Şimdi Ara

ASRock 4CoreDual-VSTA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu anakartı nereden alabilirim bi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?



    _____________________________
  • up
    _____________________________
  • ulkemıze gelmıyor o kart bende alacaktım ama ogrenınce 775dual-vsta aldım
    _____________________________
  • O anakarta quad işlemci takamıyoz demi?
    Yada intel E6600 felan takılıyomu?
    Son olarak anakartından memnunmusun?
    _____________________________
  • kardes e6... serısını desteklıyor quad takılıyormu bılmıyorum ama zaten pıyasada yok suan bu kartlardan.
    kardes ben cok memnunum hıcbır sorun yasamadım bugune kadar mıllet kotuluyor neden kotuluyor cunku oc potansıyelı ıyı bır kart degıl
    ben ıyıkı almısım bu kartı dıyorum memnunum yanı
    _____________________________
  • Senin anakarttan mı yok piyasada ?
    _____________________________
  • evet kardes sonradan almak ısteyen cok kısı oldu forumda ama bulamadı yasadıgın yerde varsa bılgısayarcılarda arastır bır
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    X38 ASUS P5E3 DDR3 ANAKARAT
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kardeş senin sistem ne şu an ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thesplash

    Kardeş senin sistem ne şu an ?

    quote:

    night_33

    İŞLEMCİ : İNTEL P4 3.4 (KOD:650)

    ANAKART : ASROCK 775DUAL-VSTA

    EKRAN KARTI : NVİDİA GEFORCE FX 5500 (256 MB)

    RAM : 1 GB DDR2 667 KİNGSTON

    HARDDİSK : 80 GB SAMSUNG (İDE--7200 RPM)

    MONİTÖR : CASPER 17'' LCD

    POWER :) : EVEREST 450W



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root 1987 -- 18 Kasım 2007; 23:31:36 >
    _____________________________
    Root Tarihi: 21 Mart 2006
  • Bu anakartı(Asrock 4coredual) internet yolu ile Amerika dan ewiz den 57 dolara aldım.Yaklasık 10gundur kullanıyorum problemsiz stabil ve ozellikleri itibari ile essiz.Tavsiye ederim.Turkiye de aramayın yok bir onceki modeli olan 775dual vista da su anda turkiyede bulunmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafakursat -- 6 Ocak 2008; 10:53:01 >
    _____________________________
    *ASUS Tuf Gt501-Thermaltake GRAND 1200W -ASUS X570P PRIME -AMD RYZEN 5 5600X -XIGMATEK VENUS -PALIT GAMEROCK RTX3070 -GİGABYTE VISION RTX3070 -1TB WD SN850 NVME M2 -2TB WD SN850NVME M2 -2TB SEAGATE NAS5900 -4TB 2.5'' -1TB 2.5 -750GB 2.5 -2TB WD MY PASSPORT -2TB SEAGATE EXPANSION -2x16GB CORSAIR DOMİNATOR 3200MHZ -ARCELIK 65 OLED 9900 -EMERSON 1500VA UPS
  • 7755dual vistada 8800gt çalışmıyor haberiniz olsun
    _____________________________
    İ7 3770k(1,315V-4800MHZ)+win10 64bit ultimate* MSI Z68A-GD80(B3) * İNTEL SIVI SOĞUTMA* COOLERMASTER RC-690 * CORSAIR 16GB (2x8GB) Vengeance DDR3 1600MHz CL9 * ZOTAC 1070Tİ MİNİ EDİTİON *SAMSUNG 860EVO 1TB SSD* SEAGATE 8TB HDD *SAMSUNG 850EVO 250GB * * ViewSonic XG2401 24" 144hz *SKYSTAR2 DVB-S*KAWAİ 5+1* Aerocool Strike X 800W 80+ Plus Silver PSU
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.