Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prose07


    quote:

    Orijinalden alıntı: TARANTULA-MK


    quote:

    Orijinalden alıntı: prose07

    arkadaşalar
    kargoyu hangi adrese göndereceğiz?bu adresi nerden bulabilirim?


    Rma no aldığında adresle birlikte veriyor zaten hepsini. Tabi rma alırken İstanbul-Sefaköy 'ü seçmek lazım.



    hocam
    benim hdd ki program test yapmadı.bu yüzden Rma no alamadım.acaba siteye girip arıza kayıdı yaptırdığımda Rma no veriyorlar mı?


    Siteye üye olduktan sonra "My Cases" bölümünden hatırladığım kadarıyla arıza kodu girmeden aynı şeyi yapabiliyorsun. Ben de kod alamamıştım SeaTools programından ve buradan yapmıştım işlemleri. Rma alınca zaten gönderilecek adresi, gerekli bilgileri detaylı veriyor.




  • Arkadaşlar ve sonunda beklediğim mail bugün geldi yeni 250gblik ide harddisikimi bugün DHL kargoya vermişler takip nosu geldi :D
  • bu konyu açan arkadaşa minnettarim
    -geçen sene ispanyadan aldiğim 1.5 tb diskin boardu yanmis dumanlar cikmisti..
    faturayi attigimdan ispanyada degistiremedim.
    -gecen gun diski çöpe ataciktimki bu konuya rastladim..
    3 gün once pazartesi gunu sefakoye postaladim biraz once haber geldi hardisk dhl ile adresime yenisini gonderiyorlar...
    seagateten boyle çabuk cevap beklemiyordum dogrusu..

    sonuc:seagate in global garantisi ulke tanimiyor..
    bu konuyu acan arkadasa tekrar tesekkur ve seagate te tabii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timy -- 31 Mart 2010; 19:12:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casual

    arkadaşlar benim de 80gb ide bad sectorlu hdd var.. garantiden mutlaka değişir diye düşünüyorum.. sizce yine aynı kapasitede ide hdd mi gönderirler yoksa sata2 yüksek kapasite bir hdd mi gönderirler..? benim anakart değişti yani şu an sata2 benim için daha uygun olur ..ama düşük kapasite istemiyorum.. 320 gb tan daha düşük hdd gönderirlerse kabul etmeyeyim diye düşünüyorum.. bildiğiniz gibi ide hdd ler fazla üretilmediği için fiyatları yüksek 10tl gibi daha düşük fiyata satıp biraz para ekleyip 500gb sata2 hdd alabilirim heralde.. siz ne önerirsiniz.??



    tabi tabi, onlarda casual bey bozuk 80 lik disk getirselerde yerine 320gb disk versek diyorlar.

    merak etmeyin. onlar 80 lik ide disk bulurlar sıkmayın canınızı.




  • ii geceler arkadaslar elimde 2 tane 160 gb hdd var sitesinden garantisi olup olmadığını kontrol ettiğimde hiç bi şekilde tarih vermiyo garantisi bitip bitmediğini göstermiyo bana yardımcı olacak arkadaslar varmı acaba
  • evet arkadaşlar ve sonuç bugün DHLden sıfır diskim geldi :)
  • [
     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.


    benim seagte 160 gb hdd var. 16.10.2007 düzenleme tarihi faturada yazıyor. Seagate sitesinde seri nosu ile modeli girdim (bknz: resim) 7 Agustos 2012'ye kadar garantisi var yazısı çıktı.

    Dipnot: Şunu da anlatmadan geçemiyeceğim: 5-6 ay önce hdd'm bozuldu sandım. izmir tekmardan aldığım yerin servisi tekservisim'e gittim orda bu hdd 2 yıl garantisi var bizde öyle gözüküyo deyip hdd'yi garantiye almadılar. Tekmardabn bir kişide bana seagate.com'a gir ordan türkiye bölümünü seç. Ordan formu doldurursan işini halledersin dedi. Yalnız buraya dikkat sakın seagate.com'un türkiye dışındaki bir yere yazma dedi yoksa baya büyük kargo parası alırlar demişti yetkili tekmardaki..

    O zaman nasıl oluyor ben ekimin 2007'sinde aldım ama seagate sitesinde Ağustos 2012'ye kadar garantili diyor.. Bir yanlışlık olmasın arkadaşlar...




  • ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ YASALAR GEREĞİ DİSTÜRÜBÜTÖRLER 2 YIL GARANTİ VERİYORLAR AMA SEAGATE 5YIL ULUSLARARASI GARANTİ VERİYOR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratksk_35

    ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ YASALAR GEREĞİ DİSTÜRÜBÜTÖRLER 2 YIL GARANTİ VERİYORLAR AMA SEAGATE 5YIL ULUSLARARASI GARANTİ VERİYOR.

  • değişmeye değişiyorlar fakat garanti süreniz sıfırlanmıyor yeni bir hddnin garanti süresi gibi işlem görmüyor
    seagate kendine güvenmiyorda garantiyide yenilemiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoRaSTeRo

    değişmeye değişiyorlar fakat garanti süreniz sıfırlanmıyor yeni bir hddnin garanti süresi gibi işlem görmüyor
    seagate kendine güvenmiyorda garantiyide yenilemiyor


    şaka mı bu? söylediğini hiç bir firma yapmıyor zaten. sadece bilgisayar da değil, her sektörde bu böyledir. adamların da işi gücü kalmadı, senin ürününü her defasında 5 yıl garantiyle uzatacaklar. hay Allah'ım mantığa bak. memur musun sen?
  • Elimde 320gb Maxtor STM3320614AS model hardisk var. Bunu gönderirken nereye göndericem ? arızasına ne yazıcam ? ayrıca bu göndereceğim adres neresi ? birde resim ekliyorum ona göre nasıl doldurmam gerek açıklarmısınız. İngilizcem hiç yok gibi bişey

    Şimdiden teşekkür ederim

     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlıtzKrıeg -- 7 Nisan 2010; 20:32:46 >








  • Gönderdim bakalım. Dönerse yazarım. Maxtor gerçi fazlada uumutlanmıyorum ama neyse.
  • arkadaslar bana yardımcı olabilrcek arkadas varmı sitesinden arattığımda garanti ile ilgili hiç bi tarih göstermiyo yardım edermisiniz
  • bana özelden model ve seri numarasını yazın size yardımcı olabilirim.
  • Diskinizin garantisi varsa, fatura vs elinizdeyse aldığınız yere ya da distribütöre göndermenizi öneririm, seagate'in sitesinden değişen diskler sıfır olmuyor malesef.

    Tamir görmüş, ve Low Level format atılarak gönderiliyor. Distribütörlerde ise kendi imkanları dahilinde sıfır olanla değişebiliyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratksk_35

    ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ YASALAR GEREĞİ DİSTÜRÜBÜTÖRLER 2 YIL GARANTİ VERİYORLAR AMA SEAGATE 5YIL ULUSLARARASI GARANTİ VERİYOR.


    5 yıl değil, 2009 dan itibaren eagate garantiyi 2 seneye indirdi. o tarihe kadar alınanlar 5 sene garantiliydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Diskinizin garantisi varsa, fatura vs elinizdeyse aldığınız yere ya da distribütöre göndermenizi öneririm, seagate'in sitesinden değişen diskler sıfır olmuyor malesef.

    Tamir görmüş, ve Low Level format atılarak gönderiliyor.
    Distribütörlerde ise kendi imkanları dahilinde sıfır olanla değişebiliyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratksk_35

    ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ YASALAR GEREĞİ DİSTÜRÜBÜTÖRLER 2 YIL GARANTİ VERİYORLAR AMA SEAGATE 5YIL ULUSLARARASI GARANTİ VERİYOR.


    5 yıl değil, 2009 dan itibaren eagate garantiyi 2 seneye indirdi. o tarihe kadar alınanlar 5 sene garantiliydi.


    sen konuyu hiç okumadın sanırım. bize niye sıfır geldi o zaman?dist. lerle uğraşmamak için direk seagate'e yolluyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevarbe


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    Diskinizin garantisi varsa, fatura vs elinizdeyse aldığınız yere ya da distribütöre göndermenizi öneririm, seagate'in sitesinden değişen diskler sıfır olmuyor malesef.

    Tamir görmüş, ve Low Level format atılarak gönderiliyor.
    Distribütörlerde ise kendi imkanları dahilinde sıfır olanla değişebiliyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratksk_35

    ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ YASALAR GEREĞİ DİSTÜRÜBÜTÖRLER 2 YIL GARANTİ VERİYORLAR AMA SEAGATE 5YIL ULUSLARARASI GARANTİ VERİYOR.


    5 yıl değil, 2009 dan itibaren eagate garantiyi 2 seneye indirdi. o tarihe kadar alınanlar 5 sene garantiliydi.


    sen konuyu hiç okumadın sanırım. bize niye sıfır geldi o zaman?dist. lerle uğraşmamak için direk seagate'e yolluyoruz.



    Adamlar siteye yazmış gönderilecek olanlar refurbished ve low formatlıdır diye. ne sıfırından bahsediyosun :)

    sıfır gönderiyor olsalar 12 serisi gönderdildiğinde neden 10 serisi disk dönmüş ?

    belki çok nadiren de olsa sıfır gönderiliyordur ama onlar da muhtemelen fiziksel müdahale olmadan tamir edilmiş ürünlerdir.

    Buyur bu da linki;

    http://www.seagate.com/www/en-us/support/warranty_&_returns_assistance/packing_&_shipping_instructions/

    Your original drive will NOT be returned to you.
    Replacement products are factory-repaired units.
    Replacements carry the greater of: original warranty balance or 90 days.
    Delivery is during normal business hours to the address you provided.
    All data and software on your returned drive(s) will be lost.
    Replacement disk drives arrive low-level formatted.
    Any required data recovery service must be completed BEFORE requesting a RMA from Seagate.

    Bu da Türkçesi ;
    Orijinal diskiniz size geri VERİLMEYECEKTİR.
    Değiştirilen ürünler fabrikada onarım görmüş birimlerdir.
    Değiştirilen ürünlere ait garantiler en uzun süreye sahip olanı kapsar: orijinal garantiden arta kalan süre veya 90 gün.
    Normal çalışma saatleri içindeki teslimat verdiğiniz adrese yapılır.
    İade edilen disk(ler)inizde bulunan tüm veriler ve yazılımlar silinecektir.
    Değiştirilen disk düşük düzey biçimlendirilmiş olarak gelir.
    Gerekli tüm veri kurtarma hizmetlerinin, Seagate’ten bir RMA istemeden ÖNCE tamamlanması gerekir.

    http://www.seagate.com/www/tr-tr/support/warranty_&_returns_assistance/packing_&_shipping_instructions/

    ha ne olur, ellerinde sorunsuz tamir edilebilmiş disk kalmaz, o zaman sıfır gönderebilirler belki. ama buna bel bağlamak sakat iş :)


    Bu yüzden imkanınız varsa önce Türkiyedeki distribütörle irtibat kurun... Seagate'e göndermek fatura belge vs bulunamması durumunda yapılacak şey olmalı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 15 Nisan 2010; 19:04:40 >




  • ne dersiniz? ben de gönderreyim mi? daha iki aylık disk..vatandan alındı..vatana götürsem daha mı iyi?

     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.