Şimdi Ara

Astra G Buğu sorunu için çözüm önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar arkadaşlar...
    Ne zamandır arabada buğu sorunuyla uğraşıyordum, yaz kış farketmeden camdan bildiğin su damlacıkları akıyordu. Özellikle uzun yolculuklarda çok zorlanıyordum, uzun araştırmalarım sonucunda buğulanma sorununun iç sirkülasyon klapesinin kapalı konumda kalmış olmasından kaynaklandığını öğrendim. Bunun üzerine işe koyulup kendi aracımın torpido gözünü sökerek klapeye ulaştım. Klapeyi gördüğümde kapalı konumda takılmıştı, yani dışarıdan hava alma yerine araba içindeki havayı sirküle ediyordu. Bu kapağı açık konuma almam ile beraber tüm buğu sorunum ortadan kalktı.
    Eğer bu şekilde bir sorunu olan varsa bilgilenmesini istedim. Bu kapağın takılı kalması özellikle Opeller'de kronik bir sorun.



    _____________________________
    HYUNDAİ GETZ 1.3 GLS - 2004 MODEL BENZİN / LPG
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanabana

    İyi akşamlar arkadaşlar...
    Ne zamandır arabada buğu sorunuyla uğraşıyordum, yaz kış farketmeden camdan bildiğin su damlacıkları akıyordu. Özellikle uzun yolculuklarda çok zorlanıyordum, uzun araştırmalarım sonucunda buğulanma sorununun iç sirkülasyon klapesinin kapalı konumda kalmış olmasından kaynaklandığını öğrendim. Bunun üzerine işe koyulup kendi aracımın torpido gözünü sökerek klapeye ulaştım. Klapeyi gördüğümde kapalı konumda takılmıştı, yani dışarıdan hava alma yerine araba içindeki havayı sirküle ediyordu. Bu kapağı açık konuma almam ile beraber tüm buğu sorunum ortadan kalktı.
    Eğer bu şekilde bir sorunu olan varsa bilgilenmesini istedim. Bu kapağın takılı kalması özellikle Opeller'de kronik bir sorun.

    Vectrada da oluyor mu acaba? Konu için teşekkürler bu arada.
    _____________________________




  • Muhtemelen aynı sistem kullanılıyor, opel forumlarında o şekilde okumuştum. Kapağı hareket ettiren motor zamanla kapağın bağlantısını zorlayıp çatlatıyor ve içeriden sürücü düğmeye bassada kapak hareket etmiyor
    _____________________________
    HYUNDAİ GETZ 1.3 GLS - 2004 MODEL BENZİN / LPG
  • cihanabana kullanıcısına yanıt
    teşekkür ediyorum bende de aşırı var bu bugu sorunu...torpidoyu kendiniz mi söktünüz?ben de deneyeyim bir olmazsa.
    _____________________________
    Allah var gam yok!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatrros

    teşekkür ediyorum bende de aşırı var bu bugu sorunu...torpidoyu kendiniz mi söktünüz?ben de deneyeyim bir olmazsa.

    http://sukru52.blogspot.com.tr/p/ic-sirkulasyon-klapesi-tamiri.html

    bu linkteki siteden incelemiştim buradakiler tamir amaçlı komple sökmüşler benim yaptığım torpido kapağını sökmek oldu zaten 6 tane vida tutuyor torpido kapağı sökülünce arkasında kalorifer fan motoru var motorun üstünde kalıyor kapak.
    Kapağı elimle açık konuma getirdim şimdilik buğu yok :D
    _____________________________
    HYUNDAİ GETZ 1.3 GLS - 2004 MODEL BENZİN / LPG




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FOCUS için servis önerisi...
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.