Şimdi Ara

[ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.337
Cevap
13
Favori
54.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can Coşkun

    Banada öyle geliyor. Interstellar hocam ile olayı çözdüm. Bahsettiği xx288 ile biten stok kodlu ürünler 2014' te üretilmeye başlayan ilk seri ve cihazın üzerinde BK 1MS EU yazmayan model sanırım tek bunu bilmiyorum. Genelde bu seri E8 veya E9 seri numarası ile başlıyor.

    Bahsettiğimiz 1MS/BK/EU modeli ise F serisi ile başlıyor ve xx431 stok koduna sahip. Ayrıca 2015' te üretime başlanmış bu monitörlerde. xx431 stok kodlu monitörde 2014 üretim bir cihaz yok.

    Nereden biliyorsun derseniz, Elime 7 tane sıfır PG278Q seri numarası geçti. 3 tanesi E8 ile başlıyordu seri numarası ve üçüde 2014 üretimdi. Diğerleri F9 ile başlıyordu(Bu Fc de olabilir veya FB de olabilir) ve bu cihazlar ise 2015 üretimdi.

    Yalnız şöyle bir konu da var belirtmekte yarar var. Bu monitörlerin hepsi EU olarak geçiyor Asus'ta. Asus' a 7 tane monitör seri numarası maili attım. Mail içeriği Cihazın seri numarasından Fabrika çıkış etiket tarihini öğrenmek ve EU mu yoksa Eu2 modeli mi olduğunu öğrenmekti. 7 ürün içinde hepsinin fabrika çıkış etiket tarihini öğrendim ve hepsi için EU modeli yazdı mail yazan kişi. Hiçbiri için EU2 ibaresi kullanmadı. Mesela benim almak istediğim monitör 28/02/2016 üretim cihaz bunda bile EU olarak bilgi verdi. EU2 diye bir ayrım olsaydı en bariz şekilde bu monitörde söylemeliydi diye düşünüyorum.

    Anladığım kadarıyla kısaca, ürün seri kodu:FC....431 olanlar 2015 üretimi oluyor.İyide 3 ay sonra 2016 bitecek bu yılın monitörleri nerde acaba?
    Bu akşam monitörü alacağınızı söylemiştiniz ne oldu aldınız mı acaba?




  • Evet hocam aldım. Normalde iade kuponu vermişlerdi ve işlem Vatan' ın muhasebesinde carileştiği için iade kuponunu birebir değişim kuponuna çevirememiştik 2 gün önce. Ama bugün tekrar fiyat istenen birime olayı anlattık yine 2860 tl üzerinden aldım monitörü. 120tl fark ödemedim. İstediğim seri numarasını istettik (FB ile başlıyor 28/02/2016 üretim) Vatan Bahçeşehir şubesinden. Pazartesi veya Salı günü burada olur. İnşallah sorun çıkmaz bu sefer çok yoruldum artık bilgisayarıma kavuşamamaktan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır hocam FCxxxx431 ile biten değil. xx431 olarak bahsettiğimiz şey stok kodu. FC, FB,F9 vs ile başlayan numaralar ise cihazın kendi seri numarası bunlar çok farklı şeyler karışıklık olmasın :) ürün FC ile başlayıp 6522 ile de bitebilir çünkü seri numarası dediğimiz şey benzersizdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can Coşkun -- 16 Eylül 2016; 22:27:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can Coşkun

    Evet hocam aldım. Normalde iade kuponu vermişlerdi ve işlem Vatan' ın muhasebesinde carileştiği için iade kuponunu birebir değişim kuponuna çevirememiştik 2 gün önce. Ama bugün tekrar fiyat istenen birime olayı anlattık yine 2860 tl üzerinden aldım monitörü. 120tl fark ödemedim. İstediğim seri numarasını istettik (FB ile başlıyor 28/02/2016 üretim) Vatan Bahçeşehir şubesinden. Pazartesi veya Salı günü burada olur. İnşallah sorun çıkmaz bu sefer çok yoruldum artık bilgisayarıma kavuşamamaktan..

    İade kuponu olayı biraz açar mısın? Atıyorum ben,asus pg 279q aldım ve orda bir kaç tane açtık hepsi az çok kusurluydu,sonra dediler yakın bir zamanda stok gelecek dediler diyip iade kuponu/hediye çeki verdiler diyelim.Bunu almaya zorluyorlar mı, yani ben ne kupon ne de hediye çeki istemeyebilirim,atıyorum5 tane açtırıpta hepsi bir birinin benzeri çıkınca ister istemez insan elini eteğini çekmete isteyebilir.Vatandan,arkadaş o kadar monitör açtırdın illa kusursuzunu bulup alacaksın ya da sana iade çeki verelim başka bir şey alırsın diye zorlama var mı?Bu çekleri daha sonradan paraya geri çevirebiliryor muyuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can Coşkun

    Hayır hocam FCxxxx431 ile biten değil. xx431 olarak bahsettiğimiz şey stok kodu. FC, FB,F9 vs ile başlayan numaralar ise cihazın kendi seri numarası bunlar çok farklı şeyler karışıklık olmasın :) ürün FC ile başlayıp 6522 ile de bitebilir çünkü seri numarası dediğimiz şey benzersizdir

    Pardon hocam,ben mevzuyu tam incelemedim öyle bir göz gezdirip yazıp, konuyu toparlayım dedim.Fazla toplamışım
    Ama dediğim gibi vatanın ulaşabilecek olduğu monitörleri getirtmeden seri noları alıp, asus onlineden sormak mı lazım şimdi, güncel versiyon mu değil diye.Boşa uğraşmamak için?
  • Hocam şöyle anlatayım.

    Ürün piyasada 2800 ile 3000 tl arasında seyrediyor. İnternet üzerinden alışveriş yapmayı pek düşünmedim çünkü 14 gün içinde iade almayanlar teknik servise gönderen firmalar var bu yüzden uğraşmadım ve elimin altındaki Samsun Vatan Bilgisayar şubesinden aldım monitörü. Tavsiyem sizde benim yaptığım gibi yapın veya İstanbulda yaşıyorsanız firmalara gidebiliyorsanız bu da mantıklı olur.

    Ben 2860tl ye aldığım için paramı iade edin diye tutturmadım çünkü bu yola girdim bir şekilde ve başka seçeneğimde yoktu. Taksit işlem yaptığım için paramı da alamazdım. Başlangıçta paramı iade alabilir miyim diye konuşmadım(İleriki cümlede bununla ilgili açıklama yapacağım). İlk monitör geldi test ettik sorunlu çıktı. Tabi o ana kadar EU ve EU2 diye bir ayrım olduğunu düşündüğüm için monitörü iade ederken değişim istedim ama değişimin EU2 modeliyle olmasını talep ettim.

    Bu talebi ettiğimde ordaki salak çalışan (Evet Vatan bilgisayarda çalışanların %90' ı salak ve bilgisiz insanlar) bana aynı üretim monitörün stoklarında farklı stok koduna sahip olabileceğini (ihtimal üzerinden konuşarak) söyledi ve kafamı karıştırdı. Birebir değişim yerine iade almak zorunda kaldım. Çünkü EU2 monitör almak vardı aklımda(Henü bilmiyordum tüm modellerin aslında EU olduğunu). Ek olarak ilk defa bu kısımda sordum paramı iade alabiliyor muyum diye adam yok dedi, üstelemedim çünkü Vatan Bilgisayardan alacaktım yine. Her mağaza aynı şekilde yaklaşabilir veya yaklaşmayabilir bunu tam olarak bilemiyorum.

    Olay şu ki birebir değişim fişi aldığınızda teknik servisten, iadeye verdiğiniz cihaz bugün 2000 tl ise yarın 5000tl olmuşsa bile ek para vermiyosunuz. Ama iade kuponu alırsanız o aradaki farkı ödüyosunuz. Arasındaki fark bu.

    Dün akşam gittim 2860tl ye aldığım monitör liste fiyatı 2976tl idi ve 117tl fark oluşmuştu. Tekrar fiyat istedik daha önce istediğimiz gibi ve değişim fişi yerine yanlışlıkla iade kuponunun verildiğini anlattık bir karışıklık olduğunu belirttik ve tekrar 2860tl olarak istediğimiz fiyatı sunduk ve karşı tarafta bunu onaylayınca dün 2.monitörün siparişini verdim.


    Seri numarası olayında ben 7 tane seri numarası aldım denedim. Aslında kumar oynamaktansa oem kısmında çalışan kişiyle sıkı bir bağ kurarsanız bu bilgilere ulaşıp istediğiniz cihazı getirtmeniz en azından riskleri en aza indirecektir. Ben şuan da bekliyorum ama bu demek değildir ki bana gelen cihaz da sorunsuz çıkacak. Bu ilk aldığım monitörden daha sorunlu da çıkabilir. İnşallah sorunsuz gelir de bende diğer işlerime yoğunlaşırım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can Coşkun

    Hocam şöyle anlatayım.

    Ürün piyasada 2800 ile 3000 tl arasında seyrediyor. İnternet üzerinden alışveriş yapmayı pek düşünmedim çünkü 14 gün içinde iade almayanlar teknik servise gönderen firmalar var bu yüzden uğraşmadım ve elimin altındaki Samsun Vatan Bilgisayar şubesinden aldım monitörü. Tavsiyem sizde benim yaptığım gibi yapın veya İstanbulda yaşıyorsanız firmalara gidebiliyorsanız bu da mantıklı olur.

    Ben 2860tl ye aldığım için paramı iade edin diye tutturmadım çünkü bu yola girdim bir şekilde ve başka seçeneğimde yoktu. Taksit işlem yaptığım için paramı da alamazdım. Başlangıçta paramı iade alabilir miyim diye konuşmadım(İleriki cümlede bununla ilgili açıklama yapacağım). İlk monitör geldi test ettik sorunlu çıktı. Tabi o ana kadar EU ve EU2 diye bir ayrım olduğunu düşündüğüm için monitörü iade ederken değişim istedim ama değişimin EU2 modeliyle olmasını talep ettim.

    Bu talebi ettiğimde ordaki salak çalışan (Evet Vatan bilgisayarda çalışanların %90' ı salak ve bilgisiz insanlar) bana aynı üretim monitörün stoklarında farklı stok koduna sahip olabileceğini (ihtimal üzerinden konuşarak) söyledi ve kafamı karıştırdı. Birebir değişim yerine iade almak zorunda kaldım. Çünkü EU2 monitör almak vardı aklımda(Henü bilmiyordum tüm modellerin aslında EU olduğunu). Ek olarak ilk defa bu kısımda sordum paramı iade alabiliyor muyum diye adam yok dedi, üstelemedim çünkü Vatan Bilgisayardan alacaktım yine. Her mağaza aynı şekilde yaklaşabilir veya yaklaşmayabilir bunu tam olarak bilemiyorum.

    Olay şu ki birebir değişim fişi aldığınızda teknik servisten, iadeye verdiğiniz cihaz bugün 2000 tl ise yarın 5000tl olmuşsa bile ek para vermiyosunuz. Ama iade kuponu alırsanız o aradaki farkı ödüyosunuz. Arasındaki fark bu.

    Dün akşam gittim 2860tl ye aldığım monitör liste fiyatı 2976tl idi ve 117tl fark oluşmuştu. Tekrar fiyat istedik daha önce istediğimiz gibi ve değişim fişi yerine yanlışlıkla iade kuponunun verildiğini anlattık bir karışıklık olduğunu belirttik ve tekrar 2860tl olarak istediğimiz fiyatı sunduk ve karşı tarafta bunu onaylayınca dün 2.monitörün siparişini verdim.


    Seri numarası olayında ben 7 tane seri numarası aldım denedim. Aslında kumar oynamaktansa oem kısmında çalışan kişiyle sıkı bir bağ kurarsanız bu bilgilere ulaşıp istediğiniz cihazı getirtmeniz en azından riskleri en aza indirecektir. Ben şuan da bekliyorum ama bu demek değildir ki bana gelen cihaz da sorunsuz çıkacak. Bu ilk aldığım monitörden daha sorunlu da çıkabilir. İnşallah sorunsuz gelir de bende diğer işlerime yoğunlaşırım :)

    Anladım hocam,şundan sordum:
    İlk birkaç denemede tutmayınca ve stok sıkıntısı olunca,bilmem kaç gün bekleyeceğimize başka kaynaklara yönrlebilmemiz için para iadesi almamız şart.Aslında ürünü test edip bu olur demeden ödeme yapmakta saçma,zaten oraya gelen,ürünleri inatla sorunsuzunu bulmaya çabalayan kişi alacaktır sonunda..milleti çektir senetler ne uğraştırıyorlarki ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni gelen monitörde Allah' a şükür ölü piksel çıkmadı. Ekran kartım yok input lag ve ms olayına 10 gün sonra ekran kartımı aldığımda deneyeceğim. Bu arada bu monitörde kapanma sorunu yaşamadım. Önceki monitörde bu da sorun olarak çıktı demek ki onu anlıyorum. İnşallah daha sorun yaşamam.

    Işık sızması da aşağıdaki gibi.

     [ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap


    Daha iyisinin sizin olması dileğimle.




  • Amanın! bu ne öyle simsiyah, ne ile çektiniz bu resmi . Hayırlı olsun.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-84B7F5BB9 -- 22 Eylül 2016; 2:24:20 >
  • Hocam sana çok teşekkür etmek istiyorum. Konuda bilgisizdim sayende hiç üşenmeden yazdığın cevaplarla bilgi sahibi olup gittiğim yerde söz sahibi oldum. Yardımların için çok sağol. Ayrıca teşekkür ederim

    Fotoğrafı 6S ile çektim. Kameradayken odaklamak için ekrana dokunduğunda karenin yanında ışık düşürmek için bir araç çıkıyor. ışığı düşürünce bu görüntüyü alıyorum. Yalnız benim gördüğüm görüntü de bu şekilde. O yüzden daha öncede böyle bir fotoğraf atmıştım yanıltıyordu ve yine bu şekle getirip atmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardımcı olabildiysem sevindim, siz de sağolun. Şu günlerde bu sınıftaki monitörlerde en önemli öncelik sorunsuz ya da sorunsuza yakın monitörü alabilmek olmuş. Üretici firmaların bizi düşürdüğü duruma bakın sorunsuz monitörü bulan sanki bedavaya almış gibi sevinirken , sorunlu kullananlar da sanırım hıyar gibi hissediyordur kendini . Bir önceki monitörünüzde blb açısından gayet iyi durumdaydı. Kameranın ışığı düşüren ayar pozunu biraz daha açık bıraksaydınız daha iyi olurdu gibi. Gerçi ışık sızması olsaydı her türlü belli ederdi kendini zaten gözün gördüğü kriter daha önemli. Masa üstü arka planı olarak çeşitli düz renkleri ayarlayıp (özellikle beyaz) renk bütünlüğü testi de yapabilirsiniz. Bunun için boş ekranda mouse sağ tık ile "Kişiselleştir" seçeneğinde ki "Arka Plan-Düz Renk" seçeneklerini de kullanabilirsiniz.




  • Selamlar geçen hafta vatan bilgisyardan Asus mg278q aldım. Monitörden çok memnunum renkleri olsun oyun performansı olsun işte budur dedirtti. Ancak sağ alt köşesinde dikkatlice bakınca diğer köşelere göre biraz daha fazla ışık olduğunu farkettim tam bir ışık sızması değil yayılmıyor bakış açısına göre gözüküyor yada gözükmüyor, mesela tam karşıdan baktığımda hiç gözükmüyor rahatsızda etmiyor ama bu normalmi acaba sizlere danışmak istedim...

     [ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap  [ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap  [ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap  [ASUS ROG Swift PG278Q] Kişisel İnceleme/Deneyim - Sorun/Cevap



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykurt86 -- 23 Eylül 2016; 14:34:08 >




  • Evvela monitörünüz hayırlı olsun. Bana sorarsanız 200-300 liralık monitör değil ki her sorunu es geçelim parasının karşılığı değil ama ne var ki 3000-5000 tl'lik monitörleri arka arkaya değişim yapıp sürekli sorunlarla uğraşan da çok. Meblağ yükseldikçe beklentilerin yükselmesi de normal sıradan bir monitör almıyoruz. Aslında tam karanlık bir ortamda masaüstü arka planını siyah yaparak veya bilgisayarı kapalı konumda iken monitörü güç düğmesinden kapatıp açarak fotoğraflarsanız daha iyi anlaşılır. İlk resminizde hemen hemen kullanıcı mesafesinde duruyor gibisiniz bu mesafede biraz sağ ve sol açılardan da baktığınızda rahatsız etmiyorsa çok üstünde durmuya değmeyecek az bir sorununuz var fakat bu durum psikolojik olarak sizi rahatsız ediyorsa mağaza ile iletişime geçin orda diğer alacağınızı test ederek alırsınız zaten gözünüz artık bu soruna aşina olduğundan karanlık bile olmasa farkedebilirsiniz.




  • Yorumunuz için sağolun hocam işte olduğum için ancak cevap verebiliyorum kusura bakmayın. Şimdi youtube a video yüklüyorum resimlerde karanlık bir ortamda siyah bir arka planLa çektiğim fotolar çok parlıyor ayarda yaptırmıyor telefon o yüzden video biraz daha iyi fikir verir gibime geliyor videonun sonunda daha çok belli oluyor yüklensin link yollayacağım tekrardan teşekkürler...
  • Hocam haklısınız az para vermiyoruz hernekadar etmesede. O yüzden yarın aldığım yere Pendik Vatana götürüp değişim isteyeceğim. Test etmiştim orada ancak farketmemişim karanlıkta film izlerken ortaya çıkıyor fazla rahatsız etmiyor ama dediğiniz doğru meblağ yükseldikçe beklenti artıyor ve psikolojik olarak benim gözüm oraya kayıyor. Video da çok belli olmamış sonlarda belli oluyor ama önceki attığım fotoğraflarda belirgin. Umarım yarın sorun çıkarmaz Vatan bilgisyar.

    https://www.youtube.com/watch?v=CGj0GlKjz4A&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykurt86 -- 24 Eylül 2016; 0:26:13 >
  • Sonuçta görüntüler her ne kadar cep telefonu kamerasından olsada net olarak gözün gördüğünü hiçbir kamera sağlamayamaz. Video da renk bütünlüğünüz iyi ışık sızması da görebildiğim kadarıyla renkli görüntüleri bozacak kadar yayılmıyor yani o derece çok değil bunu renk geçişlerinizde gözlemlemek mümkün yine de rahatsız oluyorsanız karanlık sahnelerde değişim için siz bilirsiniz ama hafif rahatsız ediyorsa sizi değmez çünkü kusursuz monitör aramak da kolay bir süreç değil.
  • Evet hocam rahatsız etmediği için değiştirmekten vazgeçtim renklerde bozulma vs yapmıyor zaten, karşıdan bakılkdığında da hiç belli olmuyor yandan bakınca belli oluyor tn panellere zaten karşıdan bakmak gerekiyor ips olsaydı uğraşırdım ama bir sorun olmaktan çıktı benim için. Dibine girip film izlemeyeceğim yada tüm gün karanlık siyah bir ekrana bakmayacağım önemli olan renklere etksi olmaması ve görüntüyü bozmaması sanırm çok teşekkür ederim tekrardan...
  • ekranın ortasında sanırım sıkışık piksel var. (stuck piksel) fark ettin mi
  • Dediğinizi farkettim..) O büyüklükte görünen ve ortalama 1,5m kadar geriden çekilen fotoğraftan görünen boyuttaki sıkışmış piksel sanırım 1 taneden değil 10 tanesinin bir araya gelmesiyle görülebilir. Nikon D3000 ile çekmiştim bu resimleri biraz eskiyen makinadan kaynaklanıyor ve farkettiyseniz yine o noktadan farenin (mavi nokta), sağdaki hoparlörün(kırmızı nokta) filan üstünde de var hatta masanın üstünde monitör ayağının soluna doğru beyazımsı bir nokta daha farkettim yani makinanın azizliği olmuş .

    Bunlarda daha sonra çektiğim monitörle ilgili videolar:







  • Arkadaşlar, monitörü kapattığımız zaman moninördeki usb portlarıda devre dışı kalıyor. Bunun bir ayarı varmı kapanmasın.
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.