Şimdi Ara

Astra 1.3 CDTI Kullanan Var mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
24.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene web sitesinde 34.700 görünen Megane 2 1.5 DCI HB, Sportway i 32.500 YTL ye aldik
    Şu an 33.500 görünüyor, herhalde yılbaşına doğru peşin para ile bu arabayı 31.000 e verirler...

    İç kalite olarak çok süper değil + kronik fren balatası gıcırtısı var, ancak kapılardan ses gelmiyor şimdilik
    Motorun ilk günden beri gaza verdiği tepki çok hassas ve iyi, tüketim şehir içi yokuşlu-kısa mesafe + klimali 6.3 ortalama/100 km

    bence fiyatına da bakarsak fena değil... gerçi megane 2 nin 100 hp 1.5 DCi motoru da yakın sayılır...
  • Kardeş senin yerliden maksadın ne bilmiorum ama ford 98 yılından beri Türkiye ye sadece parçalarını gönderior otomobilin gerisi burada meydana getirilior, benim yerliden kastım, yani parçaları burada birleştiriliyor ford'un. YANİ opel gibi öylece tutup almanyadan getirilmior veya da mazda falan gibi japonyada birleştirilmiyor parçaları. TABİİ böyle oluncada teknoloji, kullanılan makinalar vs. den ötürü yerli ve avrupa yapım BİRAZ fark ediyor.(Nasıl her yiğidin yoğurt yiğişi fark ediyorsa) Sen ford un sitesine gir de bi bak bakiim aynımı değilmi, ingiliz dedin mi duracan hepsi o.çocuğu nede olsa.

    Ayrıca ford 2006 mayısta tamamen türk üretimine geçior. Yani artık parçalarıda burada üretilecek bu ii bişey tabiki. Ama ben yinede yerli arabayı fazla tercih etmem. Tek avantajı parçası ucuz oluyo, başka bi işe yaramıor.Onuda kasko halledio zaten çoğu zaman.

    Taunus' a gelince bak işte o araba saf kan İngiliz dir zaten bu yüzden hala piyasada görüyosun onlardan, yerli gördüün varmı okadar eski olupta?? (Anadol murat falan?) Bi reno 12 war işte gururu iftarımız.

    Taunus şimdikilere bin basar sağlamlık açısından.




  • Yeni focuslar yurtdışından geliyo. Almanya ve ispanya...

    Escort dediin gibi burda montaj dı focus 1 i bilmiyorum..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srkanu



    Yeni focuslar yurtdışından geliyo. Almanya ve ispanya...

    Escort dediin gibi burda montaj dı focus 1 i bilmiyorum..


    +1 cok doğru ayrıca linki bile var şasi nosunu girip nerden geldiğine bakabiliyorsun yeni focus la ilgili topicte...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeY_YaH

    Kardeş senin yerliden maksadın ne bilmiorum ama ford 98 yılından beri Türkiye ye sadece parçalarını gönderior otomobilin gerisi burada meydana getirilior, benim yerliden kastım, yani parçaları burada birleştiriliyor ford'un. YANİ opel gibi öylece tutup almanyadan getirilmior veya da mazda falan gibi japonyada birleştirilmiyor parçaları. TABİİ böyle oluncada teknoloji, kullanılan makinalar vs. den ötürü yerli ve avrupa yapım BİRAZ fark ediyor.(Nasıl her yiğidin yoğurt yiğişi fark ediyorsa) Sen ford un sitesine gir de bi bak bakiim aynımı değilmi, ingiliz dedin mi duracan hepsi o.çocuğu nede olsa.

    Ayrıca ford 2006 mayısta tamamen türk üretimine geçior. Yani artık parçalarıda burada üretilecek bu ii bişey tabiki. Ama ben yinede yerli arabayı fazla tercih etmem. Tek avantajı parçası ucuz oluyo, başka bi işe yaramıor.Onuda kasko halledio zaten çoğu zaman.

    Taunus' a gelince bak işte o araba saf kan İngiliz dir zaten bu yüzden hala piyasada görüyosun onlardan, yerli gördüün varmı okadar eski olupta?? (Anadol murat falan?) Bi reno 12 war işte gururu iftarımız.

    Taunus şimdikilere bin basar sağlamlık açısından.


    mondeo ve focus yerli değil .
    escort montajı biteli 5 yıl oldu

    yerliye güvenmiyosan seninle paylaşıcak hiçbirşeyimiz yok




  • 15/12/2005 1.3 cdtı enjoy spor pkt. aldım almadan önce bu sitenin ve aracı kullananların yorumları faydalı oldu önce 1.6 enjoy otom. vites siparişi vermiştim son dakka 1.3 döndüm. araç ekonomik uzun yolda bana göre çok iyi. izmir manisa arası hergün gidip geliyorum yokuşlarda performans güzel tabiki benzinlisi daha aktif seri ama yeni nesil dizelde bukadarıda cok iyi. megane ve peugeot 307 dizellerine göre pahalı ama opel bu aracı 15 gün bekledim üstelik.. ben sürat meraklısı değilim daha aracın 6 vitesini kullanamadım 4 viteste 4000 devirde 140 görünce 5 ve 6 ya pek gerek kalmadı ama bi otoban yapmalı. slm lar.
  • abi senin arabada da şu aylarda ilk çalıştırırken bi problem oluyor mu,astra 1.3 cdti de??benim de aynısı daha 3000 km de. sabah -7 derece ye falan düşüyo burası. 4-5 kere kontak açıp kapatıorum ısıtma devreye girio ancak ozaman çalışıo yoksa ilk seferde (tek 1 kere ısıtırsam) çok zor hatta çalışmıo sende warmı böyle bi problem??

    serwise gittim bi kaç kere normal dediler, bekle ısıtmayı sonra marşa elini basılı tut 6-8 sniye arası çalışır dediler, olmadı 2-3 kere ısıt marşa öyle bas dediler.
    rica etsem bana bu konu hakkında bilgi verebilirmisin. forma yazmak yerine mail atabilirsen çok sewinirim saol.

    tufekci_06@hotmail.com
  • Opel'in Allah belasını versin! General motor Türkiye'ye en son çekmiş olduğum mail ve hâlâ bi karşılık gelmedi. Alacak olan varsa almasın, benim başım yandı, sizin başınızda yanmasın...

    Öncelikle iyi günler. Ben 3 Ekim 2005 tarihinde Ankara’da ki Opel Bayilerinden birisi olan Opis’ten 2006 model Opel Astra-H 1.3 CDTI Enjoy donanımlı bir otomobil satın aldım. Aldığım günden yaklaşık 1 hafta sonra kaliteli euro dizel kullanmama ve araçta bulunan kızdırma ışığının sönmesini bekleyip de marşa basmama rağmen arabam sabahları ilk marşta çalışmamaya başladı. Buna moralim çok bozulmuştu, fakat gün içerisinde ki diğer çalışmalarında normal olarak tek marşta çalışıyordu, öyle ki sabahları hava soğuk da olmuyordu o ilk zamanlarda. Bunun üzerine arabayı aldığım bayi olan Opis’e gittim ve serviste kayıt açtırdım, bu beni çok şaşırtmıştı, “0” km.de bir arabayı daha haftası bile dolmadan servise götürmüştüm.

    Ben Ankara’da bir üniversitede elektrik-elektronik mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim, servise gittiğim o gün derslerime girmeyip de gitmiştim, hatta size şöyle şöyleyim, okulum ile, gitmiş olduğum servisin arasında bulunan mesafe yaklaşık 50 km., oturduğum evle de yaklaşık olarak o mesafede ve benim arabam olmadığı zaman üniversiteye ulaşım sağlamam çok zor. Bana o gün serviste, arabamın o gece orada kalması gerektiğini sabah bir de kendilerinin çalıştırıp deneyeceğini söylediler.

    Ben sıkıntılı bir halde, gayet üzgün bir şekilde o gün oradan ayrıldım, yine çok zor şartlar altında evime ulaşım sağladığım o günün ertesi günü, üniversiteye gidemeyip tekrar Opis’e gittim. Oraya gittiğimde bana söyledikleri söz, “arabanızda bir versiyon eksikliği gördük ve bu versiyonu yükledik, bundan sonra sorununuz düzelecektir.” oldu. Ben büyük bir neşe ile arabama binip evime geldim, gerçekten çok mutlu olmuştum o gün. Sabah okuluma gitmek üzere arabama binip çalıştırdığımda yine aynı problemle karşı karşıya geldim, bu sefer çok moralim bozulmuştu. Arabamı zar zor çalıştırıp yine okula gidemeden doğru servise gittim, çünkü bu büyük bir problem veya onun habercisi olabilirdi, bir yandan giremeyip kaçırdığım dersler, diğer yandan ise daha “0” olarak aldığım arabanın bu halde olması beni manevi olarak çok etkiledi ve halen de etkilemektedir.

    Servise girdiğimde yine o masumca gülen yüzler bana çevrilmişti. Sorunu sormalarına gerek yoktu, sadece “yine mi çalışmadı” dediler, bende “evet” dedim. Ustalardan birisi “biz arabayı sabah denedik düzgün çalışıyordu” dedi, inanamadım, sanki ben yalan söylüyordum! O akşam arabanın yine orda kalmasına ve sabah bu sefer benimle birlikte arabanın çalıştırılmasına karar verdik. Ben allak bullak olmuştum, sabah sınavım olduğu için okula gitmek durumunda kaldım ve sınavımdan çıkıp diğer derslerime giremeden Opis’e gittim. Ustalardan birisi direksiyona geçti bende yanında idim. Kontağı açtı ve ısıtma bujileri söndükten sonra marşa bastı, araba size gönderdiğim videolardaki gibi sarsıldı ve çalışmadı, sonra bir daha denedi ve bu sefer çalıştırdı. Ben bir an sevindim, en azından hatayı kanıtlamış oldum diye, fakat usta benle dalga geçer gibi bu çok normal bu araba böyle çalışır dedi.Bu olayların olduğu zamanlarda hava 15-20 derece arasında idi. Çok sinirlendim, Opis’te satış ile ilgilenen bir tanıdığım vardı, alırken tanışmıştık, hemşerim diye ona aktardım durumu, o da işin içine girince biraz daha hassas davranmaya başladılar. Daha sonra servis müdürleri geldi ve bana bu olayın çok normal olduğunu, arabayı böyle kullanmam gerektiğini ve bunu hiç kafama takmamam gerektiğini söyledi.

    Bunun üzerine İstanbul yolu üzerinde ve bana uzaklığı yaklaşık 70 km. olan Opan isimli bayiinize gittim, orada da durumu anlattım ve yine ilk başa döndük. Arabamı oraya bırakıp o 70 km.lik yolu 4 farklı ulaşım aracı değiştirerek geri dönmek zorunda kaldım ve tabi ertesi sabah yine aynı eziyeti çekerek oraya gittim. Tabi bu zaman aralığında tüm derslerimden geri kaldım. Sabah Opan’daki usta ile birlikte çalıştırdık arabayı, bir kez marşa bastı ve çalışmayınca “evet kesinlikle problem var” dedi, yine sevinmiştim. Sonra bana tek tek şunları saydı: “Arabanızı buraya bırakacaksınız, biz önce gerekli incelemeleri yapacağız, sonra deponuz sökülecek, önce orası kontrol edilecek, daha sonra tek tek diğer arızalı olabilecek parçalara bakacağız,ben şimdi bunları size uzun uzun anlatamam. Fakat şöyle bir sorun var, şuan servisimiz çok kalabalık, şimdilerde bakamayız, ama siz bırakın önümüz bayram (Ramazan Bayramı), bayram dan sonra 30-35 gün bir zaman aralığında biz size bir cevap veririz.”

    Size daha öncede belirttiğim gibi arabamın olmaması benim hayatımın durması gibi bir şey Ankara’da. Bunun üzerine kendilerine rica ettim “şuan bıraksam bana 4-5 gün içinde bir şey söyleyebilir misiniz?” diye fakat “imkansız” yanıtını aldım. Oradan da umutsuz bir şekilde ayrıldıktan sonra tek şansım kalmıştı o da 3. ve en son bayii olan opal’e gitmek. Oraya gittiğimde yine ilk başa dönmüştük, araba gece orada kalacaktı. Fakat bu sefer bırakmak istemedim, çünkü ertesi gün sınavım vardı. Evime döndüm, ertesi sabah yine aynı sorunla karşılaştım. Giderek artıyordu sanki, daha önce iki marşta çalışan araba artık üç marşta çalışmaya başlamıştı. Manevi olarak yıkılmış bir şekilde girdiğim o sınavdan da kötü bir vaziyette çıkıp tekrar Opis’e gittim. Bu sefer yakıtı bahane ettiler, halbuki benim aldığım bütün euro dizellerin faturası var. Bana zaten alırken söylediler yalnızca euro dizel kullanın diye ve ben bunun üzerine hep euro dizel aldım. Önceleri hep opetten aldım, bir kez totalden, bir kez de petrol ofisinden aldıktan sonra tekrar opetten almaya başladım, kendileri, ben ne kadar ısrar etsem de Opel’in ürettiği araçlara uygun yakıtı sağlayabilecek bir firma ismini bana önermemekte kararlıydılar. Halbuki tüm araba üreticileri mutlaka, anlaşmalı oldukları bir petrol şirketini müşterilerine önerirler. Bunun üzerine bana yakıt katkısı önerdiler ve, “bu katkıyı koyalım bugün gez dolaş baya bir km. yap o iyice karışsın yarın tekrar dene, eğer bir problem çıkmazsa anla ki problem aldığın yakıtta dediler.” Yani hatayı kendi başıma -deneme yanılma yolu- ile bulmalıydım. Bunun üzerine yine bir umut ile Opis’in aksesuar bölümünden benim için yüksek olan bir mevla karşılığında yakıt katkısı satın aldım ve bu yakıt katkısı kendileri tarafından arabamın yakıt deposuna koyuldu. Oradan ayrıldım ve dedikleri gibi km. yapmak için oradan oraya gereksiz yere gezdim durdum o akşam. O gece çok umutlu idim, sabah arabanın sorunsuz çalışacağından. Fakat sabah yine aynı problemle karşılaştım ve yine Opise gittim. Artık ne onlar beni görmekten hoşnut oluyorlardı ne de ben onları görmekten. Yine aynı karşılama olmuştu, ilgisiz bakışlar, sıkıntılı yüzler ve alakasız davranışlar…

    Dedim ki, “ne oluyor? Ben bir hata mı yaptım, araba alırken gelip opel’i tercih etmem ve sizden almam bir hata mı acaba?” Bunun üzerine Opisin servis şefi olan beyefendi yine kendisine yakışır bir şekilde karşılığını verdi: “Bakın beyefendi, şurada bir araba var ve sizinkinin aynısı onunda problemi aynı ama o 8-9 marşta da çalışmıyor ve biz bir aydır bunun nedenini araştırıyoruz ve hala bulamadık. Sizin ki hiç olmazsa havalar soğukken çalışmıyor ve en fazla 3 marşta çalıştırabiliyorsunuz.”dedi. Ne diyeceğimi şaşırmıştım, hayatımda ilk defa, bu kadar basite alındığıma ve hakkımın bu denli yenmesine şahit olmuştum. Bunun üzerine aramızda küçük bir tartışma yaşandı ve arabanın o akşam da orada kalmasına karar verildi. Hava 10 derece civarlarında idi, yine zor koşullar içerisinde evime ulaştım ve sabah tekrar gittim, bu sefer arabayı 2-3 kez ısıttı, kontağı açtı kapattı ve bu işlemleri tekrarladıktan sonra marşa bastı ve ilk marşta çalıştıramadı, ikinci marşta anında çalıştı. Arabanın başında 2-3 kişi vardı hepsi bir ağızdan beni razı edebilmek için bu olayın çok normal olduğunu söylemeye başladılar. O gün ustadan yeni bir şey öğrenmiştim ve bunu dışarıda başkalarına söylediğimde bana çok gülmüşlerdi. Usta marşa basıp, elimi hiç çekmememi söylemişti. Arabanın normal çalışma süresinin 6-7 saniye olduğunu söyleyen usta marş motoruna 6-7 saniye boyunca elimi çekmeden basmaya devam etmemi ve havaya göre 2-3 kez kızdırma yapmamı ve bunun sonucunda arabanın problemsiz çalışacağını söylemişti. Ama ben ikna olmamıştım. Arabayı hiç yerinden oynatmadan yine bırakıp eve geldim ve ertesi gün sabahın erken saatlerinde tekrar Opis’e gittim. Dedikleri gibi 3 kez kızdırma yapıp (hava 15 derece olduğu halde) uzun süreli marşa bastığımızda 6-7 saniye de çalışmasa da 8-10 saniye arasında çalıştı. Bir an çok mutlu olmuştum. Hemen herkesi (ailemi ve bazı arkadaşlarımı) arayıp durumun düzeldiğini haber verdim. Bu arabanın bu şekilde çalıştığını, kuralının bu olduğunu, her arabanın farklı bir teknolojisinin olduğunu söyledim onlara. Yoksa bende mi artık kendi kendimi kandırmaya başlamıştım bilmiyorum ama en azından mutlu idim o anlık da olsa. Okuduğum okulda araba sayısı çok fazla ve yüzlerce dizel araba var ve aralarında bu denli sorunlu olan tek dizel araba benim arabam, herkes dizel arabanın kızdırma bujisi olduğu için daha çabuk çalışması gerektiğini savunurken ben onlara muhalefet olmaya başladım, yani demek istediğim psikolojik olarak çok yıprandım.
    Ekim ayının son günleri idi ve ben Aralık ayının ortalarına kadar bir daha servise gitmedim, sabahları 2-3 kez kızdırma yaparak ve marşa uzun basarak arabamı çalıştırıyordum, en azından içimdeki o huzursuzluğu, geceleri kafama takılıp beni uyutmayan o sıkıntıyı 15 günlükte olsa uzaklaştırmıştım beynimden. Fakat hâlâ arabamda bir problemin var olduğundan ve düzeltilmesine kadar geçecek olan sürenin benim üzerimde maddi ve manevi bir takım zararlara yol açacağından emindim, bu yüzden arada bir yolum düştüğünde, çok canım sıkıldığında veya sormak istediğim bir şeyler olduğunda gidip Opal’e danışıyordum. Orada hiç olmazsa bir umut veriyorlardı bir sorun varsa ve düzeltilemezse arabanın değiştirilmesi için Opel’e yazı yazabileceklerini söylüyorlardı.

    Defalarca gidip geldiğim bu servis trafiğinden ve rahat sayılabilecek bir zaman geçirdiğim o 15 günlük aradan sonra, anlatmış olduğum bu problem daha da büyük boyutlarda tekrarlamaya başladı.

    Havaların iyice soğuması ve karın da yağması ile artık ben neredeyse arabayı hiç çalıştıramaz hale geldim, artık ne 3 kızdırma, ne 4, ne de 5 kızdırma yetiyor, üstüne üstük birde marşa defalarca basmak zorunda kalıyorum ki çalışsın diye. Bazen 8 bazen, 10 saniye tutuyorum elimi fakat nafile, böyle olduğu halde 4. marşta çalıştırabiliyorum arabayı. Tüm bunlar size göndermiş olduğum mail’in içerisinde ki video görüntülerinde var. Yani daha günün ilk saatlerine stres ile başlıyorum Opel yüzünden, her sabah 5 dakikadan daha da fazla zamanımı arabayı çalıştırmak için harcıyorum.

    Artık olaylar giderek kötüleşmeye başlayınca dün Opise tekrar gittim ve bu sefer bize o arabayı satan satış sorumlusu hanımefendinin yanına gidip, ondan bir yardım istedim ve birlikte Opis Servis müdürünün yanına gittik. Aynı odada servis müdürü, servis şefi, satış sorumlusu ve bir usta ile birlikte oturduk uzun uzun bu problem hakkında konuştuk. Ben böyle bir şey hayatımda görmedim, orası bir servis, yani problemlerin çözümleneceği bir yerken oradaki insanlar benim bu arabayı böyle kabullenmem için beni razı etmeye çalıştılar. Hiçbirisinin ağzından “şöyle yapabiliriz” , “şu şekilde çözüm bulabiliriz” diye bir kelime çıkmadı. Bunun yerine hafif tebessüm ederek benim çaresizliğimi seyretmeyi tercih ettiler.

    Daha sonra ben, ısrarla ısıtma bujilerinin sökülüp kontrol edilmesini istedim ve zorda olsa kabul edip baktılar, fakat çalışıyordu. Daha sonra servis müdürü bana açık açık, “tamam bu bir problem, kabul ediyoruz. Fakat şuan için yapabileceğimiz hiç bir şey yok, biz de bilmiyoruz, çözümü yok. Sen şimdi gideceksin ve hiç dert etmeden bu arabayı bu şekilde kullanacaksın, bunun bir zararı yok, arabana hiç bir şey olmaz. Zaten 2 ay sonra yaz gelir ve problem kalkar nasıl olsa garantisi 2 yıl o zamana kadar bir çözüm bulunur bizde seni ararız.” dedi. Ve ardından bana 3 ayrı video seyrettirdi, aynı motor aynı araba ve problem aynı, “araştırıyoruz, boş durmuyoruz, Almanya’dan bize teknik bir açıklama yapıldığında biz size ulaşacağız” dedi. Bana daha önce bundan hiç bahsetmemişlerdi, aksine bunun normal olduğunu ileri sürmüşlerdi, fakat aynı model aynı marka arabanın tek kızdırmada ve tek marşta çalıştığını ve bu arabanın sahibinin de arkadaşım olduğunu söylediğimde bana bu açıklamayı yapma gereği duydular. Bu olanların ardından bende iki gün üst üste yalnızca sabahları yaşadığım bu olayı video’ya çekmeye karar verdim. Sonuç olarak arabamın şasi numarasını ve plakamı alıp, bana bir çay ısmarladıktan sonra beni uğurladılar. Ve onlar arayana kadar bir daha servise gitmemem içinde benden söz aldılar.

    Şimdi lütfen bana bir açıklama yapabilir misiniz? Ben size, Opel marka, “0”km bir araba aldıktan sonra yaklaşık 3 aydır yaşamakta olduğum maddi ve manevi sıkıntılarımı bu 4 sayfada anlatabildiğim kadar anlatmaya çalıştım. Ben bu güne kadar Opel’i hep sağlamlığı, üstün teknolojisi, kalitesi ve çalışan servis elemanları ile tanımıştım ki yanıldığımı düşünmeye başladım. Nerede ne zaman bir otomobil konusu açılsa hep avantajlarından ve kalitesinden bahsettiğim bu firma şimdi bana bunları yaşatıyor. Burada benim bir hatam var mı? Ben bu arabayı almadan önce hiçbir otomobil firmasının show-room’una gidip bakmadım ki, 2006 da çoğu otomobil firmaları yeni kasa araçlar üretti. Ben kimsenin söylediklerine kulak asmadım ve hattâ bazı araba alacak arkadaşlarımı dahi Opel’e ben yönlendirmiş oldum. Fakat tüm bunlara rağmen, almış olduğum bu otomobil benim psikolojik olarak yıpranmama ve maddi açıdan da zarara uğramama neden oldu. Tüm bu olanların sonunda ben yine de ilgili olan herhangi bir mahkemeye veya tüketici haklarına, Opel’in aleyhine olabilecek herhangi bir davada bulunmadım. Size atmış olduğum bu mail artık benim gelebileceğim son noktadır, yani Opel’e yaklaşabilmek için atmış olduğum son adımdır. Opel müşteri hizmetleri olarak, size göndermiş olduğum bu e-mail’de yer alan ve firmanızdan dolayı kaynaklanan bu problemimin çözümü için gerekli ilgi ve alakayı göstermenizi ve en kısa zamanda bana bir çözüm önerisinde bulunmanızı sizden rica ediyorum. Teşekkür ederim…




  • Mail atmasana... Ben olsam hakkımı ararım.. Servisle de bir yere kadar...

    Sana ALmanya dan aracı aldıktan sonra mektup gelmesi lazım, ücreti önceden ödenmiş,oraya Türkçe bir güzel şikayetini yazsaydın...

    Oda yetmez General Motors a mail at... Opele yani... Türkçe at...

    Almanyaya, ingilizce de at... İki dili de kullan neyse...

    Direk OPEL TÜRKİYE yi ara...


    Ayrıca şunu da söyleyeyim aynı sorun diğer dizellerin bazılarında da var ,ben bir kaç araçta şahit oldum... Sadece Opel değil...
    Ama hakkını ara...Kendin gitme babanı yolla...Ben böyle işlerde babamı yollarım,çünkü ben tartışamıyorum,daha doğrusu çok sinirliyim direk dalarım, o yüzden alttan aluyorum bu sefer olmuo en iyi babam yapar bu işleri...

    Yani ben bişiye inat ettimmi onu ne pahasına olursa olsun yaparım... mesela gidip Pcgold gibi bir yerden açıp denediğim ürünü değiştirdim, hayatta yapmıyorlar, ama inat ettim... Haklıydım çünkü... Valla almadan gitmicektim...
    Ama araba başka kaç milyarlık şey o servisi yıkası gelir adamın...

    Hakkını ara her yeri babana arat...Hatta avukat tanıdığınız varsa , opel Türkiye ile tanıdık konuşsun... Avukat çok daha etkili olur...




  • Ayrıca şunu da ekleyeyim, dizel araçlar sabahları çalışmaz...

    Bizim Common-rail olmasa da dizel araçlarımız vardı...

    Yeni sistemde ben bunlar giderilmiştir marşa basarsın alır diodum ama mantık aynı mantık...

    Isıtma bujisiyle bi kaç kez ısıtçaksın...

    Yazın bak anında alır...

    Bence için rahat olsun...

    Servistekilerde hayatında dizel kullanmadığı için bu işi bilmiyor, ustalarda pek anlamıyor bence...

    Git bak halk otobüsü şöförüne sor ne kadar uğraşıodur soğukta

    Dizel motor soğukta kendine gelmiyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeY_YaH

    abi senin arabada da şu aylarda ilk çalıştırırken bi problem oluyor mu,astra 1.3 cdti de??benim de aynısı daha 3000 km de. sabah -7 derece ye falan düşüyo burası. 4-5 kere kontak açıp kapatıorum ısıtma devreye girio ancak ozaman çalışıo yoksa ilk seferde (tek 1 kere ısıtırsam) çok zor hatta çalışmıo sende warmı böyle bi problem??

    serwise gittim bi kaç kere normal dediler, bekle ısıtmayı sonra marşa elini basılı tut 6-8 sniye arası çalışır dediler, olmadı 2-3 kere ısıt marşa öyle bas dediler.
    rica etsem bana bu konu hakkında bilgi verebilirmisin. forma yazmak yerine mail atabilirsen çok sewinirim saol.

    tufekci_06@hotmail.com



    çok haklısın araba ilk çalıştırmada çok başarısız ben konyada kullanıyorum 1 ay oldu alalı ve hiç +5 C nin altında çalıştırmadım arabayı ama sabah ilk çalıştırmada kesinlikle nazlanıyor

    birde motor soğukken marş bastığında motor vuruntu yapıyor ve kötü bir ses geliyor

    servislerin dediği motoru ısıt bekle olmadı 2-3 kez ısıt çalıştır lafı ise tam bir baştan savma hangi araba ki bu 2006 model ise çalıştırmak için birden fazla hamleye ihtiyaç duyar

    olmadı birdaha olmadı birdaha ee nereye kadar illaki çalışacak bu ama önemli olan ilk seferde çalışması

    benim çok sinirimi bozuyor çalışmayınca.
    hele millet arabana gıpta ile bakarken sen nazar değimesin diye düşünürken motor çalışmayınca salak gibi hissettiriyor insana.

    çünkü çalışmayınca vuruntu hırlama titreme ile karışık bir ses çıkıyor motordan




  • bende aynı arabadan almak üzereyim
  • 1.3 dizel astra bence gaz yemiyor gibi.hele ilk kalkışlarda çok hantaldı acaba dedim yanlış vitesemi attım diye baktım ama 1. vitesdeydi ozaman çok şaşırdım.
  • 39milyar astraya fzla bence hemde 1.3 motor için 36-37milyara focus ghia tdci alabilirsin astradan daha fazla memnun edeceği kesin yani senin yerinde olsam focus alırdım tabi sen bilirsin gene
  • Valla Allah sizin yardımcınız olsun 15-20 derecede araç çalışmaz mı? Ben corolla D4D kullanıyorum izmir için çok düşük diyebileceğimiz 3-4 C lik sıcaklıklarda hiç sekmeden tek marşta çalışıyor. Kızdırma işlminiyse 1 sn ancak yapıyorum. Banamısın demiyor. Bu astra türkiyede çalışmazsa daha soğuk iklimli Rusya gibi ülkelerde ne yapacak. O kadar para ver 3-4 dk çalıştırmaya uğraş çok sinir bozucu bir şey

    İnşallah sorunlarınız en kısada çözülür.
  • 1,3 90 bg lik bir astranın performansı hiç de küçümsenecek kadar az değildir.komforu ve yol tutuşu zaten çok güzel.bence torku da yüksek olduğu için eğer çok sportif bir performans aramıyosan ideal bir araçtır.hem de az yakıyor.
  • Ben aldım, bu sabahları çalışmama problemi soğuk bölgelerde gerçekten var.İstanbulda ve balıkesirde çalıştı, ankara da çalışmadı. 3 günde 3 ilde deneme fırsatım oldu.Ama araba gerçekten güzell...
  • quote:

    Düz yolda 190 bastım 6.viteste devir 3500 e geldi daha yani rahat 200-210 basarsın hele yokuş aşağı ibreyi (240) görürsün heralde.


    Yok abi olurmu hiç 240. 270.i bile görür nasılsa 6.vites varya. Araba durmadan devir çeviriyor nasılsa 5000 devire kadar yolu var. 1600 devirde 6.viteste 90.ı gördüğünü biliyorum. Basit bir hesapla 5000 devirde yanılma payıyla (5000x90/1600)-10=270.i görür. Öyle görür demeyle olmaz bu işler. Çıkacaksın otobana telefonunla ya da kameranla ispatlayacaksın bize burada.

    Lütfen öngörüde bulunurken daha dikkatli yazalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuz -- 7 Ocak 2007; 18:18:51 >
  • arkadasım aldı 1.6 twinport full arac 24milyara 2005 model
  • Sevgili seyyah, başına gelen tüm olumsuzluklardan ötürü geçmiş olsun diyorum. Malesef Opel.in bu sıkıntısını sadece senden duymadım. Yeni nesil dizel arabaların sabahları ya da soğuk havalarda ilk marşta çalışmadığını ifade eden arkadaşlara da diyecek söz bulamıyorum. Kendileri sanırım günümüzde yaşamıyorlar.

    Eğer otomobilde bir problem yoksa, radyatörde antifriz varsa ve eurodiesel kullanılıyorsa -20 derece soğukta bile problemsiz çalışır. Ben Trabzonda böyle bir hava sıcaklığıyla karşılaşmasam bile forumumuzda Erzurum, Van, Ağrı, Kars ve diğer doğu ve güneydoğu illerimiz ve ilçelerinde yaşayan forumdaşlarımız var. Bu derecelerde bile problemsiz çalıştırma istatistikleri mevcut. Opel.in değil ilk marş 2-3.marşlarda ve hatta 5.marşta zorla çalışmasını normal kabul etmek ya da kabul ettirmeye çalışmak hangi antik düşüncenin eseri olabilir.

    Siz hakkınızı arayın. Tüketici mahkemeleri söz konusu. Herşeyin normal bir normu vardır. Bunun bir ayıp olduğu ve kullandığınız otomobilin ayıplı olduğunu ispatlamak kadar kolay bir durum yok. Sonuna kadar uğraşın ve hakkınızı arayın. Servise elinizi boş gitmeyin. Tüketici mahkemesinin vereceği karar doğrultusunda (eminim ayıplı olduğuna karar verilecektir) bu servislere gidin. Kendilerinden sözlü değil yazılı ve imzalı belgeler isteyin. Bunun normal bir durum olduğunu size sözlü olarak değil yazılı olarak ifade etsinler. Göreceksinizki yazılı ifade vermekten kaçacaklar. Bunun üzerine savcılığa suç duyurusunda dahil bulunabilirsiniz. Yalnız değilsiniz bunu ifade etmek isterim.

    Ben bugün kullandığım C5 ve citroen servisinden memnunum ama bu sonsuza kadar böyle olacak diye bir kaide yok. Çuvalla para verdiğim bir otomobilde bir sorunum çözülmezse başlarına gelecekleri onlarda iyi bilmeli.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.