Şimdi Ara

Arçelik Buzdolabı ve Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar komşumuz 5 sene önce Arçelik 5273NMB No Frost Buzdolabı aldı. Bu süre zarfında 3 kere arıza verdi ve üçüncüsü dünkü motor arızasıydı. Alırken 7 yıl garanti yaptırmışlar. Yani 2 yıl daha garantisi var. Dün gelen ukâla servis elemanı motorun arızalandığını ve 1 hafta içinde motor siparişi verileceğini, ne zaman motorun geleceği konusununda muğlak (belirsiz) olduğunu söyleyip servis fişi bile bırakmamış.

    Başka buzdolabı bulunmayan bu komşumuzun yemekleri bozuldu, hiçbir gıda depolayamıyor ve mağdur durumda. Yeni yürürlüğe giren 6502 sayılı ve önceki 4077 sayılı Tüketici Kanunu'na göre Arçelik'i nasıl ve nereye şikayet etmeliyiz? Muadil ürün bile vermeyen bu rezil firmaya karşı haklarımız nelerdir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Ocak 2014; 17:00:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kumtel Servis REZALETİ
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.