bir Lenovo kadar kolay değil ama çok zor bir işlem de değil.




  • TaOcHe kullanıcısına yanıt
    3 4 gün önce bende ssd ye geçtim baya fark etti garanti devam ettiği için hdd ye taşınabilir kutu aldım onla idare ediyorum şimdilik garanti bittiğinde full hd yede geçmeyi düşünüyorum panel alarak güzel şeyler bekliyor beni :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaOcHe

    Önce SSD aldım. Sonrasında ebay üzerinden wifi kart, aliexpress üzerinden de hdd adaptörü siparişlerini verdim. Siparişler gelince youtube'dan kasa açılım videoları yardımıyla açıp kendim değiştirdim. Dolayısıyla garanti filan kalmadığı için, pil ve klavye sorunlarını garanti ile halledemedim. N11 üzerinden klavye satın aldım ama henüz değiştirmedim. Çünkü klavye üst kapağa plastik perçinler eritilerek yapıştırılmış. Bu şekilde idare ettiği yere kadar idare edeyim, edemediği yerde değiştireyim diye düşünüyorum. Pili de pek sorun etmiyorum, zaten sürekli şarjda kullanıyorum. Pil ömrünün tükenmesini bekliyordum ama son bir ay içerisinde bu şekil şarj sorunu yaşamak beklentim dışındaydı. Önce %80lerde kalması sonrasında %60 olması normal değil. Pili veya klavyesi wifi problemi yanında dert değil gerçi. Yaptığım en iyi iş wifi kartını değiştirmek ve ssd takmak oldu. Wifi çıldırtıyordu durup dururken kesilince. SSD ise hız anlamında uçurdu. Takması bir Lenovo kadar kolay değil ama çok zor bir işlem de değil.

    Evet hocam bende SSD ye geçtim laptopu aldığım 2. gün Yoksa kendi HDD si dayanılacak gibi değil. Anladım hocam iyi yapmışsınız artık kopma sorunu yaşanmıyor mu ?

    @emrebalii
    Bu arada pil durumum yine %89 a düştü hocam sizin ki ne durumda




  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    Evet, artık sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaOcHe

    Evet, artık sorun yok.

    Çok iyi hocam bende garanti bitince düşünebilirim o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    Hocam benimde 89 90 91 arasi oynuyor daha yukari cikmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebalii

    Hocam benimde 89 90 91 arasi oynuyor daha yukari cikmadi

    Benimde aynı şekilde hocam 92 ye çıkınca bir an düzelecek diye sevindim ama maalesef yine düştü 89 a dünden beri 89 u geçemedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    Bizim icin tek cozum garanti olucak sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebalii

    Bizim icin tek cozum garanti olucak sanirim

    Evet hocam ama zenfone 2 kullanıyordum şu anki telefonumdan önce. O sebeple servise 4 5 kez yolum düştü de telefon servislerinden hiç memnun kalmadım en sonunda dayanamayarak telefonu değiştirmek durumunda kaldım umarım pc içinde bu şekilde değildir servisleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratcangm kullanıcısına yanıt
    Sanirim pc icinde oyle nette cok sikayet gordum korkuyorum yollamaya pcnin basina bisi gelcek diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.