Şimdi Ara

ASUS :: Şikayetleriniz, Beklentileriniz ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir saç kurutma makinesi de üfürme işini iyi yapar bu arada. ben arada bir fönlerim bilgisayarı!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nadir_en

    bir saç kurutma makinesi de üfürme işini iyi yapar bu arada. ben arada bir fönlerim bilgisayarı!!

    olay ne anlayamadım?
  • geçen hafta benimde iki tane mesajım silindi.


    yok hadi siliyosun şurdaki mesajınız şundan dolayı silinmiş diye pm at bari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabesantrata -- 21 Kasım 2004, 22:47:05 >
  • +Acharad1x

    Asus'un en sevmedigim urunleri cd-rw leri ve amd anakartlari problem uzerine problem yasiyoruz. Ayni cd-rw'yi inanirmisiniz 5 kere gonderdik ayni sekilde geri geldi. Sonunda degistirdiler ama aradan gecen zaman musterinin durumu vs. problemler hic sormayin.
  • Asus müşteri hizmetleri satılan mala ilgi duymuyor.!
  • Tabii tabii eğer kural dışı mesaj atarsanız silinir. Bunu anca bu forum için söyleyebilirim.
  • asus marka anakartlarda klavye ve mouse ne zaman ne için oldugu belli olmayarak kitlenmektedir.
    akla gelmeyecek yöntemler bu sorunun çözümü için denenmiş yıllar sonrada bu kartı alanlar artık pes etmişlerdir. çizgi elektronik sorunu çözmemiş dir.
    herhangi bir açıklama tüketiciye yapmamıştır.
    sorunu kabul etmemiştir. etseydi anakartkarı şartsız özür dileyerek değiştirirdi.
    tüm tavsiye ettigim arkadaşlardan özür dilerim bütün çabalarıma ragmen sorunun çözümünü bulamadım.
    aşagıda link ini verdigim formda madur durumdaki insanların feryatları yer almaktadır fakat sorun çözülemedi ve herhangi bir açıklama tüketiciye yapılmadı.
    bu form asus un kendi türkiye web sitesinde yer almaktadır.
    http://www.asusturk.com/forum/viewtopic.php?t=1265&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=cef825a7bc4d8e70d20e1de79fba9941

    formdan alıntı tarihine dikkat edin lütfen
    blackfrog
    Mesajlar: 40 Tarih: Prş Arl 11, 2003 9:01 pm Mesaj konusu:
    tonya bi akıl ver o zaman! ne yapıcaz abi? bu anakartların bu modelinin hepsinde var demekki bu olay! çizgi ye mail attım cevap vermediler. böyle bişey olamaz yaaa her anakartta yapıyor bunu! anlamak mümkün değil! yani asusun veya çizginin de bu duruma kayıtsız kalmasının aklım almıyor. birlik olalım bastıralım ne bu çile
    tonya Tarih: Pts May 24, 2004 5:00 pm Mesaj konusu:
    Microsoft Klavye Fare setinde (optik fareli) bazen klavye kilitlenmezken fare kilitleniyordu.
    Yani her zaman ikisi kilitleniyor diye bir şey yok.
    Klavyen ne olursa olsun faren usb olsun kilitlenmiyor.
    Aynı fareyi ps2 takarken kilitleniyor usb takınca kilitlenmiyor.
    Aynı fareyi başka bilgisayarlarda ps2 veya usb kullanınca sorun çıkmıyor.
    Asus klavye ve fare çıkarsaydı kesin alırdım.
    Niyazi SARAL çizgi elektronik yetkilisi
    Mesajlar: 475
    Nerden: Çizgi Elektronik
    Tarih: Sal May 25, 2004 8:45 am Mesaj konusu:
    Demekki biz bu anakart kullanıcılarının tümüne USB mouse ediye edersek herhangi bir rpoblem kalmıyor öyle mi ?
    cenedi
    Mesajlar: 5
    Nerden: Konya
    Tarih: Cmt Tem 10, 2004 2:15 am Mesaj konusu:
    Fare zaten usb. ama çare yok. hatta usb'de bugun arızalandı.ankart gittim gidecem diyor.yakında göçer herhalde. asus gibi bi markaya yakışmayan bi anakartmış bu. sadece 1 Sene dayandı. 1 sene boyunca hep problemliydi.neyse garantiye pazartesi yolluyorum. sonucu yazarım arkadaşlar.
    diye devam ediyor.
    sanırım bu mesajdan sonra benim sistemimi de kontrol etmek isterler. sağolun ben ögrenecegimi ögrendim.
    asus sloganı : sınırsız bir yarın için yaratıcı çözümler

    ama dersenizki asus sitesinde mesajlar yayınlanmıyor edit ediliyor orda durun o zaman bu mesajlar niye yayınlanmış. ben sana küfür ediyim sende formda yayınla bunu nasıl bir anlayış olurdu. hakkını yemeden eleştirelim.
    asus almam çizgi elektronikde benim ve tanıdıgım arkadaşlarımın anakartını degiştirmedigi sürece yanından bile geçmem.
    amd anakartı para alarak pentium yapmak bu soruna çare degildir. niyazi saral bey
    siz benim güvenimi kaybetdiniz umarım bu çogalmaz ve firma tüketicinin kara listesine girmez.
    eski sistemim asus anakart asus ekran kartı idi
    yeni bir sistem aldım ve anakartım msi ekran kartım his
    eski sistemimi word de yazı yazsın diye babama verdim o bile şikayet etti bana böyle bilgisayarmı olur diye gittik 150 milyon a 2 el bir sistem aldık onu kullanıyor. kullanmadıgı makina amd1.8 asus 8170 mx440 ekran kartlı asus anakartlı 512 ram li
    bu mudur bu dur işte sistemde asus var makina kitleniyor diye daktilo bilgisayarı tercih etti.




  • valla tek tek okudum yazılanları. çoğunuz kendi tecrübelerini değil de sadece sağdan soldan duyduklarını yazmış. problemi olanların çoğu da problemi çözüme kavuşturmak yerine karalamayı tercih etmiş. sayın niyazi bey da açıkça ifade etti, anakartlarla ilgili problemi olanlar gelsin demiş. e daha ne bekliyosunuz. gönderin anakartlarınızı da tamir etsinler. öyle uzaktan konuşmakla olmaz.

    asus optik urunleriyle problemi olanlar da var demek burda. sanki diğer markalar çok problemsiz ya hemer çamur atmaya başlıyorlar. 5 kere garantiye yollayıp da aynen geri alanlar var demek, doğrudur hak veririm bu tür arkadaşlara ama tek bir şartla. acaba broblemi tam olarak ifade etmişler mi. bilgisayar dünyasının içindeyim senelerdir ve bir süre bu iş kolunda çalışmış birisiyim. tüketici olarak oluşan sorunu servisteki elemana tam olarak dile getirmezsek teknik o ürünün tamir olmasını nasıl bekleyebiliriz ki. şahsen kendim bu tür bir durumla çok kez karşılaştım. mesela adam diyor ki cdrom çalışmıyor. git de anla şimdi bu kişinin ne demek istediğini. evirir çevirir bakarız ama bi sorun yok. 3 defa aynı sorunla geliyor ürün ama sorun bulunamıyor bi türlü. böyle bikaç defa ürün gide gele ve müşteriyle uzun konuşmalar yapa yapa en sonunda sorun çözülüyor. sorun da genellikle ne biliyor musunuz. müşterinin ya psu'su dandiktir, ya müşterinin ide kablosu dandiktir, ya da ürünün başka ciddi bir sorunu vardır ama bunu bize tam olarak anlatmadığı için ürün haftalarca müşteri ile teknik servis arasında bikaç kez el değiştirdikten sonra ancak belli oluyor.

    demek istediğim önce biz kendi üstümüze düşen görevi yerine getirelim. direk "ahanda al bu zımbırtı bozuldu tamir et dersen" gibi bir kaba tabirle söylerseniz (hadi kaba olanları geçtim, sonuçta müşteri müşteridir, sever de kızar da) ve bilgilendirici olmazsanız baştan o ürünü uzun bir süre görmemeye veya kullanamamayı göze almışsınız demektir.

    bide asus anakartlarına ve ekran kartlarına hiç kaliteli değiller ve oc olmuyolar dedi birisi, valla koptum gülmekten. peki sorarım size, dünya rekorları kırılan anakartlar ve ekran kartları asus değil de ne. bakın bakalım macci olsun fuger olsun vs vs onlar ne marka anakart kullanıyorlar genelde. hadi size bir bilgi daha, en kolay modlanabilen anakartlar asus değil de hangileri. müthiş bir kart olan abit ic7 max3'ü bile adam edebilmek için binbir zorlukla modlamanız gerekiyor, oysa asus'ta iki lehimle işiniz tamamdır.

    hiçbir şekilde asus çalışanı veya elemanı falan değilim. şunu söyleyebilirim, birçok değişik marka ürünü kullanmış birisi olarak da bence en iyisi asus'dur, özellikle anakart ve ekran kartı konusunda (bence). optik ürünlerde en iyisi sony, toshiba ve plextor. network ürünlerinde en iyisi c-net. raid yapılmayacak hdd'lerde seagate ve samsung, raid yapılacaklarda ise western dijital. ekran kartı konusunda asus, msi ve leadtek arasında sürekli bir birincilik rekabeti var. vs vs vs

    ayrıca meyveli ağacı taşlarlar diyorum başka bişey demiyorum artık




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SPETNAS

    Terbiyesizlik yapmayın arkadaşlar.

    Asusa ve Çizgiye haksızlık yapıyorsunuz.

    Asusla ilgili en çok sıkıntıyı ben çektim ve sizin durumunuzu yaşadım bilirim.

    Niyazi Saral Bey gibi insanların varlığı sayesinde Asusa düşman değil dost oldum.

    Kimseyi karalamaya hakkımız yok.

    www.asusturk.com/forum sitesinde eskilerdenim.
    Boş ve gereksiz nesajlar dışında Asusla ilgili eleştirilerimin silindiğine rastlamadım.

    Ne güzel yapmışlar da asus forumu yapmışlar.

    Keşke hepsi yapabilse.

    Birçok başka marka ve model anakart kullandım Asustan daha fazla ilgilenene rastlamadım.

    Asusu kutluyorum herkes kendini bilsin ve dürüst insanlar laf atmasınlar.

    (isteyen araştırsın baksın ben bunları söyleyebiliyorsam bazı gerçekleri görebilmişim demektir.)


    quote:

    Orjinalden alıntı: tempestf

    asus marka anakartlarda klavye ve mouse ne zaman ne için oldugu belli olmayarak kitlenmektedir.
    akla gelmeyecek yöntemler bu sorunun çözümü için denenmiş yıllar sonrada bu kartı alanlar artık pes etmişlerdir. çizgi elektronik sorunu çözmemiş dir.
    herhangi bir açıklama tüketiciye yapmamıştır.
    sorunu kabul etmemiştir. etseydi anakartkarı şartsız özür dileyerek değiştirirdi.
    tüm tavsiye ettigim arkadaşlardan özür dilerim bütün çabalarıma ragmen sorunun çözümünü bulamadım.
    aşagıda link ini verdigim formda madur durumdaki insanların feryatları yer almaktadır fakat sorun çözülemedi ve herhangi bir açıklama tüketiciye yapılmadı.
    bu form asus un kendi türkiye web sitesinde yer almaktadır.
    http://www.asusturk.com/forum/viewtopic.php?t=1265&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=cef825a7bc4d8e70d20e1de79fba9941

    formdan alıntı tarihine dikkat edin lütfen
    blackfrog
    Mesajlar: 40 Tarih: Prş Arl 11, 2003 9:01 pm Mesaj konusu:
    tonya bi akıl ver o zaman! ne yapıcaz abi? bu anakartların bu modelinin hepsinde var demekki bu olay! çizgi ye mail attım cevap vermediler. böyle bişey olamaz yaaa her anakartta yapıyor bunu! anlamak mümkün değil! yani asusun veya çizginin de bu duruma kayıtsız kalmasının aklım almıyor. birlik olalım bastıralım ne bu çile
    tonya Tarih: Pts May 24, 2004 5:00 pm Mesaj konusu:
    Microsoft Klavye Fare setinde (optik fareli) bazen klavye kilitlenmezken fare kilitleniyordu.
    Yani her zaman ikisi kilitleniyor diye bir şey yok.
    Klavyen ne olursa olsun faren usb olsun kilitlenmiyor.
    Aynı fareyi ps2 takarken kilitleniyor usb takınca kilitlenmiyor.
    Aynı fareyi başka bilgisayarlarda ps2 veya usb kullanınca sorun çıkmıyor.
    Asus klavye ve fare çıkarsaydı kesin alırdım.
    Niyazi SARAL çizgi elektronik yetkilisi
    Mesajlar: 475
    Nerden: Çizgi Elektronik
    Tarih: Sal May 25, 2004 8:45 am Mesaj konusu:
    Demekki biz bu anakart kullanıcılarının tümüne USB mouse ediye edersek herhangi bir rpoblem kalmıyor öyle mi ?
    cenedi
    Mesajlar: 5
    Nerden: Konya
    Tarih: Cmt Tem 10, 2004 2:15 am Mesaj konusu:
    Fare zaten usb. ama çare yok. hatta usb'de bugun arızalandı.ankart gittim gidecem diyor.yakında göçer herhalde. asus gibi bi markaya yakışmayan bi anakartmış bu. sadece 1 Sene dayandı. 1 sene boyunca hep problemliydi.neyse garantiye pazartesi yolluyorum. sonucu yazarım arkadaşlar.
    diye devam ediyor.
    sanırım bu mesajdan sonra benim sistemimi de kontrol etmek isterler. sağolun ben ögrenecegimi ögrendim.
    asus sloganı : sınırsız bir yarın için yaratıcı çözümler

    ama dersenizki asus sitesinde mesajlar yayınlanmıyor edit ediliyor orda durun o zaman bu mesajlar niye yayınlanmış. ben sana küfür ediyim sende formda yayınla bunu nasıl bir anlayış olurdu. hakkını yemeden eleştirelim.
    asus almam çizgi elektronikde benim ve tanıdıgım arkadaşlarımın anakartını degiştirmedigi sürece yanından bile geçmem.
    amd anakartı para alarak pentium yapmak bu soruna çare degildir. niyazi saral bey
    siz benim güvenimi kaybetdiniz umarım bu çogalmaz ve firma tüketicinin kara listesine girmez.
    eski sistemim asus anakart asus ekran kartı idi
    yeni bir sistem aldım ve anakartım msi ekran kartım his
    eski sistemimi word de yazı yazsın diye babama verdim o bile şikayet etti bana böyle bilgisayarmı olur diye gittik 150 milyon a 2 el bir sistem aldık onu kullanıyor. kullanmadıgı makina amd1.8 asus 8170 mx440 ekran kartlı asus anakartlı 512 ram li
    bu mudur bu dur işte sistemde asus var makina kitleniyor diye daktilo bilgisayarı tercih etti.



    Arkadaşlar burada "tonya" adlı kişi ben oluyorum.

    Asusu çok eleştirdim ve haklıydım.
    Çünkü sorunum bir türlü çözülmüyordu.(7-8 ay boyunca sıkıntı çektim)

    Benim bir dezavantajım da anakartımın garantisiz çıkması olmuştu.

    Buna rağmen sağolsun Niyazi Bey bana gönder garantisini ben veririm dedi.
    Tabi göndermeme rağmen sorunumu çözemediler zaten Asusun çözemediği bir sorunu nasıl çözsünler.
    En son sistemimi gönderdim ve yine sorunum çözümlenemedi.

    Benim gibi bir insanın Asusu bir daha kullanmaması gerekir.

    Ama şu an Asus P4c800deluxe Asus Radeon 9600xt ve Asus StarIce kullanıyorum.

    Bir anakartın yüzünden çok çektim ama baktım ki bu sorun tüm markanın kötü olduğu anlamına gelmiyor.

    Asusa güvenim tam değil ama "Çizgi Elektronik, Boğaziçi ve Niyazi SARAL" beye güvenim tamdır.

    A7v8x-x anakartımın sorununu 1013 nolu biosu ile tamamen çözüldü.
    Geç oldu ama oldu.



    Soruyorum hangi şirketin genel müdürü bir anakart için sizinle ilgilendi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gun

    Tabii tabii eğer kural dışı mesaj atarsanız silinir. Bunu anca bu forum için söyleyebilirim.

    bu forumda normal bi soru sormak kuraldışımı??
    veya bi soruya cevap vermek ??
  • ağustos-eylül aylarında yaklaşık 1-1.5 ay boyunca zorunlu stajım gereği çizgi elektronik RMA Lab'da çalıştım.
    Öncelikle servise getirilen hiç bir ürün bariz kullanıcı hataları dışında (ki bununla ilgili tek örnek dandik PSU kullanımından kaynaklanan bariz yanıklardı. Ufak chip yanıkları veya portlardfaki kırıklıklar bile geri çevrilmiyordu.) geri çevrilmiyor. Servise gelen her ürün 48 saat içinde sonuç alınmak üzere sıraya sokuluyor ve çok büyük oranda 48 saatte müşteriye geri dönülüyor. Telefonla destek almak isteyen müşterilerle kesinlikle ilgileniliyor gerekirse ilgili departmandaki tekniker ve mühendislerle müşteri görüştürülüyor.
    Benim gerek müşteri olarak gerek de bugüne kadar gözlemlediğim teknik sertvisler arasında en profesyonel çalışan servis çizgi elektronikti.
    Lütfen markalara veya firmalara laf atarken doğru ölçüp biçin. Eğer yaşadığınız bir olay varsa ayrıntılarıyla anlatın ki herkes sorun kimde anlasın.
    Sevgiler...




  • ben 4 yıldır sadece gigabyte anakartlar kullanıyordum yaklaşık 1 ay önce bir arkadaşımın ısrarı sonucu asus iee1394 lü p4r800 aldım. fakat bu kartı bios güncellemesi yapmadan kullanamadım varmı böyle bişi...
    şimdilik devam ediyor çalışmaya bakalım ...
  • bende asusa güvenirm biraz fiyatlar pahalı olsada
    3-5 dolar daha verirm asus alrım cd rom cd rw vs....
    bunlarda 2 yıldır sorun çıakrtmadı ondan önce mx 440 kartım vardı oda yapmadı
  • tonya arkadaşım iyi güzel hoşda sen arızalı bir ürün almışsın bunu sineye çekmişsin , ben arızalı bir ürün almışım sineye çekmişim.
    kimse gidipde tüketici mahkemelerine başvurmadı zaten ama bir sorun bu kadar çok kişide yaşanıyorsa ( benim bizzat tavsiye ettigim 1 abim 4 arkadaşım var) bu insanların verdigi paraya yazık degilmi bugün bilgisayarım biraz daha iyi olsa ah şu gitarımıda satsamsa ekran kartı alsam veya ne biliyim bu tür şeyler yapan çalıştıgı parayı bu ürünlere veren çok insan var onlar daha bilgisayarlarında ne sorun oldugunu bile bilmiyorlar. arkadaşım bilgisayarını gönderdi garanti kapsamında ve sisteminizde sorun yok cevabı aldı. senin anlayacagın ben arızalı bir anakart aldıysam ve paramı sokaga atacak kadar zengin de degilsem kalitesini bildigim bir ürün alırım ama asus anakart da oldugu gibi benim başımı agrıtacaksa beni arkadaşlarıma rezil edecekse ben hangi marka ya güvenecegim.
    ben anladım ki bu bilgisayar dünyasında marka diye fazla para harcamaya gerek yok. niye msi daha ucuzken gidipde bi daha asus alıyım ki. bende senin gibi asus asus diye ölüyordum ama gel görki insanların bu senin tavsiye ettigin aldırdıgın bilgisayarlar kitleniyor şu sorunu bi çöz dediklerinde bir şey yapamamak ne demek biliyormusun sen başına gelirde görürsün inşallah. o zaman bir daha böyle diyebiliyormusun görürüz.
    arkadaşlar ayrıca bu formlar o kadar kirlenmiş ki bana bile inanmayın gidip kendi gözünüzle görmedikce burdaki tavsiye ve bilgisayar satış firmalarına güvenmeyin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tempestf

    tonya arkadaşım iyi güzel hoşda sen arızalı bir ürün almışsın bunu sineye çekmişsin , ben arızalı bir ürün almışım sineye çekmişim.
    kimse gidipde tüketici mahkemelerine başvurmadı zaten ama bir sorun bu kadar çok kişide yaşanıyorsa ( benim bizzat tavsiye ettigim 1 abim 4 arkadaşım var) bu insanların verdigi paraya yazık degilmi bugün bilgisayarım biraz daha iyi olsa ah şu gitarımıda satsamsa ekran kartı alsam veya ne biliyim bu tür şeyler yapan çalıştıgı parayı bu ürünlere veren çok insan var onlar daha bilgisayarlarında ne sorun oldugunu bile bilmiyorlar. arkadaşım bilgisayarını gönderdi garanti kapsamında ve sisteminizde sorun yok cevabı aldı. senin anlayacagın ben arızalı bir anakart aldıysam ve paramı sokaga atacak kadar zengin de degilsem kalitesini bildigim bir ürün alırım ama asus anakart da oldugu gibi benim başımı agrıtacaksa beni arkadaşlarıma rezil edecekse ben hangi marka ya güvenecegim.
    ben anladım ki bu bilgisayar dünyasında marka diye fazla para harcamaya gerek yok. niye msi daha ucuzken gidipde bi daha asus alıyım ki. bende senin gibi asus asus diye ölüyordum ama gel görki insanların bu senin tavsiye ettigin aldırdıgın bilgisayarlar kitleniyor şu sorunu bi çöz dediklerinde bir şey yapamamak ne demek biliyormusun sen başına gelirde görürsün inşallah. o zaman bir daha böyle diyebiliyormusun görürüz.
    arkadaşlar ayrıca bu formlar o kadar kirlenmiş ki bana bile inanmayın gidip kendi gözünüzle görmedikce burdaki tavsiye ve bilgisayar satış firmalarına güvenmeyin.



    Yaşadıklarının aynısını yaşadım.
    Asusla ilgili bir sorun yaşadım ama arada ne Çizgi ne Boğaziçi vardı çünkü garantim yoktu.
    Bilgisayarcıyla halletmem gereken bir olaydı çünkü ondan almıştım ve garantisi yoksa o vermek zorunda.
    Bilgisayarcıma yolladım onlar da anormal bir durum olduğu için pek bir şey yapmadılar.
    Ben de Asus forumuna konuyu taşıdım ve anakartımın garantisini kim verecek diye sordum.

    Niyazi Bey sağolsun yolla ben vereyim dedi garantisini.
    Tabii senin gibi benim de sorunum bir türlü çözülemedi ve ben de zarar ettim.

    O anakartı alana kadar farkını vereyim Asus olsun mantığı vardı bende ama bu olaydan sonra hiç bir markaya tamamen güvenmiyorum.

    Çok ilginçtir ki benim ne garanti belgem ne de fatruam var ortada.
    Olsaydı hakkımı daha iyi arardım.

    Bakın ben sorun yaşadım ilgilenmeyebilirlerdi ama ilgilendiler ve bu konudaki eleştirilerimi silmediler.

    Bilmiyorum bilerek sizin mesajlarınızı siliyorlarmı ama bence dürüst çalışıyorlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DarkSmiley

    ekran kartı konusunda asus, msi ve leadtek arasında sürekli bir birincilik rekabeti var.
    ayrıca meyveli ağacı taşlarlar diyorum başka bişey demiyorum artık


    ekran kartı pazarı o kadar küçük değil. Türkiyede çoğu kişinin adını bile duymadığı firmalar çok iyi ürünler ve hizmetler veriyor. Örnek olarak BFG firması kartlarına ömür boyu garanti sağlıyor.Ürün 3-4yıl gibi ilerki tarilerde bozulduğunda da kartınızı aldığınız zamandaki durumuna göre ücret almadan güncel bir kart veriyorlar.Üstelik 24 saat kesintisiz destek hatları var.

    Yada eVGA.. herhangi bir eVGA ürününü aldığız tarihten 3 aya kadar aldığınız fiyattan sayıp size upgrade imkanı sunuyorlar. gibi örneker mevcut.




  • cd-rom cd-rw da en cok satılan asus ve lg dir.nerdeyse piyasanın %90 nı bunlarla dolu simdi bu urunler bu kadar cok satılıdıgına gore bunj alrın icinde arızalı cıkma olasılıgı fazla olur.firma olarak hic basıma birsey gelmedi ama turkiyede dogru durut ithalatcı varmı ki hepsi birbirinden beter bir suru sey duyuyoruz ama kaunun uygulamalarında ki bosluktan yararlanıp meydanda istedigi gibi at kosturuyorlar.....
  • Objective olmak gerekirse arkadaşların haklı olduğu noktalar var, yine haklı arkadaşlar da var. Bazen şikeyetler bize erişemiyor, bazen de şikayeti arkadaşlar doğru takip edemiyorlar bu oluyor. İnsanlar bize gelen sorun taleplerini sadece ordan geldiğini düşünüyorlar ve bazen de o yoğunluk içinde evet bazılarını biz kaçırıyoruz.

    Önce şunu söylemeliyim. Bugün Türkiye'de sahada çalışan 2.5 milyondan fazla Asus ürünü garantildir. Bu sayı HP'den sonraki en büyük ürün grubudur. Tahmin edersiniz ki arıza servisine gelen ürün sayısıda bununla paraleldir. Eğitimsiz montaj yapmaya kalkan arkadaşlar, sahte etiketlenmiş güç kaynakları ve acelecilik sonucu okunmayan manueller bu problemi büyütür. Şurası bir gerçektir ki biz problemin 99%'sini bile çözmüş olsak o %1 için halen şikayet vardır ve gerçekten de canı yanar.

    İşte bu sebeple ben direk kendim bu işe bakıyorum. İsteyen her kullanıcı bana direk mesaj atabilir. Her forum da ve internet sitelerinde direk adresim vardır ve hiçbir yerde nick name kullanmam.

    Şurası doğaldır ki arkadaşlardan bazıları sorunu çözülse bile bize buruk olabilir. Belki bazı arkadaşlar sorunun çözülmediğini bile söyliyebilirler, hatta burdaki arkadaşlarda bile olduğu gibi, sorunun bizi kabahatimiz olmadığını bilseler bile halâ bizi acımasızca eleştirebilirler. Gerçekten söylüyorum, bazen ben de aynı şeyi yapıp utanyorum ama insanlık hali.

    Bir örnek vereyim;

     ASUS :: Şikayetleriniz, Beklentileriniz ...


    Bu kart bize "abi sizden bize öyle geldi..." diye getirildi. Ve arkadaş sonunda garantisini de aldı. Ama herşey konuya bakış açısına bağlıdır.

    Bence biz Türkiye'nin ve kullanıcıların çıkarı açısından üzerimize düşeni yapıyoruz. Kurduğumuz RMA labaratuvarı sayesinde yılda 100.000-200.000 USD kaybı önlüyoruz. (bu para da direk kayıptı, benim veya Asus'un cebine giden bir rakkam değildi...) Herşeye rağmen burdayız ve her hullanıcıya açığız. 22 senelik bilgisayar hayatımda 3 kez tüketici ile resmi anlaşmazlık içine düştüm.

    1. 1987, işletim sistemi ve tüm programların yüklenmemesinden dolayı şikayet edildim. O zamanlar bunların bir PC ile aynı şey olduğu düşünülüyordu. Sanayi Bakanlığndan gelen arkadaşa anlatana kadar akla karayı seçtik ve sonunda giderken "tamam ben anladım ama siz yine de bu arkadaşa herşeyi yükleyin" dedi.

    2. 4x CD-ROM (artık yılını siz tahmin edin) yerine 8X verirken fiyat farkı istediğimiz için Kaymakamlık Tüketici masasına davet edildim. Ama davet eden bir bayi olduğu için (alıp sattığı bir mal için kendisi tüketici olmadığı halde) Tüketici Masası şefi olaya güldü. Tüketiciyi de sonunda bulduk ve gereğini yaptık. Ama bugün belki sorsanız o tüketici halâda kırkındır.

    3. Windows işletim sisteminde doğru dürüst çalışan bir Asus notebook, -Word programında yazı yazarken satır atlatıyor- diye mahkemeye verildim. Bilirkişi aynen şu raporu tuttu. "Eğer böyle bir hata var ise NB değiştirilmelidir". Bilirkişiye işinin hata varmı yokmu bunu tespit etmesi olduğunu hata var ise zaten kanunların net olduğunu anlatamadık, hakime de :-) Gurur yaptık ve mahkemeyi Yargıtay'a kadar götürdük. Orda da kaybettik. Kanun karşısında boynumuz ince dedik ve arkadaşa parasını ödedik.

    Bunlar dışında kırdığım kim varsa her kullanıcıdan tolerans diledim, af diledim ama nafile... Bazı arkadaşlar baştan herşeye karşılar sanki..




  • sayın niyazi beyin son anlattıklarından sonra başka söze gerek yok heralde.

    ben de kendimce anlatmaya çalıştım bazı durumları, anlayan anlar anlamayan anladığı kadarını anlasın ve daha da beni uğraştırmasınlar, yukarda yazılanlar anlaşılmaz değil. kimsenin avukatlığını yapmıyorum, sadece hem tüketici hem de bir süre satıcı konumunda olduğumdan size yeterince aktarmaya çalıştım yaşanan bazı ilginç olayları.
  • "Asusta rezalet diz boyu " formcuğunda yazılanları okudum ve size pm atma ihtiyacı hissettim. Sonra vazgeçtim direk forma yazıyorum.

    Ben yaklaşık 10 yıldır kadıköy piyasasında perakende olarak birçok bilgisayar toplamış birisi olarak bazı izlenimlerimi size aktaracağım.

    Aslında ben asus anakart fanatiğiyim. Ama gerçekten bu anakartlarla çok problem yaşadım. En sinir bozanları: ramlarle uyumsuzluk, kendi ekran kartlarıyla uyumsuzluk, power suply uyumsuzluğu,ayarlar ayarlarvs vs vs. Olabilir uyumsuzluk hem hızlı gelişen teknolojilerde, hem kullanıcı bilgisizliklerinde mümkündür.

    Yaklaşık 4 sene önce Çizginin ; anakarttaki (intelden kaynaklanan) uyumsuzluktan, tüm anakartları remleri ile c2000+Rdramlerle değiştirdiğiniz günleri hatırlıyorum. Çizginin göstermiş olduğu hassasiyetin farkındayim.

    Benim şikayetim Kadıköy piyasasındaki ismi anılan 10 kadar satıcısının aynı hassasiyeti kendi lehlerine kullanmalarındandır.

    Birkaç örnekleme yapacağım:
    * Yakın bir zamanda bir tanıdığıma AMD64 sistem topladım, tabiki asusun çıkardığı son model bir 64 bit (delux)uyumlu anakartı ile...
    PCGOLD'a bu ana kartı açamadığımızdan değiştirilmesi talebiyle geri götürdüm. bana "bu anakarttın hem çok yeni hemde pahallı olduğundan teker teker getiriyoruz o yüzden depomuzda bulunmuyor, 3-5 gün bekliyeceksiniz dediler. Neyse bekledik ikinci gelende açılamadı PCGOLDun teknik servisi birbirine girdi neyse bir kaç saat sonra sorunu aştık. inanmıyacaksınız Delux diye aldığım model meğer normal model olduğunu teknik serviste farettim. Haydaaa gittik müşteri temsilcisine, farkını iade ettiler. Yorgun argın evimize gittik. Ben o anda PCGOLD tanda Asus tanda soğudum.
    *Eksen den ve EKSA dan aldığım anakartlarınızın değiştirilmesi esnasındada çok eziyetler çektim.

    Kısacası satıcılar aynı hassasiyeti göstermediklerinden bende bazı şupheler oluşuyor. Sanki bu satıcılar iade işlemlerinde zarara uğriyacakmış gibi ellerinden geldiğince işi gerçekleştirmemeye uğraşıyor!. Birde teknik servislerine ekstra kazanç sağlamak için bir çaba içinde olduklarını görüyorum.
    Size tavsiyem madem bu satış grafiğini yakaladınız taaa mecidiyeköyde değilde Kadıköyde de birebir müşteri hizmeti vermek için bir teknik servis birimi oluşturunuz. KOLAY GELSİN.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.