Şimdi Ara

Asus P5Q Pro + Ocz Reaper 1200mhz pc9600 4x1gb ram Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar yeni edindiğim belleklerimle ilgili bir problemim var.Bellekler ile birçok yöntemi denemiş olmama rağmen bir türlü kararlı şekilde 1200mhz hıza ulaşamadım.Ya sistem açılışında mavi ekran aldım yada biosta donup kaldı makina.

    Sistemim

    Asus P5Q Pro P45 Anakart

    İntel Q9550 cpu @ 3.4ghz / 400mhz bus /1600mhz Fsb

    Ocz Reaper 1200mhz 4x1gb

    Fsp Epsilon 600w psu

    Asus Gtx 460 Vga temel bileşenler bunlar harici ses kartı hdd tv kartı vs. bunları eklemiyorum...

    Sizce anakartım desteklemesine rağmen neden 1200mhz hıza ulaştıramıyorum bu bellekleri.? Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden okuyan herkese teşekkürler.



    _____________________________
    Intel I7 6950X / Corsair H115i Pro RGB / Asus Rampage V Edition 10 / Corsair Dominator Platinum RGB 3200mhz 4x8gb Ddr4 Alseye C-ram x2 / Asus Strix Nvidia GTX1080ti / Samsung 970 Pro NVMe 1tb PCI-ex 3.0 / Seagate ST3000DM001 1tb / Aerocool StrikeX 1100w 80 Gold / Creative X-fi Fatal1ty Champion Pci-ex / Corsair Vengeance C70 Military Green / DeepCool RockMaster v3 / Akasa Viper S-Flow x 8 / BenQ XL2720Z Nvidia 3D Vision 2 / Logitech F710x4 G510 Mx518 G231 Attack 3 Z5500 /Qnap TS-431Ps 4x4tb Raid 5 / Asus DSL-AC68U / Fixnet 100mbit / OnePlus 3T 128Gb
  • benzer problemi ben yaşadım Kingston 2x2GB 1066mhz ramler ile.......ilk olarak tek bir rami takıp biosdan mhz ini ayarladım daha sonra pcyi kapatıp ikici rami taktim oldu....biosu ayarlamadan önce iki ram aynı anda taktığımda hem mhz sürekli 800mhze düşüyordu ve bazende ekrana sinyal gelmiyordu....sinirden balkondan aşağı atacaktım:D
    Ayrıca anakart ramleri destekliyormu diye bakarsan iyi olur.....kolay gelin....
    _____________________________

    ASUS - Republic OF Gamers Kullanıcıları Kulübü


    İntel 4770K / Asus Maximus VI Hero Z87 / Asus GTX 780 DCII OC / Custom Water Cooling / GSkill 4x4GB 1866Mhz / CoolerMaster HafX 942 / Corsair HX850 / Samsung 840 EVO 120GB / Seagate 2x1 TB 7200 Rpm
    Samsung PX2370 Led / Tt eSPORTS Ultimate Klavye / Tt eSPORTS Theron Laser Mouse / Tt eSPORTS Ladon Mouse Pad

    DETAYLAR VE FOTOĞRAFLAR İÇİN "Sistem ve Tercihlerim"E BAKINIZ
  • Ben böyle sistemi FSP Epsilon 700 watt ile zor çalıştırdım power'dan kaynaklanıyor. Ram'leri 1200 yapman için CPU overclock yapman gerekiyor durum böyle olunca power yetmiyor,
    _____________________________
    i7 4960X - ASUS RAMPAGE IV FORMULA BF3 - 32gb Quad KINGSTON 2400Mhz DDR3-ASUS ROG STRIX 3080Ti-Samsung 970 EVO PRO 500gb NVME - Corsair HX1000watt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhuncoskun

    Ben böyle sistemi FSP Epsilon 700 watt ile zor çalıştırdım power'dan kaynaklanıyor. Ram'leri 1200 yapman için CPU overclock yapman gerekiyor durum böyle olunca power yetmiyor,


    kesinlik böyle bişey ile alakası yok.
    1200mhz ram ile 800 mhz ram arasında güç tüketimi konusunda çok küçük voltaj farkı bulunuyor.sonuç olarak güç ünitesinden gelen watt ramleri rahatlıkla doyurur.
    overclock falan durumu söz konusu değil.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: btd_1923

    Arkadaşlar öncelikle herkese iyi forumlar yeni edindiğim belleklerimle ilgili bir problemim var.Bellekler ile birçok yöntemi denemiş olmama rağmen bir türlü kararlı şekilde 1200mhz hıza ulaşamadım.Ya sistem açılışında mavi ekran aldım yada biosta donup kaldı makina.

    Sistemim

    Asus P5Q Pro P45 Anakart

    İntel Q9550 cpu @ 3.4ghz / 400mhz bus /1600mhz Fsb

    Ocz Reaper 1200mhz 4x1gb

    Fsp Epsilon 600w psu

    Asus Gtx 460 Vga temel bileşenler bunlar harici ses kartı hdd tv kartı vs. bunları eklemiyorum...

    Sizce anakartım desteklemesine rağmen neden 1200mhz hıza ulaştıramıyorum bu bellekleri.? Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden okuyan herkese teşekkürler.


    kardeşim aynı sorun ile bende çok uğraşmıştım.
    ASUS P5Q PRO anakarttan ve ocz ramlerden bende kullanıyorum.
    yaşadığımız problemin ana kaynağı bu model ana kartımızın ramleri tanımaması ve uyum sağlamamasıdır.
    şuan halen bios güncellemesi ile sorunun çözümünü yapmadılar.

    benim ocz ramlerim 1066 olmasına rağmen 800 mhz frekansında çalışıyordu.
    senin reaperlar daha hızlı 1200 mhz.
    anakart bu hızı destekliyor.
    yapman gereken reaper ların çalışma zamanlarını biostan ram freakanslarına yazman.
    senin için araştırdım.
    http://www.ocztechnology.com/ocz-ddr2-pc2-9600-reaper-hpc-edition-eol.html
    modeli OCZ DDR2 PC2-9600 REAPER HPC EDITION *EOL ise bu web sayfasından bakıp biosdan yazacağın voltaj ve çalışma zamanlarını
    CL 5-5-5-18
    EPP 5-5-5-15 girmelisin.
    mavi ekran gelirse yeniden biosdan ayar vermen gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micardis -- 10 Temmuz 2011; 15:43:04 >
    _____________________________




  • öncelikle okuyup kafa yorup emek harcayan herkese tesekkur ederim.Yoğun iş tempomdan dolayı uzun zamandır vakit ayıramamıştım ancak okuyabildim cevapları.Micardis bilhassa teşekkür ediyorum sana yazıları okuyup üzerinde çalışacağım.Teşekkürler iyi forumlar.
    _____________________________
    Intel I7 6950X / Corsair H115i Pro RGB / Asus Rampage V Edition 10 / Corsair Dominator Platinum RGB 3200mhz 4x8gb Ddr4 Alseye C-ram x2 / Asus Strix Nvidia GTX1080ti / Samsung 970 Pro NVMe 1tb PCI-ex 3.0 / Seagate ST3000DM001 1tb / Aerocool StrikeX 1100w 80 Gold / Creative X-fi Fatal1ty Champion Pci-ex / Corsair Vengeance C70 Military Green / DeepCool RockMaster v3 / Akasa Viper S-Flow x 8 / BenQ XL2720Z Nvidia 3D Vision 2 / Logitech F710x4 G510 Mx518 G231 Attack 3 Z5500 /Qnap TS-431Ps 4x4tb Raid 5 / Asus DSL-AC68U / Fixnet 100mbit / OnePlus 3T 128Gb
  • quote:

    Orijinalden alıntı: micardis


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhuncoskun

    Ben böyle sistemi FSP Epsilon 700 watt ile zor çalıştırdım power'dan kaynaklanıyor. Ram'leri 1200 yapman için CPU overclock yapman gerekiyor durum böyle olunca power yetmiyor,


    kesinlik böyle bişey ile alakası yok.
    1200mhz ram ile 800 mhz ram arasında güç tüketimi konusunda çok küçük voltaj farkı bulunuyor.sonuç olarak güç ünitesinden gelen watt ramleri rahatlıkla doyurur.
    overclock falan durumu söz konusu değil.



    epey bi vakit geçmiş ama yine de okuyanlara bilgi için yazayim OC yapınca sadece ram'ler değil işlemci ve kuzey köprüsü hepsi oc olduğundan watt değerleri yükselir. Bundan dolayı power'ın yüksek watt olması gerekir.
    _____________________________
    i7 4960X - ASUS RAMPAGE IV FORMULA BF3 - 32gb Quad KINGSTON 2400Mhz DDR3-ASUS ROG STRIX 3080Ti-Samsung 970 EVO PRO 500gb NVME - Corsair HX1000watt




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • overlock yapmasamda işlemci fsb hızı 1333 mhz oldugu için anakartın oc yapmadanda cıkması gerek o mhz değerine.Amd tabanlı nforce sistemlerde EPP özelliği oldugu için otomatik olarak 1200mhz oluyor ama intel tabanlı anakartlarda 1150 sınırını pek geçen olmamış overclocksuz.şimdi TT tpx-875 psu aldım onunla deniycem.
    _____________________________
    Intel I7 6950X / Corsair H115i Pro RGB / Asus Rampage V Edition 10 / Corsair Dominator Platinum RGB 3200mhz 4x8gb Ddr4 Alseye C-ram x2 / Asus Strix Nvidia GTX1080ti / Samsung 970 Pro NVMe 1tb PCI-ex 3.0 / Seagate ST3000DM001 1tb / Aerocool StrikeX 1100w 80 Gold / Creative X-fi Fatal1ty Champion Pci-ex / Corsair Vengeance C70 Military Green / DeepCool RockMaster v3 / Akasa Viper S-Flow x 8 / BenQ XL2720Z Nvidia 3D Vision 2 / Logitech F710x4 G510 Mx518 G231 Attack 3 Z5500 /Qnap TS-431Ps 4x4tb Raid 5 / Asus DSL-AC68U / Fixnet 100mbit / OnePlus 3T 128Gb
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.