merhaba herkese . arkadaşlar 1.3 ecoflex sport modelini 52.000 liraya aldım . daha araç teslim olmadı ama . ek olarak cam filmi ve kartel koruma hediye . sizce iyi midir fiyat ?
quote:
Orijinalden alıntı: cihanmeay
merhaba herkese . arkadaşlar 1.3 ecoflex sport modelini 52.000 liraya aldım . daha araç teslim olmadı ama . ek olarak cam filmi ve kartel koruma hediye . sizce iyi midir fiyat ?
ben aralıkta 51.150 TL'ye almıştım (kartel koruma hediye).
quote:
Orijinalden alıntı: karavana
quote:
Orijinalden alıntı: cihanmeay
merhaba herkese . arkadaşlar 1.3 ecoflex sport modelini 52.000 liraya aldım . daha araç teslim olmadı ama . ek olarak cam filmi ve kartel koruma hediye . sizce iyi midir fiyat ?
ben aralıkta 51.150 TL'ye almıştım (kartel koruma hediye).
her ay fiyatlar değişiyor sanırım .
her ay dizel artıyor benzinli düşüyor...
Slm arkadaşlar. Ağustos 2011'de YENİ ASTRA 1.3 DİZEL araç aldım. araç bugün itibarı ile 10.500 KM'de.
Ancak araç kalan yağ ömrü göstergesinde %5 yazıyor. aracın bakımına daha 5000km ya da 5 ay olmasına rağmen tahminim 15 gün sonra yağ için uyarı vermeye başlayacak.
aynı durumdaki arkadaşımın aracında ise %40 yazıyor. artı son günlerde yakıt tüketimi de çok arttı.
sizlere sormak istediğim; daha bakım km'si ya da zamanı gelmemiş aracımın yağ değişimini servisten ücretsiz olarak yapılması için talepte bulunabilir miyim?
Slm arkadaşlar. Ağustos 2011'de YENİ ASTRA 1.3 DİZEL araç aldım. araç bugün itibarı ile 10.500 KM'de.
Ancak araç kalan yağ ömrü göstergesinde %5 yazıyor. aracın bakımına daha 5000km ya da 5 ay olmasına rağmen tahminim 15 gün sonra yağ için uyarı vermeye başlayacak.
aynı durumdaki arkadaşımın aracında ise %40 yazıyor. artı son günlerde yakıt tüketimi de çok arttı.
sizlere sormak istediğim; daha bakım km'si ya da zamanı gelmemiş aracımın yağ değişimini servisten ücretsiz olarak yapılması için talepte bulunabilir miyim?
quote:
Orijinalden alıntı: darth.vaderr
Slm arkadaşlar. Ağustos 2011'de YENİ ASTRA 1.3 DİZEL araç aldım. araç bugün itibarı ile 10.500 KM'de.
Ancak araç kalan yağ ömrü göstergesinde %5 yazıyor. aracın bakımına daha 5000km ya da 5 ay olmasına rağmen tahminim 15 gün sonra yağ için uyarı vermeye başlayacak.
aynı durumdaki arkadaşımın aracında ise %40 yazıyor. artı son günlerde yakıt tüketimi de çok arttı.
sizlere sormak istediğim; daha bakım km'si ya da zamanı gelmemiş aracımın yağ değişimini servisten ücretsiz olarak yapılması için talepte bulunabilir miyim?
Tam olarak astradaki sitemin nasıl olduğunu bilmiyorum ancak,bmw gibi bir çok otomobilde yapılan devir sayıları ,soğuk çalıştırma ve daha pek çok parametre ile servis ve yağ ömürleri belrleniyor.
Uzun yol yapanlar daha geç ,kısa ve devirli kullanımı esas alanlarda daha kısa servis aralıkları ile araçları bakıma alınıyor.
Yazınızın içeriğinden akla bu geliyor,ayrıca hava filtresi de geçirgenliğinin sonlarına gelmiş gibi.
Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın lütfen Kartel değil Karter olucak... :)
Merhaba arkadaşlar ben de bugun 1.3 95bg astra aldım , enjoy plus paket + 1 yıl garanti uzatma , karter koruma , kışlık paspas , park sensörü hediyeli , anahtar teslim fiyatı 50bin. Şimdi arabaya ne yaptırmalıyım sizce ? boya koruma yerine kaputa ince bi film gibi bişi çekşyolarmış , görüşmedim henuz ama önerir misiniz ? Camlara film istiyorum , hangi marka , neresi ve fiyat önerileriniz nelerdir acaba ?
merhaba arkadaşım aracınız hayırlı olsun inşallah iyi günlerde binersiniz,eğer sizin için sorun olmayacaksa nereden aldığınızı yzabilirmisiniz,bende almayı düşünüyorum ama katalog fiyatı yüksek 53 455 ,ve ben pazarlık yapmak istiyorum,ayrıca edition modelini tavsiye edermisiniz ? yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler
ben şubatta aldım astra j kasa 13 sport karter hediyeli 53bin 52bin 51,5 lardan bagsediyolar super yaa sabırsızlıgımın kurbanıyım
birde bişey sorcam arkadaşlar 1,5ay oldu aracı alalı ve 850 km de 13 dizel aracım kullandıgım sure ıcınde 2kere denkgeldı araçla lambalarda dururken cok ufak bi silkeleme yaptı cok az ancak kullanıcı hısseder o silkelemeyi yanımdakıler farketmedı bıle ama neden ola bılır acaba herhan gıbı bı arıza lambası yanmadı sımdıye kadar bu tedırgın ettı benı aklımdan cıkmıyo basına gelen yada bılgısı olan varmı acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: qalias
merhaba arkadaşım aracınız hayırlı olsun inşallah iyi günlerde binersiniz,eğer sizin için sorun olmayacaksa nereden aldığınızı yzabilirmisiniz,bende almayı düşünüyorum ama katalog fiyatı yüksek 53 455 ,ve ben pazarlık yapmak istiyorum,ayrıca edition modelini tavsiye edermisiniz ? yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler
bayilerden fiyat alin, internetteki liste fiyatlarinin altinda oluyor genelde...
Ben Ocak 2012 de Yeni Astra 1.3 lt dizel 95 Hp Sport model siyah bir astra aldım. Arabada still paketi yüklü (Sunroof+bluetooth) kaput ve ön tampon filmi, karter koruma, motoru silikonla kaplama, kışlık pas pas, küllük seti ve gerçekten çok kaliteli bir ilkyardım seti ile 53 000 liraya aldım. Bu fiyattaki en büyük etki aynı yerden 4 ay içinde 4 araba almış olmamız, biri kardeşime, biri arkadaşıma aynı gün aynı model biri bana biri kuzenime.
Almadan önce bu forumda yazılan her yorumu okudum, çok araba baktım. Bu kadar uğraşıp aramamın sebebi ilk başta çok güzel deyip, sonra çok kötü diyen arakadaşların cesaretimi kırmış olmasıydı. Yine de fiyat uygun olunca yeni astra aldım. İyi ki cesaret kıran arkadaşları dinlememişim.
Araba tabi ki 50 bine değer bir araba değil, bunun sebebi vergi sistemimiz. Yine de bu fiyata Türkiye'de alabileceğiniz en iyi araba.
Çekmiyor diyen arkadaşlara kulak asmayın, yokuşta araba doluysa biraz fazla gaza basıp yüksek devirde tutarsanız gül gibi de çekiyor, Gerekirse yokuş yukarı yardırabiliyorsunuz ama mazotu içiyor tabi ki ve bu benim bu arabayı alma sebeplerimle taban tabana zıt bir durum. Amacım az yakıt sarfiyatı.
Tecrübelerimi paylaşıyorum:
- Araba 3500 km de, 225 lik 4 kış lastiği takılı (merak eden varsa en ucuz diye nexen aldım, yol tutuşu çok iyi ama balansı bozuk takıldıktan sonra tekrar balans gerekiyor). Kışlık lastikler, soğuk ve uzun bir kış, agresif kullanımım, arabanın yeni olması sebebi ile şehir içi 5.8lt/100 km yakıt ortalaması tutturdum. Yazın dahada azalır, 5.3 'e geriler.
-Araba'nın 14 saniyede 100'e ulaşmasının sebebi motorun zayıflığı felan değil, 1. vitesteki dişli oranıdır kafanıza takmayın. 2-3-4-5 te telafi ediyor. Amacınız drag yarışları değilse 14 saniye ile ilgilenmezsiniz zaten, beni yakıt ilgilendirir. Araba basınca iyi gidiyor, ama mazotuda içiyor.
- Kendi testlerim: Maksimum hızı Eskişehir yönünde Hacettepe kameralı radarını geçtikten sonra Eskişehir yolunda gördüm (Ankara), yolda eğim yok. Gece saat 4'tü, yolda rüzgar yoktu yol kuruydu ve hiçbir araç yoktu (trafiğe kapalı alan olarak düşünebiliriz). Kış lastikleri olmasa daha da artabilirdi belki. Sonuç: 201 km.
- Rüzgar sesi evet var, 90km den sonra ortaya çıkıyor ama rahatsız edici değil, tam tersine seviyorum bile denebilir. :)
- Tekrar araba olacak olsam yine aynısını alırım.
- Sunroof iyi ama bluetooth'un yanında sönük kalıyor, mükemmel bir şey. Sesle arama yapmak, gelen aramayı araca yönlendirmek, telefona elini bile uzatmamak, özellikle şehir içi trafiğinde mükemmel bir avantaj sağlıyor.
- Çok beğendiğim bir yorum:
quote:
Orijinalden alıntı: BARKU
Forum geneli minimum 2000cc ve 180 beygirlik araçlara bindiğinden arada böyle 1.3 motor kullananlara hadlerini bildirmek lazım tabi.
1.3 motorun yaktığı mazotu,ödediği vergiyi ve sebil gibi yedek parçayı konuşan yok. Forumda 1.3 motoru kötüleyenlerin %90 ı ya liseli ergen ya da kendini yetişkin gibi göstermeye çalışan baba parasıyla arabaya binen, post-ergen sendromlu "kapışalım abi" modundaki tipler. Orta yaşlarına gelmiş, çoluk çocuğa karışmış ve kişiliği oturmuş adamın yapacağı yorum " cdti araba kalkana kadar kitap okuyup bitirirsin" şeklinde olamaz. Buna gülen adamında ötekinden farkı yoktur zaten.
1.248cc motor ile 1280 kg lık 215*55*17 lastikli aracı birde araç yüklü iken kaldırmaya çalışınca ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. bir kere aracın kavrama noktası çok yukarıda, bu durumda dişlilere daha fazla yük bindirmekte ve sonuç olarak baskı balatanın erken aşınmasına yol açmaktadır. kaynak ****.com
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
1.248cc motor ile 1280 kg lık 215*55*17 lastikli aracı birde araç yüklü iken kaldırmaya çalışınca ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. bir kere aracın kavrama noktası çok yukarıda, bu durumda dişlilere daha fazla yük bindirmekte ve sonuç olarak baskı balatanın erken aşınmasına yol açmaktadır. kaynak ****.com
ne kadar erken kaç binde?5binmi 50 binmi 150binmi ne kadar erken?
Arkadaşlar araçta sesli arama nasıl yapılıyor telefonla açıklayabilir misiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: dost2003
Arkadaşlar araçta sesli arama nasıl yapılıyor telefonla açıklayabilir misiniz.
Yeni astra j de araçta sesli araba yapabilmek için aracında stil paket yüklü olmalı yani aracında bluetooth olmalı. Eğer varsa telefonun ve aracını bluetooth ile eşleştiriyorsun, rehberini araca aktarıyorsun, numaralara ses ekliyorsun, mesela Ali'nin numarasını girdikten sonra "Ali" diyor ve kayhdediyorsun. Sonra tek yapman gereken direksiyonda bulunan arama tuşuna basıp "Call Ali" diyorsun. Araç teyyit etmek için "Do you want to call Ali?" diyor, "yes" dersen arıyor, "no" dersen arama sonlanıyor. Gelen aramalarda ise telefonun değil direk arabanın ses sistemi tepki veriyor. Yani müzik kapanıyor ve gelen arama zil sesini duyuyorsun, o zamanda direksiyondaki arama tuşuna basıp cevap veriyorsun.
quote:
Orijinalden alıntı: flyer
1.248cc motor ile 1280 kg lık 215*55*17 lastikli aracı birde araç yüklü iken kaldırmaya çalışınca ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. bir kere aracın kavrama noktası çok yukarıda, bu durumda dişlilere daha fazla yük bindirmekte ve sonuç olarak baskı balatanın erken aşınmasına yol açmaktadır. kaynak ****.com
Bu arabayı performans için alıyorsanız, gidin 1.4 benzinli versiyonunu alın asvaltı kazıyor resmen, test aracım oydu.
Astra 1.3 dizelle kırmızı ışıkta ortalığı yakarak kalkabileceğinizi sanmayın. 1.6 motoru olan herhangi bir araç rahatlıkla KALKIŞTA sizi geçebilir. Tabi keşke multijet in 1.6 sı ya da Focus'un 1.6 motorunu alsalardı ama almamışlar, yapacak bişey yok.
Ben bu aracı konforu ve yakıt ekonomisi için aldım, keyfini sürüyorum. Benim gibi Astranın dizaynını beğendiyseniz ama aldıktan sonrada doya doya geziyim diyorsanız (artık bu ülkede ne kadar mümkünse, yakıta yine zam geldi!) 1.3 dizel sizi yolda bırakmaz.
Aracın tek sorunu maalesef kalkışı, kalkıp 2. vitese attıktan sonra hiç bir problem yok. Peki kalkış ne zaman problem oluyor? 4-5 tane izbandut gibi adam varsa arçta ve bagaj doluysa bir de yokuştaysanız ya da klima açıksa o zaman kalkmak için yarım debreyajda gaza biraz fazla bazmanız gerekir, hele klima sonuna kadar açıksa yokuş kalkışlarında stop bile edebilir. Ama böyle bir durumu yılda kaç kere yaşayacaksınız?
Bakın elimden geldiğince tarafsız olmaya çalışıyorum. Bu araba bana yetiyor, çünkü beklentim performans değil. Haa bu arada hakkınıda vermek lazım 3. vitesten sonra tam bir canavar oluyor o ayrı, ne basarsan gidiyor, gaza anında tepki veriyor. Tabi yine 1.6 motor ile yarışamaz ama gerek yok zaten 180-190'ı düz yolda rahat görüyor, neyime yetmiyor?
Dediğim gibi almadan önce kararınızı iyi verin, amacınız nedir? Performans - Ekonomi? Çünkü aldıktan sonra flyer arkadaş gibi araç sizin beklentilerinizi karşılayamaya bilir, verilen para da az değil pişman olursunuz. Ama kararınızı net olursa benim gibi mutlu olursunuz.