Arkadaşlar sayfalar geç yükleniyor diye arıza kaydı oluşturdum ne olacak şimdi açıklık getirirmisiniz ? netde de böyle bir konu yok herkes bilgilensin
arıza kaydı telekom tarafında ilgili birime düşer.
örn : santral içinden kontrol edilir. sorun yoksa saha ekibine atarlar.
saha ekibi şebeke kontrolü ve binaya kadar kontrolü sağlar.
bina girişine kadar hat sağlamsa tt ekibinin işi biter. müşteriye gerekirse elitt sunarlar. ücreti kabul ederse elitt hizmet kapsamında arızayı giderirler. tesisat arızası vb.
arıza kaydı teyit aşamasına gelir. teyit için ararlar seni. arıza giderildimi filan. sonra kayıt kapanır. arıza giderilmedi dersen baştan süreç işler.
bazen hız problemi vs. ip almama sorunlarında farklı oluyor. uzaktan modeme bakıyorlar telekom ekibi. sorun modem ayarı vb. diyip kaydı uzatmadan teyit aşamasına getirebiliyor. bu durumda çm üzerinden bilgi alup modem ayarı yaparak vs. sorunu gideriyorsun.
özetle arızanın başlıgına göre değişiyor bu ama genelde adımlar bu şekilde.
peki arıza ekibi evime gelme gibi bir durumları varmı ?
yukarıda yazdım. dostum saha ekibi eve kadar bakıuyo. kutuya kadar saglamsa elitt sunar. ama hemen olmuyor teyit araması sonrasında sanırım yapılıuyor o noktada cok emin değilim. ekip eve gelir misal bakar. modem arızası tespit eder 10 tl alıyor. modemi değiştir der.
misal tesisatın arızalı. der şurda arıza var. 10 tl. yapalım derse 60 tl filan olabiliyor. giderebileceği arızaları gideriyor. yoksa yönlendiriyor zaten.
quote:
Orijinalden alıntı: RedlighTR
Arkadaşlar sayfalar geç yükleniyor diye arıza kaydı oluşturdum ne olacak şimdi açıklık getirirmisiniz ? netde de böyle bir konu yok herkes bilgilensin
Hiç bir şey yapmıyorlar günlerdir bekliyorum arıyorlar sorun bizden kaynaklı değil diyip kapıyorlar. Yarın müdürlüklerine gidicem.
quote:
Orijinalden alıntı: Cayatai
quote:
Orijinalden alıntı: RedlighTR
Arkadaşlar sayfalar geç yükleniyor diye arıza kaydı oluşturdum ne olacak şimdi açıklık getirirmisiniz ? netde de böyle bir konu yok herkes bilgilensin
Hiç bir şey yapmıyorlar günlerdir bekliyorum arıyorlar sorun bizden kaynaklı değil diyip kapıyorlar. Yarın müdürlüklerine gidicem.
Telekom müdürlüğüne gittim. 2 ay önce de aynı sorun oldu 1 hafta uğraştım çözülmedi(arıza kaydı bıraktığım halde ne telefon açan oldu ne de kapıma gelen), 1 haftadır yine akşam saatleri web sayfası açamama sorunu yüzünden arıza kaydı bıraktırıyorum ama bir cevap alamıyorum. Hat değerlerim normal arkadaş. Gündüz saatleri cayır cayır çalışırken akşamları google bile açılmıyor. Arıza kaydı bırakıyorum cevap yok. Müdürlüğe gittim orada kayıt oluşturdular ama yine arayan yok. Santrali terkettiler herhalde. Alternatifim olsa direk bırakacağım ama yok. Hala kapatılmamış arıza kaydı, ilgilenen de yok, hız da 1 mbit'e sabitlenmiş(bu sabitleyen arkadaş bakıp demiyor mu acaba bu adam kaç senedir 4mbitte sorunsuz kullanmış, gündüzleri de sorunsuz demek ki hızla alakalı değil). Müşteri hizmetlerini arıyorum dns değiştirtip duruyorlar, AKK geçtiğiniz için yavaş olabilir diyor bir de bana hanımefendi(). Artık gülüyorum arkadaş. Ne yapabilirim artık bir yol gösterin. Elimde video var. Bir gelseler saha ekipleri kanıtlarla konuşacağım ama ne arıyorlar ne soruyorlar. Darılıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: King of Winter
quote:
Orijinalden alıntı: Cayatai
quote:
Orijinalden alıntı: RedlighTR
Arkadaşlar sayfalar geç yükleniyor diye arıza kaydı oluşturdum ne olacak şimdi açıklık getirirmisiniz ? netde de böyle bir konu yok herkes bilgilensin
Hiç bir şey yapmıyorlar günlerdir bekliyorum arıyorlar sorun bizden kaynaklı değil diyip kapıyorlar. Yarın müdürlüklerine gidicem.
Telekom müdürlüğüne gittim. 2 ay önce de aynı sorun oldu 1 hafta uğraştım çözülmedi(arıza kaydı bıraktığım halde ne telefon açan oldu ne de kapıma gelen), 1 haftadır yine akşam saatleri web sayfası açamama sorunu yüzünden arıza kaydı bıraktırıyorum ama bir cevap alamıyorum. Hat değerlerim normal arkadaş. Gündüz saatleri cayır cayır çalışırken akşamları google bile açılmıyor. Arıza kaydı bırakıyorum cevap yok. Müdürlüğe gittim orada kayıt oluşturdular ama yine arayan yok. Santrali terkettiler herhalde. Alternatifim olsa direk bırakacağım ama yok. Hala kapatılmamış arıza kaydı, ilgilenen de yok, hız da 1 mbit'e sabitlenmiş(bu sabitleyen arkadaş bakıp demiyor mu acaba bu adam kaç senedir 4mbitte sorunsuz kullanmış, gündüzleri de sorunsuz demek ki hızla alakalı değil). Müşteri hizmetlerini arıyorum dns değiştirtip duruyorlar, AKK geçtiğiniz için yavaş olabilir diyor bir de bana hanımefendi(). Artık gülüyorum arkadaş. Ne yapabilirim artık bir yol gösterin. Elimde video var. Bir gelseler saha ekipleri kanıtlarla konuşacağım ama ne arıyorlar ne soruyorlar. Darılıyorum.
Hocam bizzat gidip basıcaksınız müdürlüğünü işleminizi yaptırana kadar da çıkmıcaksınız öyle zorla yaptıracaksınız.