Şimdi Ara

Asus'dan Ekran Kartı İçin Gelen Değişim/İade Raporu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 31 gün 2 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Meyal (4 mesaj) techniquest35 (3 mesaj) B-2 Spirit (2 mesaj) DeliOrmanlı0106 (2 mesaj) insafsızherif (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (3 mesaj) Tablet (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Asus'dan Ekran Kartı İçin Gelen Değişim/İade Raporu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar,

    Asusa gönderdiğim gtx970 ekran kartı için değişim/iade raporu göndermiş. Ekran kartı serviste kalacakmış.

    Birincisi ithalatçı firma ile mi iletişime geçeceğim yoksa satın aldığım mağazayla mı?
    İkincisi de değişim istemeyip direk para iadesi isteyebilir miyim? Yoksa onlar biz de var ekran kartının yenisini gönderiyoruz derse iade için hak talebim olmuyor mu?

    Cevaplarsanız çok memnun olurum.
    Saygılarımla



    |
    |
  • Yarbay
    7675 Mesaj
    Ekran kartını nereden aldınız? Aldığınız yere gidin elinizdeki belge ile.

    Edit : Bir de neden dolayı değişim/iâde raporu çıkmış? Yani sorunu neydi kartın servise gönderir iken?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 23 Mayıs 2017; 19:41:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: techniquest35

    Ekran kartını nereden aldınız? Aldığınız yere gidin elinizdeki belge ile.

    Edit : Bir de neden dolayı değişim/iâde raporu çıkmış? Yani sorunu neydi kartın servise gönderir iken?

    Coilwhine, fps düşüşleri, 144hz geçince inanılmaz ekran kartından gelen ses arttı nedenini bilmiyorum. Bu yüzden servise gönderdim tamir edilemeyecek durumda diye rapor yazıldı işte.
    İade alma hakkım var mı, yoksa bunu satıcı mı belirliyor, sıkıntı bu.
  • Yarbay
    7675 Mesaj

    Elinizdeki belgeye bağlı. Servisten iâde dedi ise iâde. Değişim dedi ise değişim. Ama iâde/değişim şeklinde yazıldı ise bu sizin insiyatifinizdedir, satıcının değil. Benim bildiğim bu şekilde. İsterseniz fatura tutarını iâde alma hakkınızın da olduğu anlamına gelir yani bu. Belgede yazan önemli yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Meyal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: techniquest35

    Elinizdeki belgeye bağlı. Servisten iâde dedi ise iâde. Değişim dedi ise değişim. Ama iâde/değişim şeklinde yazıldı ise bu sizin insiyatifinizdedir, satıcının değil. Benim bildiğim bu şekilde. İsterseniz fatura tutarını iâde alma hakkınızın da olduğu anlamına gelir yani bu. Belgede yazan önemli yani.

    çok teşekkür ederim hocam değişim/iade şeklinde gönderildi rapor
  • Yarbay
    7675 Mesaj

    Bu iâde ve ya değişim demek. Bildiğim kadarı ile de seçim sizin insiyatifinizde olması gerekiyor. Bence direk iâde talep edin. Fatura tutarını vermek zorundalar. Nereden aldınız bu arada?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Meyal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj
    Bende böyle bir şey ile karşılaştım bana hb iade yapacaklarını değişim asla yapamayız dediler kâğıtta değişim belgesi ve değişim/iade belgesi yazıyor ben ne yapacağım 25 günü kaldı kağıdın yahu iade istesem 650 tl ürün şuan 950 tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4666 Mesaj
    iade almanı talep etmem efsane zarara girersiniz hocam değişim iste



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 30 Nisan 2018; 21:9:51 >
  • Uzaklaştırılmış 357561 gün cezanın, 357560 gün 2 saat 3 dakika kadarı kaldı.

    En az gtx 1060 iste. Dengi o. Aslında model dengi 1070 ama 🤣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rivalı Efsunger kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4666 Mesaj

    1060 vereceklerini pek sanmıyorum sanırım değişim yapmaları zor gibi
    |
    |
    DeliOrmanlı0106 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    405 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: insafsızherif

    Bende böyle bir şey ile karşılaştım bana hb iade yapacaklarını değişim asla yapamayız dediler kâğıtta değişim belgesi ve değişim/iade belgesi yazıyor ben ne yapacağım 25 günü kaldı kağıdın yahu iade istesem 650 tl ürün şuan 950 tl.
    Bana o zaman ellerinde asus ekran kartı yoktu zotac var gönderelim dediler. Ben zaten ekran kartı almıştım değişim istemiyorum diyip iade almıştım.
    Bu uygulama firmadan firmaya değişiyor olabilir emin değilim hocam.
    Asus'a sormanızı öneririm. Bu rapor ile satıcı firma stoklarında olan bir ürün için değişim değil iade kararı alabilir mi diye?
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 357561 gün cezanın, 357560 gün 2 saat 3 dakika kadarı kaldı.
    Tüketici hakem heyetine sormak lazım illa ürün istiyorum derse, belki dengi ürüne zorlayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
valorant vp
bankacılar
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,224
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.