Şimdi Ara

Opel astra H çekiş sorunu lütfen okuyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
15.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba.ilk sahibi olduğum astra 2004 1.6 xe twinport manuel 114,000 km lpg kitli(BRC) aracın çekiş problemi çözülemiyor.1yıl önce 70.000km de lpg montajı yapıldı bu zamana kadar çok memnumdum.özellikle sabahları soğuk havalarda bariz olan çekiş problemi ve boğulma mevcut(Araç gazı sonuna kadar basmama rağmen 110'u görmüyor).3-5 km gittikten sonra motor arıza lambası yanıyor.ayağımı gazdan çekince bu ışık sönüyor.Bu arada aracı rölantiye aldığımda sürekli titreme yapıyor.belli bir km yaptıktan sonra aracı durdurup çalıştırdığımda (motor ısındığında özellikle) bu arıza ortadan kayboluyor.Bu halde Servise gittim bilgisayara bağlattım arıza kodu yok.lpg ye gittim enjektörlerden biri arızalı olabilir diye..yine aynı arabada birşey yok arıza lambası yanınca getir dediler..(Bu arada aynı sorun sonucu 1 ay önce ateşleme bobini ve bujiler değişti.ses geliyor diye emme manifold kelebeğini onardılar..)
    Sorun ile ilgili bilgisi olan arkadaşlarımın değerli görüşlerini bekliyorum..







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Astra H Çekiş Sorunu

    Opel Astra H 1.6 benzinli modellerinde yaygın olarak görülen çekiş sorunları, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir. En sık karşılaşılan sorunlardan biri, külbütör motor üst kapağı diyaframının arızalanmasıdır.

    Külbütör Motor Üst Kapağı Diyaframı Arızası

    Külbütör motor üst kapağı diyaframı, emme manifoldunu silindir kapağına bağlayan kauçuk bir parçadır. Bu diyafram arızalandığında, vakum kaçağı oluşur ve hava-yakıt karışımının silindirlere düzgün bir şekilde ulaşmasını engelleyebilir. Bu durum, çekiş düşüklüğüne, yokuşlarda güç kaybına ve araç performansının genel olarak düşmesine neden olabilir.

    Diğer Olası Nedenler

    • Kırmızı Eksantrik Mili Sensörü Arızası: Eksantrik mili sensörü, motor yönetim sistemine krank mili ve eksantrik mili pozisyonları hakkında bilgi sağlar. Arızalı bir sensör, motor zamanlamasının bozulmasına neden olarak çekiş sorunlarına yol açabilir.
    • EGR Valfi Arızası: EGR valfi, egzoz gazlarının bir kısmını tekrar emme manifolduna yönlendirir. Arızalı bir EGR valfi, hava-yakıt karışımının dengesini bozarak çekiş sorunlarına neden olabilir.
    • Yakıt Filtresi Tıkanıklığı: Tıkanmış bir yakıt filtresi, motora yeterli yakıtın ulaşmasını engelleyerek çekiş düşüklüğüne neden olabilir.

    Çözüm Önerileri

    Opel Astra H çekiş sorunlarını çözmek için şu adımları takip edebilirsin:

    • Külbütör motor üst kapağı diyaframını kontrol et ve gerekirse değiştir.
    • Eksantrik mili sensörünü test et ve arızalıysa değiştir.
    • EGR valfini temizle veya gerekirse değiştir.
    • Yakıt filtresini düzenli olarak değiştir.

    Çekiş sorunları devam ediyorsa, daha kapsamlı bir teşhis için yetkili bir servis merkezine başvurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Araca takılan lpg beyni belirli bir sıcaklıkta daha iyi çalışır.Çünkü likid olan lpg beyinde etrafında sıcak su geçen haznede gaz haline gelir.Bu soğuk havalarda motor iyice ısınana kadar biraz problem yaratır.Eğer motor sıcakken de yapıyorsa lpg gaz ayar düğmesi az yaksın diye kısılmış olabilir onu açarsanız problem çözülür allen anahtarı veya elle de yapılabilir.Motor sıcakken araç boşta tam gaz veriniz motor gaz yemiyosa kesinlikle lpg ayar dümesini biraz açın.Bu durum testlerde görünmez.
    selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babayasar06

    Araca takılan lpg beyni belirli bir sıcaklıkta daha iyi çalışır.Çünkü likid olan lpg beyinde etrafında sıcak su geçen haznede gaz haline gelir.Bu soğuk havalarda motor iyice ısınana kadar biraz problem yaratır.Eğer motor sıcakken de yapıyorsa lpg gaz ayar düğmesi az yaksın diye kısılmış olabilir onu açarsanız problem çözülür allen anahtarı veya elle de yapılabilir.Motor sıcakken araç boşta tam gaz veriniz motor gaz yemiyosa kesinlikle lpg ayar dümesini biraz açın.Bu durum testlerde görünmez.
    selamlar...

    BENZİN İLE GİTTİĞİM ZAMANDA AYNI SORUN VAR..SOĞUK HAVALARDA...
  • USTA ARBANI ON TANE TAMİRCİYEDE GÖTÜRSEN SANA YA HAVA AKIŞ METRE YA BOBİN YA BUJİ YADA GAZ KELEBEĞİ BİRDE KALİZATÖR DEYİP GÖNDERECEKLER ÇÜNKÜ BENİMDE ARAÇ AYNI SORUNDAN 1 AY KADAR GEZDİM ARACI ALDIĞIM ARKADAŞ BANA SÖYLEMEDEN SATTI YANLIZ BENDEN ÖNCEDE UĞRAŞMIŞLARDI EN SON 4 GÜN ÖNCE ÜST KAPAĞI SÖKTÜK SİBOB YATAKLARI AŞINMIŞ VE ÜST KAPAKTA KROMLAŞMA OLMU BOŞUNA BAŞKA YER BAKMA ÜST KAPAĞI SKTÜR DERDİN DÜZELİR BANA DUA ET YETER
  • bana kızacaklar şimdi ama.. hep diyorum LPG bunlara sebep oluyor.. subapları yiyor diye ama sakalımız yok ki...
  • Aynı sorunu yaşıyorum. Çözüm bulabilen var mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.

    Yanlış bir düşünce. Kendim LPG'li araç kullanıyorum. VW Polo ve çoğu Opel modeli LPG takılmazsa uzun yıllar hizmet veriyor ancak LPG takılınca bu araçlar sorun yumağına dönüşüyor. Ancak LPG ile yüzbinlerce kilometre yol yapan araçlar da var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.

    Yanlış bir düşünce. Kendim LPG'li araç kullanıyorum. VW Polo ve çoğu Opel modeli LPG takılmazsa uzun yıllar hizmet veriyor ancak LPG takılınca bu araçlar sorun yumağına dönüşüyor. Ancak LPG ile yüzbinlerce kilometre yol yapan araçlar da var.

    sorun cıkarmadan 100 binlerce km yol yapan yok. böyle bir araç varsa nasaya yollanıp sırları ifşa edilmelidir. lpg li araçların tamamı bakın yine yazıyorum tamamı muhakkak tekleme, sabah geç calışma, vites büyütünce stop, debriyaja basınca stop, rolanti bozuklugu, boğulma, aşırı yakma, zengin fakir karışım dengesizliği, conta yakma, subap sorunları, sızdırmazlık muhabeti, performans kaybı, buji seçme, buji kablosu seçme, ateşleme bobini sorunları, akü muhabeti, boğaz kelebegi sorunsalı.... bunları yaşamadım diyen adam lpg li araç değil dizel araç kullanıyordur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.

    Yanlış bir düşünce. Kendim LPG'li araç kullanıyorum. VW Polo ve çoğu Opel modeli LPG takılmazsa uzun yıllar hizmet veriyor ancak LPG takılınca bu araçlar sorun yumağına dönüşüyor. Ancak LPG ile yüzbinlerce kilometre yol yapan araçlar da var.

    sorun cıkarmadan 100 binlerce km yol yapan yok. böyle bir araç varsa nasaya yollanıp sırları ifşa edilmelidir. lpg li araçların tamamı bakın yine yazıyorum tamamı muhakkak tekleme, sabah geç calışma, vites büyütünce stop, debriyaja basınca stop, rolanti bozuklugu, boğulma, aşırı yakma, zengin fakir karışım dengesizliği, conta yakma, subap sorunları, sızdırmazlık muhabeti, performans kaybı, buji seçme, buji kablosu seçme, ateşleme bobini sorunları, akü muhabeti, boğaz kelebegi sorunsalı.... bunları yaşamadım diyen adam lpg li araç değil dizel araç kullanıyordur...

    Hocam şimdi şöyle bir husus var, eğer araca hiç bakım yapmadan "yağ su koy devam" derseniz tabii ki gitmez. Belli KM'lerde bazı parçaların elbet değişmesi gerekir. Bunlar "Sorun" ya da "arıza" değildir. Atıyorum bir buji, 20-30 bin KM'de bir değiştirilmeli, bir ateşleme bobini, 150 binde bir değiştirilebilir. Ancak mekanik olarak dışarıdan müdahale yapılmamış ve üretim amacına uygun kullanılan bir motor uzun yıllar sorunsuzca hizmet edecektir ancak masrafsız olmayacaktır. Bunun ağır bakımı var, rutin bakımı var. Bu bakımlar yapılıp sorunsuzca, yolda kalınmadan, arıza ile boğuşmadan binilir.

    İkinci konunuza gelince,
    LPG'li araçlarda evet sorunlar oluyor. Benim aracımda da geç çalışma sorunu vardı ancak bunun sebebi benzin basınç valfi denilen bir parçanın benzinin enjektörlerden depoya geri süzülmesini önleyememesinden kaynaklıydı. Ancak iyi bir usta iyi bir kit montajı yaptığı zaman özellikle LPG ye uyumlu araçlarda pek sorun yaşanmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.

    Yanlış bir düşünce. Kendim LPG'li araç kullanıyorum. VW Polo ve çoğu Opel modeli LPG takılmazsa uzun yıllar hizmet veriyor ancak LPG takılınca bu araçlar sorun yumağına dönüşüyor. Ancak LPG ile yüzbinlerce kilometre yol yapan araçlar da var.

    sorun cıkarmadan 100 binlerce km yol yapan yok. böyle bir araç varsa nasaya yollanıp sırları ifşa edilmelidir. lpg li araçların tamamı bakın yine yazıyorum tamamı muhakkak tekleme, sabah geç calışma, vites büyütünce stop, debriyaja basınca stop, rolanti bozuklugu, boğulma, aşırı yakma, zengin fakir karışım dengesizliği, conta yakma, subap sorunları, sızdırmazlık muhabeti, performans kaybı, buji seçme, buji kablosu seçme, ateşleme bobini sorunları, akü muhabeti, boğaz kelebegi sorunsalı.... bunları yaşamadım diyen adam lpg li araç değil dizel araç kullanıyordur...

    Hocam şimdi şöyle bir husus var, eğer araca hiç bakım yapmadan "yağ su koy devam" derseniz tabii ki gitmez. Belli KM'lerde bazı parçaların elbet değişmesi gerekir. Bunlar "Sorun" ya da "arıza" değildir. Atıyorum bir buji, 20-30 bin KM'de bir değiştirilmeli, bir ateşleme bobini, 150 binde bir değiştirilebilir. Ancak mekanik olarak dışarıdan müdahale yapılmamış ve üretim amacına uygun kullanılan bir motor uzun yıllar sorunsuzca hizmet edecektir ancak masrafsız olmayacaktır. Bunun ağır bakımı var, rutin bakımı var. Bu bakımlar yapılıp sorunsuzca, yolda kalınmadan, arıza ile boğuşmadan binilir.

    İkinci konunuza gelince,
    LPG'li araçlarda evet sorunlar oluyor. Benim aracımda da geç çalışma sorunu vardı ancak bunun sebebi benzin basınç valfi denilen bir parçanın benzinin enjektörlerden depoya geri süzülmesini önleyememesinden kaynaklıydı. Ancak iyi bir usta iyi bir kit montajı yaptığı zaman özellikle LPG ye uyumlu araçlarda pek sorun yaşanmıyor.

    hocam lpg takılana kadar hiç bir sorunu olmayan araçlar, lpg takıldıktan kısa bir süre sonra, bahsettiğim sorunlarla muhatap olup, parça değiştirmeye, deneme yanılmayla iş götürmeye başlıyor...

    lpg bence arızaları tetikliyor yahut saat gibi işleyen bir sistem istiyor. zayıf halkalardan ötürü lpg kullanıcısının burnu bişeyden kurtulmuyor.. benzinden kar yapacam derken, lpg kiti + ruhsata işletme + ustaya işcilik + deneme yanılma esnasındaki parça değişimleri nedeniyle kar değil zarar ediliyor. moral bozukluğu boşa giden zaman sinir harbi yanına kar kalıyor.

    ben her lpg konusunda benzer şeyler yazıyorum.

    düzgün montaj ve usta varsa kapı gibi arkasındayım tavsiye ederim diyebiliyorsanız buyrun buraya ustanın yada işletmenin adını adresini telefonunu yazın.

    konuyu sonradan okuyanlara yada düzgün usta lpg ci arayana rehber olsun.

    ben 2006 üyesiyim ve bu forumda henüz işini düzgün yapan usta ismi veren duymadım. ancak şehir efsanesi haline gelmiş düzgün usta ve montajcı söylemi sürekli mesajlarda boy gösteriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.

    Yanlış bir düşünce. Kendim LPG'li araç kullanıyorum. VW Polo ve çoğu Opel modeli LPG takılmazsa uzun yıllar hizmet veriyor ancak LPG takılınca bu araçlar sorun yumağına dönüşüyor. Ancak LPG ile yüzbinlerce kilometre yol yapan araçlar da var.

    sorun cıkarmadan 100 binlerce km yol yapan yok. böyle bir araç varsa nasaya yollanıp sırları ifşa edilmelidir. lpg li araçların tamamı bakın yine yazıyorum tamamı muhakkak tekleme, sabah geç calışma, vites büyütünce stop, debriyaja basınca stop, rolanti bozuklugu, boğulma, aşırı yakma, zengin fakir karışım dengesizliği, conta yakma, subap sorunları, sızdırmazlık muhabeti, performans kaybı, buji seçme, buji kablosu seçme, ateşleme bobini sorunları, akü muhabeti, boğaz kelebegi sorunsalı.... bunları yaşamadım diyen adam lpg li araç değil dizel araç kullanıyordur...

    Hocam şimdi şöyle bir husus var, eğer araca hiç bakım yapmadan "yağ su koy devam" derseniz tabii ki gitmez. Belli KM'lerde bazı parçaların elbet değişmesi gerekir. Bunlar "Sorun" ya da "arıza" değildir. Atıyorum bir buji, 20-30 bin KM'de bir değiştirilmeli, bir ateşleme bobini, 150 binde bir değiştirilebilir. Ancak mekanik olarak dışarıdan müdahale yapılmamış ve üretim amacına uygun kullanılan bir motor uzun yıllar sorunsuzca hizmet edecektir ancak masrafsız olmayacaktır. Bunun ağır bakımı var, rutin bakımı var. Bu bakımlar yapılıp sorunsuzca, yolda kalınmadan, arıza ile boğuşmadan binilir.

    İkinci konunuza gelince,
    LPG'li araçlarda evet sorunlar oluyor. Benim aracımda da geç çalışma sorunu vardı ancak bunun sebebi benzin basınç valfi denilen bir parçanın benzinin enjektörlerden depoya geri süzülmesini önleyememesinden kaynaklıydı. Ancak iyi bir usta iyi bir kit montajı yaptığı zaman özellikle LPG ye uyumlu araçlarda pek sorun yaşanmıyor.

    hocam lpg takılana kadar hiç bir sorunu olmayan araçlar, lpg takıldıktan kısa bir süre sonra, bahsettiğim sorunlarla muhatap olup, parça değiştirmeye, deneme yanılmayla iş götürmeye başlıyor...

    lpg bence arızaları tetikliyor yahut saat gibi işleyen bir sistem istiyor. zayıf halkalardan ötürü lpg kullanıcısının burnu bişeyden kurtulmuyor.. benzinden kar yapacam derken, lpg kiti + ruhsata işletme + ustaya işcilik + deneme yanılma esnasındaki parça değişimleri nedeniyle kar değil zarar ediliyor. moral bozukluğu boşa giden zaman sinir harbi yanına kar kalıyor.

    ben her lpg konusunda benzer şeyler yazıyorum.

    düzgün montaj ve usta varsa kapı gibi arkasındayım tavsiye ederim diyebiliyorsanız buyrun buraya ustanın yada işletmenin adını adresini telefonunu yazın.

    konuyu sonradan okuyanlara yada düzgün usta lpg ci arayana rehber olsun.

    ben 2006 üyesiyim ve bu forumda henüz işini düzgün yapan usta ismi veren duymadım. ancak şehir efsanesi haline gelmiş düzgün usta ve montajcı söylemi sürekli mesajlarda boy gösteriyor.

    Hocam çok haklısınız, araç benzinde göstermediği sorunları LPG'de hissettirmeye ve göstermeye başlıyor. Ayrıca sistem benzine göre ayarlandığı için sıkıntılar çıkıyor. Daha "saat gibi" bir sistem istiyor. Lakin şu anda bir usta adresi veremeyeceğim çünkü aracıma LPG 2008 yılında takılmış. Ben bu aracı 2014'de aldım. Ama LPG evrakları duruyor, nerede takıldığı falan. Ben şu anda sıkıntı yaşamadığımı söyledim sadece.
    Ha şu var, sıfır araba alıyorken çok fazla KM yapılacaksa aradaki dizel farkı verilip alınabilir.
    Ancak 20-25 bin TL bütçe ile 2004-2005 model dizel araba -bence- alınmaz hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    ateşleme bobini ve oksijen sensörüne baktırın.

    aracı tamir ettirince anında satın. tüplü arabaların eksiksiz tamamında bu ve benzeri arızalar mevcut.

    Yanlış bir düşünce. Kendim LPG'li araç kullanıyorum. VW Polo ve çoğu Opel modeli LPG takılmazsa uzun yıllar hizmet veriyor ancak LPG takılınca bu araçlar sorun yumağına dönüşüyor. Ancak LPG ile yüzbinlerce kilometre yol yapan araçlar da var.

    sorun cıkarmadan 100 binlerce km yol yapan yok. böyle bir araç varsa nasaya yollanıp sırları ifşa edilmelidir. lpg li araçların tamamı bakın yine yazıyorum tamamı muhakkak tekleme, sabah geç calışma, vites büyütünce stop, debriyaja basınca stop, rolanti bozuklugu, boğulma, aşırı yakma, zengin fakir karışım dengesizliği, conta yakma, subap sorunları, sızdırmazlık muhabeti, performans kaybı, buji seçme, buji kablosu seçme, ateşleme bobini sorunları, akü muhabeti, boğaz kelebegi sorunsalı.... bunları yaşamadım diyen adam lpg li araç değil dizel araç kullanıyordur...

    Hocam şimdi şöyle bir husus var, eğer araca hiç bakım yapmadan "yağ su koy devam" derseniz tabii ki gitmez. Belli KM'lerde bazı parçaların elbet değişmesi gerekir. Bunlar "Sorun" ya da "arıza" değildir. Atıyorum bir buji, 20-30 bin KM'de bir değiştirilmeli, bir ateşleme bobini, 150 binde bir değiştirilebilir. Ancak mekanik olarak dışarıdan müdahale yapılmamış ve üretim amacına uygun kullanılan bir motor uzun yıllar sorunsuzca hizmet edecektir ancak masrafsız olmayacaktır. Bunun ağır bakımı var, rutin bakımı var. Bu bakımlar yapılıp sorunsuzca, yolda kalınmadan, arıza ile boğuşmadan binilir.

    İkinci konunuza gelince,
    LPG'li araçlarda evet sorunlar oluyor. Benim aracımda da geç çalışma sorunu vardı ancak bunun sebebi benzin basınç valfi denilen bir parçanın benzinin enjektörlerden depoya geri süzülmesini önleyememesinden kaynaklıydı. Ancak iyi bir usta iyi bir kit montajı yaptığı zaman özellikle LPG ye uyumlu araçlarda pek sorun yaşanmıyor.

    hocam lpg takılana kadar hiç bir sorunu olmayan araçlar, lpg takıldıktan kısa bir süre sonra, bahsettiğim sorunlarla muhatap olup, parça değiştirmeye, deneme yanılmayla iş götürmeye başlıyor...

    lpg bence arızaları tetikliyor yahut saat gibi işleyen bir sistem istiyor. zayıf halkalardan ötürü lpg kullanıcısının burnu bişeyden kurtulmuyor.. benzinden kar yapacam derken, lpg kiti + ruhsata işletme + ustaya işcilik + deneme yanılma esnasındaki parça değişimleri nedeniyle kar değil zarar ediliyor. moral bozukluğu boşa giden zaman sinir harbi yanına kar kalıyor.

    ben her lpg konusunda benzer şeyler yazıyorum.

    düzgün montaj ve usta varsa kapı gibi arkasındayım tavsiye ederim diyebiliyorsanız buyrun buraya ustanın yada işletmenin adını adresini telefonunu yazın.

    konuyu sonradan okuyanlara yada düzgün usta lpg ci arayana rehber olsun.

    ben 2006 üyesiyim ve bu forumda henüz işini düzgün yapan usta ismi veren duymadım. ancak şehir efsanesi haline gelmiş düzgün usta ve montajcı söylemi sürekli mesajlarda boy gösteriyor.

    Hocam çok haklısınız, araç benzinde göstermediği sorunları LPG'de hissettirmeye ve göstermeye başlıyor. Ayrıca sistem benzine göre ayarlandığı için sıkıntılar çıkıyor. Daha "saat gibi" bir sistem istiyor. Lakin şu anda bir usta adresi veremeyeceğim çünkü aracıma LPG 2008 yılında takılmış. Ben bu aracı 2014'de aldım. Ama LPG evrakları duruyor, nerede takıldığı falan. Ben şu anda sıkıntı yaşamadığımı söyledim sadece.
    Ha şu var, sıfır araba alıyorken çok fazla KM yapılacaksa aradaki dizel farkı verilip alınabilir.
    Ancak 20-25 bin TL bütçe ile 2004-2005 model dizel araba -bence- alınmaz hocam.

    haklı oldugunuz noktalar var.

    ancak bir konuya katılmıyorum 2 sene önce 2006 grande punto 1.3 mj 75 hp aldım(20500 tlye). halen arıza çıkarmadı. temiz dynamic bulamadığım için active almak zorunda kaldım. donanımsız oldugu için aractan zaman zaman sıkılıyorum. ancak halen arıza çıkartmadığı için satamıyorum

    temiz olduktan sonra, şirket galeri yüzü görmemiş 2004 2005 mj alınabilir. ancak hdi kadar az yakmıyor meret. c4 le dolaşırken gözüm benzin göstergesinden ziyade yolda oluyor puntoda istanbul içi 7.5 lt tüketim mevcut..

    konuyuda fena baltaladık. iyi forumlar dilerim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.