Şimdi Ara

ARÇELİK 6588 A+++ BULAŞIK MAKİNESİ KISA İNCELEMESİ&KULLANICI GRUBU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
282
Cevap
10
Favori
58.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Özellikle servisini çok met ediyorlar. Hafta içi sipariş geçelim.
    Aldınız mı makinayı? Nereden ve kaç liraya aldınız acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • l.a.c.i.w.e.r.t kullanıcısına yanıt
    2800 küsür e internet üzerinden inox modelini aldık. Kurulum yapıldı. Şimdilik gayet memnunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makinamız E1 hatası verip kurutmaya geçmiyor. Servis geldi epeyce kurcaladı. Pek de anlamadı gibi. Elektrikten sudan anlık vs. Olmuş olabilir dedi gitti. Bu sorunu yaşayan var mı? 1 aylık makineyi tamir mi ettirecez şimdi?

    Arçelik ile ilgili oluşan iyi intibam sıfıra indir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 27 Ekim 2019; 13:27:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Müşteri hizmetlerini arayın gelen servisin sorunu gideremediğini söyleyin merkez servisten gelinmesini talep edin hata oluştuğunda mutlaka video ile kayıt altına alın bunu yaptıysanız müşteri hizmetleri ile görüşerek makine değişimi talep edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis kullanın, tekrar olursa çağırın dedi. Servis fişi aldım zorla. Orda da denedik arıza çıkmadı yazmış. Servis gelince arızayı gördü videosu da vardı zaten. Bi şeyler yapıtı farklı programa aldı. Bu sefer cihaz ekrandaki süreden erken bitti ama hata vermedi.

    Arıza tekrarlarsa öyle yapalım. 1 aylık makinanın içi açılıp tamir edilmesine gönlüm razı olmaz.
    ARÇELİK 6588 A+++ BULAŞIK MAKİNESİ KISA İNCELEMESİ&KULLANICI GRUBU
    ARÇELİK 6588 A+++ BULAŞIK MAKİNESİ KISA İNCELEMESİ&KULLANICI GRUBU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Tam makinayı almaya karar vermiştim, Teşekkür ederim 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mufo M kullanıcısına yanıt
    Şimdilik sıkıntı yok. Tekrarlarsa yazarım buraya. Servis saçmaladı gitti. Utanmasa Allahın taktirinden oldu diyecekti. Neyse.
  • Mufo M kullanıcısına yanıt
    Arıza tekrarladı. Servis çağırdık yine. Arçelik aldığım için pişmanım. 1 aylık makineyide söktürmem. Anca sıfır makine verirlerse kabul ederim. Bakalım ne olacak.

    Sonrada millet neden ithal ürün alıyor. Eski makinem bosch du 15 sene hakkını vererek hizmet etti. Bu ürün 1 ayda cort.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah ben de soğudum şikayetvar.coma bakınca, gerçi orada her markadan soğur insan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mufo M kullanıcısına yanıt
    7 yıl da garanti yapmıştı kafamız rahat etsin diye. 1 ay rahat ettik sadece. Arçeliğin servisi iyi diyorlar. Görecez bakalım makineyi değişecekler mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Merakla bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hocam valla çamaşır makinem siemens aldığıma bin pişmanım hatta siemens ten uzak durun diye konusunu açtım tüketici hakem heyetine verdim sonucu bekliyorum yani hiç üzülmeyin üçüncü dünya ülkesi olduğumuz için x bir markada alsaydınız durum pek farklı olmayacaktı malesef...
  • Bundan önceki makinamız bosch du. Çok iyi yıkadığı söyleyemem ana 15 sene sorunsuz kullandık. Alman üretimi idi. Bu arçelik ondan iyi yıkıyor ama 1 ayda bozuldu.

    1 ayda makina mı bozulur ya.

    Servis kartı bozulmuş dedi. Tamir kabul etmeyeceğimizi söyledik. Bekliyoruz. Sizin makinanın sorunu neydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Sıkma sırasında kayış sürtme sesi yapıyor ve kazan rulmanı sorunlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti durumu nedir? Sorunu çözmüyorlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu kabul ediyorlar ama ayıplı makineyi değiştirmiyorlar yasal süre içerisinde olduğu halde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Su basıncı yüksek veya az gelirse E1 kodunu verir arıza değildir. Büyük ihtimalle yeni cihaz yollarlar size güle güle kullanın güzel makine 3 seneye yaklaştı bendeki problem yok .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazpanyol -- 3 Kasım 2019; 18:33:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lazpanyol kullanıcısına yanıt
    Hocam kurutma işlemine gelince oluyor. Yani programın sonuna doğru. Su basınından olduğunu sanmıyorum.

    İnşallah yeni makine verirler. Aslında aldıktan 15 gün sonra sorun oldu ama fark edemedik. Söyle oluyor. Program ilerliyor. Süre azalıyor e1 hatası verip program başına dönüyor. Bakıyorum 1 saat kaldı görünüyor. Yarın saat sonra geliyorum 1.5 saat kaldı diyor. Tabi o an jeton düşmediği için fark edemedik arızalı olduğunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde almayı düşünüyorduk.Sizlerin sayesinde bilgimiz oldu.İncelemeleriniz için teşekkürler.
  • snapdoxab S kullanıcısına yanıt
    Rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.