Şimdi Ara

astra h performans problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar,
    1.3 cdti astra h aldım ama aracın performansı resmen yerlerde sürünüyor. Benim araçtamı sorun var yoksa herkes mi aynı durumda. Arabadan zaten performans beklemiyorum 1.3 motor kasa ağır ama örnek olarak 6. viteste nerdeyse düz yolda bile yığılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi illakihb -- 20 Temmuz 2011; 11:38:11 >



  • Dostum arabaya alışman lazım, alışınca rahatlayacaksın.. 6. vitese attığında devir göstergesindeki ibrenin 2000 i geçtiğini görmelisin. (Ortalama hızın en az 95-105 olmalı) 2000 devrin altında ise 5 e düşür devri. 1. viteste malum biraz kalın geliyor.. o nedenle hemen 2000-3000 devir arasında 2. vitese atabilirsin.

    Motora alışırsan problemin kalmayacaktır. İlk başta bana da öyle olmuştu.. Şuan hiç bir sıkıntım yok aracın motorunda, vitesinde, vs.vs....

    1.vites, kalkış 3000 devire doğru hemen 2. vitese atmak gerekiyor, (motor burda bağırabilir lakin araç biraz ağır olduğu için motorun devirlenmesi lazım yoksa hele klima açıkken stop edebiliyor.)

    2. viteste araba rahatlıyor ve devir 2500-3000 arasında 3. vitese atabilirsin. (hız ibresi 40-60 arası olur)

    3. viteste ise hız ibresinin 60 a dayandığını gördüğünde (devir ibresi 2500 lerde iken) 4. vitese atabilirsin.

    4. viteste zaten bir bakmışın hızın 80-100 e dayanmış. at 5. vitese gitsin. (şehir içi zaten 4 vitese kadar kullanabiliyorsun 5. vitesi kullanacağın yollar çevre yolu yok ise çok değildir.

    5. viteste 2000 devir 90-100 km. hızda rahatlıkla seyredebilirsin. Otobana çıktın yolun uzun veya otoban olmayan düz yolda 100-120 arası süratte at 6. vitese bak keyfine...


    6. vitesi düşük devirde veya hızda kullanırsan, kullandığın deyimle (düz yolda yığılır ve yakıtı çok yakar) 6. vitesin amacı uzun yolda az yakması ve motorun sessiz çalışması içindir. Gaza basmaktan çekinme alışırsan motora dediklerime hak vereceksin. Bu şekilde fazlada yakıt tüketmemiş olursun..

    (BU ARADA UNUTTUĞUM ŞEY, TURBO 2000 DEVİRE DOĞRU DEVREYE GİRİYOR, TURBO DEVREYE GİRMESSE HEP ÇOK YAKAR HEM MOTOR HANTAL KALIR)

    Bu anlattıklarımı bire bir yaşayarak ve forumdaki okuduğum tecrübelerle yazdım. inş. sürçü lisan etmemişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yiter -- 22 Temmuz 2011; 15:58:26 >




  • Kardeşim dert etme ben 2006 da aldım 135bin km de sattım geçen hafta, yarında yine 1.3 easytronic sahibi olacağım inşallah. Bende senin gibi 15 gün kafayı yemiştim nasıl aldım bu arabayı diye ama nasip ikinciyi alıyorum. Devir aralığını iyi kullanmaya alışınca sıkıntı kalmaz, mazot alırken de dua edersin.
    Edit: İmla hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nitro -- 24 Temmuz 2011; 22:19:10 >
  • Artı bu duayı bandrol öderken de edersin.
  • daha önce dizel aracım olmamıştı hiç
    bir süre önce bir arkadaşımın dizel astrasını kullandım
    muhtemelen begenmeyeceksin diyerek verdi anahtarı
    biraz kullandım, yokuşta stop ettirdim filan
    ama sonuçta benim anladığım kadarıyla bu arabada gaz pedalına basacaksın acımadan
    yok eğer benzinli gibi kullanırsan gitmiyor araç
    özellikle ilk kalkışta yüklen gaz pedalına, 3 bin devir civarında vites değiştir
    tabi sürüş keyif için böyle kullanırsan yakıt tüketimi ortalaman da 5'i birazcık geçecektir
    ama bence değer, hem keyifli olur, hem hala benzinliden %30-40 tasarruflu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkanerkan -- 26 Temmuz 2011; 12:10:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yiter

    Dostum arabaya alışman lazım, alışınca rahatlayacaksın.. 6. vitese attığında devir göstergesindeki ibrenin 2000 i geçtiğini görmelisin. (Ortalama hızın en az 95-105 olmalı) 2000 devrin altında ise 5 e düşür devri. 1. viteste malum biraz kalın geliyor.. o nedenle hemen 2000-3000 devir arasında 2. vitese atabilirsin.

    Motora alışırsan problemin kalmayacaktır. İlk başta bana da öyle olmuştu.. Şuan hiç bir sıkıntım yok aracın motorunda, vitesinde, vs.vs....

    1.vites, kalkış 3000 devire doğru hemen 2. vitese atmak gerekiyor, (motor burda bağırabilir lakin araç biraz ağır olduğu için motorun devirlenmesi lazım yoksa hele klima açıkken stop edebiliyor.)

    2. viteste araba rahatlıyor ve devir 2500-3000 arasında 3. vitese atabilirsin. (hız ibresi 40-60 arası olur)

    3. viteste ise hız ibresinin 60 a dayandığını gördüğünde (devir ibresi 2500 lerde iken) 4. vitese atabilirsin.

    4. viteste zaten bir bakmışın hızın 80-100 e dayanmış. at 5. vitese gitsin. (şehir içi zaten 4 vitese kadar kullanabiliyorsun 5. vitesi kullanacağın yollar çevre yolu yok ise çok değildir.

    5. viteste 2000 devir 90-100 km. hızda rahatlıkla seyredebilirsin. Otobana çıktın yolun uzun veya otoban olmayan düz yolda 100-120 arası süratte at 6. vitese bak keyfine...


    6. vitesi düşük devirde veya hızda kullanırsan, kullandığın deyimle (düz yolda yığılır ve yakıtı çok yakar) 6. vitesin amacı uzun yolda az yakması ve motorun sessiz çalışması içindir. Gaza basmaktan çekinme alışırsan motora dediklerime hak vereceksin. Bu şekilde fazlada yakıt tüketmemiş olursun..

    (BU ARADA UNUTTUĞUM ŞEY, TURBO 2000 DEVİRE DOĞRU DEVREYE GİRİYOR, TURBO DEVREYE GİRMESSE HEP ÇOK YAKAR HEM MOTOR HANTAL KALIR)

    Bu anlattıklarımı bire bir yaşayarak ve forumdaki okuduğum tecrübelerle yazdım. inş. sürçü lisan etmemişimdir.



    +1903




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Astra H Sorunlu Mu?
    5 yıl önce açıldı
    1.3 Egea motor titreme sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.