Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (413. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.145.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 411412413414415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    opel astra h dızel 230 bın km de olan aracım dun yıne bu 4-5 oldu yolda bıraktı.devamlı zamanından önce yetkılı servıse gıtmeme ragmen aracın özellıkle son 1 yılda cok arızalandı.tıtızde bırıyım.dun avcılar yolunda dur-kalk trafıgınde aracın altında tak dıye ses geldı.100 metre ılerde hararet lambası yandı göstergelerde.hemen cektım kenara bır bakarım kayıs kompus.triger değil.sans mı desem yetkılının ıhmalı mı desem bılmıyorum ama bu kıs kısmetse satacam aracı yeter artık.bır daha mı opel kolay kolay almıyacam.ınsıgnıa lara bakıyordum vazgecıcem buyuk ıhtımal.servıse cektım ıyı nıyet ıvır zıvır laflar alternator-hortum-kayıs parası toplam 1.000 TL tutuyor.sizce bu opel e ne demeli.

    su dsg patlak olmasa yarın alıcam golf veya jetta da baska secenek bulamıyorum.ıkıncı el de aramak lazım...

    Alternatör bilya dağıtıp kitlemiş dolayısıyla kayış koparmış gibi gözüküyor. Geçmiş olsun fakat yetkili servise ben pek güvenmiyorum. 230.000 kilometredeki araç için periyodik bakımdan farklı bakımlar da yapılmalı, zamanında o alternatörün bakımı ve bilya değişimi yapılsaydı kitlemezdi.
    Herşey periyodik bakım değil ne yazık ki. Aracın V kayış değişim periyodu 60.000km. Servis 60.000km'de kayış değiştirip geçer. Alternatör bakımıymış falan hak getire. Anca bozuğu sök yeniyi tak. Opel için değil bu her marka için böyle.
    Tekrardan geçmiş olsun...

    kesinlikle, kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum. 100 binde bir dağılması beklenmeden turboya bakım yapılmalı, aynı şekilde alternatöre de, şanzıman yağını genelde değişmezler, aslında değiştirmek lazım. kayışı değiştirirken hangi servis elemanı kayışın bağlı olduğu ekipmanların kayış kasnaklarını eliyle sallayarak rulman boşluğunu kontrol ediyor acaba? genel anlayış dağılmasını bekle, dağılınca müşteri nasıl olsa gelecek. ben dahil çoğumuz servislerin yaptığı gibi dağılmasını beklemek.
    işin başka boyutu da var. servisler veya alternatör bakımı yapanlar, turbo bakımı yapanlar sıfır fiyatına yakın bakım işçilik parası istiyorlar. ee bi bakıma da müşteri de haklı. 650-800 lira turbo bakımına vereceğime, dağılana kadar beklerim, dağılınca sıfırını 1000 tl ye taktırırım diyor.
    Allah arabası olana kolaylık versin. Türkiye'deki servisler sanki kıçı kırık bi mekanizma olan otomobil tamir bakımı yapmıyorlar, sanki bakım yaptıkları uzay mekiği de çok büyük miktarlar istiyorlar yaptıkları işe.
    arabamın (astra h 1.3 dizel) hiç daha önce yapmadığım bilmediğim halde V kayışını ben değiştim ( çok kolaymış). 20 liraya aldım kayışı. servis değişime 450 TL istedi. disklerini ben değiştim (Çok Kolaymış), balatalarını ben değiştim (önler kolay arkalar zor oldu). periyodik bakımını da servise çekiyorum Çünkü arabayı lifte kaldırıyor, altına girip kendim sağına soluna bakıyorum, bi de bilgisayara bağlıyor, o yüzden. bazı özel aparatları ve cihazı olmasa hiç uğramam.
    servis işletenlere sorsan bir sürü personel çalıştırıyor, iş yeri masrafları var, personel eğitimi filan falan diye masraflarının çok kar marjının düşük olduğundan bahsederler. katılıyorum da arkadaşım sen servisi açtıktan bi sene sonra o düşük kar marjı ile porche jipi nasıl aldın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chtzdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: aRm


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    opel astra h dızel 230 bın km de olan aracım dun yıne bu 4-5 oldu yolda bıraktı.devamlı zamanından önce yetkılı servıse gıtmeme ragmen aracın özellıkle son 1 yılda cok arızalandı.tıtızde bırıyım.dun avcılar yolunda dur-kalk trafıgınde aracın altında tak dıye ses geldı.100 metre ılerde hararet lambası yandı göstergelerde.hemen cektım kenara bır bakarım kayıs kompus.triger değil.sans mı desem yetkılının ıhmalı mı desem bılmıyorum ama bu kıs kısmetse satacam aracı yeter artık.bır daha mı opel kolay kolay almıyacam.ınsıgnıa lara bakıyordum vazgecıcem buyuk ıhtımal.servıse cektım ıyı nıyet ıvır zıvır laflar alternator-hortum-kayıs parası toplam 1.000 TL tutuyor.sizce bu opel e ne demeli.

    su dsg patlak olmasa yarın alıcam golf veya jetta da baska secenek bulamıyorum.ıkıncı el de aramak lazım...

    Alternatör bilya dağıtıp kitlemiş dolayısıyla kayış koparmış gibi gözüküyor. Geçmiş olsun fakat yetkili servise ben pek güvenmiyorum. 230.000 kilometredeki araç için periyodik bakımdan farklı bakımlar da yapılmalı, zamanında o alternatörün bakımı ve bilya değişimi yapılsaydı kitlemezdi.
    Herşey periyodik bakım değil ne yazık ki. Aracın V kayış değişim periyodu 60.000km. Servis 60.000km'de kayış değiştirip geçer. Alternatör bakımıymış falan hak getire. Anca bozuğu sök yeniyi tak. Opel için değil bu her marka için böyle.
    Tekrardan geçmiş olsun...

    kesinlikle, kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum. 100 binde bir dağılması beklenmeden turboya bakım yapılmalı, aynı şekilde alternatöre de, şanzıman yağını genelde değişmezler, aslında değiştirmek lazım. kayışı değiştirirken hangi servis elemanı kayışın bağlı olduğu ekipmanların kayış kasnaklarını eliyle sallayarak rulman boşluğunu kontrol ediyor acaba? genel anlayış dağılmasını bekle, dağılınca müşteri nasıl olsa gelecek. ben dahil çoğumuz servislerin yaptığı gibi dağılmasını beklemek.
    işin başka boyutu da var. servisler veya alternatör bakımı yapanlar, turbo bakımı yapanlar sıfır fiyatına yakın bakım işçilik parası istiyorlar. ee bi bakıma da müşteri de haklı. 650-800 lira turbo bakımına vereceğime, dağılana kadar beklerim, dağılınca sıfırını 1000 tl ye taktırırım diyor.
    Allah arabası olana kolaylık versin. Türkiye'deki servisler sanki kıçı kırık bi mekanizma olan otomobil tamir bakımı yapmıyorlar, sanki bakım yaptıkları uzay mekiği de çok büyük miktarlar istiyorlar yaptıkları işe.
    arabamın (astra h 1.3 dizel) hiç daha önce yapmadığım bilmediğim halde V kayışını ben değiştim ( çok kolaymış). 20 liraya aldım kayışı. servis değişime 450 TL istedi. disklerini ben değiştim (Çok Kolaymış), balatalarını ben değiştim (önler kolay arkalar zor oldu). periyodik bakımını da servise çekiyorum Çünkü arabayı lifte kaldırıyor, altına girip kendim sağına soluna bakıyorum, bi de bilgisayara bağlıyor, o yüzden. bazı özel aparatları ve cihazı olmasa hiç uğramam.
    servis işletenlere sorsan bir sürü personel çalıştırıyor, iş yeri masrafları var, personel eğitimi filan falan diye masraflarının çok kar marjının düşük olduğundan bahsederler. katılıyorum da arkadaşım sen servisi açtıktan bi sene sonra o düşük kar marjı ile porche jipi nasıl aldın?

    Ben her zaman yetkili servistense orjinal parçalarla bilgili bir özel serviste bakımı tercih ederim. Kesinlikle yarı paraya yetkili servisten daha itinalı bir bakım oluyor. Elektrikçisinden, mekanikçisine herkes arabayı kontrol ediyor.
    Garanti yüzünden ilk bakım yetkili servisteydi. Periyodik bakım parçalarını satın aldım, ikinci bakım özel serviste yapılacak. (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aarmaganozturk -- 15 Haziran 2013; 13:04:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ozel ile yetkili arasinda iscilik farki var
    Ara kampanya oluyor ama bir daha opel mi yok kalsin 300 bin yapmadan biter mi yahu hem de bakimini aksatmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Ozel ile yetkili arasinda iscilik farki var
    Ara kampanya oluyor ama bir daha opel mi yok kalsin 300 bin yapmadan biter mi yahu hem de bakimini aksatmiyorum
    Arkadaşlar merhaba;
    Bende 2007 model Opel astra dizel easytronic bir araç var.Aracım ilk çalıştırmada 1.viteste 20-30 devir arasında vitesi 2'ye attıktan sonra tık tık diye tek veriyor.Bu sesi sadece aracı ilk çalıştırmamda alıyorum.Yani araç çalışır durumda ışıklarda dursam ve tekrar kalkış yapsam aynı sesi almıyorum.Yani kısaca ilk çalıştırmalarda aldığım bir ses.
    Bu sorunu yaşayan kimse var mı?Lütfen yardım bekliyorum.



    Saygılarımla....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Ozel ile yetkili arasinda iscilik farki var
    Ara kampanya oluyor ama bir daha opel mi yok kalsin 300 bin yapmadan biter mi yahu hem de bakimini aksatmiyorum
    Arkadaşlar 2007 model easyronic bir dizel astram var.1.viteste 20-30 devirde vites attıktan sonra tık tık diye bir ses alıyorum.Ses çok hafif yani çok rahatsız edici değil.Ancak bu tık tık sesi sadece aracı ilk çalıştırmalarda oluyor.Yani aracım çalışır halde ışıklarda dursa tekrar harekete başlayınca bu ses gelmiyor.Yani kısaca aracın kontağı her açılış kapanışta aldığım bir ses.,
    Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum acaba?Sorun ne olabilir.


    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim..

    Syg.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoholi

    Arkadaşlar 2007 model easyronic bir dizel astram var.1.viteste 20-30 devirde vites attıktan sonra tık tık diye bir ses alıyorum.Ses çok hafif yani çok rahatsız edici değil.Ancak bu tık tık sesi sadece aracı ilk çalıştırmalarda oluyor.Yani aracım çalışır halde ışıklarda dursa tekrar harekete başlayınca bu ses gelmiyor.Yani kısaca aracın kontağı her açılış kapanışta aldığım bir ses.,
    Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum acaba?Sorun ne olabilir.


    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim..

    Syg.

    Alıntıları Göster
    2007 model astra 1,3 cdti aracımın yol bilgisayarında Soğutma suyu seviyesi uyarısı veriyor, ne anlama geldiğini bilen var mı ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yashar86

    2007 model astra 1,3 cdti aracımın yol bilgisayarında Soğutma suyu seviyesi uyarısı veriyor, ne anlama geldiğini bilen var mı ??

    Alıntıları Göster
    Soğutma suyun azalmış ilave etmelisin antifirizli su ile karışık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sugarbaro -- 25 Haziran 2013; 14:19:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugarbaro

    Soğutma suyun azalmış ilave etmelisin antifirizli su ile karışık.
    Geçen gün araçla uzun bir yokuş çıkarken araç devirden düştü. 5. viteste giderken birden aracın gaz almadığını ve hızlanmadığını farkettim, 4 e sonra da 3 e düşürdüm baktım araç hızlanmıyor, 50 km sabit hızda ilerlemeye başladım, araç ne hızlandı ne de yavaşladı bundan sonra. Sağa çekip kontağı kapadım, tekrar çalıştırdığımda problemsiz yola devam ettim, herhangi bir arıza ışığı da yanmadı. Şu an için araçta bir problem yok gözüküyor. Neden kaynaklandığı konusunda bir fikri olan var mı, turboyla ilgili bir problem olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxtolgaxxx1977

    Geçen gün araçla uzun bir yokuş çıkarken araç devirden düştü. 5. viteste giderken birden aracın gaz almadığını ve hızlanmadığını farkettim, 4 e sonra da 3 e düşürdüm baktım araç hızlanmıyor, 50 km sabit hızda ilerlemeye başladım, araç ne hızlandı ne de yavaşladı bundan sonra. Sağa çekip kontağı kapadım, tekrar çalıştırdığımda problemsiz yola devam ettim, herhangi bir arıza ışığı da yanmadı. Şu an için araçta bir problem yok gözüküyor. Neden kaynaklandığı konusunda bir fikri olan var mı, turboyla ilgili bir problem olabilir mi?

    yokuşlarda 2. vitese kadar inebilirsin çok doğal hele ki araçta yük varsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scania1905


    normal dizeller rampada felan gaz vermeden rahatça kalkış yapabiliyoruz. 1.3 astralarda böyle bir durum var mı

    rampada astraya gaz vermezseniz stop eder. çook gaz vereceksiniz çok fazla, ayrıca klima kapalı olmalı, yoksa stop eder.Durma mesafesine yakın 2 den 1 e atacaksınız yoksa stop eder.yarım debriyaj 2 ile gidivereyim yok. yoksa stoppp eder. Rezillik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoholi

    Arkadaşlar 2007 model easyronic bir dizel astram var.1.viteste 20-30 devirde vites attıktan sonra tık tık diye bir ses alıyorum.Ses çok hafif yani çok rahatsız edici değil.Ancak bu tık tık sesi sadece aracı ilk çalıştırmalarda oluyor.Yani aracım çalışır halde ışıklarda dursa tekrar harekete başlayınca bu ses gelmiyor.Yani kısaca aracın kontağı her açılış kapanışta aldığım bir ses.,
    Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum acaba?Sorun ne olabilir.


    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim..

    Syg.

    Meraklanmayın tık diye yay sesine benzeyen duyduğunuz o ses esp ve patinaj sisteminin devreye girme sesidir her çalıştırmada bir kere duyarsınız bir daha duymazsınız.
  • yakıt kullanımı süper
  • xxxtolgaxxx1977 X kullanıcısına yanıt
    hocam turbo ile ilgili bir problem gibi görünüyor. turbo hortumunu bir kontrol ettir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denay

    hocam turbo ile ilgili bir problem gibi görünüyor. turbo hortumunu bir kontrol ettir



    Ben de turboyla ilgili diye düşünüyorum. Ancak araç şu anda normal çalışıyor problem yok. Turbo hortumu ne oluyor, yolda bırakır mı?
  • xxxtolgaxxx1977 X kullanıcısına yanıt
    benzer olay bir arkadaşın başına gelmişti.turbo hortumu yerinden çıkmış ya da patlamıştı. yokuşlarda çekmiyordu. sürekli vites düşürmek zorunda kalıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denay

    benzer olay bir arkadaşın başına gelmişti.turbo hortumu yerinden çıkmış ya da patlamıştı. yokuşlarda çekmiyordu. sürekli vites düşürmek zorunda kalıyordu.
    Arkadaşlar aracın çakmaklığı çalışmıyordu, benim sürekli gittiğim servise gittim (speedy) neyse sigorta kutusunu kontrol edip yanmış olan sigortayı değiştirdiler ve çakmaklık çalışmaya başladı. Ama bu seferde Merkezi kilit çalışmamaya başladı. Motor bölümündeki ve arka bagajdaki tüm sigortaları kontrol ettik hepsi sağlam ama araba kilitlenmiyor. Arıza tespit cihazında ise beyin ile merkezi kilit bağlantısı kurulumadı diye hata veriyor. Sizde neyden kaynaklanmış olabilir, maliyeti çok olur mu? Fikirleriniz nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Arkadaşlar aracın çakmaklığı çalışmıyordu, benim sürekli gittiğim servise gittim (speedy) neyse sigorta kutusunu kontrol edip yanmış olan sigortayı değiştirdiler ve çakmaklık çalışmaya başladı. Ama bu seferde Merkezi kilit çalışmamaya başladı. Motor bölümündeki ve arka bagajdaki tüm sigortaları kontrol ettik hepsi sağlam ama araba kilitlenmiyor. Arıza tespit cihazında ise beyin ile merkezi kilit bağlantısı kurulumadı diye hata veriyor. Sizde neyden kaynaklanmış olabilir, maliyeti çok olur mu? Fikirleriniz nedir?

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaslar, 2007 model astra aracımının sürücü kısmından anahtar ile kilitlediğim zaman sadece sürüc kısmındaki kapının kilitlendiğini diğer 3 kapının kilitlenmediğini veya kilitin açılmadığını farkettim.Bu kasalarda böyle bir sorun olup olmadıgını merak edip sormak istedim.

    aracım linkte ki modeldendir
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNrY1fWPjRzv61rzv0kmMD7STNkZjoUHqsptYoCaLMBw4ANiGc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yashar86

    merhaba arkadaslar, 2007 model astra aracımının sürücü kısmından anahtar ile kilitlediğim zaman sadece sürüc kısmındaki kapının kilitlendiğini diğer 3 kapının kilitlenmediğini veya kilitin açılmadığını farkettim.Bu kasalarda böyle bir sorun olup olmadıgını merak edip sormak istedim.

    aracım linkte ki modeldendir
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNrY1fWPjRzv61rzv0kmMD7STNkZjoUHqsptYoCaLMBw4ANiGc

    diğer kapılarında kilitlenmesi lazım, kapılarda açma kapama kilidi yok.




  • yashar86 Y kullanıcısına yanıt
    yok hocam malesef sadece o kapı açılıp kapanıyor.
  • turquaz60 T kullanıcısına yanıt
    emin misin ya bence çok sapma hırsız sadece surucu kapısını kontrol etmiyor ki :)
  • 
Sayfa: önceki 411412413414415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.