Şimdi Ara

Artı Servis Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
2
Favori
7.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle konuyu açma sebebim yaşamış olduğum bir olayın deneyimlerini sizlerle paylaşarak benimle ayni duruma düşen arkadaşların da aynı şekilde ilerlemeleridir.
    Subat ayının başında cihazımla ilgili problem yaşadığım icin ve Apple Store lar icin de randevu bulamamadan dolayı Artı Servis firmasına gittim ve cihazımı verdim. Onlardan cihazımın kaç gün içinde verileceğini sordum ve bana maksimum 1 hafta içinde verileceği konusunda sözlü olarak garanti aldım. Ancak ben bir hafta sonra aradığımda telefonla konuştuğum bayan benle üslubunu bozarak "biz tercih ermeseydiniz o zaman Apple Store lara gitseydiniz" gibi bir tepkiyle karşılaştım. Yine de cihazım yapıldı ancak böyle bir tatsızlık oldu.
    Ardından şimdi cihazımla alakalı yine benzer problemler yaşamaya başladım ve bu gecen olay doğrultusunda özellikle Genius Bar icin Zorlu Center a randevu aldım ve dün gittim. Oradaki ilgilenen arkadaş güzelce her adımı paylaştı ama yine artı servisin yaptığı bir hata yüzünden cihazım servis işlemi görmedi. Nedeni ise değişen cihazımı apple online sistemine girmemeleriymiş. Yine aynı firma böyle bir problem çıkardı ve yine onlar yüzünden mağduriyete uğradım. Sonra Apple da çalışan arkadaş apple Care numarasını aramamı ve onların bu sisteme girme işini hizlandirabilecekleri söylendi ve onları aradım. İlk konuştuğum arkadaş bilgi yetersizliği dolayisiyla daha yetkili bir arkadaşa yönlendirdi. Şu an gün içinde bu yetkili arkadaşın durumla ilgili bilgilendirmesi gelince yine buraya gelişmeleri ekleyeceğim. Ama artı servis konusunda kesinlikle tercih etmemenizi tavsiye ederim.

    -----GÜNCELLEME---------
    Arkadaşlar bu aksam apple tarafından yetkili arkadaş bana servisle konuşup bana geri döndü. Bana durumun servisle alakali olduğunu soyledi ve ekstra olarak bu yaşadığım üslup ile alakalı problemin taraflarına en sert şekilde bildirdiğini söyledi. Ben ne kadar bu sonuçtan tatmin olmasam bile Apple firmasının beni yarıda bırakmamasından dolayı burada konuyu kapattım. Şimdi ise yeni bir servis randevusu üzerinden tekrar cihazımı servise vereceğim. İlgilenen arkadaş işlemi hızlandırmam adına servis kaydı oluşturup telefonun resimlerini rica etti. Tekrar bir gelişme olduğu zaman buraya durumu ileteceğim. Ne kadar Artı servis iyi bir üne sahip olmuş olsun millet gidip Samsung alıp da ne oluyor, 3 ay sonra çöp oluyor. Siz elinizden geldiğince Apple Genius Bar üzerinden randevu alın. Böyle üçüncü aracılar olunca benim gibi talihsiz hatalar yaşayabilirsiniz.

    --------GÜNCELLEME 2--------
    Bildiginiz üzere en son bir geri dönüş bekliyordum. Bugün benle ilgilenen Apple çalışanı tarafından bir çağrı aldım ve kendileri benim icin istediğim zaman gitme şansı verebilmek icin Genpa servisiyle konuşmuş ve eğer istersem de gün içinde halledilebilmesi icin hızlı servis desteğini de sağlayacağını belirtti. Ancak ben daha fazla üçüncü şahıslar ile uğraşmamak adına Zorlu Center üzerinden gitmeye karar verdim. Ayrıca Artı Servis hakkinda kendi üst yöneticisini de bilgilendirdiğini, konu hakkında gerekli olan her şeyi yapabilecekleri doğrultusunda söz aldım. Böylece bu olay kapanmış oldu ama size yine belirtiyorum ki servise gidecekseniz lütfen üçüncü şahıslar ile isinizi halletmeye çalışmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkgamer_gs -- 31 Mart 2016; 13:44:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Apple'dan sorunun ilgili firmadan kaynaklandığına dair yazı al. Tamir ettirdiğin yere götürüp "Sizin yüzünüzden cihazıma işlem yapılmıyor, bu sorunu çözmezseniz hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım" de. Yanaşmıyorsa çözüme, elindeki yazı ile en yakın savcılığa gidip suç duyurusunda bulun. Maddi ve manevi tazminat hakkın doğar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco

    Apple'dan sorunun ilgili firmadan kaynaklandığına dair yazı al. Tamir ettirdiğin yere götürüp "Sizin yüzünüzden cihazıma işlem yapılmıyor, bu sorunu çözmezseniz hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım" de. Yanaşmıyorsa çözüme, elindeki yazı ile en yakın savcılığa gidip suç duyurusunda bulun. Maddi ve manevi tazminat hakkın doğar.

    Bugün Artı servise gittim ve durumu belirttim. Onlar bana bizle alakalı hiçbir problem yok. Sorun sistem ile alakali dedi. Böyle sacmalik olamaz. Adam gösterdiği kağıtta ne olduğunu bile bilmiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RevesAtelier kullanıcısına yanıt
    Bakalım bekliyorum aksam apple tarafından haberleri. İnsallah güzel bir haber ile geri donerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkgamer_gs

    Arkadaşlar öncelikle konuyu açma sebebim yaşamış olduğum bir olayın deneyimlerini sizlerle paylaşarak benimle ayni duruma düşen arkadaşların da aynı şekilde ilerlemeleridir.
    Subat ayının başında cihazımla ilgili problem yaşadığım icin ve Apple Store lar icin de randevu bulamamadan dolayı Artı Servis firmasına gittim ve cihazımı verdim. Onlardan cihazımın kaç gün içinde verileceğini sordum ve bana maksimum 1 hafta içinde verileceği konusunda sözlü olarak garanti aldım. Ancak ben bir hafta sonra aradığımda telefonla konuştuğum bayan benle üslubunu bozarak "biz tercih ermeseydiniz o zaman Apple Store lara gitseydiniz" gibi bir tepkiyle karşılaştım. Yine de cihazım yapıldı ancak böyle bir tatsızlık oldu.
    Ardından şimdi cihazımla alakalı yine benzer problemler yaşamaya başladım ve bu gecen olay doğrultusunda özellikle Genius Bar icin Zorlu Center a randevu aldım ve dün gittim. Oradaki ilgilenen arkadaş güzelce her adımı paylaştı ama yine artı servisin yaptığı bir hata yüzünden cihazım servis işlemi görmedi. Nedeni ise değişen cihazımı apple online sistemine girmemeleriymiş. Yine aynı firma böyle bir problem çıkardı ve yine onlar yüzünden mağduriyete uğradım. Sonra Apple da çalışan arkadaş apple Care numarasını aramamı ve onların bu sisteme girme işini hizlandirabilecekleri söylendi ve onları aradım. İlk konuştuğum arkadaş bilgi yetersizliği dolayisiyla daha yetkili bir arkadaşa yönlendirdi. Şu an gün içinde bu yetkili arkadaşın durumla ilgili bilgilendirmesi gelince yine buraya gelişmeleri ekleyeceğim. Ama artı servis konusunda kesinlikle tercih etmemenizi tavsiye ederim.

    Merhaba , burada paylaşmaktan sakınca duymuyorum . Artı'da çalışıyorum. Yaşadığınız olaydan dolayı üzüldüğümü belirtmek isterim. Servis kısmında değilim ancak objektif olarak şunu sormak istiyorum ... '' biz tercih ermeseydiniz o zaman Apple Store lara gitseydiniz '' böyle bir cevap aldığınız ancak cevabın bu şekilde verilmesinin nedeni neydi acaba ? Ek olarak burada ben bir ifade yanlışı görmüyorum (kesinlikle çalıştığım için vs değil) , tercih sebebiniz var ... Tercih edebilirisiniz de , etmeyedebilirsiniz bu tercih tamamiyle sizin , ancak çok daha tatlı bir şekilde de söylenebilirdi diye düşünmüyor değilim.

    Devam etmek gerekirse , GSX*'te yapılan bir değişim , Apple'a işlemeden zaten Değişim / Onarım mümkün kılmıyor , böyle birşeyin nasıl olduğu gerçekten tuhaf. Sahip olduğunuz değişim cihazının sisteme girildiği , size verilen servis formunda mevcut olmalı mutlaka. Ben , böyle bir durum ile karşılaşmadım bu zamana kadar ve mümkünse size yardımcı olmak amacıyla servise giriş yaptığınız isim ve soyismi paylaşırsanız , teknik servis olmamama rağmen mutlaka bakıp geri dönüş forum üzerinden yapmak isterim.

    Hem iş içerisinde, hemde buradan forum üyelerine bir çok konuda yardımcı olup yaşanılan sorunları çözmekten keyif alıyorum.

    Ek olarak ; Kişisel yorumunuzu '' Tercih etmeme sebebi olarak '' dile getirmişsiniz ancak şunu da paylaşmaktan sıkıntı duymuyorum ; ARTI SERVİS , Türkiye'de en yüksek müşteri memnuniyetine sahip Apple Teknik Servis olma özelliği taşıyor.

    Bana mutlaka PM atın , bu konuyu daha detaylandırmaya çalışalım

    *Global Service eXChange




  • TheMarjinaLs kullanıcısına yanıt
    Ben zaten gerekli işlemleri Apple üzerinden başlattım. Ekstra olarak burada sizle iletişim içinde olmamı gerektirecek bir durum göremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkgamer_gs

    Ben zaten gerekli işlemleri Apple üzerinden başlattım. Ekstra olarak burada sizle iletişim içinde olmamı gerektirecek bir durum göremiyorum.

    Arkadaşların da dediği gibi , tercihte elbette özgürsünüz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TheMarjinaLs kullanıcısına yanıt
    Daha geçen hafta cuma günü tepe tuşu bozuk ve garanti süresi dolmuş iPhone 5 cihazımı Kanyon Troy aracılığıyla Artı teknik servisine gönderdim. Yetkili arkadaş cihazın garantisi olmadığını vurguladı. Ben de cihazımın iPhone 5 Uyku/Uyanma Düğmesi Değiştirme Programı'na dahil olduğunu, bunu seri numarasını kullanarak Apple resmi sitesinden teyit edebileceklerini belirttim. Fakat yetkili(olsa da bilgili olmayan) arkadaşın daha böyle bir programın varlığından dahi haberi yoktu. Üstüne bir de bu konu başlığını görünce şimdi...

    Çalışanların bu gibi konularda daha bilgili olmaları gerekmiyor mu?




  • Kesinlikle rezalet sözcüğünü sonuna kadar hak eden bir firma ve servis Şöyle ki: 2016 model macbook pro'mdaki klavye sorunu nedeniyle izmit 41 burda şubesiyle bana kabusu yaşatan 'yetkili apple servisi'. klavyemdeki y tuşu mayıs ayından beri sürekli sorun çıkartıyor. bunu sadece ben değil, benim bilgisayarımda iki satır bir şeyler yazan herkes fark edebiliyorken, bu servisin istanbul ana şubesi herhangi bir sorun tespit edilmemiştir şeklinde bir raporla bilgisayarımı aynen izmit şubesine geri gönderdi. sistemde bir kaç gün içinde sonuçlanmış görünen servis başvurum, 41 burda şubesindeki personelin yanlış adres girmesi dolayısıyla 1 hafta istanbuldaki ve izmitteki farklı yurtiçi kargo şubelerini dolaşarak (sistemde izmit şubeye yönlendirildi yazmasına rağmen istanbul sarıyerde beni olmayan bi adreste aramış durmuş ve sonra yurtiçi kargo ulaşamıyoruz şeklinde mesaj gönderince günler sonra haberim oldu) ancak bugün bana teslim edilebildi ve sorun olduğu gibi duruyor. harika değil mi 6000 tl ye bir bilgisayar alıyorsunuz ve bir sorun yaşadığınızda güya yetkili servis olan artı servis hiç bir işlem yapmadığı bilgisayarınızı itiraf ettikleri ve sistemden kaynaklandığını söyledikleri kendi hataları yüzünden tam bir haftada istanbuldan izmite getirebiliyorlar. aradığınızda sürekli yanlış bilgilendirip ha bugün gelecek ha yarın gelecek derken toplam 10 gün sonra hatayı düzeltmeden size teslim ediyorlar. ben de normalde başka bir ilde yaşadığım halde 5 gün bunlar yüzünden izmitte mahsur kalıyor ve bilgisayarımın teslim edilmesini bekliyorum. şaka gibi değil mi? aklı olan bu servisten uzak durmalı. benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi günler.

    iPhone 5s kullanıyorum 3 yıldır.

    Telefonum son zamanlarda sürekli kendine restart atıyor. Yani sürekli kapanıp açılıyor. Arasıra ekranda renkli çizgilerde çıkıyor.

    Bu durum bazen 10 dakika kısırdöngü şeklinde sürüyor. Habire kapanıp açılıyor.

    Daha önce telefon mavi ekran verip kapanıyordu ama şuan çıkmıyor o ekran. Kapanıp açılırken sadece Apple logosu çıkıyor.

    Apple'a durumu bildirdim. Onlar donanım hatası diyor. Benim garantim bitti.

    Ben şimdi bu telefonu tamire versem hangi donanımı değişecek ve bana masrafı ne olur?Çıkacak masrafa göre yaptırmayı düşünüyorum.

    Birde şehir dışında olan servise göndericem.Peki bunlara ödemeyi nasıl yapacam?Aynı şehirde değiliz.

    Bilginiz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 7 Ağustos 2017; 19:19:58 >
  • bu servıse degıl telefon teslım etmek inanın yakınından bile bır daha gecmeyin. 3 hafta once parmak ızı calışmıyor dıya ıphone 6 verdım. ekranı degıstırdıler hesapta. 1 hafta icinde telefonda kendi kendıne cizikler olustu kameraları calıimadı. hala ugrasıyorum. ben yandım siz yanmayın
  • Buradan başkası okur diyerekten yazayım. Faturalı Apple kulaklığımı garantiye Artı servis Şişli'ye verdim. 1 hafta sonra sorun yoktur diye geri iade edildi. Kulaklık problemli idi. Ve kadın verirken bakın faturası var, ipadde kullanıyorum dedim. Kadın da faturaya gerek yok iPad seri nosunu verin yeterli dedi. Sonra iade kağıdında iPad ler kulaklık ile satılmamaktadır diye not düşmüşler. Rezalet böyle bir şey ne gördüm ne duydum. Bu kadar saçma bir sistem olamaz. Sonra kanyona götürdüm. Özellikle iPhone seri nosunu verdim. Bu sefer de faturayı istedi. Orijinal kayıptı fotokopi verdim. Alırken aldılar sıkıntı yoktu, sonra e-posta gelmiş aramıyorlar bile. Orijinal istiyoruz diye. E-posta ya yanıt verdim. Daha dönüş alamadım.

    Kulaklığı da gidip almadım bile. Bir yerlerine soksunlar.



    Şimdi iPad I servise vermem lazım. Artı servisin önünden dahi geçmem artık. Kepaze olmaya gerek yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheMarjinaLs kullanıcısına yanıt

    Konuyu hortlattığım için üzgünüm ama bu şekilde bir cevap yok; bizi tercih etmeseydiniz ozaman? buna karşın biz Türkiye'nin müşteri memnuniyeti en yüksek servisiyiz diyebiliyorsunuz birde? bu bizi tercih edin kafanız rahat olsun anlamına da gelmiyor mu? e bu üslup ile kafamız nasıl rahat olacak ? dalga mı geçiyorsunuz anlayamadım. Gerçekten şu cevabınıza karşın bir yazı yazmak için foruma üye girişi yaptım. Şaka gibisiniz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.