< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mad_Wolf -- 25 Nisan 2026; 20:37:5 > |
Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mad_Wolf -- 25 Nisan 2026; 20:37:5 > |
|
_____________________________
|
|
Üstad yaş biraz morukluk seviyesine girince eski bire bire ayı bilgisayarları yapmaya çalışıyoruz :)
Olay güçlü donanım değil orjinal donanim olması |
|
9800 SE diye bir model de vardı sanki, pcb üzerinde kurşun kalemle pro ya dönüşüyordu, iş hatlarınıkapatmışlar, kurşun kalemle aralarını çizince aktif oluyordu. Allahım nereden aklıma geldi şimdi. |
|
Başlıktaki mesajları okudum, bu arkadaş neredeyse bedavaya istiyor donanımları, arada kazık yemekten bahsediyor ama farkında veya değil bilemiyorum güncel donanımlardan bile pahalı ürünler bunlar. Bulması imkansıza yakın, şansa kalmış ürünleri sembolik bir ücretle alabileceğini zannediyor. :) |
|
Tavsiyeniz için teşekkür ederim.
|
|
Kolleksiyonculuk böyle bir şeydir. Her üründen 1 tane olması gerekmiyor. Ya da belirli bir segmentte toplamak da gerekmiyor. Açıkçası cevap verdiğiniz kullanıcıyı sizden daha samimi gördüm. Siz yıllardır aynı sisteme parça arıyorsunuz. Nedense bir türlü de bulamadınız... Bence sizin olayınız farklı. |
|
üstad ben sadece kardeşimin istediği bizim evdeki eski pc ile birebir olsun diye istiyorum ama bizim insanımız o kadar garip ki
Çıkar biri çöpe atacağı ürün için 100 tl den fazla rakkam ister |
|
ah ulan .. 2.bilgisayarımın özellikleri istediklerinizin bir tık altında . ama malesef parçaları nereye koyduğumu hatırlayamıyorum. Kasasını yeni pc için kullanmıştım. İşlemci ( P II 350 ) ekran kartı ( voodoo 3 2000 ) ses kartı ( creative live value ??? ) bunları tahminen birinin kutusuna koyup , gerisini inanın hatırlamıyorum. 1- Ardiyeye kaldırdım. Yarın bakarım. 2- Şirkette bıraktım. Muhtemelen çöpe atılmıştır. 3- Kartal daki eve bıraktım. Konuyu da olur da bir gün bulursam kolay bulabilmek için yazıyorum. Bulmam durumunda çalışıp çalışmadıklarını bilmediğim için size gönderirim eğer çalışıyorsa Lösev ya da size yakın gelen bir derneğe 20 - 50 tl gibi bir bağış yaparsınız. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Alım - Satım Yaptığım Kişiler : I-C-O \ harikaerif \ gamer-x \ darkdragon \ Volkanbaba \ Buzmavili \ faruk0011 \ Megathrone26 \ Sweeny \ divxcimcime
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
E8500,TT Big Type VP,ASUS GTX670-DC2T,WD740GD RAİD0+WD500gb. HDD,Gigabyte EP45-DS3R,Mushkin 4x1Gb. 1066Mhz,Enermax DXX 720W,ASUS 24xDVD-RW,Zalman MFC1 Plus LOGİTECH Z5500
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMIGAMania -- 17 Ekim 2020; 1:21:25 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
Sorunsuz Alışverişlerim: @metborn, @relf, @ıspanak, @Turgut, @K@uvvet_Mira, @drekeskin, @m1234, @ahmettu, @Warlord, @tans61, @Newwarrior, @muhtar05, @Basser, @ilhamianil, @muho06, @enderak, @NightmarE_6, @swashbucker, @Landar, @math_tiger, @darkk34, @tomshardware, @Executor Arhêntir @kaykay05, @flasource, @OPTİMİST, @bilgisayarcik, @Yabgu1905, @Mr. Hopeless @CoBaLTx34
|
|
|
_____________________________
|
|
Arayış sürüyorsa Creative PCI 4.1 ses kartı ile SB Live 4.1 EMU10K ses kartı duruyor. |
|
_____________________________
@expectative ddr2 takası
@By_SEYF 3870 @Baholi Bellek Alındı |
|
10 yıl önce agp 3850 kullanıyordum. Bu forumdan almıştım ve gene burada satmıştım . Agp nin son efsanevi kartıydı. |
|
_____________________________
|
9800 SE diye bir model de vardı sanki, pcb üzerinde kurşun kalemle pro ya dönüşüyordu, iş hatlarınıkapatmışlar, kurşun kalemle aralarını çizince aktif oluyordu. Allahım nereden aklıma geldi şimdi. |
|
_____________________________
|