Şimdi Ara

ASUS P525 HAKKINDA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bundan yaklaşık 10 ay evvel sitenizden gerekli araştırmalarım sonucu onca masraf edipte HP tarafından garanti dışı bırakılmış cihazıma 400 $ isteyen servisi bir kenara koyup Asus P525 cihazımı aldım. Lakin şanssızlık mı diyelim adına ne dersek artık 2. Pda cihazımda maalesef alındığı günden beri problemliydi. Reset at çalışmaya devam ve en sonunda 3-4 ay evvel cihaz çöktü. Hizmet yok diye bir mesaj ve telefon kullanılamaz hale geldi.

    1) Asus Türkiyeye gönderdim cihazı ve Anakart değişimi yapıldı.Geldi.1 ay gibi sonra gene hizmet yok arızası çıktı.
    2) Asus Türkiyeye gönderdim cihazı ve Anakart değişimi tekrar yapıldı.Geldi.Fazla değil 1 hafta sonra gene hizmet yok yazısı.
    3) Asus Türkiyeye gönderdim cihazı ve cihazın IMEI no sunun Türk Telekom'a kaydı yapıldı formu ile tarafıma geri geldi.

    Bu cihazın ayrıca problemleri donmalar ve şebeke varken full çekerken arıyorsunuz "aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" demesi. Ardından Turkcell'den mesaj olarak yağan arayanlar listesi.2 arama yapıyorum bekliyorum telefon kullanılamıyor demesi.Onca cihaza Hard Reset Soft reset attım hiçbir yazılım yüklemedim hiçbir program kurmadım geldiği gibi kullandım gene cihaz aynı gene aynı.

    En son cihazım 3. kez geldikten sonra aynı problemleri yapınca artık cinnet geçirmek içten değil.Yaklaşık 850-900 milyon verdiğim bu cihaz aylardır bozuk ama türlü türlü sebeplerle karşıma gelen Asus Türkiye servis elemanları yüzünden cihazımla ilgili mağduriyetim giderilmedi. Onca insanla görüştüm onca insanı araya koydum ki etik değil normalde firma müşterisini koruması lazım ben bu firmadan hiçbir yardım hiçbir destek göremedim maalesef.

    4) Cihaz şimdi Asusta değişim için onay bekliyormuş....

    Bugün Yunus diye birisi beni aradı maalesef cihazınızın değişimini yapamayız diyor.Neden diye soruyorum?Cihazın 3 kez aynı parça değişimi 4. kez de aynı problemle geldiği zaman cihaz değişir diyor.

    Peki diyorum benim problemim giderildi mi?Cevap yok...

    Madem problemim giderilmedi ise neden değişim için onay bekler ki bir cihaz kargo yapılıp tarafıma geri gönderin öyle değil mi?
    Arkadaşlar Asus ile ilgili ciddi sıkıntılıyım. Psikolojim bozuldu derecesinde. Bu firmayı mahkemeye vermeyi düşünüyorum.Siz ne derseniz?

    Selamlar,







  • Merhabalar

    Bu sabah bir e-mail aldım ve ürünün değişimin yapılacağını stokta P525 olmadığı ve üretilmediği için P535 cihaz verileceğinin e-mailini aldım.
    Asus beni aylardır hayal kırıklığına uğratmıştı bugün sanki üstümden bir yük kalktı.

    Şimdi distrübütör firmadan gelecek ve kargo yapılacak P535 cihazı bekliyoruz.

    Sevgiler,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atillaoral

    ...
    1) Asus Türkiyeye gönderdim cihazı ve Anakart değişimi yapıldı.Geldi.1 ay gibi sonra gene hizmet yok arızası çıktı.
    2) Asus Türkiyeye gönderdim cihazı ve Anakart değişimi tekrar yapıldı.Geldi.Fazla değil 1 hafta sonra gene hizmet yok yazısı.
    3) Asus Türkiyeye gönderdim cihazı ve cihazın IMEI no sunun Türk Telekom'a kaydı yapıldı formu ile tarafıma geri geldi.
    ...
    Bugün Yunus diye birisi beni aradı maalesef cihazınızın değişimini yapamayız diyor.Neden diye soruyorum?Cihazın 3 kez aynı parça değişimi 4. kez de aynı problemle geldiği zaman cihaz değişir diyor.
    ...


    1. maddenin kaç gün olduğunu yazmamışsın ama 2. madde zaten "1 aydan kısa sürede aynı arızayı yinelemesi..." maddesinden dolayı değişim sebebidir ki zaten de değişim yapmışlar sorun yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: atillaoral

    Merhabalar

    Bu sabah bir e-mail aldım ve ürünün değişimin yapılacağını stokta P525 olmadığı ve üretilmediği için P535 cihaz verileceğinin e-mailini aldım.
    Asus beni aylardır hayal kırıklığına uğratmıştı bugün sanki üstümden bir yük kalktı.

    Şimdi distrübütör firmadan gelecek ve kargo yapılacak P535 cihazı bekliyoruz.

    Sevgiler,


    Bence çok şanslısın.P535'in hem fiyat hem özellik olarak P525 den fazlası var.
  • Şanslıyım evet ilk aldığım HP 6815 PDA cihazım şarj soketi kırıldığı için garanti dışı kalmıştı.400 $ talep ettiler benden hala duruyor bir kenarda.Sonra bu cihazımı aldım Asus P525 bu cihazda aldığım günden beri gariplikler vardı ama reset at kullanmaya devam şeklinde bayağı bir ay böyle kullandık. En son Nisan ayında cihaz gerçekten artık bozuldum dedi yani.

    Şanslıyım evet nereden baksan 1-1.5 senedir bu PDA cihazlarından çektiğim bana yanımda kar kalacak sanki.Ama gelecek olan P535 cihazının da problemli olup olmadığının kimse garantisini veremez. Bakalım göreceğiz bu cihazıda.Bu 3. cihaz olacak ne kadar şanslıyım :))))
  • P525'i Türkçe mi kullanıyordun?
  • Her 2 dilide kullandım...Hem TR hem EN...
  • Sorun ondan kaynaklanıyor olabilir.Yeni gelecek cihazını sakın Türkçe kullanma.Yoksa tekrar sorun yaşayabilirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.