Şimdi Ara

ASUS N550JK-CN167D KULLANICILARI KULÜBÜ (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.175
Cevap
36
Favori
111.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogru

    hocam,
    ssd olarak
    bunu aldım;http://www.incehesap.com/samsung-850-evo-250-gb-fiyati-26724/
    hdd kutusu olarakta ;http://www.vatanbilgisayar.com/frisby-25-sata-hardisk-kutusu-usb-30--gumus.html

    ssd den yana şikayetim yok. çok iyi uyum sağladı.


    Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ObtObt kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam :)
  • Arkadaşlar laptobu alalı yaklaşık 1 yıl oldu ama fanların biraz çok ses çıkarması normal mi 1 ay önceye kadar csgo oynuyordum ama sildim cihazın çok ısındığı söylenemez ama gürültülü biraz sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandstorm77

    Arkadaşlar laptobu alalı yaklaşık 1 yıl oldu ama fanların biraz çok ses çıkarması normal mi 1 ay önceye kadar csgo oynuyordum ama sildim cihazın çok ısındığı söylenemez ama gürültülü biraz sanki

    Benim emektar gitmeden önce çok ısınırdı hatta ısınmaktan kapandığı bile olurdu. Böylesi daha iyi.
  • bir arkadaşım bu laptoptan almıştı. 1 haftadır kullanıyor. windows 10a format atarak yükselttik. dolayısıyla recovery partitionuna erişimim bulunmuyor. yani fabrika ayarlarına yükleyemiyorum.

    csde önceden 200 fps ultrada alırken şimdi 20 30 fps takılıyor. tüm driverleri driver boosterden ve asusun sitesinden indirip hallettik. nvidiayı kendi sitesinden kurduk. inteli de aynı şekilde. ancak fps değişmedi.

    nvidia ayarlarından performans modunda şuan. bu arada windows 8.1e tekrar formatla geri döndük. dediğim gibi performans modunda. pili bozuk ancak laptopa entegre olduğu için çıkartamıyoruz. %0da kalıyor pil. şarj olmuyor.

    şuanda asusun kendi sitesinden indirdiğimiz nvidia ve intel driverlarını kullanmaktayız. sizden de böyle bir sorun yaşıyan oldu mu? fps sorununu kastediyorum.

    bu arada elinde driver cdsi olan isosunu çıkartıp yükleyebilir mi lütfen? 1 haftadır uğraşıyoruz sonuç yok. cidden çok sevaba girersiniz.




  • SAMSUNG EVO 750 250 GB SSD aldım arkadaşlar. 1,5 tb hdd yerine takıp 1,5 tb'ı cd sürücüsüne taktım. açılış testi yaptım öncesi ve sonrası için tavsiye ederim. Sizlere videoda hazırladım. buyrun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bycoo32 -- 25 Haziran 2016; 23:06:26 >




  • Bu saatten sonra bu ürün alınır mı. Ne dersiniz. Biraz Laptop piyasasından uzak kaldım da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerözkan

    Bu saatten sonra bu ürün alınır mı. Ne dersiniz. Biraz Laptop piyasasından uzak kaldım da.

    Hayır, alınmaz. Bu saatte hiç laptop alınmaz. Yeni ekran kartı serisini beklemelisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerözkan

    Bu saatten sonra bu ürün alınır mı. Ne dersiniz. Biraz Laptop piyasasından uzak kaldım da.

    Bu saatten sonra laptop alacaksan ekran kartı gtx960'ın altında olmamalı bence.
  • Merhaba,

    Durumum biraz kritik gibi yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    6.6.2016 tarihinde UPS kargo ile servise gönderdim ürünümü garantinin bitmesine 1 ay kala değişim kararı çıktı, tam buna sevinirken satın aldığım ebrar bilgisayarda stokların bittiğini gördüm ve bana sadece ücret iadesi yapabileceklerini söylediler (farkını ödeyerek başka bir ürün de alabiliyorum elbette, neyse).

    2 sene önce 2650 liraya aldığım cihaz yerine şuanda saçma sapan (http://www.ebrarbilgisayar.com/asus-x550vx-xx147d-12gb-4gb-gtx-950m-notebook-pmu351594 gibi) cihazlar alabiliyorum. Geçen gün vatan bilgisayara bakmaya gittim, hadi dedim kullanım ücretine say dennis, üzerine biraz para koyar model yükseltmiş olursun fakat asus yeni serilerde resmen çuvallamış. Bu ürününün ne kadar hoşuma giden tarafı varsa hepsini bitirmiş (çift soğutucu, metal kasa, subwoofer, etc.) hatta 552 serisinde panel ips bile değil o derece...

    hakkımı aramak için ebrar bilgisayara tamir süresi içinde ürünüm geri dönmediğinden dolayı yenisiyle değiştirilmesi için ihtarname çektim, gelen değişim raporu ihtarname vb. diğer belgelerle il tüketici heyetine gideceğim fakat bu da fazladan en az 2-3 ay demek(miş).

    Şimdi sırf model yükseltmek için 1500 TL ödemeye içim elvermiyor, değişim istiyorum yapamayız diyorlar ne yapacağımı şaşırdım. Hem 1 ayı geçkin bir süredir cihazımı kullanamıyorum hem mağdur durumdayım, ve şuanda ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sizce ne yapmak akılcı olur? (her türlü öneriye açığım)

    Son çare olarak bozuk ürünümü geri almayı bile düşündüm :(




  • başıma geleni yazayım.
    tefal ekmek kızartma almıştık, 3 ay sonra bozuldu servise verdik.
    tamir olamadığı için yenisini vereklerdi, ama üretimden kalkmış, bir üst modelini vermişlerdi.
    notebookda üretimde yok ve elde de yok, ya muadil bir notebook verecekler yada para iadesi.
    bence al paranı, üstüne koy yeni bir notebook al.
    zaten en fazla 3-4 yılda bilgisayar yenilemek gerekmiyormu?
    arızalanmasa en fazla 1-2 yıl daha kullanırdın sonra yok pahasına satıp yenisini alacaktın, en azından para verecekler.

    ne kadar para ödeyecekler?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dennisthamanace

    Merhaba,

    Durumum biraz kritik gibi yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    6.6.2016 tarihinde UPS kargo ile servise gönderdim ürünümü garantinin bitmesine 1 ay kala değişim kararı çıktı, tam buna sevinirken satın aldığım ebrar bilgisayarda stokların bittiğini gördüm ve bana sadece ücret iadesi yapabileceklerini söylediler (farkını ödeyerek başka bir ürün de alabiliyorum elbette, neyse).

    2 sene önce 2650 liraya aldığım cihaz yerine şuanda saçma sapan (http://www.ebrarbilgisayar.com/asus-x550vx-xx147d-12gb-4gb-gtx-950m-notebook-pmu351594 gibi) cihazlar alabiliyorum. Geçen gün vatan bilgisayara bakmaya gittim, hadi dedim kullanım ücretine say dennis, üzerine biraz para koyar model yükseltmiş olursun fakat asus yeni serilerde resmen çuvallamış. Bu ürününün ne kadar hoşuma giden tarafı varsa hepsini bitirmiş (çift soğutucu, metal kasa, subwoofer, etc.) hatta 552 serisinde panel ips bile değil o derece...

    hakkımı aramak için ebrar bilgisayara tamir süresi içinde ürünüm geri dönmediğinden dolayı yenisiyle değiştirilmesi için ihtarname çektim, gelen değişim raporu ihtarname vb. diğer belgelerle il tüketici heyetine gideceğim fakat bu da fazladan en az 2-3 ay demek(miş).

    Şimdi sırf model yükseltmek için 1500 TL ödemeye içim elvermiyor, değişim istiyorum yapamayız diyorlar ne yapacağımı şaşırdım. Hem 1 ayı geçkin bir süredir cihazımı kullanamıyorum hem mağdur durumdayım, ve şuanda ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sizce ne yapmak akılcı olur? (her türlü öneriye açığım)

    Son çare olarak bozuk ürünümü geri almayı bile düşündüm :(

    Aynı modelden ellerinde yoksa bir üst modeli ile değiştirmek zorundalar. Bunu Tüketici Kanunu söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ObtObt -- 15 Temmuz 2016; 19:15:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ObtObt kullanıcısına yanıt
    imkan varsa misliyle değiştirilmesi şeklinde seçimlik hak görünüyor benim bildiğim kadarıyla kanunda, tabi ki hiçbir firma imkanım var yenisini vereyim demiyor, zorunda da hissetmiyorlar. Yasa orada şirketlerin lehine bir boşluk bırakmış olarak görünüyor.
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Fatura ücretini verirler hocam (bildiğim kadarıyla)

    Kendiniz söylemişsiniz hocam ürünün muadili yoksa bir üst modelini verdiler diye, ben üst model de istemiyorum, aynısını versinler, hatta tamir olup gelsin diye bekliyordum gönderdiğim bilgisayarım. Para iadesi mevzunda da mağdur olmamak için dolar üzerinden tekrar hesaplamaya gidilerek mağduriyetimin giderilmesini önerdim fakat ona da yanaşmadılar. 3-4 yılda bir bilgisayar değiştirmek tamamen kişisel kullanıma bağlı olan bir durum olsa gerek zira ben son 2 laptopumu 5 ve 6.5 yıl kadar süre kullandığımı hatırlıyorum ki bu yüzden 2 sene öncesine göre (benim için) pahalı bir ürün alıp uzun süre kullanmayı hedeflemiştim.

    Tabi bunların temel kaynağı fakirlik, maalesef 2 kuruşun hesabını yaparak hayatta kalabiliyoruz. Son çare olarak tüketici hakem heyetine gideceğimi söylemiştim. Ellerine ihtarname ulaştıktan sonra bugün bir satış temsilcisi aradı konuyla ilgileneceğini en geç pazartesi geri dönüş sağlayacağını yasal işlemi başlatmamam konusunda görüş bildirdi. Ürünün aynısını temin edilebilme ihtimali üzerine çalışacak sanırım, uzatmadım bunun iki taraf için de daha yararlı olacağını söyleyip kabul ettim. Artık pazartesi günü (kendi açımdan söylüyorum) bu kadar anlayış göstermeme rağmen sorun yine devam ederse, süresiymiş beklemesiymiş demeden vereceğim tüketici heyetine onlar uğraşsın. Bilgisayarım gittiğinden beri verimim inanılmaz derecede düştü, başka şeyler üzerinde çalışıyormuşum gibi hissediyorum bazen.. Konudan da hem sıktı hem usandırdı artık 'ben neden bu kadar kasıyorum ki' ye döndüm artık. Son beklentimi oluşturan temel nokta ise yasal haklarım..

    İyi niyeti de geçtim işe teknikl açıdan bakacak olursak kanuna göre ürünün tamir edilememesinden dolayı doğan seçimlik haklarımın yerine getirilmemesinden ben neden sorumlu oluyorum orası da ayrı bir mevzu.

    +Ürünümü tamir edin lütfen.
    Edemiyoruz.
    +O zaman aynısıyla değiştirin veya beni mağdur etmeyin.
    Olmaz o dolar kurundan kaynaklanan farkı biz size sokac..(ödeteceğiz).
    +...

    olay benim gözümde artık bu şekilde özetleniyor, haksız olduğum noktalar varsa eleştirilere açığım. Önerinize gelince hocam neden para iadesini kabul edemediğimi biraz uzun da olsa anlatmaya çalıştım.




  • Ya arkadaşlar bu hoparlörlerden ses gelmemesi sorunu baya can sıkıcı olmaya başladı. Şimdi de kulaklık taktığımda ses gelmemeye başladı. Bunun bir çözümünü birisi yazmıştı zamanında driverla alakalıydı. Bulamadım onu. Çözümü bilen bi yardımcı olabilir mi
  • dennisthamanace D kullanıcısına yanıt
    Sıkıntılı bir süreç olmuş. Umarım sorununuz en kısa sürede çözümlenir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ObtObt kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam hemen durumu paylaşıyorum alt posta
  • ebrar bilgisayardan satış temsilcisi S. bey tarafıma kendi kullandıkları cihazı hiç bir sorunu olmadığını söyleyerek gönderdi, sorunsuz bilgisayarın panel fotoğraflarını ekledim. (Aynı sebepten değişim almıştı gönderdiğim laptop)

    şuan yarı şoktayım.

    yaklaşık 50 gündür bilgisayarımı kullanamıyorum ve muhtemelen bu gelen bilgisayarı tekrar servise gönderecekler./göndereceğim.
    bunun adı ahlaksızdır, şerefsizliktir, işgüzarlıktır.

    et yani tonlarca küfür et, ama ne çare.. hem günlerdir seni mağdur edip hem şu ürünü gönderebilecek tıynette insanlara para kazandırdık maalesef.

    evde biraderin bilgisayarı olmasa tezimi elimle yazacaktım sanırım.

    günah almak istemiyorum fakat işin içinde olup şu bilgisayarı gönderebilecek kadar haysiyet yoksunu insanlarla aynı havayı solumaktan utanıyorum.

    aklınızda olsun lütfen, bahsi geçen kurumdan birileriyle bu iletiyi göz önünde bulundurarak muhatap olun lütfen.

    hoş suratına tükürsen yarabbi şükür demeleri de muhtemel.

    gelişmeleri yazacağım.









  • dennisthamanace D kullanıcısına yanıt
    Hocam zamanında forumda sizinkine benzer sorunlar yaşayan kullanıcı adını hatırlayamadığım bir arkadaş vardı. Şimdi baktım da açtığı konuları bulamadım. Öyle ki, cihaz sıfır olmasına rağmen içindeki hdd refurbished yani onarım görmüş vaziyetteydi. Uzun uğraşlar sonucu olayı Tüketici Hâkem Heyeti'ne taşıyıp ücret iadesi almıştı. Bence sizde bu konuyu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıyın. Zamanınıza yazık, boşa strese girmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ObtObt kullanıcısına yanıt
    Az önce format atmaya çalıştım ne oldu bilin hocam :D

    diskpart has encountered an error bir g/ç aygıt hatası.. şeklinde devam eden hatayı aldım, araştırdım çözümü yok gibi , çöpe atın falan diyenler olmuş

    yarın geri göndereceğim laptopu yasal süreci kesin olarak başlatacağım, yeter bu kadar!
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.