Şimdi Ara

ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
5
Favori
12.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
159 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MTMAN kullanıcısına yanıt

    Aramızda para toplayalım da ASUS'a bağış yapalım.. :)


    asus gönderdiği e posta adresinde iban vardı, 1 er lira gönderelim bari :)


    Personel maaşlarını ödeyebiliyorlarsa ne âlâ




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 14 Ekim 2022; 15:46:41 >
  • armax kullanıcısına yanıt

    varsa at hocam valla ben yollarım ahahahahASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) 

  • MTMAN kullanıcısına yanıt

    dava vakti gelmiş hocam, geçmişe dönük mesajlarınızın bir kısmına baktım bu kadarı da yüzsüzlük arıtk

  • snakefatih kullanıcısına yanıt

    Şansın varmış beni sallamadılar bile 4 bin tl lik g29 cihaz için demek ki az gelmiş fiyatıASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) 

  • Whitebeard. kullanıcısına yanıt

    rma oluşturdum bugün kabul ettiler kartı yolladım kasası değişebilir müşteri memnuniyeti kapsamında fakat iade kesinlikle olmaz diye üstüne basa basa telefonda söylediler. Müşteri memnuniyetine bakın :) ayrıca servis video kayıtlarına da baktık kartta çizik tespit edemedik diye de eklediler bende thh veririm elimde ki video ile elinizde ki videoyu mahkeme karşılaştırır karar verir dedim bişey diyemediler birde yalancılıkla suçluyorlar allahın belaları. tekrar elimde servis raporu olması açısından yolladım kartı. fakat büyük ihtimal kasayı değiştircekler öyle olursa sanırım kabul edeceğim. olmazsa da dava açacağım artık bana başka çare bırakmadılar. ayrıca asus global'e twitter'dan ulaştım olayın takipçisi olacağını söylediler ne çıkar bilmiyorum. sonuç olarak gpu ve vramleri değişmiş ve kasası değişmiş bir kart elimde olacak. tabi olursa.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MTMAN -- 14 Ekim 2022; 21:4:47 >
  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Belki de joystick diye verdiler sıfırını bilemiyorum. Pahalı bişey olsa belki tavırları sıfırdan yana olmayacaktı. Belki de sorunu çözemediler sıfırını göndermek zorunda kaldılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snakefatih kullanıcısına yanıt

    Logi de sağlam ayakkabı değil demek

  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt

    Herkesin tecrübesi farklı olabiliyor. Çok pahalı bir ürün olsaydı belki çok uğraştıracaklardı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snakefatih kullanıcısına yanıt

    Bırak sıfırı vermeyi g29 sorunlu seri denk geldi bana bunu bildikleri halde sallamadılar bende sildim bu firmayıASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU)  dua ediyorum hb para iademi yaptı da kurtuldumASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) . Dediğin gibi olabilir bende de küçük bir klavye vardı o bozuldu hb yenisini yolladı belki logiden halletti küçük işlerde büyük demek kiASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 14 Ekim 2022; 21:56:17 >
  • MTMAN kullanıcısına yanıt

    Demiştim kayıtlardan bir halt çıkmaz sana gösterdiler mi kaydı? hayırASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU)  çakal bunlar resmenASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) 

  • mito1172 kullanıcısına yanıt

    Adam gibi bir ticaret kanunu yok ki böyle davranan firmaları perişan etsinler. Ürün alıyorsun bozuk çıkıyor uğraş dur tüketici haklarıyla. Müşteri memnuniyeti sıfır sattım gitti. Yıllar önce Philips monitör almıştım bozuk çıktı piksel hatası vardı teknik servise bile göndermediler müşteri hizmetleriyle görüştüm beyefendi almasaydınız deyip kapattılar telefonu. En son komple bozuldu öyle değiştirdiler. Ama o tarihten sonra asla Philips in bir ürününü almadım asla ölene kadar almam nefret ediyorum bu firmadan bedava gelse evime sokmam o kadar tiksiniyorum kadın bana almasaydınız beyefendi bik bik bik konuştu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snakefatih kullanıcısına yanıt

    Maalesef her şeyimiz yamuk Allaha emanet yaşıyoruz çoğu konudaASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) 

  • reelde 23 yaşında işsiz bir gencim, ama burada mağdurların daha gazla görünmesini sağlayacak bir güce sahibim:

    YUKARI ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) 

  • Asus Strix Gtx 1080 kartımın ledleri yanmıyor diye servise göndermiştim. Led'i düzeltip geriye kalan her şeyi bozmuşlardı, kart geldiğinde her yerinde termal macun izleri vardı ve çizik vardı bir kaç yerinde. 60-65 dereceyi geçmeyen kart servis sonrası 80 dereceden aşağısını görmüyordu. O zaman satıp kurtulmuştum karttan ama bugün yine Asus bir ekran kartı almak zorunda kaldım, daha ucuzunu bulamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/asus-oyuncu-laptop-yuksek-isi-sorunu-ve-ve-bakimi--154164263

  • yunus_60 kullanıcısına yanıt
    Tebrikler, tertemiz olmuş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • armax kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • THH sonucu geldi, Asus Prime B450M K anakartım için sıvı teması raporu için başvurdum, henüz tebliğat gelmedi ama kararın olumsuz olduğunu öğrendim. Zamanla anakartta oksitlenme olmuş ise bunu kullanıcıya itelemekte nedir? Zaten sağlam çalışır durumda anakartımı servise teslim ettim /çalışmayan 2 usb port sebebiyle), pelt bir şekilde geri aldım. THH bu kepazeliğe çanak tutuyor. Vaktim olsa mahkemeye verirdim ama midem bulandı, hakkımı helal etmiyorum. İnşallah THH nin mantıklı bir açıklaması vardır. Bekliyorum.

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.