Asus'a zamanında dvd yazıcı göndermiştim. İçini bile açmamışlar. O günden beri hiçbir şeylerini almam. |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (4. sayfa)
-
-
Mağduriyet yaşayanlar, ticaret bakanlığına da şikayet etsinler.
-
Servislik isim olabilir anakartla. Soguk su mu icmeliyim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şöyleki ben anakartı yolladım asusun emailinde tüm kutu yoolayın hatta bir kutuya daha koyun diyor full yolladım anakartın antistatik poşeti geri gelmedi anakartı bir kutuya daha koydum kendi kutusu hariç onuda geri alamadım direkt kendi kutusuyla geri yollamışlar anakarta hiç bişey yapmayıp bişey yoktur deyip geri yollamışlar üzerine bir de anakartın arkasına kağıt yapıştırmışlar tam sökülmemiş duruyo hala arkada.Ben bunları yazdım emaille servis diyoki fotosunu çektiniz mi sanki kamera yok serviste o yüzden yollaycaksanız fotosunu çekin herşeyin hatta vidyosunu da çekin yolluyorum ben diye tüm parçaların öyle yollayın yoksa durum bu yani.
-
Sığ mantık. Bu mantığa göre elinde garantisi devam eden cihaz sahipleri ürünlerini çöpe atsın o zaman.. ok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam anakartimda soyle bir sorun var. Ramlerim uyumsuzdu. Zor bela 3200e çekip 8. resette falan aciliyordu. Once ki gun normal sekilde kapatip fisini cektim. Dun aksam pcyi actim gene 8. seferde acildi bi baktim internet yok. Direk ethernet bagdastiricisi gözükmüyor. Format driver guncelleme bios sifirlama herseyi denedim ama nafile. Bu reset sorunu ve internet için servise vereceğim anakarti ama faturam kayip. Garanti seri nodan 2024 gözüküyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yanlış anlamayın hocam ama o resetler güçten kapatmalar tehlikeli olabiliyo benim msı anakart direk güçten kapatan arkadaş yüzünden yanmıştı mesela,yani anakartın bi yerinde o açılıp kapatmalardan bir sorun olabilir ama zaten garantisi devam ediyorsa bundan ücret alınmaz o lan çipini mesela değiştirirler yandıysa düzelir eğer yazılımsal değilse driver deilse dediğiniz gibi,aygıt yöneticisindeki ayarları da kurcalayın devre dışı mı ne görünüyor başlatılamadı mı diyor.
-
Ethernet gözükmesine rağmen başlatılamıyo aklıma bir de son win güncellemerri geldi
answers.microsoft.comRedirectinghttps://answers.microsoft.com/tr-tr/site/silentsignin?returnUrl=https%3A%2F%2Fanswers.microsoft.com%2Ftr-tr%2Fwindows%2Fforum%2Fall%2Fwindows-10-da-ethernet-ve-wifi-g%25C3%25B6z%25C3%25BCkmeme%2F37e744ff-4e8b-4fd1-bdad-517dff14eee4Bazı güncellemeler sorunluydu o da olabilir belki başka bir sistemle denerseniz iyi olabilir mesela win 8.1 filan gibi elinizde varsa 10 kullanıyosan 11 gibi
-
Baslatilamadi diyor hocam direk. Aksam bios degistiricem bakalim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Win10 ve 8.1 denedim tik yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ülke bazlı yok şu firma yok bu firma müdürü vs. çok ciddiye almayın tavırları genelde kafalarını kuma gömmek oluyor.
Bende yabancı Asus ile alakalı kişi ve kurumlara e-posta attım elimizden gelen desteği yapmaya çalışacağım. Ayrıca bu konuyu umarım tüketici hakem heyetine götürmüşsünüzdür, beklemeden yapmanız lazım bunlar ancak o dilden anlar..
-
O zaman bendeki usb güç kesme gibi bir elektriksel sorun olmalı,daha önce de bikaç donanımda yaşadım bunu elektriksel bir arıza olduğunda da bu tür hatalar olabiliyor çip gitmiş olabilir ethernet,güç gelmediği için aygıt başlatılamıyordur.
yoksa illaki windows tan da değilse donanımsal demek,harici ethernet kartı olsaydı keşke deneseydin.
-
Destek 👍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
neredeyse tüm bilgisaayr bileşenlerim Asus korktum yazılanları okuyunca tekrar Asus almaya
-
Gönderemeyen, sorun yaşayan bana dm den ulaşabilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bana geldi globale gönderdiklerimden tatildeyim daha Sonra dönüş yapacağım diye otomatik mail geldi :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam konunuzda son derece haklısınız ve ben şahsım adına destekçinizim
bu yılın bası Asus 1200 thor psu rgb sorunu nedeniyle servise gitti yapılamaz iade kararı çıktı değişim istiyorum dedim yada onarım onarılamaz elimizde mevcut degil iade olacak deniliyor 2020 aralikta 3k ya almışım psu olmuş iki katından fazla öyleyse geri gönderin oyle kullanacağım diye kendi ürünümü rica ile getirtmeye çalışıyorum var mi böyle bir durum tüm teknoloji firmaları alındığı zamanın kur bilgisini koyup geri iade de güncel kur a göre yapsınlar
yine bu yılın Mart ayı yine Asus rog 3080 21.5k ya alıyorum kartda cw var hatırı sayılır derecede satın almam denemem ve geri getirmem hepsi 1 saat servise gidiyor kart 1 hafta içerisinde değerler normal cw performansa etki etmez diye geri gönderiliyor madem hemen iade çıkarıyorsunuz işinize gelince simdi nerdeeee
vatan ayrı bir olay oradaki çalışan diyor aldığınızda deneseydiniz burada biz geri alırdık oyle mi peki bir tane daha alıyorum simdi buyrun gidelim deneyelim dedim kartı takabilecwgimiz kasamız yok dedi bu sefer de
ahlak diye birsey kalmamış burada artık yeter
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Artık asus deyince akla kalite, müşteri memnuniyeti değil
servisinin basiretsizliği ve mağduriyet geliyor. Şikayetvar yüzlerce magduriyet hikayeleriyle dolu. Herkesin derdi aynı. Bu kadar insanın sesine kulak vermiyorlar.
Enflasyon yüzünden bakım ve değişim masrafları artmış olabilir ama bunu kullanıcıları mağdur ederek çözemezsiniz.
Biz sadece ürünü değil, 3 yıllık hizmet garantisini de aldık. Ve bunu sağlamak zorundasınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benimde kulaklığın arızalı jakına kulaklığın sıfır fiyatından daha fazla onarım ücreti çıkarabilme başarısını gösterdiler sağolsunlar dalga geçer gibi. forum olarak topluca bir atılım gerçekleştirmenin vakti geldiyse herkes elinden geleni ardına koymasın yazalım topluca ulaşabildiğimiz mercilere yoksa bu saçmalıkların ardı arkası kesilecek gibi durmuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç bir şeyi onarmadan para istiyorlar. Hayır normalde değişmesi lazım, müşteri memnuniyeti sıfır olan bir servis rezaletini bende yaşadım. Ekranımda kocaman beyaz oluştu. Laptop daha 5 günlük. Benden laptop kadar para istediler. Durur muyum. Şikayet ettim. Fakat etmeyenler çoktur. Bir daha kapısından geçmem. Kimseyede önermiyorum. Ve gördüğüm tüm önerilerde yaşadığım sorunu anlatıyorum. Burası Türkiye insanları soymaya çalışanlar fazla yaşamaz. Asus bu rezaletlere servis değiştirerek son vermezse, gitsin uzak doğuda satsın ürünlerini kimse almaz.
Kimse ASUS ürün almasın arkadaşlar. Servis diye bi şey yok. Para isteyen bir çete var. Bakın ürünü açmadan servise gönderin kullanıcı hatası yazarlar o derece bir kötülük var. 3-4 yıldır da böyleler. Ben ticaret bakanlığına, cimer ve her yere şikayet ediyorum. Devletede bildirin. İnceleme başlatsınlar. Zaten tüketici hakem heyetinde bi rapor isteseler neler döndüğünü anlarlar.
Özellikle bakanlıklara ve cimere yazın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X