Şimdi Ara

wv polo stop etme sorunu kesin ve net çözüm

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
5
Favori
69.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkese merhaba97 model aee motor volkswagen polo aracım var yaklaşık bir buçuk sene önce aldım en başından anlatacağım ki neler yaptığını herkes bilsin çünkü ben çok araştırdım sormadığım kimse kalmadı bakmadım incelemediğim site kalmadı umarım herkese faydalı olur sırf bu yüzden üyelik açıp üye oldum
    yaklaşık 5 ay önce stop etme sorunu başladıözellikle bayırlarda durduğumda ve lambalarda durduğumda stop ediyor du bu olayı her zaman yapmıyordu ara ara yapıyordu sonra sık sık yapmaya başladı rolanti yukarı aşağı oynuyordu artık içinden çıkılmaz bir hal almıştı zaten aracımın muayenesi de yaklaşmıştıunutmadan söyleyim aracımda lpg de vardı ve işli değildi opet lpg den kaynaklandığını düşündüm fakat benzin ve lpg de stop ediyor du ben lpg den başlamak istedim lpg tesisatı komple atiker taktırdım ve ruhsata işlettim fakat değişen birşey olmamıştı arıza aynı şekilde devam ediyordutamirci maceram başlamıştı ilk gittiğim tamirci boğaz kelebeği dedi inanmadım kendim boğaz kelebeğimlaelektronikçi arkadaşlarımla inceledik fakat herhangi bir arıza göremedik ama internetten araştırdığıma göre herkes boğaz kelebeği diyordu gittim bütün tamirciler boğaz kelebeği diyordu her benim inanasım gelmiyorduboğaz kelebeğini söktüm temizledim fakat bir sonuç alamadım çıkmacıya gittim 6 7 tane boğaz kelebeği denedim fakat olmadı acaba sıfır mı almam gerektiğini düşündümbiraz daha sorayım belki satarım dedi sonradan düşündüm ki alacak arkadaşa kötülük yapmış olurum bu sorunu bulmam gerekiyordu sıfır boğaz kelebeği almaya karar verdim fakat bir sorun daha oluşmuştu sanki araç giderken viteste iken ara ara stop ediyor ve 5 dakika aradan sonra çalışıyordu sonra özellikle söylüyorum viteste iken ve araç sanki sönüyor du ve dediğim gibi çalışmıyor du marş basıyor ve çalışmıyordu bu zamana kadar araçta yaptıklarımı söyleyeyim triger kayışları değişti akslar rotiller salıncaklar değişti aks bilyaları değişti fren hortumları değişti diskler balatalar değişti akü değişti şanzıman değişti baskı plaka değişti marş motoru değişti şarj dinamosu değişti hepsinin orjinalleri ile değiştirdim tabi arada atiker marka gaz da takıldıneyse bunlar konuyla alakalı pek değil ama belirtmek istedimyaklaşık bunlar için 11 tane tamirci gezdim fakat stop etmeyi herkes boğaz kelebeği dedi araştırmalarıma göre sorun çıkaran parçaları bu gibi durumlarda boğaz kelebeği hararet müşürü distribütör ayrıca belirteyim krank sensörü distribütörün içindestop çalışmama ile ilgili yani 5 dakka sonra çalışma ile ilgili distribütör ve ateşleme bobini değiştirdim stop edip çalışmama her zaman zaten yapmıyordu bunun için bu parçalardan olduğunu söyleyemem fakat rolanti oynaması devam ediyordu artık boğaz kelebeği almalıydım ve maddi olarakta baya yıprandım bir tane parçası ile tanıştım dedi ki bana eğer boğaz kelebeğinin burada değiştirirsen gözümün önünde denemeler izin veririm benimde bu yaklaşımı çok hoşuma gitti yandaki tamirciye beraber gittik boğaz kelebeğini taktı adaptasyon yaptı nasıl bir adaptasyon sa artık araçta değişen birşey olmadı yandaki boşh servisine gidip orjinal aleti ile adaptasyon yapıp distribütör e avans ayarı yaptık teste çıktık 6 yada 7 kere istop etti ben zaten en başından boğaz kelebeği olmayacağını düşünmüştüm sonra zaten ümidimi kestim elinde sıfır boğaz kelebeği ile parçacıya gittim olmadığını söyledim bir tamirci parça almak için geldi parçacı dediki bu arkadaşın arabası stop ediyor bu sorunu yapabilir misin oda yaparım abi dedi parçacı benden bütün bütün parçaları temin edebilirsin dedi olmayanı geri getir dedi bu arkadaşın sorunu çöz dedi arabayı arkadaşa teslim ettim yaklaşık bir buçuk hafta onda kaldı oda haklıydı kimse bulamıyor herkes bir şeyler söylüyordu bende her akşam iş çıkışı tamircinin yanına gidiyordum 20 21 yaşlarında bir çocuktu ama çok azimliydi arabadaki bütün sensörler değişti boğaz kelebeği değiştibeyin kontrol edildi kablo tesisatı tek tek incelendi fakat bir türlü sorun bulunamıyor tamirci çocuk büyüklerinden yardım istiyordu fakat onlar da bulamıyordu en sonunda arabayı ordan almaya karar verdim ve gittim dedim herhalde sen yapamayacaksın arabaya artık alayım dedim bana verdiği cevap bu ben bu arabayı yapamazsam mesleği bırakırım peki dedim benzin pompasını değiştirdi o gün gazze gidip gaz tesisatı bağlantılarını sigortalarını komple söktürdük arabayı kontroller devam ertesi gün akşam yine tamirciyi aradım oldu mu diye abi dedi bu arabayı benzin döküp yakacağım olmadı mı dedim yok abi gel gel yaptım dedi gelince konuşuruz dedi sorun nerdeymiş arkadaşlar biliyor musunuz emme manifolt un contası dan evet yanlış duymadınız emme manifoldunun contası o kadar masraf yaptım o kadar tamirci gezdim sorun buradan çıktı bu arada unutmadan söyleyim katalizatör orta susturucu arka susturucu da değiştirdim buradan umarım herkese yardımcı olmuşumdur unutmayın arkadaşlar belki herkesle aynı arıza değildir fakat hepsini yaptıktan sonra hala bulunamıyorsa kesinlikle emme manifold contası yaklaşık bu sorunu ben 5 ayda çözdüm 97 polo yağ 7 buçuk milyar para harcadım bu yüzden bunları yazmak istedim arabanın şimdi saat gibi çalışıyor fakat bir sorun olursa tekrar buradan bildiririmartık olacağını sanmıyorum çünkü değiştirmediğim parça denemediğim yöntem kalmadı ama bu arabaların genelde rölanti sorunu boğaz kelebeği distribütör ve hararet müşürü hani demişler ya usta yok diye gerçekten doğru ben bursada oturuyorum ankara'ya bile gitmeye karar verdim bu sorun için internetten araştır araştırdığım yerlere telefon ettim yapabilir misiniz diye bunları bunları değiştirdim dedim o zaman bizim yapacak bir şeyimiz yok dediler neyse ki sorunu çözdüm darısı sizlerin başına yardımcı olmak isterim sağlıcakla kalın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • bı gelısme var mı ?
  • Merhaba.

    Polo Classic stop etme çözümü, sigorta panosunun komple lehimlerinin yenilenmesidir.
    Bana da birçok şey söylediler. Bujiler, buji kabloları, ateşleme bobini, gaz kelebeği, hava debimetresi,
    tüp beyni, arabanın beyni, krank devir sensörü, distribitör kapağı vs. Tahminlerin sonu yok.
    En son iyi bir usta, ya sigorta tablasındaki ateşleme rölesinden ya da sigorta panosunun kendisinden kaynaklanıyor dedi.
    İyi bir elektrikçiye tüm lehimleri yenilettir dedi.
    Yaptım ve problem çözüldü.
    İlk başta bunu yapmanızı tavsiye ederim.
    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.BOZKURT

    Merhaba.

    Polo Classic stop etme çözümü, sigorta panosunun komple lehimlerinin yenilenmesidir.
    Bana da birçok şey söylediler. Bujiler, buji kabloları, ateşleme bobini, gaz kelebeği, hava debimetresi,
    tüp beyni, arabanın beyni, krank devir sensörü, distribitör kapağı vs. Tahminlerin sonu yok.
    En son iyi bir usta, ya sigorta tablasındaki ateşleme rölesinden ya da sigorta panosunun kendisinden kaynaklanıyor dedi.
    İyi bir elektrikçiye tüm lehimleri yenilettir dedi.
    Yaptım ve problem çözüldü.
    İlk başta bunu yapmanızı tavsiye ederim.
    Saygılarımla...
    Günaydın hocam, masraf olarak ne ödedin peki ?
  • Usta aynı sorunu bende yaşıyorum bursanın neresindensin bende bursalıyım bana da binyardımcı olsanda çözzem şu sorunu duacın olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta aynı sorunu bende yaşıyorum banada bi yardımcı olsan tanışşak senlede bende bursalıyım duacın olurum nereye götürsem herkez farklı bişey söylüyor kimseden doğru düzgün cvp alamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • (ARACIM POLO 2000 HB 1.6 75 BEYGİR 55KW BENZİN +TÜP) ARKADAŞLAR AYNI ARIZA BENİM DE BAŞIMI AĞRITTI.aRABA ÇALIŞIP STOP ETME, DEVİRLİ GİDERKEN BİR ANDA STOP ETME, IŞIKLARDA STOP ETME , DURUNCA ÇALIŞTIRIP MARŞA BASMA İKİ ,ÜÇ KEZ ÇALIŞMAMA AMA 5 DK DURUNCA TEKRAR ÇALIŞMASI GİBİ)
    SORUNU ŞÖYLE HALLETTİM.

    1)ARABAYI BENZİNDE ÇALIŞIR HALE GETİRİN.YANİ GAZI BİR SÜRELİÜİNE İPTAL ET.
    2)BİLGİSAYARLI ARIZA TESPİTİ YAPAN (GENELLİKLE DELPHİ KULLANIYORLAR) BİR TAMİRCİYE ARACINIZ BAĞLATIN.
    3)ARIZADA MUHTEMEL MOTOR DEVRİ GİRİŞ DEVRESİNDE ARIZA TESPİTİ VERİR.(BU BAZI CİHAZLARDA MOTOR KRANK SENSÖRÜ DİYE GEÇER, FAKAT POLO 2000 VE ALTINDA DEVİR SENSÖRÜ YOKTUR, ONUN YERİNE DİSTRÜBÜTÖRDE HALL SENSÖRÜ VARDIR.)

    4)ARACINIZDA BOBİN ,BUJİ KABLOLARI VE DİSTRÜBÜTÖRÜ DEĞİŞTİRİSENİZ(DİSTRÜBÜTÖRÜN YENİSİ 3000 TL AMA TÜRKİYEDE YOK, ÇIKMA ALACAKSINIZ 400-500 TL )

    5)BUNLAR TAKILDIKTAN SONRA TEKRAR BİLGİSAYARA BAĞLAYIP ARIZANIN GİTTİĞİNİ TESBİT EDİN.

    6)ARACINIZI TEST EDİN .

    7)SADECE ARABA ROLENTİDE STOP EDİYORSA O ZAMAN BUNLARA GEREK OLMADAN BOĞAZ KELEBEĞİNİ DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ.
    BEN BUNLARI YAPTIM ARACIM DÜZELDİ .
    BU ARAÇLARIN KRONİK ARIZASI DİYEN USTADAN DA UZAK DURUN.




  • Merhaba aracım 2000 Polo Classic.

    Arabam dur kalkta gaz verince gaz yemiyor devir düşüyor ve devamında bazen stop ediyor.

    Bujiler,buji kablosu, Krank sensörü değiştirdim.Sonuç :masraf ama çözüm yok

    Karbüratörcü boğaz kelebeğini söktü temizledi taktı adaptasyon yaptı gene aynı.

    Sadece yüksek hızda vitesi boşa aldığımızda (salladığımizda) stop ediyordu o kesildi.Kelebek değişecek diyor.

    Baska bir tamirci bildisayara bağladı kelebek arızası gösteriyordu resetledi.

    Normale döndü cihaz arıza göstermedi.

    Bir iki ay sorunsuzdu sonrasında gene aynı sorun tekerrür etti.

    Sizce sorun nerede???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BEŞİKTAŞLI 06 -- 17 Şubat 2020; 20:35:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni sorun bendede var 98 polo 2 aydir degistirmedigim parca kalmadi yarin tamirciye gidip dedigini yaptiracagim inşallah olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konya da bu sorunu çözen usta var. Gelmek isteyenler 5373939302 arayabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf diler Y kullanıcısına yanıt

    Halloldu mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cümleten selam aleyküm arkadaşlar Konya'dan ben ARACAN wolksvagen özel servis işyeri ustasi Tahir aracan #wolksvagen #polo marka araç sahipleri araçla alakalı ne sıkıntınız varsa uzmanı biziz sağda solda boşuna usta aramanıza gerek yok biz bu işe gönül verdik garantili bir şekilde araçlarınızı düzeltiyoruz bu arıza birçok poloda mevcut arıza bir nokta değil birçok noktadan çıkabilir bu sorunların birden fazla nedenleri vardır uzaktan şudur budur demek doğru değildir varsa bir sorun aracı getirin bize belkide parça değiştirmeden sorununuzu çözelim ama bu her araç için geçerli değildir bazen parça değiştirmek gereke bilir ama gerçekten arizaliysa değişir sağlam parça kesinlikle değişmez iş görecek parça kesinlikle değişmez nokta atışı tespit yapılıp araç kalite kontrol den geçip teslim edilir garantisinde verilir yaptığımız işin sonuna kadarda arkasında dururuz ama bunun için telde uzun uzun sorular sormayın rica ediyorum sadece araç bir gün musadeyle bırakılır sıkıntısı neyse hallolur ve şayet arıza düzeltilmedigi taktirde olurda Allah'ın izniyle öyle bişey olacağını zannetmiyorum ama size güven sağlamak için yazıyorum kesinlikle bı ücret talebimiz olmayacaktır yaklaşık bu arızayı 200 den fazla poloda düzelttik müşterilerimiz gayet memnun bir çok ilden bile bu araçlar beni buldular bulmak isteyen bı şekilde ulaşır yaptığımız araçlar yapmadıklarını zin teminatı olsun aracı satma derecesine ulaştıran aracına lanet eden kişiler şimdi keyifle polonun tadını çıkarıyor #stopetme #alıpverme #tekleme #rolantibozuklugu # dalgalanma gibi ve benzeri ne sorununuz varsa bana ulaşabilirsiniz num 05532466778 ARACAN wolksvagen servisi konya Karatay san bağsaray SK no45

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah Polo sahiplerine yardım etsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aslan77Bursa -- 23 Mart 2022; 20:13:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo AC 1.6 2000 model aracim var stop etme sorunu var nasil halledicem bilgi.verebilirmisiniz daha evvelki sahibi herseyini degistirmis 2 ay problem olmamis tekrardan olmus

    Ben ne yapacam ? Sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi geceler bendede ayni sorun var bilecikte yasiyorum sizle konusmam mumkunmu abi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslan77Bursa A kullanıcısına yanıt
    Sizdede ayni sorunmu var?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yusuf diler Y kullanıcısına yanıt
    Sorun cozuldumu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba benim aracımda polo 99 hb ışıklarda dur kalkta stop sorunum var atıker lpg var araçta 1.6 motor fakat benzinde bu sorunu asla yapmıyor geçen hafta elektrik ustasına götürdüm ve aracın bogaz kelebegine baktırdım bir arıza olmadıgını söyledi rolanti ayarı yaptı çünkü ilk marşa basınca araba almıyordu benzini şimdi araba tek te alıyor benzini daha sonrasında gaza geçiyor elektrik ustasından sonra herhangi bir problem yaşamadım ilk sefer ki gibi gaz da ışıklarda dalgalanma yada yokuşda durunca dalgalanma tarzı sorunlarım ortadan kalktı fakat simit tüp var ve yokuş çıktıktan sonra düz yola tekrar çıktıgımda eğer gaz vermez isem küt diye stop edebiliyor bunu sadece gaz da yapıyor benzinde araba kaymak gibi gidiyor eğer sorunlarımın devam etmesi durumunda sanayide kıyılmak yerine şehir içi benzin kullanmayı tercih edicem gibi çünkü Atiker LPG ustalarına götürüyorum araba benzinde hiç bir sorunu yok ama gazda sorun yaşatıyor bana diyorum ayar yapıyorlar 100 TL de para alıyorlar hiç bir halta yaramıyor bide üstüne araçda kronik diyip geçiyorlar :) fakat benzinde araç stop etmiyor LPG de şuan durumu iyi fakat yine bugün 2 kere yokuş sonrasında sorun yaşadım gaz vermediğim zaman simit tüpün küçüklüğü ve gazın bir yerde yoğunlaşması olduğunu düşünüyorum yani almıyor gazı bence yokuş dediğim dik yokuşlar ama yinede bilen varsa en azından benzin de değil fakat gaz da böyle sorun olmasını yazarlarsa sevinirim.





  • usta bursanın neresindesiniz 95 model 1.3 polo var bende debriyaja basınca rolantide stop ediyor

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.