Şimdi Ara

Araç yükünü viteste bırakmak hold sistemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlığa ne yazım bilemedim

    Arkadaşlar şimdi Mercedes araç var ben bu aracı park ederken önce boşa alıp el freni çekip sonra kapatıyorum otomatik p ye alıyor.

    Şimdi YouTube de bir video gördüm arkadaş cla aracı park edip kapatmadan önce hold sistemini devreye alıp kontağı kapatıp çıkıyor.

    Şimdi kısa yoldan bende hold sistemini devreye alıp aracı kapatıp çıksam aynı 1. De yaptığım gibi ağırlık frene biner mi?

    Kesin olarak bu işlemin frene yük bindirdigini nasıl anlarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Auto hold sistemi zaten el freni sistemidir. Kemer takılı iken p ye al kontağı kapat yeterli. Zaten otomatik el freni devreye giriyor. Frene yük binmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auto Hold devrede ise emniyet kemerini çıkarırıken el frenini çekiyor zaten araç, Civicte böyle en azından...

    Ben durduğum zaman önce N ye alıyorum sonra emniyet kemerini çıkarıyorum o anda el frenini çekiyor araç kendisi, sonra P ye alıp kontağı kapatıyorum.

    Bu durumda mercedes farklı bir şekil kullanmıyorsa Auto Hold zaten El Freni OLMUYOR ! Auto Hold sadece frene senin yerine basıyor, el freni çekilmiş olmuyor, çünkü el freni çekerken bir ses geliyor ve Auto Hold devrede iken bile el freni çekme sesi ayrıyetten geliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Auto Hold devrede ise emniyet kemerini çıkarırıken el frenini çekiyor zaten araç, Civicte böyle en azından...

    Ben durduğum zaman önce N ye alıyorum sonra emniyet kemerini çıkarıyorum o anda el frenini çekiyor araç kendisi, sonra P ye alıp kontağı kapatıyorum.

    Bu durumda mercedes farklı bir şekil kullanmıyorsa Auto Hold zaten El Freni OLMUYOR ! Auto Hold sadece frene senin yerine basıyor, el freni çekilmiş olmuyor, çünkü el freni çekerken bir ses geliyor ve Auto Hold devrede iken bile el freni çekme sesi ayrıyetten geliyor.

    hocam daha yeni otomatik vitesli aracımı aldım. hazır siz bahsetmişken size sorayım. emniyet kemeriyle motorun çalışmasının niye alakası var anlayamadım.

    Emniyet kemerim takılıyken:

    Vitesi önce N ye alıyorum, sonra el frenini çekiyorum, sonra ayağı frenden çekip tekrar frene basıp P ye alıyorum. Start stop devredeyken yani motor kapalı haldeyken anahtarı çekip alabiliyorum.

    Ama üstte el frenini çektikten sonra P ye atarken emniyet kemerimi çıkarırsam start stop devreden çıkıyor ve motor çalışmaya başlıyor. Neden motor çalışmaya başlıyor anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 1 Aralık 2019; 12:27:43 >




  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    bende start stop yok hocam orasını bilmiyorum ama yukarıdaki örnekte Auto Hold un çalışmasını emniyet kemerine bağlamışlar mesela, kemer takılı değilse Auto Hold çalışmıyor.
  • p ye alıp kontağı kapatıp çıkarken hold u devre dışı bırakıyordu araç sanırım denemedim gerçi, ama atıyorum 3 gün yokken fren sıkılı kalması da garip olmaz mı
  • Araç Mercedes'te hangi modeli? Benim w204'te el freni ayrı, arka fren ayrı. Ayrıca siz doğru şekilde yapıyorsunuz. Aracı el frenine bindirdikten sonra P'ye alın kontağı kapatın.

    Hold fonksiyonu tam bu işlemi düzgün yapamaz bence. Kaldı ki el freni normal tutarken bile azcık öne gidip öyle kilitleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dexter_

    Araç Mercedes'te hangi modeli? Benim w204'te el freni ayrı, arka fren ayrı. Ayrıca siz doğru şekilde yapıyorsunuz. Aracı el frenine bindirdikten sonra P'ye alın kontağı kapatın.

    Hold fonksiyonu tam bu işlemi düzgün yapamaz bence. Kaldı ki el freni normal tutarken bile azcık öne gidip öyle kilitleniyor.
    Yeni a sedan

    Hold sistemi ile kapattığımda araç kendini salıp tutuyor ama işte o tutma vites mi el freni mi anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanarch

    p ye alıp kontağı kapatıp çıkarken hold u devre dışı bırakıyordu araç sanırım denemedim gerçi, ama atıyorum 3 gün yokken fren sıkılı kalması da garip olmaz mı
    Vitesi otomatik kendisi p ye alıyor ben alırsam birinci sistemi yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azeroth_

    Auto hold sistemi zaten el freni sistemidir. Kemer takılı iken p ye al kontağı kapat yeterli. Zaten otomatik el freni devreye giriyor. Frene yük binmez.
    Birinci sistemi yapınca vitesi ben n p yapıyorum ama ikinci sistemde kendisine bırakıyorum vitesi el frenini o ayarlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Auto Hold devrede ise emniyet kemerini çıkarırıken el frenini çekiyor zaten araç, Civicte böyle en azından...

    Ben durduğum zaman önce N ye alıyorum sonra emniyet kemerini çıkarıyorum o anda el frenini çekiyor araç kendisi, sonra P ye alıp kontağı kapatıyorum.

    Bu durumda mercedes farklı bir şekil kullanmıyorsa Auto Hold zaten El Freni OLMUYOR ! Auto Hold sadece frene senin yerine basıyor, el freni çekilmiş olmuyor, çünkü el freni çekerken bir ses geliyor ve Auto Hold devrede iken bile el freni çekme sesi ayrıyetten geliyor.

    Bende kemeri çıkarınca freni çekmiyor bildiğim ki ben tüm işlemleri yapıp etrafı kolacan edip çıktığım için en son kemeri çıkarıp gidiyorum.

    Hold sistemi ile kontağı kapattığımda kendisi vitesi ve el frenini ayarlıyor ve araç kendisi salıp tutuyor

    Benim merakım o tutma vites ile mi fren ile mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F95E650A3

    Yeni a sedan

    Hold sistemi ile kapattığımda araç kendini salıp tutuyor ama işte o tutma vites mi el freni mi anlamadım

    Alıntıları Göster
    Biraz meyilli bir yere park edin. Aracı çalıştırdıktan sonra el frenini indirin. Eğer biraz daha kayarsa el frenindedir. Olduğu yerde kalırsa şanzımana binmiştir.
  • Tüm Auto Hold sistemleri standart olur gibi düşündüm ama değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dexter_

    Biraz meyilli bir yere park edin. Aracı çalıştırdıktan sonra el frenini indirin. Eğer biraz daha kayarsa el frenindedir. Olduğu yerde kalırsa şanzımana binmiştir.

    Alıntıları Göster
    Mantıklı Deneyecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni focus ST line auto stop start, elektronik park freni, auto hold, anahtarsız çalıştırma var. Vites elektronik kollu çevirmeli düğme ile idare edilen 8 ileri tork konvertörlü klasik otomatik.

    Kapalı garaj gibi düz bir zeminde durduğumda ister stop start motoru durdurmuş ister durdurmamış olsun. Auto hold devrede iken. Ne vites ne park frenine elimi sürmüyorum. Kontak düğmesine basınca vitesi otomatik Pye alıp çoğunlukla park frenini de kendi devreye alıyor. Almasını fren pedalının gevşemesi ile anlıyorum, zaten kırmızı elfreni ışığı yanıp sönüp sonra tam yanıyor. Almazsa düğmeyi kendim çekiyorum (sanırım stop start gibi akü şarj durumu ile alakalı )

    Yokuşta parkedeceksem genelde söylendiği gibi önce N ye alıp park frenini çekip sonra Pye alıp en son kontağı kapatıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 2 Aralık 2019; 9:58:8 >
  • Bilmece bulmaca gibi oldu şimdi auto hold, elektronik el frenine vites pozisyonuna göre, otomatik olarak kumanda eden sistem diyebilirmiyiz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Yeni focus ST line auto stop start, elektronik park freni, auto hold, anahtarsız çalıştırma var. Vites elektronik kollu çevirmeli düğme ile idare edilen 8 ileri tork konvertörlü klasik otomatik.

    Kapalı garaj gibi düz bir zeminde durduğumda ister stop start motoru durdurmuş ister durdurmamış olsun. Auto hold devrede iken. Ne vites ne park frenine elimi sürmüyorum. Kontak düğmesine basınca vitesi otomatik Pye alıp çoğunlukla park frenini de kendi devreye alıyor. Almasını fren pedalının gevşemesi ile anlıyorum, zaten kırmızı elfreni ışığı yanıp sönüp sonra tam yanıyor. Almazsa düğmeyi kendim çekiyorum (sanırım stop start gibi akü şarj durumu ile alakalı )

    Yokuşta parkedeceksem genelde söylendiği gibi önce N ye alıp park frenini çekip sonra Pye alıp en son kontağı kapatıyorum.
    Benim araçta hersey elektrik kendisini ayarlıyor.

    Hiç bir şey yapmadan yada auto hold basıp start stop devrede veya devrede değil iken

    Aracın yükünü vites de mi yoksa fren demi bırakıyor onu merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bilmece bulmaca gibi oldu şimdi auto hold, elektronik el frenine vites pozisyonuna göre, otomatik olarak kumanda eden sistem diyebilirmiyiz ?
    Auto hold trafikte durunca frene basılı tutmaya gerek olmaması ve geri kaydırmamasi demek
    vites ve el freni ile alakası yok bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Yeni focus ST line auto stop start, elektronik park freni, auto hold, anahtarsız çalıştırma var. Vites elektronik kollu çevirmeli düğme ile idare edilen 8 ileri tork konvertörlü klasik otomatik.

    Kapalı garaj gibi düz bir zeminde durduğumda ister stop start motoru durdurmuş ister durdurmamış olsun. Auto hold devrede iken. Ne vites ne park frenine elimi sürmüyorum. Kontak düğmesine basınca vitesi otomatik Pye alıp çoğunlukla park frenini de kendi devreye alıyor. Almasını fren pedalının gevşemesi ile anlıyorum, zaten kırmızı elfreni ışığı yanıp sönüp sonra tam yanıyor. Almazsa düğmeyi kendim çekiyorum (sanırım stop start gibi akü şarj durumu ile alakalı )

    Yokuşta parkedeceksem genelde söylendiği gibi önce N ye alıp park frenini çekip sonra Pye alıp en son kontağı kapatıyorum.
    Sizin yaptığınız diğer şekil kendim n alırsam eminim zaten yük fren de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F95E650A3

    Bende kemeri çıkarınca freni çekmiyor bildiğim ki ben tüm işlemleri yapıp etrafı kolacan edip çıktığım için en son kemeri çıkarıp gidiyorum.

    Hold sistemi ile kontağı kapattığımda kendisi vitesi ve el frenini ayarlıyor ve araç kendisi salıp tutuyor

    Benim merakım o tutma vites ile mi fren ile mi

    Alıntıları Göster
    Aracı normal direk kapatarak ta hold ile kapatarak da yaptım sonra çalıştırdım ve el frenini indirdim araç kaydı ve tuttu kendini sonra vitesi n alınca vites geçişi sesli oldu ve sarstı arabayı demek ki Mercedes önlemini almış vitese yük bırakmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.